22iulian Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 cand am iesit de pe autostrada imi indica un consum general de 6.4 Pune-i frate GPL,...un recipient de 18 litri in topcase consum mediu 9%, GPL,.la pret de 3RON/litru = 27 de RON faci 100 km cu benzina cred ca iesi la 40 RON pe 100 km, ..vorbesc cu Borcea si pentru tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Vechiul GS consuma un pic mai mult decat alte motoare similare in aceleeasi conditii de deplasare, dar diferenta nu este exagerata. Ianakim consuma mai mult datorita stilului lui de mers. Orice demaraj este facut la maxim. Eu am in bord si optunea consumului instatantaneu, pe care GS nu o are. La demaraje puternice consumul instantaneu ajunge la 13 si chiar peste, pt cele cateva secunde cat tine nebunia, dupa care revine la normal cand viteza s-a stabilizat. Unul din secretele consumurilor mici scoase de mine vine de aici. Evit sa ajung la astfel de valori si economia este considerabila folosind datele precise in timp real. Evident am folosit aceste informatii doar cand faceam concurs cu Aurelian sau alti prieteni, cand merg singur nu ma intereseaza subiectul. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv. Editat Martie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 Vechiul GS consuma un pic mai mult decat alte motoare similare in aceleeasi conditii de deplasare, dar diferenta nu este exagerata. Ianakim consuma mai mult datorita stilului lui de mers. Orice demaraj este facut la maxim. Eu am in bord si optunea consumului instatantaneu, pe care GS nu o are. La demaraje puternice consumul instantaneu ajunge la 13 si chiar peste, pt cele cateva secunde cat tine nebunia, dupa care revine la normal cand viteza s-a stabilizat. Unul din secretele consumurilor mici scoase de mine vine de aici. Evit sa ajung la astfel de valori si economia este considerabila folosind datele precise in timp real. Evident am folosit aceste informatii doar cand faceam concurs cu Aurelian sau alti prieteni, cand merg singur nu ma intereseaza subiectul. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv. bogdan ca de obicei stii ce spui dar nu in totalitate atat la gsa ul din 2007 cat si la cel din 2010 exista optiunea pe comp de bord DE A INDICA CONSUM INSTANTANEU..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) xtrblack: Design-ul motocicletei ( mai special............ai N carene pe ea ) o face sa consume atat de mult.... Deduc dintr-un filmulet postat de curand ( ) ca nu carena e cea mai mare problema la Ianachim. Coeficientul lui aerodinamic e tandari pen'ca sta in picioare prea mult! (Si asta corelat desigur cu topicul de gurmanzi deschis de curand...) In cazul lui se aplica perfect butada: "Stai jos! 4(%)!." Editat Martie 7, 2013 de robert_bobariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 informatiile de pe site-ul asta is destul de exacte cat sa iti faci o parere despre consumul unui anumit model, desi majoritatea includ multa autostrada in log-uri http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/629-R_1200.html?fueltype=2&exactmodel=gs&powerunit=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) bogdan ca de obicei stii ce spui dar nu in totalitate atat la gsa ul din 2007 cat si la cel din 2010 exista optiunea pe comp de bord DE A INDICA CONSUM INSTANTANEU..... Eu nu am scormonit in bord, v-am intrebat pe voi, mai multi, intre care si Aurelian si asa mi-au spus. Am intrebat si aici pe forum si cum nimeni nu a catadicsit sa raspunda am tras concluzia ca nu exista. Scuze, dar acum baga si o poza cu bordul setat pe consum instantaneu macar de acum sa stiu unde-l afiseaza. informatiile de pe site-ul asta is destul de exacte cat sa iti faci o parere despre consumul unui anumit model, desi majoritatea includ multa autostrada in log-uri http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/629-R_1200.html?fueltype=2&exactmodel=gs&powerunit=2 Mai mult decat rezonabile mai ales in primele pagini. In pg 17 e si marele Baiazid in coada listei ca o arde tare. Editat Martie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Eu cred ca consumul ala de 7 si ceva e chiar laudabil avand in vedere ca baiatul alearga in felul lui, mai ales ca nu cred ca a prins si vreme foarte calda. Conteaza mult si temperatura de afara. In perioada asta eu nu fac mai mult de 180 km cu un plin, iar vara ajung la 300. Asta spun doar ptr trafic in oras, dar si la drum intins sunt diferente semnificative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) 7% scot doar pe autostrazi, mergand cu viteze de 140-150 km/h (cu coburi si pasager), iar in aceeasi configuratie dar pe sosele normale consumul este max. 6% (de regula 5.7%), avand un mers dinamic (dar nu nebunesc), cu maxime de 120-130 km/h. Nu prea cred ca alte motoare touring-neduro de 1.200 cmc au consum mai mic decat GS-ul. Sport-touring nu se pune, alea sunt mult mai aerodinamice. Editat Martie 7, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 7% scot doar pe autostrazi, mergand cu viteze de 140-150 km/h (cu coburi si pasager), iar in aceeasi configuratie dar pe sosele normale consumul este max. 6% (de regula 5.7%), avand un mers dinamic (dar nu nebunesc) Subscriu. Si eu ajung pe la 7% pe autostrada cu cele 3 cutii (de obicei fara pasager dar nu sunt un slabut si greutatea mea cam compenseaza si juma' de pasager). De fapt, nu am observat o variatie sensibila cu sau fara cutii (cutiile vario, neextinse). Variatia sensibila este clar dependenta in mare parte de viteza. In rest, la o tura lunga, in conditiile in care de fel nu menajez deloc acceleratia ca nu mi-am luat motocicleta sa fac recorduri stupide de consum ci ca sa ma bucur din plin de ea (pasurile de exemplu la cam urc schimband des spre sau chiar la rosu), nu reusesc sa sar de 5,7%, ultima data chiar mi-a iesit cam 5,4% (ata pe computer cat si confirmat la pompa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 doar cand faceam concurs cu Aurelian. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv. Bogdan, mai pardon ...! Eu NICIODATA nu am facut concurs cu tine pe teme de consum! Asta e un fix al tau pe care vad ca-l ai in continuare ...! Am mai spus-o si o repet: cand am mers in Bulgaria si TU ti-ai propus sa faci concurs de consum, motorul meu avea doar 5000 km, aveam cauciucuri TKC80, (super) parbrizul VStream si trageam de tine sa mergi mai repede. Ai uitat cand m-am oprit si v-am intrebat de ce mergeti ca tractorul (de incet)? Nu ma fa, ca-l pun pe Cezar sa confirme ce spun! Desi ai masina, sunt surprins sa vad nu stii ca - sau te faci ca nu stii - la orice masina consumul creste cand ruleaza cu cauciucuri de iarna. In cazul in care tu consideri ca TKC-ul 80 - pe care scrie M+S - este un cauciuc dedicat de strada / consum mic ... e timpul sa-ti schimbi parerea! Ca tot l-am adus in discutie, inca o data il recomand tuturor posesorilor de touring-enduro! Eu le-am schimbat pe amble la 10500km pentru ca spatele pe nisip incepuse sa danseze putin; fata insa mai mergea cred cel putin 2000km. Ia spune tu poporului cu ce era incaltata motocicleta ta atunci. Aud ..?! Ceea ce vad este ca pe niciun posesor de GS / GSA nu-l deranjeaza consumul; pe tine insa te chinuie rau subiectul asta. Dar daca tii neaparat sa vezi care sunt consumurile la GS, ia baga matalutza un concurs cu noul model - asta ca sa vorbim ... "de la radiator la radiator"! Cat despre faptul ca (inca) nu stiai ca GS-ul are optiunea - in functie de pachet - de a arata consumul instantaneu pe bord, nu-ti pot spune decat ... RUSINICA ...! Omule, in ciuda antireclamei pe care ai facut-o marcii ... cifrele - ma refer la vanzari - "vorbeste"! Si ma refer strict la Romania, caci pe plan global toata lumea stie cum stau lucrurile ...! Ba mai mult, vad ca inca n-ai primit nimic de la Yamaha pentru (de)serviciile aduse BMW-ului ...! Auzi, o sa ai curaj sa mergi la Bavaria sa faci testul cu noul model? Eu nu am scormonit in bord, v-am intrebat pe voi, mai multi, intre care si Aurelian si asa mi-au spus. Am intrebat si aici pe forum si cum nimeni nu a catadicsit sa raspunda am tras concluzia ca nu exista. Scuze, dar acum baga si o poza cu bordul setat pe consum instantaneu macar de acum sa stiu unde-l afiseaza. Mai mult decat rezonabile mai ales in primele pagini. In pg 17 e si marele Baiazid in coada listei ca o arde tare. Bogdan, ce-ai omule, ai baut soricioaica ...? Tu chiar crezi ce scrii? Sa nu-mi pui ca eu nu stiu cum mi-au fost configurate ultimele doua motociclete, caci zau ca nu te cred! Ia uita-te-n oglinda, n-ai nasul putin mai mare ...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 guys, guys, take it easy.. io am scos un consum de 4.8L/100km, mediu cu meganul mergand pe autostrada la nemti. cu remorca si motor pe remorca. omit sa spun ca viteza era de 90km/h.. care dracu-si ia motocicleta sa tina seama de consum? e mai ieftin un logan. asta cu luatul in ras al unor marci, credeam ca suntem la stadiul de "misto" consumul sta in 2 lucruri esentiale, masa si forma aerodinamica. concura si stilul si capacitatea, dar in mai mica masura. fizica zice asta. vreti consum mic, motocicleta usoara si supercarenata, sofer ascuns. vreti motocicleta? bucurati-va de ea, asa cum e , aia care e. altfel putem porni un nou topic, "care o are mai lunga!" si va iau pe toti. si stau si cu mainile la spate la masuratori apropo de noul GS. nu mi-a placut de cand am auzit ca o sa aiba racire pe apa. s-a dus conceptul traditional. o dam in comercial, cu o gramada de electronica si cu angels' eye in faruri... nu ma va mira cand o sa vad un lamborghini SUV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Sal. Un destept de la Wunderlich a facut o greseala , da tocmai ei desteptii desteptilor si m-am pomenit cu doua seturi de protecti pt proiectuoare . Daca cineva cu [ GS / GSA ] care are mobra dotata cu proiectoare este interesat de un set ma poate cauta . O zi buna . Vik. http://www.wunderlich-bmw.com/frame.php?suchbegriff=8161921&search=GO&MakeLangID=2&MakeLang=en&gruppen=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 consumul sta in 2 lucruri esentiale, masa si forma aerodinamica. concura si stilul si capacitatea, dar in mai mica masura. fizica zice asta. nu ma va mira cand o sa vad un lamborghini SUV Nu... si la masina si la motor consumul sta mult in talpa, respectiv incheietura mainii. Vorbim aici de motociclete similare, cu motoare mari etc... n-are rost sa batem campii cu concepte etc, de diferenta de masa sau aerodinamica. Nu in discutia de fata cel putin... totul a plecat de la consumul mare de care a pomenit Ianachim. Asta a existat: http://damox.com/cars/wallpaper/Lamborghini/Lamborghini_LM002_offroad.htm Iar asta e un concept nou: http://robson.m3rlin.org/cars/lamborghini-lm003-concept/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Nu... si la masina si la motor consumul sta mult in talpa, respectiv incheietura mainii. Vorbim aici de motociclete similare, cu motoare mari etc... n-are rost sa batem campii cu concepte etc, de diferenta de masa sau aerodinamica. Nu in discutia de fata cel putin... totul a plecat de la consumul mare de care a pomenit Ianachim. Asta a existat: http://damox.com/cars/wallpaper/Lamborghini/Lamborghini_LM002_offroad.htm Iar asta e un concept nou: http://robson.m3rlin.org/cars/lamborghini-lm003-concept/ yeah okay, trebuia sa bag si folosirea franei, ca la asta se cam reduce talpa. stiu ca la fazerul meu cumparat in 2005 ma asteptam la un 4L, cand colo mancam 8, 8.5. dar, acceleratie, frana... se pierdea benzina in caldura.. modelele alea sunt hidoase, dar nu la model sport m-am referit ci la ala de fitze, cum e cayenne-ul. adica, suv, dar sa nu-l soliciti mai mult ca un logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salut. Sunt sigur ca nu vin cu subiecte noi sau complicate asa ca ma astept la raspunsuri satisfacatoare care au mai fost si vor mai fi date. Voi ce ulei puneti si de unde vi-l cumparati? Eu ma gandeam sa trec pe la Bavaria sa-mi cumpar ulei dedicat dar voiam sa fiu sigur ca nu exista o varianta mai buna. Apoi, eu am nevoie de niste chestii de pe wunderlich sau touratech. Voi cum vi le procurati? Ma intereseaza partea superioara a crash bar ului, adica protectia de rezervor pentru ca motorul meu are decat buclele alea ce stau in fata cilindrilor, apoi ma intereseaza niste protectii pentru cilindrii si alte mici lucruri pentru customizare. Multumiri anticipate pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Sal. Un destept de la Wunderlich a facut o greseala , da tocmai ei desteptii desteptilor si m-am pomenit cu doua seturi de protecti pt proiectuoare . Daca cineva cu [ GS / GSA ] care are mobra dotata cu proiectoare este interesat de un set ma poate cauta . O zi buna . Vik. http://www.wunderlich-bmw.com/frame.php?suchbegriff=8161921&search=GO&MakeLangID=2&MakeLang=en&gruppen=0 se potriveste la tipul asta de proiector (oval)? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 la mine consumul e dat foarte mult de partenerul de drum sau de cum ma simt cand merg cand plec la drum fericit scot consum ok.... pentru ca nu brutalizez moto cand sunt suparat si merg la FUTUIMASA, adica nu mi pasa daca ma mai intorc, consum in draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salut. Sunt sigur ca nu vin cu subiecte noi sau complicate asa ca ma astept la raspunsuri satisfacatoare care au mai fost si vor mai fi date. Voi ce ulei puneti si de unde vi-l cumparati? Eu ma gandeam sa trec pe la Bavaria sa-mi cumpar ulei dedicat dar voiam sa fiu sigur ca nu exista o varianta mai buna. Apoi, eu am nevoie de niste chestii de pe wunderlich sau touratech. Voi cum vi le procurati? Ma intereseaza partea superioara a crash bar ului, adica protectia de rezervor pentru ca motorul meu are decat buclele alea ce stau in fata cilindrilor, apoi ma intereseaza niste protectii pentru cilindrii si alte mici lucruri pentru customizare. Multumiri anticipate pentru raspuns. motor, mobil1 10-50, full transmisie, mobil GL5 75-90, full se simte grozav, de la 5°C la 42°C, afara, in baie, de la 5°C la 150°C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 motor, mobil1 10-50, full transmisie, mobil GL5 75-90, full se simte grozav, de la 5°C la 42°C, afara, in baie, de la 5°C la 150°C sau 20 50 daca e mai vechi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 se potriveste la tipul asta de proiector (oval)? mersi Din pacate NU . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 7, 2013 Admin Share Postat Martie 7, 2013 .Apoi, eu am nevoie de niste chestii de pe wunderlich..Multumiri anticipate pentru raspuns. http://www.wunderlich.de/Haendler/International/Romania/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Merci. Astia de la MotoMall au ceva pe stoc, sau numai comenzi? Am cautat un site dar se pare ca nu au. Uleiul l-as pune 10/50, motorul e din 2005, cam 40 mii km... Sa incerc un castrol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 7, 2013 Admin Share Postat Martie 7, 2013 Orice marca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 http://m.motociclismo.it/bmw-r-1200-gs-problemi-al-telelever-consegne-bloccate-moto-54238 hopa asa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.