Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

exista niste rezistente speciale care se inseriaza cu stopul (/semnalele) pe led si elimina problema martorului de bec ars. daca vrei ma pot interesa unde se gasesc.

 

daca se poate merci de ajutor

sa traiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai tare faza

 

credeam ca la bavaria e scumpa revizia

 

 

M.AM INSELAT AMARNIC

 

un prieten a dus un scuter la 50 la revizie de 5000 km

 

manopera 482 RON

 

IMENS.................IMENS

 

LA YAMAHA

 

I.AU INLOCUIT PLACUTELE, ULEIUL DE CUTIE, FILTRU SI BUJIA

 

FRATE ...........................JUPUIALA PE FATA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin c-o intrebare: care avetzi filtre k&n? sunt intr-adevar atat de bune? sunt acceptate de firma producatoare(in speta BMW) ? vreau sa aud de la voi impresiile facute. am citit fel de fel de variante,pe langa cele bune, cica nu ar fi atat de filtrante, ar creste (ce-i drept nu foarte tare) consumul

am dat comanda, sper sa nu regret

 

:)

hai vara , hai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creste consumul daca il ungi in exces,si nu filtreaza daca nu-l ungi cum trebuie. Daca procedezi pas cu pas cum scrie in instructiuni si cu rabdare (1/2 ora) este foarte bun si filtreaza bine. Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dupa 7000 de km inca nu m-am uitat, dar la revizia de primavara o sa arunc un ochi sa vad ce si cum.

Lumea zice ca ar lasa impuritati sa ajunga in motor si recomanda folosirea filtrului stock.

Daca iei o tranta in apa, cel de hartie s-a dus! K&N il scoti, il scuturi, il usuci si gata!

De consum nu stiu ce sa zic, l-am pus chiar cand mi-am luat vaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa.

 

 

insa, in astea 10 mii tre sa verifici si eventual sa mai "ungi" filtru? sincer sa fiu n-as avea chef sa desfac prea des capacele.

gata cu intrebarile c-oi vedea eu ce mai scrie si-n prospect, oricum am "comis-o"

 

rasai soare , rasai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa.

 

 

insa, in astea 10 mii tre sa verifici si eventual sa mai "ungi" filtru? sincer sa fiu n-as avea chef sa desfac prea des capacele.

gata cu intrebarile c-oi vedea eu ce mai scrie si-n prospect, oricum am "comis-o"

 

rasai soare , rasai...

 

bill man

 

din ce am mai intrebat si eu reiese

ca aceste sunt f bune pt OFF road

 

f mult praf si filtrul trebuie schimbat

dar la asta il speli doar si e ca nou

pt ce facem noi asfalt 90% e f bun si cel original schimbat la revizii

 

dif de pret nu e justificata

 

mai ales sa tot scoti goarna de suport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Salutare!!! Am si eu o intrebare:care..sa dintr-o bucata .. credeti ca este mai buna ?..cea de Touratech sau cea de la Wunderlich ? accept pareri obiective dar si subiective!! :) V-a multumesc anticipat pt timpul acordat!! :D Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Salutare!!! Am si eu o intrebare:care..sa dintr-o bucata .. credeti ca este mai buna ?..cea de Touratech sau cea de la Wunderlich ? accept pareri obiective dar si subiective!! :) V-a multumesc anticipat pt timpul acordat!! :D

Am si eu aceeasi intrebare. Chiar voiam sa comand zilele astea. Doar ca mie imi trebuie cea mai joasa si nu dintr-o bucata.

Raul, ti-au venit piesele. Dau eu o fuga la AB sa le iau zilele astea.

Spor

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu aceeasi intrebare. Chiar voiam sa comand zilele astea. Doar ca mie imi trebuie cea mai joasa si nu dintr-o bucata.

Raul, ti-au venit piesele. Dau eu o fuga la AB sa le iau zilele astea.

Spor

 

Eu votez pentru saua joasa de la TT - pe care de altfel o am si eu.

Am si motivatia pentru care am ales asa, daca e cineva interesat, in PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai arunc o intrebare: cum se seteaza suspensia in functie de drum? teoretic stiu ceva , ca pe accidentat, se da pe moale si pe asfalt, tare, insa sunt curios daca e vreun tabel sau ceva unde sa fie niste instructiuni de setare a acesteia, mai in detaliu (clicuri sau ...)

am o carticica a ei insa e in germana si sa fiu sincer o inteleg mai bine un pic decat limba gimnastica

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaa

daca nu gasesti rapid io am rezolvat omprovizand la bricostore la fitttinguri si robineti

e un robinet a carui hexagon e exact cat trebe...

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaa

daca nu gasesti rapid io am rezolvat omprovizand la bricostore la fitttinguri si robineti

e un robinet a carui hexagon e exact cat trebe...

succes

 

 

o sa dau o fuga pe acolo ... insa nu pricep cum faci sa strangi/desfaci suruburile :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde pot cumpara si eu un imbus de 50 in sase laturi in forma de "L" iar latura pe care se afla imbusul sa fie de minim 65-70 mm (pentru desfacut roata spate)

 

 

 

deci ce vrei tu................

 

imbus pt roata spate................????????????

acolo ai 5 sau 6 suruburi cu torx nicidecum cu imbus

 

pe fata ai nevoie de un imbus de 22 mai greu de facut dar se rez si asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice imbus si orice torx au doua laturi - una lunga si una scurta. poti pune torx-ul cu bratul lung in prezon iar pe bratul scurt pui prelungitorul pe care il gasesti in trusa de scule cu care a venit motocicleta. sau orice alta teava cu diametrul interior putin mai mare decat diametrul torx-ului.

 

pentru roata fata nu trebuie neaparat imbus de 22. poti suda o piulita de 22 cu alta mai mica (17 sa zicem), introduci piulita de 22 in locul imbusului si actionezi tot ansamblul cu o cheie de 17. e mult mai mic si mai usor decat un imbus de 22

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportii de coburi nu-mi sunt de folos, intereseaza pe careva sa-i cumpere?

 

Daca da, astept raspuns pe PM.

 

EU ZIC SA.I PASTREZI SA ITI APARE MOTO INCAZ DE CAZATURA

ESTE CA O RANFORTARE SISTEMUL ALA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana asta am schimbat kit-ul de ambreiaj (disc, placa presiune, soare si alte cateva acareturi)

 

simptom - ambreiajul avea cursa utila foarte mica si tinea foarte sus. inca nu incepuse sa patineze aiurea.

 

km: 73k

 

operatiunea a fost efectuata la Bavaria. cost - nitel peste 3000 RON (piese + manopera)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...