Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Bine ma snobule ca ai pus tu botu' la marketingu' bmw... si ai dat ca fraieru o gramada de bani pe cutiile alea care nici macar nu sunt facute de bmw :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Partial ai dreptate,...sunt cam scumpe _ atunci cand le cumperi nou-noute,...de la dealer

insa vad ca acum sunt sufucient de muuulte variante sa le cumperi _originale,...nefolosite,..ebay-ul are destule,...

 

Nu-s facute de BMW ?...humm,...tot Harea ? :lol:

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Partial ai dreptate,...sunt cam scumpe _ atunci cand le cumperi nou-noute,...de la dealer

insa vad ca acum sunt sufucient de muuulte variante sa le cumperi _originale,...nefolosite,..ebay-ul are destule,...

 

Nu-s facute de BMW ?...humm,...tot Harea ? :lol:

 

si nici nu a pus sigla de la NSEWMOTO........ OARE DE CE.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutii laterale si top case la dimensiunile solicitate nu mai face "niminea". Cutiile laterale sunt gandite de propitar pt scule, piese de schimb si ulei ( doar sunt pt un BMW ce naiba). Nu stiu la ce-ti trebuie toate astea in camara de hotel ca sa fie nevoie sa la demontezi prea des. 20 sec la plecarea in cursa si inca 20 la intoarcerea acasa nu mi se pare un cap de tara, mai las ca Ianakim le vroia initial prinse in suruburi, deci si mai greu de scos. Sistemul BMW de prindere este bonus. Top case-ul ( cufarul, sau lada de zestre) se prinde in sistemul original BMW, se da jos la fel de repede ca cel original. Ianakim este un caz aparte, unicat si cutiile nu puteau fi altfel. Cei care se mira de timpul lung de executie trebuie sa stie ca este a treia varianta de cutii, celelalte doua desi s-a stricat ceva material si manopera pt ele, desi conforme cerintelor initiale, s-a constata de proprietar si subsemnatul ca erau gandite aiurea. In plus din momentul platii avansului, termenul de livrare nu a depasit 2 saptamani. Mai aveti si alte dileme care va solicita neuronii? Va stau la dispozitie doar cu lamuriri, pt ca modelul asta de cutii va ramane unicat, nu vor mai fi multiplicate. Nu "se merita" si daca nu era vorba de Ianakim nici nu-mi pierdeam timpul cu ele. Nu uit ca in urma cu niste ani in urma unui eveniment rutier pe DN1 a fost singurul dintr-un lung sir de motociclisti care s-a oprit sa ma intrebe daca sunt OK.

 

Siglele le lipim la sfarsit dupa probe si ultimile modificari pe care practica le va solicita.

 

amprente

 

daca nu ati stii producatorul ce ati alege dupa AMPRENTA

 

 

 

Tourance clasic. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

iulian22 si khk

 

era clar ca bogdan o sa se.... revanseze... la mesajele voastre

 

ASA CUM AM SPUS SI IN FILM, PRINCIPALUL ASPECT POZITIV A FOST "coistomizarea" LUCRU CARE BOGDAN L A AVUT DE REZOLVAT SI I A IESIT SUPER

 

ORICE ALTA CUTIE DE PE NET NU INTRUNEA CARACTERISTICILE SOLICITATE

 

CEI DE LA ZENGA LE AU LA 200 euro buc deci clar Nu la 1/3

 

cei de la HD au setul undeva la 480 euro set =3 bucati

 

 

cu ce M A RUPT bogdan,a fost perioada, pe care doar el stie de ce a

marit o.....

 

din afara, sa modifici niste cote la un produs existent nu este asa de greu insa tehnogic poate fi insa mai complicat decat pare

 

 

oricum eu cred ca DACA STAI DE ELE nu iti ia cu mult mai mult decat un set standard

 

 

si pana la URMA de aia si apelam la MICI INDUSTRIASI pentru "coistomizare", NU?????

 

 

cat despre avans si 2 sapt de la el, nu cred ca discutasem la data comenzii de perioada

a fost strict o prob de moment, eu m am gandit cand ai zis ca nu ai banii de balamale sa ti dau si ceva avans

 

sper ca nu asta a fost problema livrarii

 

 

eu am crezut sa nu a pus sigla pentru ca sa nu se vada ca LUCREAZA si pentru BMW si pentru ... finisaje... "nu l uit cu balamalele"

 

 

sper sa nu se tina de cuvant si sa mai produca modele astea

 

 

si sincer ... bogdan .... sper ca ai glumit cu faza aia.... cu ajutatul pe dn1

 

desi par eu mai ghiolban si idiot pe forum sa stii ca nu e nevoie sa ne cunoastem pentru a te ajuta la anaghie pe drum daca te vad motociclist

 

cum am procedat cu tine as am facut cu multi fara sa ma astept la "reversul monedei"

 

deci sper ca ai facut cutiile pentru mine ca, client care isi plateste "serviciile prestate"

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ianachimne sa le "plimbi "sanatos

bogdane- felicitari, daac l-ai multumit pe chietrosu' de gsa-ist, restul sunt floarea la ureche

pretul , super ok pt un produc de categoria asta + custom + "hand made"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cercetarile mele preturile la cutiile originale sunt fara vopsitorie electrostatica, fara butuci, din tabla de max 1,5 nu 2 mm si nedecupate. Cred ca se mai adauga ceva peste cei 240 euro/buc. Ca sa fii rentabil la fabricarea cutiilor trebuie facute in serie, pt ca timpul de pregatire este destul de mare si daca faci numai o singura bucata se adauga intreg. Daca faci 10 buc, odata, se adauga numai 1/10 din el si asta la fiecare operatie. A fost si pt mine un experiment si am vrut sa testez si reactiile alb/albastre romanesti. Piata tinta nu este RO, iar la cap cutii vor fi doua dimensiuni pt laterale si doua pt top case. Singurul amendament decuparea cutiilor standard pt toba si sudura lor, cu un adaus de 40 euro strict pt aceasta operatie.

Ianakime, mi-am adus aminte de episodul DN 1, tocmai pt ca la vremea aceea nu ne prea cunosteam si sunt convins ca esti printre putinii care sar la nevoie, cu toata asa zisa solidaritate motociclista. Hai cu primavara !

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi de ce avem o singura scula....sa nu ne incurcam in ele....

pentru posesorii de GS si GSA

pe ce anvelope mergem anul asta

metzeler tourance

metzeler tourance exp

metzeler tourance next

michelin anakee2

eu unul devotat lui tourance exp mai ca as proba nextul dar parca prea e 98% stradal

nu ca as fi mare offrodist dar unde mai vad teren/forestier parca as mai intra iar nextul asta nu cred ca o sa accepte

 

Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri?

 

Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii ( 20.000 km pe fata si 17-18.000 km pe spate si le-am schimbat inainte sa devina "slick"), dar ma bate gandul sa schimb marca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa a tinut si la mine spatele,adica peste 20000 fara sa dispara crampoanele decat pe coama, dar fata cu cauciucul original EXP am schimbat-o de plictiseala la 32000 si mai mergea cateva mii pana la semn.



Sunt curios cat o sa reziste acest al doilea set de cauciucuri Tourance Clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri? Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii ( 20.000 km pe fata si 17-18.000 km pe spate si le-am schimbat inainte sa devina "slick"), dar ma bate gandul sa schimb marca.

am avut contotrailattack dar din experianta mea + alti varaderisti + forumeala- la unele mobre . din cauza profilului " patratos" vobleaza intre 40 - 60 km /h

 

mi a placut ca se " tine" bine pe curbe dar in final am ramas pe anakee2. apropo, am de "donat" un set de contitrailatack de aprox 5000 km . de preferat cineva mai sarman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primavara vreau sa fac si eu o revizie la motoreta, r1200gs din 2005, daca imi poate spune cineva ce tipuri de ulei se folosesc pentru cutia de viteze si pentru cardan si daca stiti vreun furnizor. Mersi.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri?Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii...

 

Am avut doua sezoane TA si nu le mai vreau. Nu sunt singurul caruia ii vibreaza roata fata din cauza lor dar sunt si destul de slabe pe ploaie. Ca puncte forte: f bune pe uscat si ok cand iesi de pe asfalt. In ambele cazuri le-am schimbat dupa cca 12.500km.

Ca idee, ma intereseaza cel mai putin durata de viata, celelalte proprietati mi se par mult mai imporatnte, cum ar fi aderenta pe ud si nu numai.

 

un tourance exp de 22000 km

Esti dus! :D

Ca fapt divers, am stat de vorba in vara la Garmisch cu cei de la standul Metzeler si ei considerau ca durata medie de viata la EXP, in cazul unui pilot mai "activ" (si esti) cca 7-8.000km. Evident, durata de viata insena pana la indicatorul de uzura, nu pana la sarma. La Tourance cu cca 2000km mai mult. Ma rog, si mie mi s-a parut cam putin, dar si 20.000 e cam tras de par parca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man

fu un an naspa....niciodaca nu am dus mai mult de 10000- 12000 o anvelopaiar acum chiar nu avea sens sa bag banii in decembrie in anvelope

 

In primavara vreau sa fac si eu o revizie la motoreta, r1200gs din 2005, daca imi poate spune cineva ce tipuri de ulei se folosesc pentru cutia de viteze si pentru cardan si daca stiti vreun furnizor. Mersi.

mergi la mester DAN si fa mai multe ..... Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, am stat de vorba in vara la Garmisch cu cei de la standul Metzeler si ei considerau ca durata medie de viata la EXP, in cazul unui pilot mai "activ" (si esti) cca 7-8.000km. Evident, durata de viata insena pana la indicatorul de uzura, nu pana la sarma.

Si pt mine aderenta si "handling"-ul sunt mai importante decat duarata de viata a unei anvelope, insa stiind ca Tourance EXP tine max. 10.000 km m-a pus pe ganduri, totusi este doar jumatate fata de Anakee.

Mi-ati scos din cap TrailAttack-ul, o sa-mi pun Tourance EXP dupa ce se uzeaza Anakee-urile astea (acum am aprox. 12.000 km facuti cu ele).

Btw., spre deosebire de parerea unora, dupa mine Anakee are o aderenta buna pe umed (chiar ma inclin in viraje si pe ploaie) si apreciez faptul ca se descurca bine pe macadam sau chiar pamant ud/noroi (evident nu mlastina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pt mine aderenta si "handling"-ul sunt mai importante decat duarata de viata a unei anvelope, insa stiind ca Tourance EXP tine max. 10.000 km m-a pus pe ganduri, totusi este doar jumatate fata de Anakee.

Mi-ati scos din cap TrailAttack-ul, o sa-mi pun Tourance EXP dupa ce se uzeaza Anakee-urile astea (acum am aprox. 12.000 km facuti cu ele).

Btw., spre deosebire de parerea unora, dupa mine Anakee are o aderenta buna pe umed (chiar ma inclin in viraje si pe ploaie) si apreciez faptul ca se descurca bine pe macadam sau chiar pamant ud/noroi (evident nu mlastina).

 

intre anakee 1 sau 2 si exp nici nu m.as gandi sa pun anakeeurile

 

sa zi cem ca faci 30000 intr.un an

deci in mare 2 seturi de exp

asta inseamna 2200 -2400 ron aprox 500 euro

 

la 30000 km ai 3 revizii de 300 euro bucata deci inca 900 euro

 

iar gaz la un 6.5% la 30000 km cam 2 tone de benzina la 1.5 euro/litru = 3000 euro

 

3000 + 900 reviziile =4000 euro

 

deci anvelopele 500 euro sunt o nimica ........ si nu merita riscat

 

cand ma gandesc ca unii vor sa cumpere o motocicleta cu 1300 euro....imi fac cruce

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
cand ma gandesc ca unii vor sa cumpere o motocicleta cu 1300 euro....imi fac cruce

Ca o paranteza, man, moralmente nu stiu daca este chiar bine sa afirmi asta..fa-ti cruce pt.altceva, nu glumi pt.ca in lumea asta beleaua se tine cu randul si totul este relativ!

Daca ar avea posibilitatea probabil toti si-ar lua ce este de top..

In plan teoretic, daca si-ar permite cheltuielile, cel care isi ia mobra de 1300 de euro ajunge exact unde ajungi si tu, mai tarziu si cu mai putine riscuri decit ti le asumi tu, dar ajunge.

Ca sa nu spun ca acela nu face 30.000 intr-un an, ci probabil in cinci, tot timpul asta mergand probabil cu un singur rand de gume.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o paranteza, man, moralmente nu stiu daca este chiar bine sa afirmi asta..fa-ti cruce pt.altceva, nu glumi pt.ca in lumea asta beleaua se tine cu randul si totul este relativ!

Daca ar avea posibilitatea probabil toti si-ar lua ce este de top..

In plan teoretic, daca si-ar permite cheltuielile, cel care isi ia mobra de 1300 de euro ajunge exact unde ajungi si tu, mai tarziu si cu mai putine riscuri decit ti le asumi tu, dar ajunge.

Ca sa nu spun ca acela nu face 30.000 intr-un an, ci probabil in cinci, tot timpul asta mergand probabil cu un singur rand de gume.

aici nu e vorba de belea si de nivelul financiar

nu se lauda nimeni cu ce si cat are

este strict de placerea de a te da si a merge fara griji

te intreb pe tine.......ai pleca pe trasnfagarasan cu sotia pe o moto de 1300 euro cu anvelope din 2001....exemplu... ca la 1300 de euro nu cred ca ii da cineva si anvelope bune

mai bine mai strangi si nu iti e frica sa pleci la drum

 

 

 

 

 

 

era sa uit.... stiu multi care au si nu isi iau top

 

 

 

TOP isi iau 2 categorii de oameni

 

pasionatii/cei care folosesc "materialul" pentru ce a fost creat si unii fac sacrificii sa si l cumpere

si

cocalarii care vor sa fie ...mai cu mot

 

"aia care au posibilitatea" sau uite 99% dintre ei sa nu fiu carcotas stau ca fraierii cu banii in banca

 

ps.... era sa uit ...cat ai dat pe ultima reparatie la motor......?

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

la 30000 km ai 3 revizii de 300 euro bucata deci inca 900 euro

Da ca va face frate, de 300 euro per revizie? Ulei + filtru ca celelalte nu șe schimba la fiecare revizie, lichid frana sau antigel. Si parca nici nu mai trebuie reglate supapele asa des.

Plecam noi cu sotiile cu Mobra pe Transfagarasan si nu era nici o problema. Se poate merge in multe feluri si cu multe bugete important este sa "ne simtem bine".

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ianachim cand nu ai bani si iti doresti co orice pret o motocicleta mentalitatea este alta.

La 18 ani a trebuit sa strang din bursa de la facultate ca sa-mi cumpar o motocicleta de 350 de euro am facut cu ea aproape 40000km in doi ani jumate cu niste cauciucuri vai steaua lor, cu frane improvizate pur si simplu pentru ca nu se gaseau de schimb ca la mobrele noi. Imi doream mult prea tare o motocicleta ca sa astept inca 3-4 ani sa-mi pemit una cum trebuie. am mers unde am vrut cu ea incet si foarte incet cu multa grija si mai tot timpul murdar pe maini de ulei. Invatasem sa o repar pentru ca nu aveam cu ce sa o duc la mecanic.

Bucura-te ca ai motocicleta care ti-o doresti, inseamna ca ai muncit mai mult decat altii si ca ai avut si gramul ala de noroc ce a lipsit altora. Tot respectul pentru cei care Isi permit "avioane" de motociclete si care le si folosesc cum trebuie.

La extrema cealalta sunt motociclisti care si cu mai putin de 1300 de euro se bucura de acest sport minunat impreuna cu prietenii. Mai rau de cei pentru care si un scuter chinezesc sau o comunista de 40 de ani reprezinta un vis.

Asfalt uscat si hai cu primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ca va face frate, de 300 euro per revizie? Ulei + filtru ca celelalte nu șe schimba la fiecare revizie, lichid frana sau antigel. Si parca nici nu mai trebuie reglate supapela asa des.

Plecam noi cu sotiile cu Mobra pe Transfagarasan si nu era nici o problema. Se poate merge in multe feluri si cu multe bugete important este sa "ne simtem bine".

bogdan

noua ni le da si spalate si cu suruburi la punga....

 

 

 

 

 

 

@ianachim cand nu ai bani si iti doresti co orice pret o motocicleta mentalitatea este alta.

La 18 ani a trebuit sa strang din bursa de la facultate ca sa-mi cumpar o motocicleta de 350 de euro am facut cu ea aproape 40000km in doi ani jumate cu niste cauciucuri vai steaua lor, cu frane improvizate pur si simplu pentru ca nu se gaseau de schimb ca la mobrele noi. Imi doream mult prea tare o motocicleta ca sa astept inca 3-4 ani sa-mi pemit una cum trebuie. am mers unde am vrut cu ea incet si foarte incet cu multa grija si mai tot timpul murdar pe maini de ulei. Invatasem sa o repar pentru ca nu aveam cu ce sa o duc la mecanic.

Bucura-te ca ai motocicleta care ti-o doresti, inseamna ca ai muncit mai mult decat altii si ca ai avut si gramul ala de noroc ce a lipsit altora. Tot respectul pentru cei care Isi permit "avioane" de motociclete si care le si folosesc cum trebuie.

La extrema cealalta sunt motociclisti care si cu mai putin de 1300 de euro se bucura de acest sport minunat impreuna cu prietenii. Mai rau de cei pentru care si un scuter chinezesc sau o comunista de 40 de ani reprezinta un vis.

Asfalt uscat si hai cu primavara.

 

 

fiecare cu visurile lui

la 18 ani urcam pe munte si toti banii erau bagati in echip de catarat

la 30 am descoperit motocicleta

astea sunt vremurile

 

daca tu te simti bine cu o moto de 400 euro sau 1300 este problema ta

insa pentru mine cand vad genul de ....AM 1300 EURO VREAU MOTOR....nu imi pare omul care sa mearga incet cu ea si murdar pe maini

 

si cu asta am clarificat

 

pentru cei cu scutere de 50..... sa stiti ca nu am nimic cu voi ...si eu am mers prima oara cu scuterul.....

 

dar tot cu 270 km/h imi place

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

noua ni le da si spalate si cu suruburi la punga....

numai ca suruburile trebuie sa ti le pui la loc cat mai repede, sa nu patesti ceva Doamne fere.....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
te intreb pe tine.......ai pleca pe trasnfagarasan cu sotia pe o moto de 1300 euro cu anvelope din 2001....exemplu... ca la 1300 de euro nu cred ca ii da cineva si anvelope bune

Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!

Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e.

 

 

ps.... era sa uit ...cat ai dat pe ultima reparatie la motor......?

 

 

In jur de 550 euro, de piese vorbesc..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...