Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

guys, guys, take it easy..

io am scos un consum de 4.8L/100km, mediu cu meganul mergand pe autostrada la nemti.

cu remorca si motor pe remorca.

 

omit sa spun ca viteza era de 90km/h..

 

care dracu-si ia motocicleta sa tina seama de consum?

e mai ieftin un logan.

 

asta cu luatul in ras al unor marci, credeam ca suntem la stadiul de "misto"

 

consumul sta in 2 lucruri esentiale, masa si forma aerodinamica. concura si stilul si capacitatea, dar in mai mica masura. fizica zice asta.

vreti consum mic, motocicleta usoara si supercarenata, sofer ascuns.

vreti motocicleta?

bucurati-va de ea, asa cum e , aia care e.

altfel putem porni un nou topic, "care o are mai lunga!" si va iau pe toti. si stau si cu mainile la spate la masuratori

 

apropo de noul GS. nu mi-a placut de cand am auzit ca o sa aiba racire pe apa.

s-a dus conceptul traditional. o dam in comercial, cu o gramada de electronica si cu angels' eye in faruri...

nu ma va mira cand o sa vad un lamborghini SUV

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal.

Un destept de la Wunderlich a facut o greseala , da tocmai ei desteptii desteptilor si m-am pomenit cu doua seturi de protecti pt proiectuoare .

Daca cineva cu [ GS / GSA ] care are mobra dotata cu proiectoare este interesat de un set ma poate cauta .

O zi buna .

Vik.

 

http://www.wunderlich-bmw.com/frame.php?suchbegriff=8161921&search=GO&MakeLangID=2&MakeLang=en&gruppen=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul sta in 2 lucruri esentiale, masa si forma aerodinamica. concura si stilul si capacitatea, dar in mai mica masura. fizica zice asta.

 

nu ma va mira cand o sa vad un lamborghini SUV

 

Nu... si la masina si la motor consumul sta mult in talpa, respectiv incheietura mainii. Vorbim aici de motociclete similare, cu motoare mari etc... n-are rost sa batem campii cu concepte etc, de diferenta de masa sau aerodinamica. Nu in discutia de fata cel putin... totul a plecat de la consumul mare de care a pomenit Ianachim.

 

Asta a existat: http://damox.com/cars/wallpaper/Lamborghini/Lamborghini_LM002_offroad.htm

Iar asta e un concept nou:

http://robson.m3rlin.org/cars/lamborghini-lm003-concept/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu... si la masina si la motor consumul sta mult in talpa, respectiv incheietura mainii. Vorbim aici de motociclete similare, cu motoare mari etc... n-are rost sa batem campii cu concepte etc, de diferenta de masa sau aerodinamica. Nu in discutia de fata cel putin... totul a plecat de la consumul mare de care a pomenit Ianachim.

 

Asta a existat: http://damox.com/cars/wallpaper/Lamborghini/Lamborghini_LM002_offroad.htm

Iar asta e un concept nou:

http://robson.m3rlin.org/cars/lamborghini-lm003-concept/

 

yeah okay, trebuia sa bag si folosirea franei, ca la asta se cam reduce talpa.

stiu ca la fazerul meu cumparat in 2005 ma asteptam la un 4L, cand colo mancam 8, 8.5.

dar, acceleratie, frana... se pierdea benzina in caldura..

 

modelele alea sunt hidoase, dar nu la model sport m-am referit ci la ala de fitze, cum e cayenne-ul.

adica, suv, dar sa nu-l soliciti mai mult ca un logan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Sunt sigur ca nu vin cu subiecte noi sau complicate asa ca ma astept la raspunsuri satisfacatoare care au mai fost si vor mai fi date.

 

Voi ce ulei puneti si de unde vi-l cumparati? Eu ma gandeam sa trec pe la Bavaria sa-mi cumpar ulei dedicat dar voiam sa fiu sigur ca nu exista o varianta mai buna.

Apoi, eu am nevoie de niste chestii de pe wunderlich sau touratech. Voi cum vi le procurati? Ma intereseaza partea superioara a crash bar ului, adica protectia de rezervor pentru ca motorul meu are decat buclele alea ce stau in fata cilindrilor, apoi ma intereseaza niste protectii pentru cilindrii si alte mici lucruri pentru customizare.

 

Multumiri anticipate pentru raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Un destept de la Wunderlich a facut o greseala , da tocmai ei desteptii desteptilor si m-am pomenit cu doua seturi de protecti pt proiectuoare .

Daca cineva cu [ GS / GSA ] care are mobra dotata cu proiectoare este interesat de un set ma poate cauta .

O zi buna .

Vik.

 

http://www.wunderlich-bmw.com/frame.php?suchbegriff=8161921&search=GO&MakeLangID=2&MakeLang=en&gruppen=0

 

se potriveste la tipul asta de proiector (oval)?

proiector_zpsf97ab102.jpg

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine consumul e dat foarte mult de partenerul de drum

sau

de cum ma simt cand merg

 

cand plec la drum fericit scot consum ok.... pentru ca nu brutalizez moto

cand sunt suparat si merg la FUTUIMASA, adica nu mi pasa daca ma mai intorc, consum in draci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Sunt sigur ca nu vin cu subiecte noi sau complicate asa ca ma astept la raspunsuri satisfacatoare care au mai fost si vor mai fi date.

 

Voi ce ulei puneti si de unde vi-l cumparati? Eu ma gandeam sa trec pe la Bavaria sa-mi cumpar ulei dedicat dar voiam sa fiu sigur ca nu exista o varianta mai buna.

Apoi, eu am nevoie de niste chestii de pe wunderlich sau touratech. Voi cum vi le procurati? Ma intereseaza partea superioara a crash bar ului, adica protectia de rezervor pentru ca motorul meu are decat buclele alea ce stau in fata cilindrilor, apoi ma intereseaza niste protectii pentru cilindrii si alte mici lucruri pentru customizare.

 

Multumiri anticipate pentru raspuns.

 

motor, mobil1 10-50, full

transmisie, mobil GL5 75-90, full

 

se simte grozav, de la 5°C la 42°C, afara, in baie, de la 5°C la 150°C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

motor, mobil1 10-50, full

transmisie, mobil GL5 75-90, full

 

se simte grozav, de la 5°C la 42°C, afara, in baie, de la 5°C la 150°C

sau 20 50 daca e mai vechi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La plimbare cu geseul.

frumoasa motoreta dar e penibil ca au pus filmuletul pe 3x sau chiar mai mult in zonele offroad doar ca sa para ca mergi cu viteza :)

 

 

te cam grabeai :))

eu dupa secunda 13 te lasam sa te duci singur si ne vedeam la destinatie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, vad ca nu vrei sa te potolesti ...!

Daca consumul motocicletei (tale banuiesc) la 90 km/h - ATENTIE, oameni buni - "nu depaseste 4,4" ... TE-AS INVITA DIN NOU SA NE ARATI CA ESTI BAIAT SALON SI SA NE DEMONSTREZI ACEST LUCRU!

altfel ma vad nevoit sa te incadrez in categoria celor care ... stii tu mai bine!

 

 

Aureliane, fara suparare, excursia respectiva am considerat-o un raspuns la majusculele din acest post. Ca tu te-ai razgandit intre timp nu e treaba mea. Intradevar 20 km ai fost in fata, iar eu al doilea intre tine si Cezar care mergand foarte incet mi-a dat impresia ca are probleme. Cand ai reclamat situatia si am inteles stilul lui Cezar am trecut eu primul si asa am ramas pana la sfarsitul excursie sau intrecerii mergand totusi mereu impreuna, 100 km sau mai mult. Sincer nu consider ca ai fost dezavantajat niciun moment, iar "cifrele vorbeste"!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa motoreta dar e penibil ca au pus filmuletul pe 3x sau chiar mai mult in zonele offroad doar ca sa para ca mergi cu viteza :)

S-au mai vazut si telefoane filmand full HD! Trebuie sa ne obisnuim.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca inceputul nu este chiar lipsit de probleme... motiv pt. care nu regret decizia de a mai astepta un an.

 

http://blog.motorcycle.com/2013/03/07/manufacturers/bmw/2013-bmw-r1200gs-telelever-problem-explained-in-transport-canada-recall/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+motorcycle%2Fthe-sidecar+(Motorcycle.com+blog)

 

(click si pe ce este scris cu rosu pt alte detalii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, fara suparare, excursia respectiva am considerat-o un raspuns la majusculele din acest post. Ca tu te-ai razgandit intre timp nu e treaba mea. Intradevar 20 km ai fost in fata, iar eu al doilea intre tine si Cezar care mergand foarte incet mi-a dat impresia ca are probleme. Cand ai reclamat situatia si am inteles stilul lui Cezar am trecut eu primul si asa am ramas pana la sfarsitul excursie sau intrecerii mergand totusi mereu impreuna, 100 km sau mai mult. Sincer nu consider ca ai fost dezavantajat niciun moment, iar "cifrele vorbeste"!

chiar crezi ca e necesar sa ne povestesti pe topicul de 1200 gs cat consuma yamaha ta?

poate unii nu-s curiosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci.

 

Astia de la MotoMall au ceva pe stoc, sau numai comenzi? Am cautat un site dar se pare ca nu au.

 

Uleiul l-as pune 10/50, motorul e din 2005, cam 40 mii km... Sa incerc un castrol?

 

eu am luat de la metro pentru motor si de la obi de transmisie.

am optat pentru full synthetic si o marca cat de cat comerciala sa mai gasesc si-n viitor pentru completare sau schimb.

cam astea au fost criteriile.

motocicleta am luat-o din germania cu 20-50 si 80-90 minerale.

am schimbat filtrele, am pus uleiurile noi dupa care am repetat actiunea dupa 1,000km parca.

 

bavaria a refuzat sa-mi schimbe uleiurile daca aleg altceva decat 20-50 sau 20-40, asa ca am facut-o singur. mi-au zis ca or sa se auda tachetii. nici vorba.

acum am inteles ca "accepta" 15-40 si 15-50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate mai sunt unii nehotarati, pe care-i intereseaza.

atunci cel mai bun loc sa le spui asta e pe topicul tau cu yamaha. ii faci reclama cel mai usor, nu pe topicul de 1200gs.

daca as dori informatii despre consumul noii yamaha, n-as intra pe topicul de 1200 gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci.

 

leiul l-as pune 10/50, motorul e din 2005, cam 40 mii km... Sa incerc un castrol?

 

Pana la 60.000 km am bagat numai 20W50 de la Bavaria, fiindca este la un pret bun si am considerat ca nu merita sa bag ceva superior (adica sintetic). La ultimul schimb am bagat Motorex Boxer 15W50 (sintetic) si sunt foarte multumit,

dupa aprox. 6-7.000 km de la schimb, nu a trebuit sa completez deloc (din 20W50 bagam cam. 0,6-0,7 l/10.000 km). Culmea, desi este un ulei "mai subtire", cu 15W50 si motorul este mai silentios.

4 l au costat vreo 180 RON.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci cel mai bun loc sa le spui asta e pe topicul tau cu yamaha. ii faci reclama cel mai usor, nu pe topicul de 1200gs.

daca as dori informatii despre consumul noii yamaha, n-as intra pe topicul de 1200 gs.

pai cu cine sa vorbeasca pe topicul de yamaha 1200?????

ca sunt doar doi .... se pot suna fara probleme

.........

 

sunt asa bune si nemaipomenite ca ... asa de multe pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...