Dan Cata Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Citirea nivelului de ulei corecta e numai una: pui mobra seara pe cricu lateral, dimineata o pui pe central si astepti 5 minute, apoi citesti. Nu altfel, ca o sa ai citiri gresite Si se face la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) he he se pare ca am intgr-adevar si eu 4 supape/cilindru. cred ca citind ca varianta mai noua are 2 axe cu came am gandit implicit si la nr de supape pe cilindru. lesson learnt sa-i raspund lui hkh, m-as orienta catre modelul cu cate 2 axe cu came pe cilindru Eh vezi, d-aia "m-am ras", si nu era cu rautate/ironie, dovada ca dupa ce ai "insistat" ti-am argumentat frumos. Mr. bogo, mai multa relaxare nu strica Din pacate orientarea catre 2 axe costa ceva mai mult din cauza ca este la modelele noi, incepand din 2010 pt. GS/A si RT respectiv 2011 pt. R1200R. Citirea nivelului de ulei corecta e numai una: pui mobra seara pe cricu lateral, dimineata o pui pe central si astepti 5 minute, apoi citesti. Nu altfel, ca o sa ai citiri gresite Si se face la rece Desi parca producatorul recomanda mai mult cealalta varianta, din experienta sunt de acord cu tine ca "la rece" e mai exact. Tot din experienta as spune insa ca treaba cu 5 min nu difera mai deloc fata de numai cateva secunde. Verificarea "la cald" este ok ca sa stii ca ai sau nu suficient. Insa din fericire de cativa ani ne arata computerul de bord atunci cand e nevoie sa completam, am mai scapat de o grija la fel ca si cu RDC pt presiunea la roti. Editat Septembrie 17, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) ca sa existe situatia asta ar trebui ca servisurile respective sa fie autorizate de biamveu. ai idee cat va cere bavaria pentru o crtificare de asta? Asta in cazul in care Bavaria va da o astfel de certificare. Cel mai probabil un reprezentant BMW va veni si va cerceta ce si cum. Editat Septembrie 17, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Treaba asta am citit-o de mult pe advrider si mi se pare cea mai logica explicatie - daca il lasi pe cricul lateral, se scurge totul intr-o parte. Asta peste noapte. Apoi pe central ca sa se aseze si sa vina "la nivel". Asa fac de cand ma stiu si asa am indrumat pe toata lumea sa faca si pana acum nu o dat gres metoda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Si care-i jmenul daca-l lasi peste noapte pe central? Parerea mea e ca cel mai important e sa cauti loc drept, cu fara verdeata Editat Septembrie 17, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Poate ramane ulei in radiator sau si in motor pe undeva... nu mult da poate ramane. Cand e pe lateral esti sigur ca se scurge tot in baie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Eh vezi, d-aia "m-am ras", si nu era cu rautate/ironie, dovada ca dupa ce ai "insistat" ti-am argumentat frumos. Mr. bogo, mai multa relaxare nu strica Din pacate orientarea catre 2 axe costa ceva mai mult din cauza ca este la modelele noi, incepand din 2010 pt. GS/A si RT respectiv 2011 pt. R1200R. Desi parca producatorul recomanda mai mult cealalta varianta, din experienta sunt de acord cu tine ca "la rece" e mai exact. Tot din experienta as spune insa ca treaba cu 5 min nu difera mai deloc fata de numai cateva secunde. Verificarea "la cald" este ok ca sa stii ca ai sau nu suficient. Insa din fericire de cativa ani ne arata computerul de bord atunci cand e nevoie sa completam, am mai scapat de o grija la fel ca si cu RDC pt presiunea la roti. pe voi p-astia d-aici.. asa cum am zis, va ia mult mai mult sa ma pot supara pe voi. cand vad cate-un ranjet, ai multe circumstante atenuante. asta ca aveti mai multe-n cap decat pustii bucurosi ca au gasit o virgula pusa-aiurea. referitor la ulei.., sunt multumit cu asezarea motorului pe cricul central si cu roata de fata sus seara, sa-i iau "pulsul" dimineata cu lanterna ca unii o fac la 5 min, 10 min .., eu sunt mai perfectionist asa si nu sunt multumit doar sa stiu ca "am ulei". asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu ce fac altii. hai v-am pupat ca devin prea siropos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 simteam eu ca-si baga DanCata nasul pe-aici. multam' si lui si tuturor pentru raspunsuri. stiam ceva de lasatul pe cricul lateral dupa care verificat nivelul pe central insa n-am folosit metoda asta decat cand faceam schimbul de ulei. nu m-a dus capul s-o folosesc si la verificarile ocazionale. cu toate astea, sunt un maniac al parcarii mobrei pe cricul central (mai ales peste noapte). stiti voi povestea cu cilindrul drept care la pornire e cam uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Pacat de motocicletele astea, pacat de pozitia de condus, vai si amar de fiabilitate, cel putin in cazul meu. Nu pot fi de acord cu tine la cei 175.000 km facuti cu un RT 2008. Pe la 135.000 m-au lasat cardanu,apoi diferentialul dupa vreo 10.000. In rest,probleme minore. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 1347900620[/url]' post='3233956']Nu pot fi de acord cu tine la cei 175.000 km facuti cu un RT 2008. Pe la 135.000 m-au lasat cardanu,apoi diferentialul dupa vreo 10.000. In rest,probleme minore. Numai bine. pai te cred ca doar atat mergi tu dupa duracell prin alpi si mai stam de vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 mergi tu dupa duracell prin alpi si mai stam de vorba Ne-am ca cat toti la semnal mah cu duracel asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 geamul este o chestiune de bun simt si asa cum se comporta la momentul de fata poate le corecteaza si stilul de lucru (vor fi ceva mai atenti in ceea ce fac) chiar nu intelegi ca stia nu sunt specialisti si invata meserie pe mobrele noastre(se schimba permanent si raman la acelas nivel tehnic adica 0+)? nemaivorbind de lipsa bunului simt tipic..... tocmai vorbeam de ceva actiuni pe care ar trebui sa le intreprindem in vederea corectarii a ceea ce se intampla la AB...... discutam aiurea....nu vom rezolva nimic....daca nici noi intre noi nu reusim sa ne facem intelesi........... Sa nu credeti ca le iau apararea celor de la AB sau ca am devenit fanatic dar din pacate pur si simplu asta e nivelul in RO. Si spun asta intrucat am un prieten [nu-i voi mentiona nici numele nici nickname-ul daca vrea se da el singur in fapt] care a patit-o si cu mecanicii de la Yamaha si cu cei de la KTM. Aia de la Yamaha au fost cei mai tari. Dupa o revizie la enduroaica a iesit cu ea si nu-mi mai amintesc exavt ce duda i-au facut dar nu mai avea frana pe fata a sarit cu mobra intr-o rapa cativa metrii norocul lui ca s-a oprit intr-un copac. La reprezentanta KTM i-au umblat la mobra si pierdea piese pe drum [eram in spatele lui] si alta data i-au facut o duda la ambreaj ..din pacate iar nu-mi aduc aminte exact ce. Ca o concluzie nu cred ca sunt vre unii mai breji ca altii . Ce-i drept nu am istorioare din astea cu Honda Kawa si Suzy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Ne-am ca cat toti la semnal mah cu duracel asta. ........ Ca o concluzie nu cred ca sunt vre unii mai breji ca altii . Ce-i drept nu am istorioare din astea cu Honda Kawa si Suzy. Inseamna ca nu ai prieteni cu astfel de motoare (adevarul este ca nimeni nu se da la enduro la noi cu Honda, Kawa si Suzi. Ati vazut filmuletul acesta? http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lhVpXGqocX4 Mie mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Inseamna ca nu ai prieteni cu astfel de motoare (adevarul este ca nimeni nu se da la enduro la noi cu Honda, Kawa si Suzi. Ati vazut filmuletul acesta? http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lhVpXGqocX4 Mie mi-a placut. Cam ai dreptate sau mai bine zis nu am prieteni cu marcile sus mentionate care sa le serviceze la reprezentante. KTM-ul din care curgeau piesele era un 950 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 KTM-ul din care curgeau piesele era un 950 . Dar se zice ca la KTM asta e oarecum normal... (nu la service ma refer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Dar se zice ca la KTM asta e oarecum normal... (nu la service ma refer) Ca tot veni vorba de lucruri normale petru KTM Adventure... asta e singurul adevarat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Dar se zice ca la KTM asta e oarecum normal... (nu la service ma refer) Se cheama evolutie, ce e inutil pica de la sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Recunosc calitatile superioare in off road ale unui KTM 950/990 ADV, dar cu siguranta si GS-ul trecea prin apa aia, insa probabil rider-ul GS-ului nu a fost destul de hotarat sau nu a vrut sa-si uda picioarele Desi este doar un clip publicitar, insist cu filmuletul postat adineauri de mine la care nimeni nu a zis nimic http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lhVpXGqocX4 Nu de alta, dar nu-mi place sa nu fiu bagat in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Desi este doar un clip publicitar, insist cu filmuletul postat adineauri de mine la care nimeni nu a zis nimic http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lhVpXGqocX4 Nu de alta, dar nu-mi place sa nu fiu bagat in seama Din pacate nu pot intra pe YT acum dar o sa-ti raspund asap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 este doar un clip publicitar Adevarul despre clipurile publicitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Adevarul despre clipurile publicitare Sa inteleg ca este posibil sa fie filmuletul facut de Continental cu camere profi care sa denatureze realitatea? Ca doar nu cred sa se indoieasca nimeni de calitatile unui GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Ca doar nu cred sa se indoieasca nimeni de calitatile unui GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Sa inteleg ca este posibil sa fie filmuletul facut de Continental cu camere profi care sa denatureze realitatea? Ca doar nu cred sa se indoieasca nimeni de calitatile unui GS Pilot / piloti profi (este careva pe aici), duble (poate zeci pentru un cadru), motorete pregatite (repet, motorete, nu motoreta)... asta inseamna clipuri promo la orice marca... sunt realitate, da - in sensul ca nu-s CGI... in rest, numai realitate ca gigel ia motoreta din showroom si face ce face tipu' din promo nu e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Recunosc calitatile superioare in off road ale unui KTM 950/990 ADV, dar cu siguranta si GS-ul trecea prin apa aia, insa probabil rider-ul GS-ului nu a fost destul de hotarat sau nu a vrut sa-si uda picioarele Desi este doar un clip publicitar, insist cu filmuletul postat adineauri de mine la care nimeni nu a zis nimic http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lhVpXGqocX4 Nu de alta, dar nu-mi place sa nu fiu bagat in seama Aici mi se pare o idee cam deplasata ENDURO cu GS-ul. Am facut si eu test cu GSA, e grea nene de enduro. Plus ca omul in videoclip a mers pe drum de DACIE, in nici un caz pe enduro. De filmat a fost filmat misto impresionant, cauciucuri cu crampoane....... ce sa mai, dar in realitate si cu un HORNET de 600 poti sa mergi pe unde a mers domnu' cu GS. Frumoasa filmarea pe asfalt, mai ales stoppie in 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Sa ne intelegem domnilor, nu vroiam sa demonstrez calitatile GS-ului prin acel filmulet, doar mi-a placut si atat. Evident sunt constient ca pilotul nu este unul obisnuit "de pe strada", in schimb pun pariu ca motoarele nu au fost pregatite, sunt absolut stock. In ceea ce priveste endureala cu GS-ul ADV, da, este mult prea greu, nici cardanul nu te ajuta, etc., deci nu zic ca este un motor de enduro. Ceea ce au facut baietii in filmulet, nici nu este dealtfel enduro, cel mult rally raid. In schimb tot ce au facut cu motorul in filmulet (partea de drum forestier), poate face oricine cu ceva experienta de enduro (adica cativa ani pe motoare dedicate pt asa ceva), nu trebuie sa fii Cyrill Despres pt a merge asa. Cel mai greu este sa nu-ti para rau de motor, fiindca daca-l scapi in decor, sigur nu ramane intreg precum un KTM EXC. Dar chiar nu vreau sa pronim o polemica pe aceasta tema, evident ca GSA nu este motor de enduro, si nici nu sunt "orbit" de calitatile lui, este doar un motor bun, care unora le place, altora mai putin. ALTCEVA: Pe voi cat va tine un set de placute? Cred ca nu mai mult decat pe mine... Nu o sa ma credeti, motorul are 64.0000 km si pe fata sunt inca placutele originale, iar canelurile alea de pe ferodouri mai au o adancime de ca 1,5 mm (ferodoul in sine are inca peste 3 mm grosime). Pe spate le-am schimbat la aprox. 40.000 km, setul 2 merge inca mult si bine. Oi fi mergand eu in ritm de pensionar? Nu cred, insa folosesc " excesiv " frana de motor, sunt obsedat de frana de motor Editat Septembrie 25, 2012 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.