Okesz Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 vezi de ce avem o singura scula....sa nu ne incurcam in ele.... pentru posesorii de GS si GSA pe ce anvelope mergem anul asta metzeler tourance metzeler tourance exp metzeler tourance next michelin anakee2 eu unul devotat lui tourance exp mai ca as proba nextul dar parca prea e 98% stradal nu ca as fi mare offrodist dar unde mai vad teren/forestier parca as mai intra iar nextul asta nu cred ca o sa accepte Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri? Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii ( 20.000 km pe fata si 17-18.000 km pe spate si le-am schimbat inainte sa devina "slick"), dar ma bate gandul sa schimb marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 2, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2013 un tourance exp de 22000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Cam asa a tinut si la mine spatele,adica peste 20000 fara sa dispara crampoanele decat pe coama, dar fata cu cauciucul original EXP am schimbat-o de plictiseala la 32000 si mai mergea cateva mii pana la semn. Sunt curios cat o sa reziste acest al doilea set de cauciucuri Tourance Clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri? Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii ( 20.000 km pe fata si 17-18.000 km pe spate si le-am schimbat inainte sa devina "slick"), dar ma bate gandul sa schimb marca. am avut contotrailattack dar din experianta mea + alti varaderisti + forumeala- la unele mobre . din cauza profilului " patratos" vobleaza intre 40 - 60 km /h mi a placut ca se " tine" bine pe curbe dar in final am ramas pe anakee2. apropo, am de "donat" un set de contitrailatack de aprox 5000 km . de preferat cineva mai sarman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 (editat) In primavara vreau sa fac si eu o revizie la motoreta, r1200gs din 2005, daca imi poate spune cineva ce tipuri de ulei se folosesc pentru cutia de viteze si pentru cardan si daca stiti vreun furnizor. Mersi. Editat Ianuarie 2, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Despre ContinTrailAttack cine ne poate impartasi niste pareri?Pana acum am folosit Tourance (pe 1100GS) si Anakee II ( pe 1200 GS), sunt multumit de Anakee, mai ales prin prisma fiabilitatii... Am avut doua sezoane TA si nu le mai vreau. Nu sunt singurul caruia ii vibreaza roata fata din cauza lor dar sunt si destul de slabe pe ploaie. Ca puncte forte: f bune pe uscat si ok cand iesi de pe asfalt. In ambele cazuri le-am schimbat dupa cca 12.500km. Ca idee, ma intereseaza cel mai putin durata de viata, celelalte proprietati mi se par mult mai imporatnte, cum ar fi aderenta pe ud si nu numai. un tourance exp de 22000 km Esti dus! Ca fapt divers, am stat de vorba in vara la Garmisch cu cei de la standul Metzeler si ei considerau ca durata medie de viata la EXP, in cazul unui pilot mai "activ" (si esti) cca 7-8.000km. Evident, durata de viata insena pana la indicatorul de uzura, nu pana la sarma. La Tourance cu cca 2000km mai mult. Ma rog, si mie mi s-a parut cam putin, dar si 20.000 e cam tras de par parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 2, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2013 (editat) man fu un an naspa....niciodaca nu am dus mai mult de 10000- 12000 o anvelopaiar acum chiar nu avea sens sa bag banii in decembrie in anvelope In primavara vreau sa fac si eu o revizie la motoreta, r1200gs din 2005, daca imi poate spune cineva ce tipuri de ulei se folosesc pentru cutia de viteze si pentru cardan si daca stiti vreun furnizor. Mersi.mergi la mester DAN si fa mai multe ..... Editat Ianuarie 2, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Ca fapt divers, am stat de vorba in vara la Garmisch cu cei de la standul Metzeler si ei considerau ca durata medie de viata la EXP, in cazul unui pilot mai "activ" (si esti) cca 7-8.000km. Evident, durata de viata insena pana la indicatorul de uzura, nu pana la sarma. Si pt mine aderenta si "handling"-ul sunt mai importante decat duarata de viata a unei anvelope, insa stiind ca Tourance EXP tine max. 10.000 km m-a pus pe ganduri, totusi este doar jumatate fata de Anakee. Mi-ati scos din cap TrailAttack-ul, o sa-mi pun Tourance EXP dupa ce se uzeaza Anakee-urile astea (acum am aprox. 12.000 km facuti cu ele). Btw., spre deosebire de parerea unora, dupa mine Anakee are o aderenta buna pe umed (chiar ma inclin in viraje si pe ploaie) si apreciez faptul ca se descurca bine pe macadam sau chiar pamant ud/noroi (evident nu mlastina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Vezi de treaba tin mult mai mult (EXP), ca doar nu mergi numai pe pista si mereu blana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Si pt mine aderenta si "handling"-ul sunt mai importante decat duarata de viata a unei anvelope, insa stiind ca Tourance EXP tine max. 10.000 km m-a pus pe ganduri, totusi este doar jumatate fata de Anakee.Mi-ati scos din cap TrailAttack-ul, o sa-mi pun Tourance EXP dupa ce se uzeaza Anakee-urile astea (acum am aprox. 12.000 km facuti cu ele). Btw., spre deosebire de parerea unora, dupa mine Anakee are o aderenta buna pe umed (chiar ma inclin in viraje si pe ploaie) si apreciez faptul ca se descurca bine pe macadam sau chiar pamant ud/noroi (evident nu mlastina). intre anakee 1 sau 2 si exp nici nu m.as gandi sa pun anakeeurile sa zi cem ca faci 30000 intr.un an deci in mare 2 seturi de exp asta inseamna 2200 -2400 ron aprox 500 euro la 30000 km ai 3 revizii de 300 euro bucata deci inca 900 euro iar gaz la un 6.5% la 30000 km cam 2 tone de benzina la 1.5 euro/litru = 3000 euro 3000 + 900 reviziile =4000 euro deci anvelopele 500 euro sunt o nimica ........ si nu merita riscat cand ma gandesc ca unii vor sa cumpere o motocicleta cu 1300 euro....imi fac cruce Editat Ianuarie 3, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 3, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) cand ma gandesc ca unii vor sa cumpere o motocicleta cu 1300 euro....imi fac cruce Ca o paranteza, man, moralmente nu stiu daca este chiar bine sa afirmi asta..fa-ti cruce pt.altceva, nu glumi pt.ca in lumea asta beleaua se tine cu randul si totul este relativ! Daca ar avea posibilitatea probabil toti si-ar lua ce este de top.. In plan teoretic, daca si-ar permite cheltuielile, cel care isi ia mobra de 1300 de euro ajunge exact unde ajungi si tu, mai tarziu si cu mai putine riscuri decit ti le asumi tu, dar ajunge. Ca sa nu spun ca acela nu face 30.000 intr-un an, ci probabil in cinci, tot timpul asta mergand probabil cu un singur rand de gume. Editat Ianuarie 3, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Ca o paranteza, man, moralmente nu stiu daca este chiar bine sa afirmi asta..fa-ti cruce pt.altceva, nu glumi pt.ca in lumea asta beleaua se tine cu randul si totul este relativ!Daca ar avea posibilitatea probabil toti si-ar lua ce este de top.. In plan teoretic, daca si-ar permite cheltuielile, cel care isi ia mobra de 1300 de euro ajunge exact unde ajungi si tu, mai tarziu si cu mai putine riscuri decit ti le asumi tu, dar ajunge. Ca sa nu spun ca acela nu face 30.000 intr-un an, ci probabil in cinci, tot timpul asta mergand probabil cu un singur rand de gume. aici nu e vorba de belea si de nivelul financiar nu se lauda nimeni cu ce si cat are este strict de placerea de a te da si a merge fara griji te intreb pe tine.......ai pleca pe trasnfagarasan cu sotia pe o moto de 1300 euro cu anvelope din 2001....exemplu... ca la 1300 de euro nu cred ca ii da cineva si anvelope bune mai bine mai strangi si nu iti e frica sa pleci la drum era sa uit.... stiu multi care au si nu isi iau top TOP isi iau 2 categorii de oameni pasionatii/cei care folosesc "materialul" pentru ce a fost creat si unii fac sacrificii sa si l cumpere si cocalarii care vor sa fie ...mai cu mot "aia care au posibilitatea" sau uite 99% dintre ei sa nu fiu carcotas stau ca fraierii cu banii in banca ps.... era sa uit ...cat ai dat pe ultima reparatie la motor......? Editat Ianuarie 3, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) la 30000 km ai 3 revizii de 300 euro bucata deci inca 900 euro Da ca va face frate, de 300 euro per revizie? Ulei + filtru ca celelalte nu șe schimba la fiecare revizie, lichid frana sau antigel. Si parca nici nu mai trebuie reglate supapele asa des. Plecam noi cu sotiile cu Mobra pe Transfagarasan si nu era nici o problema. Se poate merge in multe feluri si cu multe bugete important este sa "ne simtem bine". Editat Ianuarie 3, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 @ianachim cand nu ai bani si iti doresti co orice pret o motocicleta mentalitatea este alta. La 18 ani a trebuit sa strang din bursa de la facultate ca sa-mi cumpar o motocicleta de 350 de euro am facut cu ea aproape 40000km in doi ani jumate cu niste cauciucuri vai steaua lor, cu frane improvizate pur si simplu pentru ca nu se gaseau de schimb ca la mobrele noi. Imi doream mult prea tare o motocicleta ca sa astept inca 3-4 ani sa-mi pemit una cum trebuie. am mers unde am vrut cu ea incet si foarte incet cu multa grija si mai tot timpul murdar pe maini de ulei. Invatasem sa o repar pentru ca nu aveam cu ce sa o duc la mecanic. Bucura-te ca ai motocicleta care ti-o doresti, inseamna ca ai muncit mai mult decat altii si ca ai avut si gramul ala de noroc ce a lipsit altora. Tot respectul pentru cei care Isi permit "avioane" de motociclete si care le si folosesc cum trebuie. La extrema cealalta sunt motociclisti care si cu mai putin de 1300 de euro se bucura de acest sport minunat impreuna cu prietenii. Mai rau de cei pentru care si un scuter chinezesc sau o comunista de 40 de ani reprezinta un vis. Asfalt uscat si hai cu primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Da ca va face frate, de 300 euro per revizie? Ulei + filtru ca celelalte nu șe schimba la fiecare revizie, lichid frana sau antigel. Si parca nici nu mai trebuie reglate supapela asa des.Plecam noi cu sotiile cu Mobra pe Transfagarasan si nu era nici o problema. Se poate merge in multe feluri si cu multe bugete important este sa "ne simtem bine". bogdan noua ni le da si spalate si cu suruburi la punga.... @ianachim cand nu ai bani si iti doresti co orice pret o motocicleta mentalitatea este alta.La 18 ani a trebuit sa strang din bursa de la facultate ca sa-mi cumpar o motocicleta de 350 de euro am facut cu ea aproape 40000km in doi ani jumate cu niste cauciucuri vai steaua lor, cu frane improvizate pur si simplu pentru ca nu se gaseau de schimb ca la mobrele noi. Imi doream mult prea tare o motocicleta ca sa astept inca 3-4 ani sa-mi pemit una cum trebuie. am mers unde am vrut cu ea incet si foarte incet cu multa grija si mai tot timpul murdar pe maini de ulei. Invatasem sa o repar pentru ca nu aveam cu ce sa o duc la mecanic. Bucura-te ca ai motocicleta care ti-o doresti, inseamna ca ai muncit mai mult decat altii si ca ai avut si gramul ala de noroc ce a lipsit altora. Tot respectul pentru cei care Isi permit "avioane" de motociclete si care le si folosesc cum trebuie. La extrema cealalta sunt motociclisti care si cu mai putin de 1300 de euro se bucura de acest sport minunat impreuna cu prietenii. Mai rau de cei pentru care si un scuter chinezesc sau o comunista de 40 de ani reprezinta un vis. Asfalt uscat si hai cu primavara. fiecare cu visurile lui la 18 ani urcam pe munte si toti banii erau bagati in echip de catarat la 30 am descoperit motocicleta astea sunt vremurile daca tu te simti bine cu o moto de 400 euro sau 1300 este problema ta insa pentru mine cand vad genul de ....AM 1300 EURO VREAU MOTOR....nu imi pare omul care sa mearga incet cu ea si murdar pe maini si cu asta am clarificat pentru cei cu scutere de 50..... sa stiti ca nu am nimic cu voi ...si eu am mers prima oara cu scuterul..... dar tot cu 270 km/h imi place Editat Ianuarie 3, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) bogdannoua ni le da si spalate si cu suruburi la punga.... numai ca suruburile trebuie sa ti le pui la loc cat mai repede, sa nu patesti ceva Doamne fere..... Editat Ianuarie 3, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 M-am decis, fac o comanda speciala la Metzeler, sa-mi produca mie niste EXP-uri aurite. Ca eu pe caucioace de 1.200 RON nu ma dau. Nu de altceva, dar nu sunt bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 3, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) te intreb pe tine.......ai pleca pe trasnfagarasan cu sotia pe o moto de 1300 euro cu anvelope din 2001....exemplu... ca la 1300 de euro nu cred ca ii da cineva si anvelope bune Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele! Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e. ps.... era sa uit ...cat ai dat pe ultima reparatie la motor......? In jur de 550 euro, de piese vorbesc.. Editat Ianuarie 3, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e. In jur de 550 euro, de piese vorbesc.. Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e. In jur de 550 euro, de piese vorbesc.. Scapi din vedere un lucru, nu toti merg ca tine, la rosu, polizand scaritele!Daca mergi normal, fara sa tii cont de adrenalina, urci si pe Everest cu mobra aia de 1300 e. In jur de 550 euro, de piese vorbesc.. pai mai bine mai strangeai de o reparatie si ai fi luat o mobra "noua" de 1300 euro.... ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Care este configuratia care va tenteaza / ati comanda-o? Pentru mine Basic (ABS) + "Active pack" (enduro ASC, Daytime riding light + Cruise control) mi se pare mai mult decat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Tocmai am stat calare pe unul la BMW Welt, abia astept primele teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 pai ... detaileaza! ce impresie ti-a facut? parti bune, rele ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 o curiozitate, ( LMA mai intai ) vad ca ne excitam maxim de ultimele sisteme electronice montate pe mobre. exista o limita unde mobra ne va suplini total rolul de driver ? de ex eu imi doresc ( si stiu ca bat campii ) , o casca din aia de aviator din razvboi ( cu ochelarii aia de la pilotii de biplane, ) adevarata, o capra de 650 si un ..loc cum e thassos sau ceva pe acolo, unde sa ma dau .. ma uit la minunile tehnicii actuale si ma intreb unde va disparea rolul meu de om cu 2 maini 2 picioare si 1 bucata creier. nu e legata strict de marca asta dar ..parca e prea multa tehnologie o melodie http://www.youtube.com/watch?v=AOC9Ge0uTAU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) o curiozitate, ( LMA mai intai )vad ca ne excitam maxim de ultimele sisteme electronice montate pe mobre. exista o limita unde mobra ne va suplini total rolul de driver ? de ex eu imi doresc ( si stiu ca bat campii ) , o casca din aia de aviator din razvboi ( cu ochelarii aia de la pilotii de biplane, ) adevarata, o capra de 650 si un ..loc cum e thassos sau ceva pe acolo, unde sa ma dau .. ma uit la minunile tehnicii actuale si ma intreb unde va disparea rolul meu de om cu 2 maini 2 picioare si 1 bucata creier. nu e legata strict de marca asta dar ..parca e prea multa tehnologie o Nu inteleg sensul celor spuse de tine asa cum nu cred ca tu, cu a ta casca si ochelari pe un 650, vei face mai mult motociclism decat pe una super tehnologizata, din contra vei avea mai putine satisfactii si gadget-uri, care noua baietilor ne plac. Editat Ianuarie 4, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) Sincer nici eu nu sunt fan electronica, DAR la peste 100 HP cam greu fara ea. Pe vremuri,nu prea indepartate, erau celebre accidentele in fata magazinului cu tanarul urcat pe vitezana care la primul demaraj incerca contactul cu solul. Cineva povestea din State ca vanzatorul refuza sa pleci pe motor si ti-o timitea gratuit acasa, sa cazi sau poate si mai rau, dar nu in fata vitrinei lui. Cu ultima generatie de electronica nu prea se mai poate cadea in greseala atat de usor si asta este trendul pt toti producatorii. Siguranta inainte de toate. Pe la 50-60 HP mai merge si fara. Ce intradevar mi se pare excesiv este electronizarea suspensiilor care nu le face in niciun caz mai bune dar infinit mai usor de modificat, asta daca te incadrezi in marja de greutate luata in calcul de producator. Daca esti prea usor sau prea greu, mai greu. Dpadv ideal era si un buton de etalonare functie de calaret si abia apoi celelalte reglaje. pai ... detaileaza! ce impresie ti-a facut? parti bune, rele ...? Lasa-l sa ne mai fiarba! Rele ? Nu cred ca vei auzi vreodata. Editat Ianuarie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.