Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Preturile sunt asemanatoare si la la japoneze si la BMW, nu e mare deosebire.

In rest, cea mai buna motocicleta este aia care o are fiecare..am un vecin care sta calare numai pe GS500 si nu si-ar lua alta, pentru altul viroaga este suprema..

da problema apare cand se duce cel cu gs500 la ala cu viroaga si ii zice cat e de prost ca a dat banii aiurea pe motor.

noi sa fim sanatosi!

La multi ani tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Preturile sunt asemanatoare si la la japoneze si la BMW, nu e mare deosebire.

In rest, cea mai buna motocicleta este aia care o are fiecare..am un vecin care sta calare numai pe GS500 si nu si-ar lua alta, pentru altul viroaga este suprema..

99% de acord

 

 

dar depinde si ce vrei sa faci cu ea si unde vrei sa ajungi si cum vrei sa ajungi.....

de aici incep discutiile despre .... 'scoruri'

 

intreaba l pe vecinul cu gs500 unde a facut ultimii 10000 si compara i cu ultimii tai 10000 km.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar depinde si ce vrei sa faci cu ea si unde vrei sa ajungi si cum vrei sa ajungi.....

de aici incep discutiile despre .... 'scoruri'

 

 

 

Afirmatiile astea intelepte si "impaciuitoare" nu au nicio legatura cu discutia de fata. Cineva a afirmat ca BMW are preturi aberante si am incercat, prin cifre, sa arat ca in cazul unor comparatii directe, nu este asa. Poate ca motocicleta este cu max 3-500eur mai scumpa comparata strict la aceleasi dotari initiale, ceea ce mi se pare foarte departe de a numi aberant de scump. Dar de exemplu alti producatori pot fi "aberanti" cand cer aproape dublu pentru niste accesorii similare, fata de cei pe care noi ii numeam initial aberanti.

Atat, simplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Alde gura casca te vor crede pe cuvant dar cineva interesat sa cumpere se va informa, va da multe mail-uri si va cere oferte la mai multi dealeri.

 

Corect, aceasta este de fapt singura certitudine reala, restul bla/bla-urilor pe care le-ai citit tin de "colinde" si de convingerea ca formezi fruncea daca bati campii toba cu fiecare prilej, asta in lipsa altei ocupatii.. :drums:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Gabi, tu ai dat exemple de preturi din Germania. Eu prefer sa folosesc ca reper tot preturi din Germania, din mai multe motive:

- in primul rand, am constatat ca sunt foarte foarte apropiate cu preturile oficiale de la dealerii din Ro;

- piata din Germania este una semnificativa, stabila si cu preturi, in mod normal, unitare la toti dealerii aceleiasi marci; in plus preturile imi par a fi intre cele mai mici la nivelul Europei, neexistand tot felul de taxe aditionale de lux, poluare etc. cum exista in unele tari;

- preturile motocicletelor, optionalelor si accesoriilor sunt transparente si usor de gasit, atat in cataloage, reviste cat si pe site-urile oficiale ale producatorilor.

Am specificat astea ca m-ai intrebat de unde iau eu preturile.

Si daca vrei uite si site-urile pt accesorii la CT si la GS dar atentie ca la CT, scrie mic in germana ca se comanda numai cu (…) si se vad acolo niste pretrui scrise mic care trebuisec adunate:

http://www.honda-crosstourer.de/zubehoer/ZubehoerCrosstourer.pdf

http://www.teileineile.de/

 

 

Acum, referitor la povestea ta cu preturile, vad foarte mult subiectivism (care duce catre irelevanta): in primul rand, tu spui ca nu apreciezi multe dintre dotarile optionale si spui ca pt tine pretul a fost cel mai important criteriu. Asta nu este nici pe departe valabil pt. toata lumea. Dar cel mai important, ai dat niste exemple personalizate:

- ai spus ca tu ai beneficiat de o reducere de 12% ajutat de un amic care este client fidel la dealerul respective, care a cumparat mai multe motociclete de acolo, lucru de care nu se poate bucura orice comparator normal, exact cum am si eu am reducerile mele permanente la BMW Viena;

- ai spus ca motocicleta ta a costat numai 10400eur; mi-a sunat tare ciudat dar in urma unei minime cautari pe net, am inteles imediat cum a fost posibil. Imi permit sa fac o rotunjire cu 5 eur si iata pretruile reale: ST nou mdelul la zi (acum inseamna deja model 2013) costa 14000, exact cum stiam si eu, exact cum costa si modelul 2012 in catalogul aparut la inceputului anului, iar modelele ramase pe stoc din 2011/2012 costa 11800, din care scazand 12% ajungem la cel 10400 pe care i-ai dat tu. Inteleg ca tu ai luat o motocicleta aflata pe stoc cu un an de fabricatie altul decat cel current la data cumpararii. (?) Bravo tie, dar asta este iarasi ceva subiectiv.

Sursa: http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx

- Ai spus ca ai gasit GS-ul la 15000eur care avea ESA si manere incalzite; ei bine, fde-a lungul timpului am citit zeci de anunturi de vanzare cu GS si niciodata nu am vazut GS cu ESA fara sa aiba si pachetul Touring (in care ESA este inclus) si pachetul Safety (ABS, ASC si RDC). Deci tu ai povestit despre un GS full-option, care real avea un pret de baza de 13300eur la care s-au mai adaugat dotari de cel putin 2600eur. Pai… unde este obiectivitatea comparatiei??

 

Legat de pataniile tale cu fostul GS… in primul rand, eu am laudat BMW intotdeauna pt tot ce ofera, prin prisma multor facori, dar nciodata nu m-am batut cu pumnii in piept cu fiabilitatea BMW, in ciuda faptului ca in 70.000km pe BMWuri (doar ultimul fiind luat de nou) nu am avut nicio problema. Din cate stiu, problemele tale au insemnat de doua ori stricarea aceluiaisi releu (da, in dum, nasol ce-i drept) dar acel model de releu, asa cum sit u ai zis, in final a fost o problema recunoscuta de BMW si remediata. Din pacate tu deja ti-ai pierdut increderea, te pot intelege…

Apoi, cand compari GS-ul cu ST nu uita ca ST este un model relative nou, aparut in 2010. GS-ul tau era fabricat parca inainte de 2007, adica neschimbat de la aparitia din 2004, iar de atunci au mai fost schimbari pe la frane, cutie, motor, suspensii. Dar sa zicem ca asta nu conteaza asa mult…

 

Legat de “denigrare”… ce-ti veni sa-mi spui asta tocmai acum?? Ca am postat niste preturi la accesoriile Honda prin comparative cu cele de la BMW? Ce este rau sau mai bine zis este ceva subiectiv in asta? Si ai vazut macar ca nu am postat asa aiurea ci ca raspuns la o afirmatie total nefondata a altui user? Si, asa cum am zis, in urma faptului ca cineva mi-a zis ca a fost uimit de pretul final la care ajunge CT-ul; si sunt date certe, documentate, nu aruncate aiurea cum fac o gramada de terminati pe forumul asta, care habar n-au dar se arunca sa faca afirmatii.

Tu de exemplu tocmai ai afirmat mai sus ca CT e urat; eu unul sunt de accord cu tine dar asta este deja o afirmatie subiectiva, nu o poti sustine cu cifre sau date concrete.

Sau poate m-ai vazut “denigrand” cu alte ocazii cand am pus poze cu diverse “fineturi” de la CT sau ST? Da, am comentat de felul in care aratau firele la CT, la ST am mentionat de reglarea cu surubelnita a parbrizului, de lipsa indicatorului de treapta, de bordul si fata “neterminata” care nu-mi plac… am exagerat cu ceva? Eu am cumva un regim special si nu am voie sa emit pareri, gusturi?

Crede-ma ca daca nu erau atatia mancatori de cacao care mereu sugereaza (sau spun chiar pe fata) cat de rahat sunt motocicletele BMW, cat de prosti sunt posesorii ca au dat multi bani, ca au pus botu’ la marketing etc. nu m-as fi bagat sa fac asa afirmatii, au fost doar pe post de raspuns. Excat ca si postul meu de mai sus cu preturile la optionalele CT.

Daca vrei sa vezi denigrare, uita-te numai pe topicul asta si vezi zeci de posturi ale colegului tau posesor de ST, Harea, in care, desi nevand mai nimic concret de spus, nu face decat sa improaste cu cat mai mult rahat. Insa ma opresc aici…

 

In octombrie am facut un test cu ST-ul; a fost doar o ora dar cred ca am apucat sa “gust” cate ceva, atat in ceva aglomeratie urbana, pe “judetene”, ceva dealuri, curbe si in final vreo 30km de autostrada, mers inclusiv si cu peste 200km/h. Indiferent ca subiectiv sau nu, am fost destul de dezamagit, cu atat mai mult cu cat o lauda unii. Dar, dupa cum ai vazut, nu am facut deloc caz pe tema asta. Asa cum am vazut, sunt destui care emit imediat pareri “avizate” dupa o simpla urcare pe o motocicleta la un amic sau la un salon, sau unii mai norocosi dupa un test de 15min pe DN de la Bavaria. Eu am preferat sa ma abtin in a-mi exprima parerile, tocmai ca stiam ca este cel mai probabil ca tu sau Harea, cam singurii posesori ST activi pe forum, s-o luati personal si sa creez discutii. Am mentionat la un moment dat, intr-un context, ca nu mi-a placut ca am simtit clar diferenta de temperatura intre aerul aruncat catre picioare si bineinteles ca Harea a negat imediat vehement…

 

Hai ca si eu am scris o poveste…

 

Sarbatori fericite si tie! Si poate ne revedem candva prin plimbarile noastre sa stam la o bere :friends:

 

 

 

 

 

A naibii e pielea aia pe tine, nici macar cu cifre in fata n-ai recunoaste cand gresesti cu preconceptiile tale... :D

 

 

in momentul in care am inceput sa impart mail-uri era inceputul anului 2012 si ofertele le-am primit aproape toate pentru 2011, inclusiv de la BMW.

acum m-am uitat pe certificatul de conformitate si XT-ul meu este fabricatie 08.2011 si si este importat in 01.2012 deci nicidecum nu a stat un an pe stoc. Am mentionat la Bmw manere incalzite si ESA pentru ca abs si traction control au si celelalte modele. Nu apreciez anumite dotari, consider ca pentru acest gen de motocicleta nu-mi sunt necesare si as prefera sa nu ma fi lasat in drum decat sa aibe leduri sau rdc.

Hai sa le stapanim sanatosi si sa avem ce cheltui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

acum m-am uitat pe certificatul de conformitate si XT-ul meu este fabricatie 08.2011 si si este importat in 01.2012 deci nicidecum nu a stat un an pe stoc.

Hai sa le stapanim sanatosi si sa avem ce cheltui

 

 

Nu am spus ca a stat pe stoc un an, am zis asta: "Inteleg ca tu ai luat o motocicleta aflata pe stoc cu un an de fabricatie altul decat cel current la data cumpararii."

Adica era pe stoc, nu ai comandat-o tu; si asa cum tocmai ai confirmat, ai cumparat in 2012 o motocicleta fabricata in 2011. Nu am vrut sa zic nimic altceva dar asta face diferenta de pret fata de pretul "normal", asa cum se vede si pe site-ul lor.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Marica, guru BMW, dupa o ora de calarie pe Supertenere, gaseste ca defect temperatura diferita a stangului fata de dreptul, inseamna ca este perfecta. Eu nici nu aveam cum sa-mi dau seama ca nu am mers niciodata in bermude si slapi. Interesant era intradevar o parere argumentata despre diferente, dar fara textele, deacum cunoscute, cu ieftin, caracter, personalitate, etc. La momentul testului meu si al lui Ovidiu, parerile lui chiar au contat pt mine si datorita lui am "descoperit" suspensia pusa de japonezi, pe care abia apoi cu ajutorul lui Mae si a altor ktmisti am reglat-o. Saracie ar fi un bun observator fiind proprietar pe amandoua si cu mai multi km decat se pot face intr-un test. Am mai spus-o, critica argumentata la adresa motoarelor nu poate fi decat folositoare actualilor si viitorilor proprietari, si nu trebuie luata personal. Fara astfel de discutii poate eu nu aflam, ce suspensie buna, dar prost reglata am, iar viitorii cumparatori fiabilitatea slaba a unor componente BMW. Daca critic un motor nu inseamna ca am ceva cu proprietarul. Sarbatori Fericite tuturor, indiferent de fierul de sub buci !

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezinteresate ...pe dracu

 

credeti ca, calicul de KHK. a dat vreun ban pe bmw asta nou de sub buci

 

i au dat o baietii sa va frece pe voi la melodie ...CAT DE BUN E GSUL

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan man

 

sper ca sioriciul, toba, caltabosul sa nu ti fi afectat functiile locomotorii si poate sa mi dai si mie cutiile anul asta.....

 

 

desi am fost cuminte si am spus o poezie mosului ....sub bradut nu am vazut decat coada pisicii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Nu am spus ca a stat pe stoc un an, am zis asta: "Inteleg ca tu ai luat o motocicleta aflata pe stoc cu un an de fabricatie altul decat cel current la data cumpararii."

Adica era pe stoc, nu ai comandat-o tu; si asa cum tocmai ai confirmat, ai cumparat in 2012 o motocicleta fabricata in 2011. Nu am vrut sa zic nimic altceva dar asta face diferenta de pret fata de pretul "normal", asa cum se vede si pe site-ul lor.

 

:cheers:

 

 

si gs-ul la 15000 si adv-ul la 16900 tot 2011 erau.

 

:alcy:

Bogdan, cu gs am facut peste 40,000 km iar cu xt am numai 18,000. cand voi ajunge la 50,000 cu xt voi face un comparativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlad-

pe bune,recunos tare cand gresesc.si nici nu am spus ca n am gresit. daca tu ai studia preturile, asa o fi, nu zic nu.

 

insa in lumea " reala" si nu in cea " a ta"( no offense, chair ma bucur ca se mai cumpara mobre de mii de euroi, si noi pe desupara), cu un buget de ex de 5000 e , mi e si jena sa ma uit pe " mobile.de" la GS(a)uri

 

din punctul meu de vedere un pret corect ar fi cam 50 - 60 % max fata de aberatia de pret afisat( nu i bai, nu e boala numai la " voi ", e cam maladia secolului )

cand va fi un pret corect care sa reflecte realitatea tehnica, voi deveni fan in clubulvostru

pana atunci, repet, no offence, avand doar un singur motiv de " ce bun e bmw" ul , pt ca bmw , nu , mulutmesc

 

de banii de un GSA..am ce cumpara ba chiar iau si o mobra de rezerva.

si stii de ce continui sa " combat" ? nu pt voi, cei pe care chiar va invidiez ca aveti cum sa ajutati saltul tehncologic, ci pentru " rockie" care s-ar putea praji rau cu miturile astea de marketing.

 

respecte si LMA



inca o chestie, poate de aritmetica,. in mica mea experienta cu o marca japo, mobre din 1992 pana in 2004, si un de km cat de cat, ( mobrele fiind cbr-uri 2 bucati , un varadero, un dominator, ciliindrii de la 1 la 4 ) in afara de consumabile si un amortizor spate curs la85.000, n am stiut ca exista service ). nu vrei sa stii cat m-a costat servisarea la ele ca intram ni alt flame

doar un exemplu- ulei 40 ron / l, fu - 18 ron, FA - 70 ron, set pracute frana - 25 e

 

daca le inmultim cu sa zicem , 20 ( o medie de 5000 km / schim de ulei )ies banuti putin tinand cont de criza

iar daca pun si 40.000 km / scuter 1 cil 125 cmc, 1 l ulei / 3000 km..e moca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ipoteza in care l-as fi vandut,am fost la mai multe reprez moto. Honda CT in echipare full option si cu accesoriile apropiate de GS sarea de 18000 euro! Noul Suzuki V Strom la fel,aproape 12000,as fi curios de Triumph,dar sigur si el e pe la 18k. Nu va suparati pe mine,la banii astia GSA-ul este fara rival! Nu discut despre experientele pe care le-a avut unul si altul cu BMW,fiecare pune pret pe ceea ce vrea el.

Eu vreau sa spun ca daca l-as vinde ,GSA-ul ar ramane cam singura optiune.Mie personal imi place Honda CT,dar n-as da 18k pe ceva pe care l-am vazut doar in poze!

Si daca Bogdan s-a felicitat ca nu si-a luat GS dupa ce s-a dat jos de pe el si eu ai multumesc ca m-a scutit de un drum la Yamaha!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, scuze ca sparg discutiile despre preturi/accesorii/optionale dar ma interesa daca a facut cineva o prospectare a pietei in ceea ce inseamna Casco. Am terminat leasingul, implicit si cascoul si din ce am vb pe la Omniasig si Tiriac iese de imi mai iau o mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac CASCO de ani de zile la ASTRA, fiindca asiguratorii "mai cu staif" (Allianz, Groupama, Generali) fie au niste preturi care ma sperie, fie chiar nu oferteaza (se feresc de moto).

Astfel, am fost oarecum nevoit sa inchei asigurarea la Astra.

Mai jos gasiti oferta din aprilie 2012 primita de la brokerul meu, pt un GSA din 2007 (a se observa preturile subevaluate la majoritatea firmelor, ceea ce "doare" in caz de dauna totala).

Mentionez ca Allianz si Generali au refuzat sa faca oferta.

 

 

ASTRA

Suma asigurata: 6.885 EUR

Prima anuala: 450 EUR, cu plata in 4 rate a cate cca. 112,50 EUR/rata

Fransiza: 5% din suma asigurata pt orice dauna, 20% pentru adunel totale

 

BCR

Suma asigurata:

Prima anuala: 833 EUR, cu plata in 4 rate a cate 208 EUR/rata

Fransize: 15% din suma asigurata pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

GROUPAMA

Suma asigurata: 7.271 EUR

Prima anuala: 847 EUR, cu plata in 4 rate a cate 212 EUR/rata

Fransize: 100 EUR/eveniment pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

ARDAF

Suma asigurata: 9.610 EUR

Prima anuala: 1.010 EUR, cu plata in 4 rate a cate 252 EUR/rata

Fransiza: 400 EUR/eveniment

 

UNIQA

Suma asigurata: 7.700 EUR

Prima anuala: 1.232 EUR, cu plata in 4 rate a cate 308 EUR/rata

Fransiza: 100 EUR/ev pt prima dauna, 150 EUR/ev pt a doua dauna, 300 EUR/ev incepand cu a treia dauna

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac CASCO de ani de zile la ASTRA, fiindca asiguratorii "mai cu staif" (Allianz, Groupama, Generali) fie au niste preturi care ma sperie, fie chiar nu oferteaza (se feresc de moto).

Astfel, am fost oarecum nevoit sa inchei asigurarea la Astra.

Mai jos gasiti oferta din aprilie 2012 primita de la brokerul meu, pt un GSA din 2007 (a se observa preturile subevaluate la majoritatea firmelor, ceea ce "doare" in caz de dauna totala).

Mentionez ca Allianz si Generali au refuzat sa faca oferta.

 

 

ASTRA

Suma asigurata: 6.885 EUR

Prima anuala: 450 EUR, cu plata in 4 rate a cate cca. 112,50 EUR/rata

Fransiza: 5% din suma asigurata pt orice dauna, 20% pentru adunel totale

 

BCR

Suma asigurata:

Prima anuala: 833 EUR, cu plata in 4 rate a cate 208 EUR/rata

Fransize: 15% din suma asigurata pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

GROUPAMA

Suma asigurata: 7.271 EUR

Prima anuala: 847 EUR, cu plata in 4 rate a cate 212 EUR/rata

Fransize: 100 EUR/eveniment pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

ARDAF

Suma asigurata: 9.610 EUR

Prima anuala: 1.010 EUR, cu plata in 4 rate a cate 252 EUR/rata

Fransiza: 400 EUR/eveniment

 

UNIQA

Suma asigurata: 7.700 EUR

Prima anuala: 1.232 EUR, cu plata in 4 rate a cate 308 EUR/rata

Fransiza: 100 EUR/ev pt prima dauna, 150 EUR/ev pt a doua dauna, 300 EUR/ev incepand cu a treia dauna

 

subevaluate ???? :crack:

 

pai poate cam astea ar cam fi preturile reale ale marci respective , asta in cazul in care nu ar fi umflate cu pompa :crack:fara motive

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac CASCO de ani de zile la ASTRA, fiindca asiguratorii "mai cu staif" (Allianz, Groupama, Generali) fie au niste preturi care ma sperie, fie chiar nu oferteaza (se feresc de moto).

Astfel, am fost oarecum nevoit sa inchei asigurarea la Astra.

Mai jos gasiti oferta din aprilie 2012 primita de la brokerul meu, pt un GSA din 2007 (a se observa preturile subevaluate la majoritatea firmelor, ceea ce "doare" in caz de dauna totala).

Mentionez ca Allianz si Generali au refuzat sa faca oferta.

 

 

ASTRA

Suma asigurata: 6.885 EUR

Prima anuala: 450 EUR, cu plata in 4 rate a cate cca. 112,50 EUR/rata

Fransiza: 5% din suma asigurata pt orice dauna, 20% pentru adunel totale

 

BCR

Suma asigurata:

Prima anuala: 833 EUR, cu plata in 4 rate a cate 208 EUR/rata

Fransize: 15% din suma asigurata pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

GROUPAMA

Suma asigurata: 7.271 EUR

Prima anuala: 847 EUR, cu plata in 4 rate a cate 212 EUR/rata

Fransize: 100 EUR/eveniment pt daune partiale, 25% pentru daune totale

 

ARDAF

Suma asigurata: 9.610 EUR

Prima anuala: 1.010 EUR, cu plata in 4 rate a cate 252 EUR/rata

Fransiza: 400 EUR/eveniment

 

UNIQA

Suma asigurata: 7.700 EUR

Prima anuala: 1.232 EUR, cu plata in 4 rate a cate 308 EUR/rata

Fransiza: 100 EUR/ev pt prima dauna, 150 EUR/ev pt a doua dauna, 300 EUR/ev incepand cu a treia dauna

 

 

 

 

 

 

cu tot respectul, jecmaneala pe fata. sau impozit pe prostie.

sa te fereasza bunul Dumnezeu sa ai nevoie de asta, dar daca dormi mai linisitit..

sincer, ma sperie sa vad ca in 3 ani il cumperi din nou..

 

cam asa e casco la ROMANIA...

undeva la 150 euro pe luna

 

 

din pacate nu prea e de ales, take it or leave it..

hai sa nu ai nevoie de el vreodata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...zilele trecute am avut ocazia sa vad pe viu noul GS ...parerea mea...este mai urat in poze decat in realitate iar aripa fata chiar mi se pare interesanta...ce ma dezamgit calitatea materialeleor in special la manetele de frana si ambreiaj paraca sunt de plastic....da asta este nu e valabilo doar la bmw este valabil in general din pacate...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tot respectul, jecmaneala pe fata. sau impozit pe prostie.

 

eu zic ca e relativ fair... valoarea estimata e ok ( adica mai putin decat ar vrea un GS owner dar ok ), rata ok pt motoreta... no problem. Vrei casco... bagi grupa mare si decont grupa mare orice. Eu n-am casco decat in caz de leasing ca e obligatoriu, si nici atunci nu am rabdare sa-i taxez de tot ce merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca Astra va ramane. Oricum cat a fost mobra in leasing tot la ei am avut si cred ca am prins o oferta bunicica daca e sa ma iau dupa ce vad mai sus.

Suma asigurata: 13.500€

4 rate de 216,25 plus 1 rata de 72€ ( 13 luni leasing)

Fara fransiza.

Aaa, mint. A mai fost o asigurare de viata de 35€/an...dar aia cred ca era pt leasing...in caz ca dau coltu'.

Problema e daca astia sunt platitori pt ca n-am avut ocazia. Am spart doar un geam de oglinda pe care am preferat sa il rezolv singur pt ca nu meritau drumurile, constatarile, acceptul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Problema e daca astia sunt platitori pt ca n-am avut ocazia. Am spart doar un geam de oglinda pe care am preferat sa il rezolv singur pt ca nu meritau drumurile, constatarile, acceptul...

Asta vei afla la prima tavaleala, desi personal iti doresc sa ramai fara raspuns..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...