Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

bai golanilor

voi vreti sa mi transform motroul intr o casa de toleranta....ROSII nu le pun sa fie clar

 

poate...daca vin la arc si vand prezervative si gonflabile.......

 

Sunt perfect de acord cu tine. Pune-le MOV .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bai golanilor

voi vreti sa mi transform motroul intr o casa de toleranta....ROSII nu le pun sa fie clar

 

Sunt perfect de acord cu tine. Pune-le MOV .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimile 6 cifre din serie sunt specifice fiecarui exemplar in parte. Dupa ce ajunge la 1000000 se adauga o litera si o ia de la inceput. Mai explicit de atat nu exista. E chiar atat de greu sa accepti ca BMW face motoare putine, bune dar putine. Cum am mai spus singurul model in care au urcat vanzarile la oarecum acelasi ordin de masura cu oricare din japonezi este Gs-ul dar si la asta sunt mult sub. In statisticile globale BMW impreuna cu toti ceilalti producatori europeni intre la rubrica " si altii" care impreuna nu depasesc 3-5 %. trist pt Europa dar adevarat.

 

Si altfel..ce-ati mai facut, ce filme ati mai vazut?

Poti sa ne recomanzi ceva?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca ai doar 10.000 km nu are sens sa schimbi uleiurile.

Poti merge la fel de bine pe 75w90, 80w90 sau 75w140.

Si in cardan si in cutie intra acelasi tip de ulei.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca nu conteaza, insa pentru 1200 GS este recomandat doar 75W-90 pentru cutie, API-GL5 din cate stiu (oricum, cam toate sunt uleiuri sintetice cu norma GL-4+GL-5; ca fapt divers, nici una dintre cele doua norme nu o include pe cealalta). Am mai auzit ca la cardan au pus unii si 85W-140, la cutie insa nu am vazut pe nimeni sa recomande alt tip. Repet, vorbim de 1200.



Pt cardan si cutie ulei "Hipod" indiferent marca, dar sa scrie pe bidon hipoid.

Nu trebuie sa scrie asa ceva si pe foarte multe nici nu e trecut acest cuvant, nici pe etichete nici pe fise. Ambele norme (GL-4/GL-5) acopera si angrenajele hipoide, in anumite conditii de presiune si viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati bagat in ceata cu schimbatul lichidului de ambreiaj (sincer nu am auzit pana acum si nici nu am citit pe forumurile de moto). Unde ma pot documenta cum se face operatia asta, nu ca as face-o eu, dar macar sa stiu cum ar trebui sa se procedeze. Cu schimbatul lichidului de frana parca a postat cineva pe topicul asta.Mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu trebuie sa scrie asa ceva si pe foarte multe nici nu e trecut acest cuvant, nici pe etichete nici pe fise. Ambele norme (GL-4/GL-5) acopera si angrenajele hipoide, in anumite conditii de presiune si viteza.

Într-un cardan cu angrenaj hipoid nu as baga un ulei pe care nu scrie hipoid, in unul normal mai merge, dar as fi mai linistit dacă găsesc cuvântul scris pe ambalaj, cu atât mai mult cu cât același producător livreaza același indicativ de ulei cu si fără " hipoid" la prețuri diferite. Poate fi si marketing la mijloc, dar dacă sunt corecti, exista o diferența între cele doua. Cel puțin așa mi-a spus un specialist in domeniu. Eu nu fac decât sa respect sfatul lui.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati bagat in ceata cu schimbatul lichidului de ambreiaj (sincer nu am auzit pana acum si nici nu am citit pe forumurile de moto). Unde ma pot documenta cum se face operatia asta, nu ca as face-o eu, dar macar sa stiu cum ar trebui sa se procedeze. Cu schimbatul lichidului de frana parca a postat cineva pe topicul asta.Mersi anticipat.

Ambele lichide trebuie schimbate cf planului de service, pt preintampinarea unor probleme, cum ar fi depunerea impuritatilor, pierderea rezistentei la presiune (frana devine moale, mai ales la cald), etc.

Daca are ABS motoreta, unitatea se poate defecta de la lichidul de frana "murdar".

Din pacate aceste lichide sunt considerate de multi ca fiind "de neschimbat", si nu numai la moto, dar si la masini.

 

In ceea ce priveste inlocuirea lichidului de ambreaj, presupun ca poate fi inlocuit la fel ca si lichidul de frana, adica prin adaugare sus in paharel + pompare si eliminare lichid vechi jos, la surubul de aerisire.

Eu am facut asta doar la frana si merge brici, exact ca la orice instalatie clasica (chiar daca am ABS).

Stiu insa ca la GS-urile fabricate inainte de 2007 (cele cu "servofrana") nu merge inlocuirea lichidului prin metoda clasica si simpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru pasionati:

 

Raport vanzari BMW pentru UK: https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/gb/pressDetail.html?title=combined-first-quarter-sales-make-bmw-motorrad%E2%80%99s-r-1200-gs-and-adventure-the-uk%E2%80%99s-best-selling&outputChannelId=8&id=T0126367EN_GB&left_menu_item=node__2201

 

Citez: One in every two tourers purchased in the first three months of 2012 is a BMW. De unde deduc eu ori ca fiind primele 3 luni restul firmelor erau inchise si cu bemveu' se merge si iarna (ma rog, cat de iarna e prin uk...), ori prin definitie tourer e bmw cu 1/2 exceptii.

 

Si, pentru ca sigur au manarit cifrele (ca doar e postat pe site-ul lor), am mai gasit niste cifre pentru 2012, world-wide:

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-news/statistics/motorcycle-sales-statistics.htm

 

Spor la citit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea multe noutati nu vor mai apare pana nu se vand primele exemplare si incep si proprietarii sa vorbeasca. Poate fi primul GS cu cap si coada.

 

http://www.georgeherald.com/news.aspx?id=43916&h=Motoring-journalist-dies-during-launch

 

CAND MA UIT LA ACEST CLIP IMI DAU SEAMA" CAT DE INAPOIAT SI PROST ESTE MODELUL PE CARE.L CONDUC

NUMAI VAZAND CUM IA CURBELE IMI DAU SEAMA DE CICLISTICA PERFORMANTA DE PE ACEST MODEL

IN MOMENTUL FRANARII IMI DAU SEAMA CE ABS DE CACA.T AM PE MODELUL MEU

SI DOAR UITANDU .MA CU SE DISTANTEAZA DE MOTOCICLETA DIN SPATE IMI DAU SEAMA CA ACEST LUCRU ESTE POSIBIL NUMAI DATORITA RACIRII PE APA

 

DOAMNE ..CE..CAP////////CE COADA.......

 

"HERA " SA UIT.......

 

FRATEEEEE MODELUL ASTA MERGE SI PE STANGA....................IOI IOI IOI...CE AM PIERDUT CA GS.UL VECHI NU L.AM VANDUT.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...