KHK Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Ceva diferente de comportament dpdv ciclistic? La a mea simt ca este foarte "iertatoare" si faci cam ce vrei din ea... la asta la fel, doar ca simtindu-se mult mai usoara, e si mai bine. Am avut totusi senzatia ca atunci cand o las brusc stanga-dreapta ca sa incalzesc putin cauciucurile pe lateral la inceput, ca o las putin mai greu, insa pun asta si pe niste retineri ale mele si pe neobisnuinta. Poate insa si pe rotile putin mai late? De confort n-am ce sa comentez... si cum am zis, la zona cu curbele stranse am avut parte de umezeala si 1-2grade deci n-am avut curaj sa ma dau la ea. Din tot ce spui am remarcat doar asemanarea dintre franele vechi si cele noi care dupa cum spui sunt tot cele vechi. Apropos de franele slabe si de ABS-ul "imbatabil" in off la XT... revista Motorrad a publicat in numarul aparut azi rezultatele finale ale comparativului cu Enduro-Touring mari. Una dintre probe a fost franarea pe drum cu pietris/prafuit de la 60km/h, iata distantele de franare: - R1200GS: Road-mode: 27,5m; Enduro-mode 26,5m (nu enduro-pro, cand roata spate este total fara ABS); - Multistrada S: Touring-Mode: 32,5m; Enduro-mode: 27,5m - KTM 1190: Street-mode 28,9m; Offroad-mode: 29,0m (se specifica aici ca la KTM modul Off fara ABS spate nu aduce beneficii) - Crosstorer: 29,8m - Versys 1000: 30,4m - Tiger 1050 S: 32,1m - Tiger Explorer: 32,8m - XTZ ST: 33,5m - Guzzi Stelvio: 36,9m No comment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Aaaa, masuratorile au fost facute de nemti si de aceea au iesit cum au iesit. Oricum stim ca franele XT-ului sunt cele mai bune de pe mapamond. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Si la Logan zburau cauciucurile de pe roti in testele nemtesti, evident dezumflate si luate de la SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 La a mea simt ca este foarte "iertatoare" si faci cam ce vrei din ea... la asta la fel, doar ca simtindu-se mult mai usoara, e si mai bine. Am avut totusi senzatia ca atunci cand o las brusc stanga-dreapta ca sa incalzesc putin cauciucurile pe lateral la inceput, ca o las putin mai greu, insa pun asta si pe niste retineri ale mele si pe neobisnuinta. Poate insa si pe rotile putin mai late? De confort n-am ce sa comentez... si cum am zis, la zona cu curbele stranse am avut parte de umezeala si 1-2grade deci n-am avut curaj sa ma dau la ea. Apropos de franele slabe si de ABS-ul "imbatabil" in off la XT... revista Motorrad a publicat in numarul aparut azi rezultatele finale ale comparativului cu Enduro-Touring mari. Una dintre probe a fost franarea pe drum cu pietris/prafuit de la 60km/h, iata distantele de franare: - R1200GS: Road-mode: 27,5m; Enduro-mode 26,5m (nu enduro-pro, cand roata spate este total fara ABS); - Multistrada S: Touring-Mode: 32,5m; Enduro-mode: 27,5m - KTM 1190: Street-mode 28,9m; Offroad-mode: 29,0m (se specifica aici ca la KTM modul Off fara ABS spate nu aduce beneficii) - Crosstorer: 29,8m - Versys 1000: 30,4m - Tiger 1050 S: 32,1m - Tiger Explorer: 32,8m - XTZ ST: 33,5m - Guzzi Stelvio: 36,9m No comment! Sa am XT l as arunca de pe Inter si mi as construi un loc de dat cu capu optimizat cu cuie ca paturile fachirilor si cu geamuri laterale ( din plexi , evident ) reglabile in 3D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Sa am XT l as arunca de pe Inter si mi as construi un loc de dat cu capu optimizat cu cuie ca paturile fachirilor si cu geamuri laterale ( din plexi , evident ) reglabile in 3D. Mare pacat ca nu ai XT ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Sa am XT l as arunca de pe Inter si mi as construi un loc de dat cu capu optimizat cu cuie ca paturile fachirilor si cu geamuri laterale ( din plexi , evident ) reglabile in 3D. Sa am XTZ1200, l-as da si mi-as lua 7 XTZ-uri de 750. Sa am R1200GSA, l-as da si mi-as lua 9 XTZ-uri de 750. Sau 7 si benzina pentru ~50.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Am vazut-o si eu azi. Hmmmm. Mi-a placut ca e mai compacta pe sub bord si ai loc sa mai instalezi diverse pe acolo. Interesanta mobra, dar parca arata mai bine in poze LE. am vazut si crosstourer-ul, asta arata mai bine in realitate decat in poze (la finisaje ma refer) Editat Aprilie 12, 2013 de Ravishing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 13, 2013 Autor Share Postat Aprilie 13, 2013 de ce anume vrei adv de dupa 2010.....?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 smechere, check this out: http://www.bavauto.ro/46617705386 Am vorbit cu ei, era o greșeală de sistem. Nu comercializeaza piese pentru motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 de ce anume vrei adv de dupa 2010.....?? Probabil pentru cei 10 cp in plus.....acum sunt ceva oferte cu mult mai multi in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Caii aia, multi in plus, sunt pe bani grei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Un cal costa intre 1000 si 12000 eur. Asa ca omul iese oricum in castig Bafta lui sa si ia ce si doreste si ce i place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 un material (interesant) despre ESA: http://www.mts1200.info/bmw_r1200gs/suspension/esa.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 intrebari si raspunsuri despre R 1200GS lc: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/January/jan3113-bmw-r1200gs-your-questions-answered/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Probabil pentru cei 10 cp in plus.....acum sunt ceva oferte cu mult mai multi in plus. Caii aia, multi in plus, sunt pe bani grei. asa-i, snobismul, seria intarziata, publicitate (marketing), probabil si ceva imbunatatiri, daca tot o fac sa o fac... nu cumpar motoare in fiecare zi. ma rog, cum pretul era nejustificat de mare, l-am ales p-asta de 1150. acum ca a aparut asta nou... e posibil daca plec inapoi in canada sa iau unu acolo (d-ala fara apa, dar cu km putini pana-n 30k, tot din cauza snobismului si paranoii) de ce anume vrei adv de dupa 2010.....?? nu vreau, vroaim. asta era dilema anului 2011. cel de la bavaria era urias ca pret si km, iar in germania, preturi ce se aliniau pe la €11k. p-asta am dat dupa negocieri €7.5k la 35,000km echipat si ma gandesc ca nici p-asta nu-l luam daca reuseam sa inmatriculez la timp motocicleta din canada, fazerul. pana la urma am reusit, dar la momentul cumpararii beemerului nu stiam si nu acceptam sa stau in romania fara motor. dupa ce l-am inmatriculat, ce dracu sa fac cu 2? l-am tinut p-ala ca era boxer, racire aer/ulei si cardan Sper ca-ti sunt de folos. Sa-l folosesti sanatos! sa inteleg ca manuale utilizator pe 1150 n-ai? in engleza cel putin. sau la schimb cu cel nemtesc (ca p-ala german il am) mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) un material (interesant) despre ESA: http://www.mts1200.info/bmw_r1200gs/suspension/esa.htm Pana la urma tot trebuie sa opresti si sa descarci caruta, sau sa o ridici pe cric pt a face reglajul. Acelasi lucru trebuie facut cand reglezi o suspensie clasica. "Se merita" ? Apropos siguranta nu are? sa se arda inaintea motorului. Si acum cu motorul ars schimbi numai motorul sau toata dracia. Si cam cat face dicstractia? Editat Aprilie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Cred ca inseamna mult mai mult decat sa sucesti tu de robinet. Multi posesori de mobra printre care cu rusine ma numar si eu, nu isi stiu ajusta suspensiile. Suspensia e foarte importanta in felul in care manui motorul. Asa ca, daca sunt un simplu posesor si vreau sa ma bucur la maxim de facilitatile care le are mobra, las inginerii sa aleaga ce e mai bine pentru mine, apasand doar butonul. Ca acolo ai parca de ales intre confort, sport, single, cu pasager, si ce alte optiuni mai ai. Toate astea, constient fiind de faptul ca motorul trebuie descarcat inainte de a face reglajul, inconvenient la fel de grav ca si faptul ca trebuie calcat ambreiajul inainte de schimbarea treptei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 un material (interesant) despre ESA: http://www.mts1200.info/bmw_r1200gs/suspension/esa.htm Danke! Recunosc ca pana acum nu stiam ca e bine de evitat sa reglez arcul cu greautate pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Vlad, cred ca se strica in momentul in care arcul se comprima, cand e de de-comprimat, nu cred ca are nimic Se simte clar atunci cand incerci sa strangi arcul si esti calare, fata de atunci cand esti langa ea si nu e incarcata. Un alt lucru ma framanta pe mine - toate suspensiile se strica la un moment dat. Faptul ca motorul are ESA nu ajuta decat ca face automat setarea, in locul meu. Intrebarea mea e daca suspensiile astea, deloc ieftine, pot fi reparate. Ca daca dau atata ban in plus pe optiunea asta si dupa 100 de mii de km se strica, as vrea sa stiu daca le pot repara sau tre sa dau 2000 pe altele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Asa ca, daca sunt un simplu posesor si vreau sa ma bucur la maxim de facilitatile care le are mobra, las inginerii sa aleaga ce e mai bine pentru mine, apasand doar butonul. Ca acolo ai parca de ales intre confort, sport, single, cu pasager, si ce alte optiuni mai ai. Toate astea, constient fiind de faptul ca motorul trebuie descarcat inainte de a face reglajul, inconvenient la fel de grav ca si faptul ca trebuie calcat ambreiajul inainte de schimbarea treptei Reglarea cea mai uzuala se face oricum fara probleme in timpul mersului (soft-normal-hard sau sport-normal-comfort). De asemenea, reglarea arcului la semafor sau pe drum cand intru pe enduro stand totusi pe moto dar doar cu picioarele jos (si asta nu obligatoriu, ci preventiv) e floare la ureche. Nu schimb la fiecare 5 minute reglajul cu/fara bagaj/pasager... De asemenea, eu nu am auzit pe nimeni concret/cunoscut sa i se strice. Daca plec de la ideea asta, nu-mi mai cumpar nici macar motocicleta, nu mai zis de altele. Stiu insa ca toti posesorii se bucura si o apreciaza. Asa ca spor la carcotit celor care nu au! Editat Aprilie 15, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Vlad, cred ca se strica in momentul in care arcul se comprima, cand e de de-comprimat, nu cred ca are nimic Se simte clar atunci cand incerci sa strangi arcul si esti calare, fata de atunci cand esti langa ea si nu e incarcata. Un alt lucru ma framanta pe mine - toate suspensiile se strica la un moment dat. Faptul ca motorul are ESA nu ajuta decat ca face automat setarea, in locul meu. Intrebarea mea e daca suspensiile astea, deloc ieftine, pot fi reparate. Ca daca dau atata ban in plus pe optiunea asta si dupa 100 de mii de km se strica, as vrea sa stiu daca le pot repara sau tre sa dau 2000 pe altele noi. 2000 de euro nu este multde loc. In fapt un amortizor spate aftermarket, fara ESA, pentru motorul meu [ce-i drept fully ajustable adica preload rebound si 2 compresion] este peste 1000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Cred ca inseamna mult mai mult decat sa sucesti tu de robinet. Multi posesori de mobra printre care cu rusine ma numar si eu, nu isi stiu ajusta suspensiile. Suspensia e foarte importanta in felul in care manui motorul. Asa ca, daca sunt un simplu posesor si vreau sa ma bucur la maxim de facilitatile care le are mobra, las inginerii sa aleaga ce e mai bine pentru mine, apasand doar butonul. Ca acolo ai parca de ales intre confort, sport, single, cu pasager, si ce alte optiuni mai ai. Toate astea, constient fiind de faptul ca motorul trebuie descarcat inainte de a face reglajul, inconvenient la fel de grav ca si faptul ca trebuie calcat ambreiajul inainte de schimbarea treptei Nu uita sa le transmiti inginerilor si greutatea ta pt ca reglajele sunt pt o persoana standard, iar daca nu te incadrezi cat de cat, kanci setare. Reglarea cea mai uzuala se face oricum fara probleme in timpul mersului (soft-normal-hard sau sport-normal-comfort). De asemenea, reglarea arcului la semafor sau pe drum cand intru pe enduro stand totusi pe moto dar doar cu picioarele jos (si asta nu obligatoriu, ci preventiv) e floare la ureche. Nu schimb la fiecare 5 minute reglajul cu/fara bagaj/pasager... De asemenea, eu nu am auzit pe nimeni concret/cunoscut sa i se strice. Daca plec de la ideea asta, nu-mi mai cumpar nici macar motocicleta, nu mai zis de altele. Stiu insa ca toti posesorii se bucura si o apreciaza. Asa ca spor la carcotit celor care nu au! Vlade nu o mai baga pe aia ca nu cunosti tu niciun caz. In fond cati posesori cunosti tu? 10-100 tot sunt prea putini ca sa faci o statistica relevanta. Daca s-a stricat macar una in conditii normale de exploatare, se pot strica multe. Marele noroc este ca nu discutam de avioane, unde daca se strica si numai una, se opreste productia pana se gaseste si remediaza defectul. Editat Aprilie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Nu uita sa le transmiti inginerilor si greutatea ta pt ca reglajele sunt pt o persoana standard, iar daca nu te incadrezi cat de cat, kanci setare. Vlade nu o mai baga pe aia ca nu cunosti tu niciun caz. In fond cati posesori cunosti tu? 10-100 tot sunt prea putini ca sa faci o statistica relevanta. Daca s-a stricat macar una in conditii normale de exploatare, se pot strica multe. Marele noroc este ca nu discutam de avioane, unde daca se strica si numai una, se opreste productia pana se gaseste si remediaza defectul. Apropos de setare, eu fiind un om "cu greutate", merg mereu cu setarea pilot+bagaj. Nu conteaza cati cunosc eu, pt mine este relevant dpdv statistic. Nici p-aici pe froum nu am vazut sa se planga cineva. Insa ma bucur de avantajele ei non-stop. Tu? Le porti de grija altora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Sal. Ma tot intalnesc [ eu fiind in masina ] mereu prin zona cutitul de argint cu un bmw 650 gs argintiu ............ ?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.