Admin l.u.v Postat Februarie 11, 2009 Admin Share Postat Februarie 11, 2009 ..Ai uitat de snur..pomeneste-l si pe el Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 am stop pe leddar imi da bec ars in bord exista niste rezistente speciale care se inseriaza cu stopul (/semnalele) pe led si elimina problema martorului de bec ars. daca vrei ma pot interesa unde se gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 12, 2009 Autor Share Postat Februarie 12, 2009 exista niste rezistente speciale care se inseriaza cu stopul (/semnalele) pe led si elimina problema martorului de bec ars. daca vrei ma pot interesa unde se gasesc. daca se poate merci de ajutor sa traiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 daca se poate merci de ajutorsa traiesti ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 19, 2009 Autor Share Postat Februarie 19, 2009 cea mai tare faza credeam ca la bavaria e scumpa revizia M.AM INSELAT AMARNIC un prieten a dus un scuter la 50 la revizie de 5000 km manopera 482 RON IMENS.................IMENS LA YAMAHA I.AU INLOCUIT PLACUTELE, ULEIUL DE CUTIE, FILTRU SI BUJIA FRATE ...........................JUPUIALA PE FATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 vin c-o intrebare: care avetzi filtre k&n? sunt intr-adevar atat de bune? sunt acceptate de firma producatoare(in speta BMW) ? vreau sa aud de la voi impresiile facute. am citit fel de fel de variante,pe langa cele bune, cica nu ar fi atat de filtrante, ar creste (ce-i drept nu foarte tare) consumul am dat comanda, sper sa nu regret hai vara , hai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Creste consumul daca il ungi in exces,si nu filtreaza daca nu-l ungi cum trebuie. Daca procedezi pas cu pas cum scrie in instructiuni si cu rabdare (1/2 ora) este foarte bun si filtreaza bine. Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Eu dupa 7000 de km inca nu m-am uitat, dar la revizia de primavara o sa arunc un ochi sa vad ce si cum. Lumea zice ca ar lasa impuritati sa ajunga in motor si recomanda folosirea filtrului stock. Daca iei o tranta in apa, cel de hartie s-a dus! K&N il scoti, il scuturi, il usuci si gata! De consum nu stiu ce sa zic, l-am pus chiar cand mi-am luat vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa. insa, in astea 10 mii tre sa verifici si eventual sa mai "ungi" filtru? sincer sa fiu n-as avea chef sa desfac prea des capacele. gata cu intrebarile c-oi vedea eu ce mai scrie si-n prospect, oricum am "comis-o" rasai soare , rasai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa. insa, in astea 10 mii tre sa verifici si eventual sa mai "ungi" filtru? sincer sa fiu n-as avea chef sa desfac prea des capacele. gata cu intrebarile c-oi vedea eu ce mai scrie si-n prospect, oricum am "comis-o" rasai soare , rasai... bill man din ce am mai intrebat si eu reiese ca aceste sunt f bune pt OFF road f mult praf si filtrul trebuie schimbat dar la asta il speli doar si e ca nou pt ce facem noi asfalt 90% e f bun si cel original schimbat la revizii dif de pret nu e justificata mai ales sa tot scoti goarna de suport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Salutare!!! Am si eu o intrebare:care..sa dintr-o bucata .. credeti ca este mai buna ?..cea de Touratech sau cea de la Wunderlich ? accept pareri obiective dar si subiective!! V-a multumesc anticipat pt timpul acordat!! Editat Februarie 24, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Salutare!!! Am si eu o intrebare:care..sa dintr-o bucata .. credeti ca este mai buna ?..cea de Touratech sau cea de la Wunderlich ? accept pareri obiective dar si subiective!! V-a multumesc anticipat pt timpul acordat!! Am si eu aceeasi intrebare. Chiar voiam sa comand zilele astea. Doar ca mie imi trebuie cea mai joasa si nu dintr-o bucata. Raul, ti-au venit piesele. Dau eu o fuga la AB sa le iau zilele astea. Spor Editat Februarie 25, 2009 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Am si eu aceeasi intrebare. Chiar voiam sa comand zilele astea. Doar ca mie imi trebuie cea mai joasa si nu dintr-o bucata.Raul, ti-au venit piesele. Dau eu o fuga la AB sa le iau zilele astea. Spor Eu votez pentru saua joasa de la TT - pe care de altfel o am si eu. Am si motivatia pentru care am ales asa, daca e cineva interesat, in PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 mai arunc o intrebare: cum se seteaza suspensia in functie de drum? teoretic stiu ceva , ca pe accidentat, se da pe moale si pe asfalt, tare, insa sunt curios daca e vreun tabel sau ceva unde sa fie niste instructiuni de setare a acesteia, mai in detaliu (clicuri sau ...) am o carticica a ei insa e in germana si sa fiu sincer o inteleg mai bine un pic decat limba gimnastica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel2.html#suspension Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 de unde pot cumpara si eu un imbus de 50 in sase laturi in forma de "L" iar latura pe care se afla imbusul sa fie de minim 65-70 mm (pentru desfacut roata spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 aaaaaa daca nu gasesti rapid io am rezolvat omprovizand la bricostore la fitttinguri si robineti e un robinet a carui hexagon e exact cat trebe... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 aaaaaadaca nu gasesti rapid io am rezolvat omprovizand la bricostore la fitttinguri si robineti e un robinet a carui hexagon e exact cat trebe... succes o sa dau o fuga pe acolo ... insa nu pricep cum faci sa strangi/desfaci suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 1, 2009 Autor Share Postat Martie 1, 2009 de unde pot cumpara si eu un imbus de 50 in sase laturi in forma de "L" iar latura pe care se afla imbusul sa fie de minim 65-70 mm (pentru desfacut roata spate) deci ce vrei tu................ imbus pt roata spate................???????????? acolo ai 5 sau 6 suruburi cu torx nicidecum cu imbus pe fata ai nevoie de un imbus de 22 mai greu de facut dar se rez si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 my bad.... credeam ca ptr roata fata ianachim are deptate... pe spate e torxi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 orice imbus si orice torx au doua laturi - una lunga si una scurta. poti pune torx-ul cu bratul lung in prezon iar pe bratul scurt pui prelungitorul pe care il gasesti in trusa de scule cu care a venit motocicleta. sau orice alta teava cu diametrul interior putin mai mare decat diametrul torx-ului. pentru roata fata nu trebuie neaparat imbus de 22. poti suda o piulita de 22 cu alta mai mica (17 sa zicem), introduci piulita de 22 in locul imbusului si actionezi tot ansamblul cu o cheie de 17. e mult mai mic si mai usor decat un imbus de 22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Eu votez pentru saua joasa de la TT - pe care de altfel o am si eu. Ti-am urmat sfatul si am comandat de la Touratech. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Suportii de coburi nu-mi sunt de folos, intereseaza pe careva sa-i cumpere? Daca da, astept raspuns pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2009 Autor Share Postat Martie 6, 2009 Suportii de coburi nu-mi sunt de folos, intereseaza pe careva sa-i cumpere? Daca da, astept raspuns pe PM. EU ZIC SA.I PASTREZI SA ITI APARE MOTO INCAZ DE CAZATURA ESTE CA O RANFORTARE SISTEMUL ALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 saptamana asta am schimbat kit-ul de ambreiaj (disc, placa presiune, soare si alte cateva acareturi) simptom - ambreiajul avea cursa utila foarte mica si tinea foarte sus. inca nu incepuse sa patineze aiurea. km: 73k operatiunea a fost efectuata la Bavaria. cost - nitel peste 3000 RON (piese + manopera) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.