KHK Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Ca sa revenim mai ontopic, la GS(A), proiectoarele originale, atat cele cu halogen de la Adv cat si cele de GS cu LED, se numesc faruri suplimentare, nu "de ceata". Si fac exact ceea ce trebuie: vezi mai bine noaptea, in tuneluri etc si esti clar mai bine vazut in trafic. N-am niciun dubiu legat de ambele aspecte. Si nici nu mi s-a atras vreodata atentia ca ar deranja noaptea asa cum si eu am vazut atatea venind din contrasens si nu deranjeaza. Basca, pe ceata deasa (noaptea), cel putin ale mele cu LED, mi s-au parut de vis. Deci ajuta serios SI pe ceata. Nu mai vorbesc in curbe... Este clar de asemenea ca reglate incorect deranjeaza. Un prieten al meu tocmai si-a luat un GS (2012) nou de la Bavaria la care a comandat si proiectoarele LED. Cand l-a prins noaptea pe drum venind aici, foarte multi i-au facut semn ca deranjeaza pt ca desteptii de la Bavaria nu le-au si reglat, doar le-au montat. Cand a facut service-ul de 1000km aici la service, i-au aratat si cat de usor se regleaza cu mana libera, fara desurubat ceva. Editat Aprilie 30, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Ca sa revenim mai ontopic, la GS(A), proiectoarele originale, atat cele cu halogen de la Adv cat si cele de GS cu LED, se numesc faruri suplimentare, nu "de ceata". Si fac exact ceea ce trebuie: vezi mai bine noaptea, in tuneluri etc si esti clar mai bine vazut in trafic. N-am niciun dubiu legat de ambele aspecte. Si nici nu mi s-a atras vreodata atentia ca ar deranja noaptea asa cum si eu am vazut atatea venind din contrasens si nu deranjeaza. Basca, pe ceata deasa (noaptea), cel putin ale mele cu LED, mi s-au parut de vis. Deci ajuta serios SI pe ceata. Nu mai vorbesc in curbe... Este clar de asemenea ca reglate incorect deranjeaza. Un prieten al meu tocmai si-a luat un GS (2012) nou de la Bavaria la care a comandat si proiectoarele LED. Cand l-a prins noaptea pe drum venind aici, foarte multi i-au facut semn ca deranjeaza pt ca desteptii de la Bavaria nu le-au si reglat, doar le-au montat. Cand a facut service-ul de 1000km aici la service, i-au aratat si cat de usor se regleaza cu mana libera, fara desurubat ceva. Pe moto e clar ca orice lumina suplimentara ajuta ziua. Eram acum ceva ani pe autostrada si am tras pe banda de urgenta ca mi se desprinsese un bagaj. Cand sa reintru pe autostrada ma uit in spate, vad un far bleg de scuter sau 125cc la distanta mare ... am zis sa nu intru ca sa nu-l sperii ori sa il deranjez. Pana sa intorc iar capu sa ma uit pe unde mai e, a si trecut pe langa mine o vitezana cu vreo 200, de n-am vazut-o. Ideea e ca ala era un moment cand din cauza unui far prost, puteam sa il (si sa ma) accidentez urat de tot, in cel mai bun caz. Din cauza asta mi se pare normal ca motocicleta sa aibe o lumina proeminenta, mai ales daca merge tare ori agresiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 ..... noaptea pe mine ma deranjeaza proiectoarele. Practic dubleaza cantitatea de lumina ce imi bate in ochi de la masina din fata (nu vorbesc de moto) si dupa un timp devine deranjant. ....... Absolut de acord. De ce credeti ca folosirea lor este interzisa in alte conditii decat ceata in majoritatea tarilor europene (daca nu cumva in toate)? Si cand te gandesti ca proiectoarele de ceata au acelasi rol ca al stopurilor de ceata: sa devii mai vizibil cand e ceata. In nici un caz proiectoarele de ceata nu au fost concepute ca sa lumineze drumul mai bine, cu sau fara ceata. Aici gresesti. Nu ti-ai pus intrebarea niciodata de ce proiectoarele de ceata sunt montate in bara, adica cat mai jos posibil? Pai fiindca ceata nu sta niciodata "lipita" de pamant, daca va uitati de obicei "pluteste" la ca. juma' de metru deasupra solului, astfel proiectoarele de ceata lumineaza sub stratul de ceata si astfel cu ele vezi mai bine carosabilul. La moto insa nu sunt proiectoare de ceata ci proiectoare suplimentare, in principiu au fost gandite pt off-road, eu am mers cu ele noaptea in padure, pe drumuri forestiere serpuite si m-au ajutat f mult. Dar le tin aprinse si pe drumurile intens circulate, unde riscul de a nu fi observat de ceilalti soferi este mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Absolut de acord. De ce credeti ca folosirea lor este interzisa in alte conditii decat ceata in majoritatea tarilor europene (daca nu cumva in toate)? Nu-mi dau seama, tu ai adaugat randul asta? La ce tari europene te referi? Pe unde am fost eu, am vazut ca se merge destul cu proiectoarele aprinse fara sa fie ceata. Din fericire nu si cu stopurile... Dar le tin aprinse si pe drumurile intens circulate, unde riscul de a nu fi observat de ceilalti soferi este mare. Eu nu reusesc sa inteleg... care ar fi motivul sa le stingi candva? Ca nu cer de mancare... Dar sigur ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Da, eu am adaugat acel rand. Ia tradu-ne Herr Vlad ce inseamna asta: Der Einsatz von Nebelscheinwerfern laut Straßenverkehrsordnung (StVO) nur bei „erheblicher Sichtbehinderung durch Nebel, Schneefall oder Regen“ erlaubt ist. Sursa: http://www.t-online.de/ratgeber/auto/fahrverhalten/id_51752450/nebelscheinwerfer-richtig-einsetzen-bussgeld-droht.html Si asta a fost doar Germania, insa stiu sigur ca la fel este in Ungaria si mai mult ca sigur si in Austria. Eu nu reusesc sa inteleg... care ar fi motivul sa le stingi candva? Ca nu cer de mancare... Dar sigur ajuta. Sa stii ca "cer de mancare", deoarece adauga sarcina suplimentara alternatorului, care depune rezistenta mai mare si motorul il invarte mai greu = consum de carburant mai mare. Acum evident ca nu creste cu 0,5 l/100 km, insa este posibil sa creasca cu 0,1 l/ 100 km. Serios Editat Aprilie 30, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Eu nu reusesc sa inteleg... care ar fi motivul sa le stingi candva? Ca nu cer de mancare... Dar sigur ajuta. E simplu: a spus ca le tine aprinse atat in padure cat si pe drumurile intens circulate. Adica exact ce ai spus tu. Eu am retineri in eficienta folosirii proiectoarelor (sau a fazei lungi) pe timp de noapte fara ceata. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Ia tradu-ne Herr Vlad ce inseamna asta: Der Einsatz von Nebelscheinwerfern laut Straßenverkehrsordnung (StVO) nur bei „erheblicher Sichtbehinderung durch Nebel, Schneefall oder Regen“ erlaubt ist. Sa stii ca "cer de mancare", deoarece adauga sarcina suplimentara alternatorului, care depune rezistenta mai mare si motorul il invarte mai greu = consum de carburant mai mare. Acum evident ca nu creste cu 0,5 l/100 km, insa este posibil sa creasca cu 0,1 l/ 100 km. Serios N-am ce sa traduc, este evident. Am vazut insa ca n-are nimeni nicio greata p-aici (si in Germania) in sensul asta. Dar la aia cu consumul nu pot comenta... pt 0,1L... doar nu esti frate cu Harea ) pai as economisi 0,3L probabil fiind cu 10% mai atent la cateva acceleratii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Ia tradu-ne Herr Vlad ce inseamna asta: Der Einsatz von Nebelscheinwerfern laut Straßenverkehrsordnung (StVO) nur bei „erheblicher Sichtbehinderung durch Nebel, Schneefall oder Regen“ erlaubt ist. Na gut , sa incerc eu o mica traducere & adaptare: " accesoriul - proiectoare pentru ceatza - este permis a fi folosit ,conform regulamentului circulatiei rutiere , numai pentru conditii de vizibilitate scazuta prin ceatza , ninsoare sau ploaie " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Am luat motorul cu 'farurile suplimentare' cu LED. Le-am reglat sa bata destul de jos, la vreo 10m in fata, iar dunga de lumina este foarte precisa (par a avea o parte ingrosata cu rol de lupa pe centru). Cred ca intr-un an le-am stins de vreo 2 ori, sa nu intepeneasca butonul... Cert este ca simt diferenta majora fata de motorul anterior in privinta vizibilitatii (in ochii altora). Daca pe vremuri (cu F-ul) mergeam des ziua cu faza lunga, am renuntat la acest obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Azi am 2 dileme: 1. Stie cineva la ce foloseste portbagajul asta de sus? 2. Ref. la problema cu LightF, as vrea sa verific becurile din far, ca sa ajung la ele, trebuie sa dau parbriz/bord jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Azi am 2 dileme: 1. Stie cineva la ce foloseste portbagajul asta de sus? 2. Ref. la problema cu LightF, as vrea sa verific becurile din far, ca sa ajung la ele, trebuie sa dau parbriz/bord jos? 1. Portbagajul e pentru bagaje. De fapt e o prelungire ... sau asa imi pare din imagine. 2. Eu am dat jos parbrizul si am scos bordul din lacas pentru a schimba xenonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Problema 1 - rezolvata, l-am dat jos, era un cod pe el, google zice ca e placa pt montaj topcase: The mounting plate (BMW Part No. 7160 7694181-02) for an R1200GS Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2013 Admin Share Postat Mai 1, 2013 @cristibmw, nu trebuie sa dai jos parbrizul sa scoti becurile:)) Ai doua capace de plastic care se infileteaza jumatate de tura, desfaci si acolo ai becurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Am inteles... Atunci... va trebui sa o schimbi... Is curios cat o sa iti ia la AB pentru asta. [...] si neaparat sa ne spui cat te-a costat.... Salutare, Azi am luat-o inapoi. Nota de plata piese 99.72, manopera 193.31 FARA TVA La piese am verificat si eu pe net si pretul mi se pare corect. Nu comentez pretul manoperei. Colaborarea atat la telefon, cat si la locul faptei a fost ok, sunt multumit de ea. Calitatea lucrarii, va spun maine cand ajung in Piatra Neamt, dupa ce verific daca mai curge sau nu. Mr.Sam Editat Mai 2, 2013 de Mr.Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 salut, stie cineva de unde cumpar o toba akrapovic cu factura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 salut, stie cineva de unde cumpar o toba akrapovic cu factura ? salutare ! Bavaria, Ebay, net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 salut, stie cineva de unde cumpar o toba akrapovic cu factura ? De la Bavaria cel mai simplu cred, ca vine deja cu prinderile care trebuie. Pt. DOHC era in jur de 700-750€ din cate imi amintesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 De la Bavaria cel mai simplu cred, ca vine deja cu prinderile care trebuie. Pt. DOHC era in jur de 700-750€ din cate imi amintesc... Cam asa... La DOHC nu prea merita !!! Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 n am dohc. e din 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Nu-i mai buna una originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Aia originala are cateva kile bune in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Da, pt competitie nu e buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Sau pentru consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Aia originala are cateva kile bune in plus. 2,5kg diferenta, nu e totusi chiar asa mult. Iar la noul GS numai 1,2kg. Daca as cumpara-o, ar fi in primul rand pt felul in care suna (nu cred in aberatia cu "loud pipes save lives"), eventual si pt ca se zice ca imbunatateste minimal si cuplul/curba, nu neaparat pt 1-2kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 vreau sa o pun inapoi, ca am avut si tare suna bine. la viteza constanta nu se aude deloc in mers, se aude doar cand o urechesti asa din scurt... super pentru turing... astea de generatie noua sunt si mai usoare , 2,5kg fata de 6,5kg originala. nu mai conteza , e un moft. ca toata povestea de fapt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.