Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salutare.

Fiind incepator in domeniu si posesor de metzeler tourance si fata si spate as dori sa va intreb despre acest model de gume.Sunt ceva aspecte la care ar trebui sa casc bine ochii? aici am in vedere faptul ca deocamdata calaresc doar pe sosea.Ca si grad de uzura nu cred ca au mai mult de 10%.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu tot Trailmax am comandat, am citit numai de bine despre ele. Dpmdv Anakee 2 exclus total!

Garantat nu o sa-ti para rau. Pe langa aderenta foarte buna pe ud/uscat au o stabilitate excelenta pe curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

amprente

 

daca nu ati stii producatorul ce ati alege dupa AMPRENTA

 

 

 

 

Clar, primul model. Pana acum am folosit patru seturi si nu am ce sa le reprosez.

Poate in viitor m-ar tenta modelul 3, nu stiu ce model sunt, insa arata bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[/url]

Din pacate anakee3 nu mai au fata nici macar de macadam, nemaivorbind de noroi....

La karoo 3 sunt curios de parerea unui utilizator / K60 scout

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ai dat 450 de euro pe prostiile alea ?

Te stiam baiat mai istet.

 

La naiba,..pierzi o groaza de timp sa le montezi/demontezi,..arata ca dracu,..finisaje ?.ma faci sa rad

 

Ce naiba Cristi ?...ai mancat mancarea cainilor ?

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dat 450 de euro pe prostiile alea ?

 

Bine ma snobule ca ai pus tu botu' la marketingu' bmw... si ai dat ca fraieru o gramada de bani pe cutiile alea care nici macar nu sunt facute de bmw :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ma snobule ca ai pus tu botu' la marketingu' bmw... si ai dat ca fraieru o gramada de bani pe cutiile alea care nici macar nu sunt facute de bmw :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Partial ai dreptate,...sunt cam scumpe _ atunci cand le cumperi nou-noute,...de la dealer

insa vad ca acum sunt sufucient de muuulte variante sa le cumperi _originale,...nefolosite,..ebay-ul are destule,...

 

Nu-s facute de BMW ?...humm,...tot Harea ? :lol:

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Partial ai dreptate,...sunt cam scumpe _ atunci cand le cumperi nou-noute,...de la dealer

insa vad ca acum sunt sufucient de muuulte variante sa le cumperi _originale,...nefolosite,..ebay-ul are destule,...

 

Nu-s facute de BMW ?...humm,...tot Harea ? :lol:

 

si nici nu a pus sigla de la NSEWMOTO........ OARE DE CE.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutii laterale si top case la dimensiunile solicitate nu mai face "niminea". Cutiile laterale sunt gandite de propitar pt scule, piese de schimb si ulei ( doar sunt pt un BMW ce naiba). Nu stiu la ce-ti trebuie toate astea in camara de hotel ca sa fie nevoie sa la demontezi prea des. 20 sec la plecarea in cursa si inca 20 la intoarcerea acasa nu mi se pare un cap de tara, mai las ca Ianakim le vroia initial prinse in suruburi, deci si mai greu de scos. Sistemul BMW de prindere este bonus. Top case-ul ( cufarul, sau lada de zestre) se prinde in sistemul original BMW, se da jos la fel de repede ca cel original. Ianakim este un caz aparte, unicat si cutiile nu puteau fi altfel. Cei care se mira de timpul lung de executie trebuie sa stie ca este a treia varianta de cutii, celelalte doua desi s-a stricat ceva material si manopera pt ele, desi conforme cerintelor initiale, s-a constata de proprietar si subsemnatul ca erau gandite aiurea. In plus din momentul platii avansului, termenul de livrare nu a depasit 2 saptamani. Mai aveti si alte dileme care va solicita neuronii? Va stau la dispozitie doar cu lamuriri, pt ca modelul asta de cutii va ramane unicat, nu vor mai fi multiplicate. Nu "se merita" si daca nu era vorba de Ianakim nici nu-mi pierdeam timpul cu ele. Nu uit ca in urma cu niste ani in urma unui eveniment rutier pe DN1 a fost singurul dintr-un lung sir de motociclisti care s-a oprit sa ma intrebe daca sunt OK.

 

Siglele le lipim la sfarsit dupa probe si ultimile modificari pe care practica le va solicita.

 

amprente

 

daca nu ati stii producatorul ce ati alege dupa AMPRENTA

 

 

 

Tourance clasic. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

iulian22 si khk

 

era clar ca bogdan o sa se.... revanseze... la mesajele voastre

 

ASA CUM AM SPUS SI IN FILM, PRINCIPALUL ASPECT POZITIV A FOST "coistomizarea" LUCRU CARE BOGDAN L A AVUT DE REZOLVAT SI I A IESIT SUPER

 

ORICE ALTA CUTIE DE PE NET NU INTRUNEA CARACTERISTICILE SOLICITATE

 

CEI DE LA ZENGA LE AU LA 200 euro buc deci clar Nu la 1/3

 

cei de la HD au setul undeva la 480 euro set =3 bucati

 

 

cu ce M A RUPT bogdan,a fost perioada, pe care doar el stie de ce a

marit o.....

 

din afara, sa modifici niste cote la un produs existent nu este asa de greu insa tehnogic poate fi insa mai complicat decat pare

 

 

oricum eu cred ca DACA STAI DE ELE nu iti ia cu mult mai mult decat un set standard

 

 

si pana la URMA de aia si apelam la MICI INDUSTRIASI pentru "coistomizare", NU?????

 

 

cat despre avans si 2 sapt de la el, nu cred ca discutasem la data comenzii de perioada

a fost strict o prob de moment, eu m am gandit cand ai zis ca nu ai banii de balamale sa ti dau si ceva avans

 

sper ca nu asta a fost problema livrarii

 

 

eu am crezut sa nu a pus sigla pentru ca sa nu se vada ca LUCREAZA si pentru BMW si pentru ... finisaje... "nu l uit cu balamalele"

 

 

sper sa nu se tina de cuvant si sa mai produca modele astea

 

 

si sincer ... bogdan .... sper ca ai glumit cu faza aia.... cu ajutatul pe dn1

 

desi par eu mai ghiolban si idiot pe forum sa stii ca nu e nevoie sa ne cunoastem pentru a te ajuta la anaghie pe drum daca te vad motociclist

 

cum am procedat cu tine as am facut cu multi fara sa ma astept la "reversul monedei"

 

deci sper ca ai facut cutiile pentru mine ca, client care isi plateste "serviciile prestate"

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ianachimne sa le "plimbi "sanatos

bogdane- felicitari, daac l-ai multumit pe chietrosu' de gsa-ist, restul sunt floarea la ureche

pretul , super ok pt un produc de categoria asta + custom + "hand made"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cercetarile mele preturile la cutiile originale sunt fara vopsitorie electrostatica, fara butuci, din tabla de max 1,5 nu 2 mm si nedecupate. Cred ca se mai adauga ceva peste cei 240 euro/buc. Ca sa fii rentabil la fabricarea cutiilor trebuie facute in serie, pt ca timpul de pregatire este destul de mare si daca faci numai o singura bucata se adauga intreg. Daca faci 10 buc, odata, se adauga numai 1/10 din el si asta la fiecare operatie. A fost si pt mine un experiment si am vrut sa testez si reactiile alb/albastre romanesti. Piata tinta nu este RO, iar la cap cutii vor fi doua dimensiuni pt laterale si doua pt top case. Singurul amendament decuparea cutiilor standard pt toba si sudura lor, cu un adaus de 40 euro strict pt aceasta operatie.

Ianakime, mi-am adus aminte de episodul DN 1, tocmai pt ca la vremea aceea nu ne prea cunosteam si sunt convins ca esti printre putinii care sar la nevoie, cu toata asa zisa solidaritate motociclista. Hai cu primavara !

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi de ce avem o singura scula....sa nu ne incurcam in ele....

pentru posesorii de GS si GSA

pe ce anvelope mergem anul asta

metzeler tourance

metzeler tourance exp

metzeler tourance next

michelin anakee2

eu unul devotat lui tourance exp mai ca as proba nextul dar parca prea e 98% stradal

nu ca as fi mare offrodist dar unde mai vad teren/forestier parca as mai intra iar nextul asta nu cred ca o sa accepte

 

Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri?

 

Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii ( 20.000 km pe fata si 17-18.000 km pe spate si le-am schimbat inainte sa devina "slick"), dar ma bate gandul sa schimb marca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa a tinut si la mine spatele,adica peste 20000 fara sa dispara crampoanele decat pe coama, dar fata cu cauciucul original EXP am schimbat-o de plictiseala la 32000 si mai mergea cateva mii pana la semn.



Sunt curios cat o sa reziste acest al doilea set de cauciucuri Tourance Clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri? Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii ( 20.000 km pe fata si 17-18.000 km pe spate si le-am schimbat inainte sa devina "slick"), dar ma bate gandul sa schimb marca.

am avut contotrailattack dar din experianta mea + alti varaderisti + forumeala- la unele mobre . din cauza profilului " patratos" vobleaza intre 40 - 60 km /h

 

mi a placut ca se " tine" bine pe curbe dar in final am ramas pe anakee2. apropo, am de "donat" un set de contitrailatack de aprox 5000 km . de preferat cineva mai sarman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primavara vreau sa fac si eu o revizie la motoreta, r1200gs din 2005, daca imi poate spune cineva ce tipuri de ulei se folosesc pentru cutia de viteze si pentru cardan si daca stiti vreun furnizor. Mersi.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri?Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii...

 

Am avut doua sezoane TA si nu le mai vreau. Nu sunt singurul caruia ii vibreaza roata fata din cauza lor dar sunt si destul de slabe pe ploaie. Ca puncte forte: f bune pe uscat si ok cand iesi de pe asfalt. In ambele cazuri le-am schimbat dupa cca 12.500km.

Ca idee, ma intereseaza cel mai putin durata de viata, celelalte proprietati mi se par mult mai imporatnte, cum ar fi aderenta pe ud si nu numai.

 

un tourance exp de 22000 km

Esti dus! :D

Ca fapt divers, am stat de vorba in vara la Garmisch cu cei de la standul Metzeler si ei considerau ca durata medie de viata la EXP, in cazul unui pilot mai "activ" (si esti) cca 7-8.000km. Evident, durata de viata insena pana la indicatorul de uzura, nu pana la sarma. La Tourance cu cca 2000km mai mult. Ma rog, si mie mi s-a parut cam putin, dar si 20.000 e cam tras de par parca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man

fu un an naspa....niciodaca nu am dus mai mult de 10000- 12000 o anvelopaiar acum chiar nu avea sens sa bag banii in decembrie in anvelope

 

In primavara vreau sa fac si eu o revizie la motoreta, r1200gs din 2005, daca imi poate spune cineva ce tipuri de ulei se folosesc pentru cutia de viteze si pentru cardan si daca stiti vreun furnizor. Mersi.

mergi la mester DAN si fa mai multe ..... Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, am stat de vorba in vara la Garmisch cu cei de la standul Metzeler si ei considerau ca durata medie de viata la EXP, in cazul unui pilot mai "activ" (si esti) cca 7-8.000km. Evident, durata de viata insena pana la indicatorul de uzura, nu pana la sarma.

Si pt mine aderenta si "handling"-ul sunt mai importante decat duarata de viata a unei anvelope, insa stiind ca Tourance EXP tine max. 10.000 km m-a pus pe ganduri, totusi este doar jumatate fata de Anakee.

Mi-ati scos din cap TrailAttack-ul, o sa-mi pun Tourance EXP dupa ce se uzeaza Anakee-urile astea (acum am aprox. 12.000 km facuti cu ele).

Btw., spre deosebire de parerea unora, dupa mine Anakee are o aderenta buna pe umed (chiar ma inclin in viraje si pe ploaie) si apreciez faptul ca se descurca bine pe macadam sau chiar pamant ud/noroi (evident nu mlastina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pt mine aderenta si "handling"-ul sunt mai importante decat duarata de viata a unei anvelope, insa stiind ca Tourance EXP tine max. 10.000 km m-a pus pe ganduri, totusi este doar jumatate fata de Anakee.

Mi-ati scos din cap TrailAttack-ul, o sa-mi pun Tourance EXP dupa ce se uzeaza Anakee-urile astea (acum am aprox. 12.000 km facuti cu ele).

Btw., spre deosebire de parerea unora, dupa mine Anakee are o aderenta buna pe umed (chiar ma inclin in viraje si pe ploaie) si apreciez faptul ca se descurca bine pe macadam sau chiar pamant ud/noroi (evident nu mlastina).

 

intre anakee 1 sau 2 si exp nici nu m.as gandi sa pun anakeeurile

 

sa zi cem ca faci 30000 intr.un an

deci in mare 2 seturi de exp

asta inseamna 2200 -2400 ron aprox 500 euro

 

la 30000 km ai 3 revizii de 300 euro bucata deci inca 900 euro

 

iar gaz la un 6.5% la 30000 km cam 2 tone de benzina la 1.5 euro/litru = 3000 euro

 

3000 + 900 reviziile =4000 euro

 

deci anvelopele 500 euro sunt o nimica ........ si nu merita riscat

 

cand ma gandesc ca unii vor sa cumpere o motocicleta cu 1300 euro....imi fac cruce

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...