ianachim Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2013 acum mai aimgrija si de antigel si de pompa de apa si de vasul de expansiune..... o gramada.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Alea sunt consumabile. Ai grija de ele si uiti de restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 " Auzi, banuiesc ca tu nu ai cetatenie romana ... nu? " ba da. dar cand ma uit in jur mai am sperante... Adica esti inconjurat inca de multa prostie si te simti bine?.....Stai linistit esti ca pestele in apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Bogdane ia zi tu ca le stii pe toate, de cand se chinuie astia sa faca un motor care in sfarsit sa arate a motor? ca aici au pus tot ce trebuie sa fie pe un motor moto cu cartile in regula sa fie si fiabil si usor de intretinut: filtru de ulei in pozitie comoda si mai protejata, ambreaj cu acces comod, racire buna si ce or mai fi pus pe acolo. chiar imi place cum arata. mai ales mecanic mi se pare ca au pus tot acolo unde trebuie sa fie. Editat Ianuarie 7, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cam din 1921! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cel mai important motorul, ambreiajul si cutia sunt in aceeasi carcasa fara inerentele pierderi de ulei. Motorul este mai compact si inpins cat mai in fata, greutate mai mare pe roata fata si loc in spate pt o bascula mai lunga, totul identic cu ce a facut Yamaha la XTZ 1200. Poate au reusit si coborarea centrului de greutate pt ca la GS-ul vechi era la cer. Intradevar incepe sa semene cu o motocicleta si mai putin cu un utilaj agricol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 oau, a durat ceva. sa fie intr-un ceas bun. desi nu sunt un fan al marcii motorul asta chiar mi se pare o piesa buna. sa vedem ce o sa ii rezerve viitorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Per ansamblu pare proiectata de japonezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Prea multe angrenaje... Roti dintate, arbori pentru a duce ambreiajul in fata si de la abreiaj la cutie. Si n-au fost in stare sa mai scoata o cruce cardanica si pentru roata din fata. Rusine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Vise, tractiune si pe fata? Este inca prea devreme. Amortizoarele cu destul de putine detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Initial ma gandeam sa dau cate un quote la cate un post dinasta funny de-al vostru, dar apoi am vazut ca is zeci, si mi-am zis ca nu are sens sa umplu pagina cu aiureli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Bogdane, in ultima vreme sunt tentat sa cred ca ti-a furat KHK parola si posteaza de pe contul tau..prea esti informat in ceea ce priveste noul bavarez! Daca mai bagi si de echipamentele de top BMW cad pe spate.. Editat Ianuarie 7, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="xtrblack" data-cid="3318909" data-time="1357583003"><p> Adica esti inconjurat inca de multa prostie si te simti bine?.....Stai linistit esti ca pestele in apa.</p></blockquote> toti trebuie sa traim pe lumea asta sub nume real: desteptii sa fie destepti si prostii sa fie prosti. eu imi stiu locul in viata si nu ma sfiesc sa le dau peste nas alora de triseaza. respectiv prostilor care se cred destepti sau desteptilor care prin delasare ajung sa fie luati de prosti. Editat Ianuarie 7, 2013 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Datele sunt la indemana oricui si nu de ieri de azi, de cel putin 2-3 luni. Am asteptat atat, crezand ca bmw-istii sunt mai informati si mai indreptatiti sa comenteze, dar daca la ei e liniste am luat initiativa. Revenind ma asteptam la mai mult de la cardan in afara de lungirea previzibila. Angrenajul nu este hipoid (poate data viitoare) ci doar conic ca si pana acum. Nu ati scapat de klank-klank, dar va merge mai bine in off In plus are gauri de golire si umplere pt ulei, nu mai trebuie demntat pt atata lucru. Editat Ianuarie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Bogdan, tine minte vorbele astea, tu pana la urma tot o sa-ti iei un benve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 tine minte trei cuvinte: bmw, paru,postavaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 (editat) Bogdan, tine minte vorbele astea, tu pana la urma tot o sa-ti iei un benve Nimic nu este exclus, dar dupa ce am mers cu Yamaha standardele personale s-au ridicat si nu stiu cand BMW va ajunge la ele. Apreciez insa stradania, elimina din minusurile evidente, se inspira din japonezi, sunt pe aproape, dar inca nu acolo. Noile faruri cu led nu sunt de serie, dar fara ele nu este intreg (noaptea), si o comparatie vechi vs nou. Rezervorul, sau mai bine zis carena rezervorului mai lunga dar mult mai ingusta. Saua pilotului mai scurta, dar si mai ingusta intre picioare, plasata mai in spate pt mai mult loc pt picioarele cumparatorului si o pozitie mai relaxata. Pasagerul are aceeasi sa, dar mai in spate si cu scaritele asezate mai bine. Ambii au genunchii mai deschizi. Desi distanta intre axele rotilor, latimea motorului si a ghidonului sunt aproape identice caroseria noua este mult mai lunga si spre fata si spre spate. Editat Ianuarie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Farul ala pe led este de senzatie. Din poze se vede ca are si frane radiale brembo asemeni Ducati Multistrada 1200, cred ca sunt puse mai mult de portofoliu sau ca nu fie cu nimic mai prejos decat concurenta, ca vechiul model are frane excelente. Tare sunt curios sa o incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 8, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2013 Nimic nu este exclus, dar dupa ce am mers cu Yamaha standardele personale s-au ridicat si nu stiu cand BMW va ajunge la ele. Apreciez insa stradania, elimina din minusurile evidente, se inspira din japonezi, sunt pe aproape, dar inca nu acolo.Noile faruri cu led nu sunt de serie, dar fara ele nu este intreg (noaptea), si o comparatie vechi vs nou. Rezervorul, sau mai bine zis carena rezervorului mai lunga dar mult mai ingusta. Saua pilotului mai scurta, dar si mai ingusta intre picioare, plasata mai in spate pt mai mult loc pt picioarele cumparatorului si o pozitie mai relaxata. Pasagerul are aceeasi sa, dar mai in spate si cu scaritele asezate mai bine. Ambii au genunchii mai deschizi. Desi distanta intre axele rotilor, latimea motorului si a ghidonului sunt aproape identice caroseria noua este mult mai lunga si spre fata si spre spate. farul cu led arata super dar cel normal costa 500 euro, la cate pietre avem in roamnia pe drum...... NASPA fara casco se ardea un bec, cumparai de la prima benzinarie....acum ...DA DA stiu povestea ledului ..care nu se arde.... cad despre forma...NASPA.. o sa o ingusteze..sa o faca ca pe vitezana dispare conforul seii si protectia la vant in laterale daca pana acum nu aveam niciodata tendinta sa dau cu outele in rezervor pe franare de acum la noul model.....feriti.va urmasii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 cad despre forma...NASPA.. o sa o ingusteze..sa o faca ca pe vitezana Vitezanele sunt late. "Cross-urile" sunt inguste. Avantajeaza condusul in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Bogdan, tine minte vorbele astea, tu pana la urma tot o sa-ti iei un benve Exact la asta ma gandeam si eu citind ultimele 5 pagini. Bogdane esti ok ? Sunt un pic ingrijorat mi-ai dat dreptate pe un alt topic, ai inceput sa apreciezi chestii facute de BMW.... mai trebuie doar sa le spui supusilor tai sa nu mai huleasca si apoi o sa te invite KHK la bere. In alta ordine de idei pana iti iei tu BMW sper sa am si eu o Yamaha in garaj. P.S. Mie nu imi place noul model.. dar sunt chestii personale. Modelul vechi era deja greu pe fata acum e si mai greu probabil.Rotile alea cu cauciucuri atipice mult mai greu de gasit prin toate colturile lumii. E mai greu . Are si chestii noi si bune cum e farul pe led. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Cam din 1921! Eh, nu exagera nici tu acum... Din 1923, ca d-aia sunt modelele aniversare "90 years" anu' asta. farul cu led arata superdar cel normal costa 500 euro, la cate pietre avem in roamnia pe drum...... NASPA fara casco se ardea un bec, cumparai de la prima benzinarie....acum ...DA DA stiu povestea ledului ..care nu se arde.... Daca esti asa fricos (cate ti s-au spart tie sau altora, ca eu nu stiu niciun caz concret), exista deja de la inceput ca accesoriu original protectia de far, similar cu ceea ce ai si tu. (banuiesc insa ca stii ca protectiile de far nu sunt omologate pt. drumurile publice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Vlade,ma dezamagesti! Motociclete face din 1923,motoare( ca despre motor era vorba) din 1921! PS: cand apare in semnatura " tura....nr6"? Editat Ianuarie 8, 2013 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) farul cu led arata supercel normal costa 500 euro, la cate pietre avem in roamnia pe drum...... NASPA fara casco Exista kituri dintr-o folie speciala, transparenta, multistrat, se aplica pe toate suprafetele de contact(faruri, oglinzi, coburi, etc). Folia asta a fost folosita prima oara in scop militar de catre americani in razboiul din Golf, colantau palele elicopterelor si avioanelor impotriva nisipului, care actiona asupra lor ca in procesul de sablare. In genul asta, dar sunt mai multe firme, chiar si la noi; http://www.ekmpowershop9.com/ekmps/shops/bodyguarduk/r1200-gs-04-07-full-kit-241-p.asp Se aplica ca un colant, sunt super, transparente, rezistente, nu se matuiesc, nici nu se observa pe motocicleta. Scapi de grija omologarii, in caz ca te intereseaza asta. Eu mi-am colantat LT-ul, inclusiv farul in care am luat o piatra, s-a zgariat doar folia, fara sa-l sparga, se vede si acum urma.. Editat Ianuarie 8, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Intrucat eu sunt mai maniac cu protectiile, spune-mi te rog daca radiatorul era sau nu protejat?Banuiesc ca nu, intrucat de asta se vor ocupa Touratech & Wunderlich ... In fisierul pe care-l am eu, la capitolul "Special accessories" nu este nimic specificat in acest sens. Un amanunt care mie mi-a placut din prima, este faptul ca acum amortizorul spate este protejat destul de bine in configuratia standard - ca atare, nu mai trebuie cotizat la cei doi furnizori after-market. Radiatorul este protejat doar, asa cum se intelege si din poze, de acea carena din plastic. Insa cred ca din cauza cilindrilor (basca daca ai si crashbar), sunt sanse foarte mici sa-l lovesti. Asa cum la GS-ul "vechi" nu a existat o protectie originala BMW pt. zona respectiva, m-as mira sa apara la cel nou, atat dpdv estetic cat si utilitate (tocmai am spus ca este cam greu de lovit la o cazatura "normala"). Sincer, unul dintre motivele pt. care eu am preferat sa-mi iau GS in loc de ADV a fost si exagerarea asta cu protectiile si tevile, la fel si cu suporturile de cutii laterale, care dupa gustul meu merg prea mult catre ceva grobian (am spus, este chestie de gust). Din acelasi motiv nu am facut deloc uz de protectii de la Wunderlich, TT & co. Am considerat necesare doar scutul motor, crasbar, protectiile de cilindri si cele de cadru dar astea mi-au placut originale. Din fericire, la modelul nou nici macar protectiile de cilindri nu mai sunt necesare avand in vedere forma crashbar-ului iar scutul enduro pare foarte discret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.