Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

la coborari evident nu ma refeream la pante abrubte printre copaci unde trebuie sa faci jaloane si trebuie sa pastrezi o viteza care iti permite schimbarile de directie ci exact ca am zis: coborari abrubte fara mare aderenta gen partie de ski

 

Pai adevarata problema cred ca intervine tocmai pe coborarile unde ai de ocolit obstacole si nu poti lasa mobra in treapta 1 sa curga la vale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Okesz si @andrei

nu stiu ce background aveti voi in hard enduro dar daca as vrea sa fiu rautacius ca @Okesz ( care m-a facut prost pe fata) as zice ca din ce sustineti pe aici reiese ca experienta voastra in domeniu se limiteaza la enduro peisagistic si potecuta viteza.

la coborari evident nu ma refeream la pante abrubte printre copaci unde trebuie sa faci jaloane si trebuie sa pastrezi o viteza care iti permite schimbarile de directie ci exact ca am zis: coborari abrubte fara mare aderenta gen partie de ski sau urcarea/coborarea de la gusterita.

 

http://youtu.be/fFq5OtTTydk

 

Asta numesti tu coborare? :) Pai asta e tobogan, adica ai loc "special amenajat" sa incetinesti. Normal ca nu franezi, ba mai poti trage si gazul, daca vrei :). Nu despre asa ceva vorbeam.

 

Pai adevarata problema cred ca intervine tocmai pe coborarile unde ai de ocolit obstacole si nu poti lasa mobra in treapta 1 sa curga la vale.

Exact. Si asta numesc eu coborare, nu "autostrada" aia de gusterita.

 

@Sergiu: Si nicidecum nu aveam intentia sa te fac prost, nu doar proştii pot sa zica prostii :)

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Okesz" data-cid="3321199" data-time="1357822273"><p>

<br />

Asta numesti tu coborare? :) Pai asta e tobogan, adica ai loc "special amenajat" sa incetinesti. Normal ca nu franezi, ba mai poti trage si gazul, daca vrei :). Nu despre asa ceva vorbeam.<br />

<br />

Exact. Si asta numesc eu coborare, nu "autostrada" aia de gusterita.<br />

<br />

@Sergiu: Si nicidecum nu aveam intentia sa te fac prost, nu doar proştii pot sa zica prostii :)</p></blockquote>

 

vezi ca autostrada de la gusterita e de fapt un perete la vreo 60 70 grade cu trei trepte de 80 85 grade...si lungime de vreo 200 m. hard enduristi de prestigiu din tara romaneasca nu urca pe acolo. si nici nu coboara vreodata.

 

gata cu off topicul. sanatate!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un amanunt care mie mi-a placut din prima, este faptul ca acum amortizorul spate este protejat destul de bine in configuratia standard - ca atare, nu mai trebuie cotizat la cei doi furnizori after-market.

 

Nu ti-am raspuns pt. ca atunci la München nu observasem aspectul. Azi am fost la Autoshow-ul de la Viena unde la standul BMW au expus si GS-ul. M-am mai invartit pe langa ea si de data asta era si un tip de la BMW Motorrad Austria pt. explicatii.

 

Deci, da, la asta nou amortizorul este protejat... dar la modelul "vechi" protectia aia optionala (cum am vazut de ex la Ianachim si mi-as lua-o si eu) avea efect (antimurdarire/stropire) nu numai aupra asupra amortizorului dar si in jur, mai precis si pt. cutiile laterale si picioarele pasagerului.

Protectia asta la modelul nou, fiind prinsa sub sa si nu in jurul rotii, protejeaza amortizorul dar nu apara si lateralele.

Mi-a dat impresia ca si aparatoarea fata este ceva mai lunga.

 

Referitor la protectia la vant pt. ca am vazut discutii aici - chiar si fara a lua in seama declaratiile celor de la BMW care spun ca la cel nou este mai buna, asta este si parerea mea. In zona superioara este data atat de parbriz dar si de masca neagra de plastic dintre parbriz si carena, care tine cumva locul aripioarelor de la ADV. In zona picioarelor, iarasi sunt unele parti din plastic pe lateral, cele mai proeminente fiind cele argintii mari pe care scrie GS, de la radiatoare, care clar au si rol de protectie/aerodinamic. Deci mie, comparand cu ce-mi aduc aminte de la a mea, nu-mi inspira mai putina protectie la vant, ci cumva din contra.

Parbrizul se regleaza extrem de usor si la indemana, fara nicio problema si din mers. La fel si manetele.

 

Evident ca exista si explicatii pt mutarea cardanului pe stanga, odata cu mutarea cutiei si a faptului ca este mai compacta si din cate am inteles, miscarea laterala specifica a boxerului la acceleratie va fi mult redusa, mai ales in mers.

 

O mica dezamagire a mea este in zona/jurul bordului, unde finisarile si aspectul mi se par inferioare modelului anterior; sper sa nu fiu subiectiv...

Am inteles si ce inseamna "dynamic" la ESA, exista o parghie in fata si alta in spate in spate intre bratul cu cardanul si capul superior al amortizorului si actioneaza automat asupra acestuia in functie de viteza si starea drumului.

 

Si revenind la deja discutata dezamagire... evident ca mai erau si altii care se plangeau de renuntarea la sistemul BMW de semnalizare. Se pare ca BMW in niciun caz nu a dorit asta, stiind aprecierea de care se bucura, dar nu au avut de ales din cauza multiplelor comutatoare care tot apar. Si am aflat cu mirare ca urmeaza inca alte "surprize" care vor necesita intrerupatoare. Ce naiba or mai inventa??

Oricum, controller-ul (aparut initial la RT) pt. navigatie/mp3/telefon mi se pare foarte util pt. manevartul acestora in mers.

 

Deschiderea sezonului la BMW Motorrad va fi sambata 9 martie cand, daca vremea va permite, vor fi posibile si primele teste. Abia astept!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut eu una pe 1200 la prima editie a intalnirii BMW-istilor [cea care nu a fost organziata de Angi] insa era austriaca sau nemtoaica nu imi mai aduc bine aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii ca baietii, o fata pe GS as vrea sa vad la noi.
ar putea fi si la noi o fata pe gs/gsa dar lu ' bunicu COLUMBEANU nu prea ii plac asa baietoase.....la kaprun am vazut o fata ....ooooo fata.... pe un hp2 care dadea clasa la GUSERI pe serentine

 

rar o femeie care sa si rupa de la gura 15000-20000 euro pentru o pasiune care o poate schilodi ma ref la romance

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara am vazut si eu, chiar mai multe, inclusiv in Ungaria la Budapesta. La noi sunt putine si majoritatea semi incepatoare. Daiana lui Plescoi are tupeu, singura candidata. Si nu este in primul rand o problema de bani. In defileul Jiului am vazut o pereche de nemti, el pe GS1150 si ea pe XT1200Z alb. Mai rar!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Deci pretul de baza in Germania e 14100€, exact la nivelul "concurentei" (parca in Ro ai zis 13880) iar cu absolut toate optiunile este 17750€. La care se mai adauga accesoriile dupa gust (cutii, proiectoare, navi, crashbar, eventual scut)... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pretul de baza in Germania e 14100€, exact la nivelul "concurentei" (parca in Ro ai zis 13880) iar cu absolut toate optiunile este 17750€. La care se mai adauga accesoriile dupa gust (cutii, proiectoare, navi, crashbar, eventual scut)... :D

 

EFTIN'.....domne'

 

SA SE DEA CATE UNUL DE PERSOANA SA AJUNGA LA TOATA LUMEA.......

 

pun pariu ca in 2013 se vor vinde mai multe unitati decat yamaha 1200 de cand a aparut.....

 

care se baga la pariu....50 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine era doar ceasul de potrivit

 

Daca am dat bateria jos de pe motocicleta pe timpul iernii, cand am sa o pun la loc, o sa fie vreo problema cu ceva erori prin bord, etc.?Mersi
daca ai posibilitatea acolo unde o tii sa pui in redresor inteligent ar fi mai bine pentru baterie.... parerea mea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing
Daca am dat bateria jos de pe motocicleta pe timpul iernii, cand am sa o pun la loc, o sa fie vreo problema cu ceva erori prin bord, etc.?Mersi

 

 

Nu ai nicio problema, daca nu ma insel doar ceasul trebuie sa-l potrivesti.

Bateria mea a fost incarcata iar apoi am bagat-o in casa, la primavara dupa ce o voi pune la loc, am s-o incarc din nou. Asta-i tot.

Incarcarea o fac cu incarcator de la bmw, insa cred ca nu e diferit de unul normal.

Editat de Ravishing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....... pun pariu ca in 2013 se vor vinde mai multe unitati decat yamaha 1200 de cand a aparut..... care se baga la pariu....50 euro

Strengarilor..... Si la 1 euro si tot va luati gs uri 2013 si va raman bani si pt inca vreo 10 ture in Alpi...

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut eu una pe 1200 la prima editie a intalnirii BMW-istilor [cea care nu a fost organziata de Angi] insa era austriaca sau nemtoaica nu imi mai aduc bine aminte.

pai sunt nemtoaice si austriece (acelasi lucru defapt :)) cu gs creca mai multe decat posesorii din ro....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. Apropos, Ianachim mai ai costumul Revit?Am spus ca il cumpar eu.
mai vrea cineva geaca dar am spus cine vrea vede ce prob are probeaza si gata la ce scor este acum ...... mai am sa merg cu el donatie la casele de copii ..noroc ca nu au motoare

 

a poposit OZN ul...

5 ml de bandaled de exterior si te vede si idiotul de pe luna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E kicioasa rau. Eu am gasit folie reflectorizanta neagra. Ziua nu iese in evidenta, dar noaptea lumineaza foarte bine.

 

ziua este o banda alba de 3 cm latime

 

 

iar noaptea " te trezeste " daca esti in spatele meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...