ianachim Postat Mai 18, 2013 Autor Share Postat Mai 18, 2013 Mutumesc Bogdan ! ... Dupa cele doua raspunsuri de mai sus voi renunta sa mai intru pe acest forum ! ... le prefer pe cele straine ! Bafta ! de intrat poti intra pe ce vrei... insa de plimbat o sa te saturi de romania.... Cred ca ma incadrez in cerinte. E tare, poate cea mai tare din ce exista pe piata. Cine si-o permite, nu prea are ce-i reprosa. Micile stangacii se pot remedia. Am inceput livrarea cutiilor de scule pt posesorii de GSA. Cei care nu mi-au dat inca adresa completa ii rog sa mi-o trimita. Expeditia prin Posta, ramburs. RECOMAND bogdan, vine la fix a intrat comprestorul si trusa de pana de la louis multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Obfuscatilor! )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Mutumesc Bogdan ! ... Dupa cele doua raspunsuri de mai sus voi renunta sa mai intru pe acest forum ! ... le prefer pe cele straine ! Bafta ! Sal. Omule noi doi ne cunoastem ,,,,,? daca da vezi ca ai uitat ceva ............ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 bogdan, vine la fix a intrat comprestorul si trusa de pana de la louis multam O poza ar fi de folos. De la mine a plecat GS-ul si n-am mai apucat. Eventual si cu tot ce ai ingramadit in cutia respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 O poza ar fi de folos. De la mine a plecat GS-ul si n-am mai apucat. Eventual si cu tot ce ai ingramadit in cutia respectiva. Se potriveste si la GS? sau doar GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Cred ca merge numai pt suportul original de gabaje de la GSA care difera de cel de la GS. Vorbesc din auzite pt ca nu am facut investigatii. Editat Mai 20, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salut, am fost la AB sa-mi schimb guma spate moment in care am descoperit ca am roata stramba, vobleaza pe doua axe iar ei nu stiu sa regleze spite. In concluzie stie careva unde imi pot centra roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 La Rabinu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 20, 2013 Autor Share Postat Mai 20, 2013 am dus eu la rabinu si fata si spatele nu a avut cum sa le faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Mai exista Rabinul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 am dus eu la rabinu si fata si spatele nu a avut cum sa le faca Pai si zi-ne Ianachime, pana la urma unde ti le-ai facut? Parca ziceai tu la un moment dat de Ungaria, dar unde anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Pai si zi-ne Ianachime, pana la urma unde ti le-ai facut? Parca ziceai tu la un moment dat de Ungaria, dar unde anume? Ungaria e putin cam departe... Intrebam de ceva gen Bucuresti. De gasit am gasit la Tara la Sibiu dar speram sa gasesc ceva mai aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 am dus eu la rabinu si fata si spatele nu a avut cum sa le faca Cand am fost la el mi s-a laudat ca: "e singurul din tara care a facut roti de GS/A care au un sistem cu totul diferit de prindere a spitelor". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Se potriveste si la GS? sau doar GSA? Hai sa lamurim problema cutiilor originale BMW la GS si GSA, pt. a evita confuziile. In primul rand, exista doua tipuri de cutii, atat in cazul topcase cat si sidecases: pe de o parte cutiile vario (care se pot extinde) din plastic si pe de alta parte cele din metal. Ele se pot monta/comanda exact dupa gustul fiecaruia, atat la GS cat si la GSA, inclusiv amestecate, adica: poti pune si pe GS si pe GSA atat cutiile vario cat si cele metalice. Am zis ca se pot amesteca, adica poti pune sidecases vario si topcase metalic sau sidecases metalice si topcase vario. Cum am spus, dupa cum vrea fiecare. Standard, nici GS nici GSA nu au suporturile de sidecases incluse dar pt. ca suporturile sunt de obicei incluse in pachetele de optionale (cele pt vario la GS si cele pt metalice la GSA) lumea s-a obisnuit sa le spuna celor vario "de GS" si celor metalice "de GSA" si cumva pe buna dreptate ca cele metalice se potrivesc mai bine la GSA. De asemenea, daca nu ma insel, portbagajul standard de la GSA are si rol de suport pt. topcase-ul metalic, direct, fara alta adaptare. La GS, chiar si pt. topcase-ul vario, mai trebuie comandat adaptorul ce face legatura intre portbagaj si topcase. Am vazut insa si destule GSA cu 3 cutii vario sau doar topcase vario asa cum am vazut si destule GS cu cutiile metalice. Asadar, sa revin la subiect, cutiuta de scule produsa de Bogdan poate fi montata pe GS daca ai suporturile de sidecases "de GSA" (pt. sidecases metalice). Salut, am fost la AB sa-mi schimb guma spate moment in care am descoperit ca am roata stramba, vobleaza pe doua axe iar ei nu stiu sa regleze spite. In concluzie stie careva unde imi pot centra roata? Eu stiam ca (cel putin oficial la service BMW) nu se pot remedia, singura solutie fiind janta noua, care evident este costisitoare. Problema este insa veche si ma surprinde ca nimeni aici pe topic, dintre cei patiti, nu poate confirma concret daca se pot remedia undeva sau nu si daca da, la cine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Am o idee despre cum s-ar putea centra astea, dar pentru asta as avea nevoie de janta cam 1 saptamana. In cel mai rau caz, o dau inapoi la fel cum am primit-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 problema este data de sistemul de prindere al spitelor pe jeanta pentru a o face tubeless rabinu nu a reusit sa mi le aranjeze nu stiu ce a facut dupa cu altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Eu stiam ca (cel putin oficial la service BMW) nu se pot remedia, singura solutie fiind janta noua, care evident este costisitoare. Problema este insa veche si ma surprinde ca nimeni aici pe topic, dintre cei patiti, nu poate confirma concret daca se pot remedia undeva sau nu si daca da, la cine. Este total aberanta pozitia oficiala, dar este cea mai la-ndemana, ei nestiind sa regleze niste spite! Si apropos, operatiunea asta ar trebui inclusa in pachetul de revizie pentru ca e normal ca spitele sa se mai slabeasca. La cros/enduro stiu ca fac asta o data pe an. E ca si cum ti-ar zice sa iti iei un echipament nou doar pentru ca nu au ei spalatorie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 La fel e si la ABS. Daca se strica, il inlocuiesti, punct. Nu repari. Oarecum e de inteles, is unele lucruri la care nu poti face rabat. Roata si ABS-ul fiind din categoria aia. Si lor le e mai usor sa bage 1000/2500 eur (roata/abs) in buzunar, decat sa se apuce sa le repare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Este total aberanta pozitia oficiala, dar este cea mai la-ndemana, ei nestiind sa regleze niste spite! Si apropos, operatiunea asta ar trebui inclusa in pachetul de revizie pentru ca e normal ca spitele sa se mai slabeasca. La cros/enduro stiu ca fac asta o data pe an. Nu le iau apararea ca nu am de ce, pot fi in aceeasi situatie cu tine candva... dar jantele alea nu se "strica" totusi asa usor. Daca ai janta de aliaj si o strici, o lovesti intr-o groapa, crezi ca ti-o indreapta? Nu, ti-o schimba. Daca o indrepti tu undeva, e treaba da dar ei nu iti recomanda asta dpdv al sigurantei si nici nu-ti pot garanta ceva dupa reparatie. Apropos de asta, de aceea service-urile in general nu repara ci inlocuiesc, pt. ca nu pot oferi garantia ceruta prin lege la ceva reparat. Poate ca bani ar castiga mai mult din manopera decat din adaosul la piesa schimbata. la cross este altceva, se stie clar pt ce scop o iei iar spitele nu sunt pt janta tubeless, deci este mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Nu le iau apararea ca nu am de ce, pot fi in aceeasi situatie cu tine candva... dar jantele alea nu se "strica" totusi asa usor. Daca ai janta de aliaj si o strici, o lovesti intr-o groapa, crezi ca ti-o indreapta? Nu, ti-o schimba. Daca o indrepti tu undeva, e treaba da dar ei nu iti recomanda asta dpdv al sigurantei si nici nu-ti pot garanta ceva dupa reparatie. Apropos de asta, de aceea service-urile in general nu repara ci inlocuiesc, pt. ca nu pot oferi garantia ceruta prin lege la ceva reparat. Poate ca bani ar castiga mai mult din manopera decat din adaosul la piesa schimbata. la cross este altceva, se stie clar pt ce scop o iei iar spitele nu sunt pt janta tubeless, deci este mult mai usor. Crede-ma ca nu am dat in nicio groapa, janta arata impecabil iar un nene mecanic (bun) mi-a zis ca toata socoteala e din cauza ca spitele nu au fost stranse bine de la inceput.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 Crede-ma ca nu am dat in nicio groapa, janta arata impecabil iar un nene mecanic (bun) mi-a zis ca toata socoteala e din cauza ca spitele nu au fost stranse bine de la inceput.... cati km au rulat jentile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 cati km au rulat jentile? 11.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 Crede-ma ca nu am dat in nicio groapa, janta arata impecabil iar un nene mecanic (bun) mi-a zis ca toata socoteala e din cauza ca spitele nu au fost stranse bine de la inceput.... cati km au rulat jentile? aici clar e o problema la mine aparuse cam la 70000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 salut la toti. dati-mi variante de unde pot lua: - scaritze mari la BMW R1200GS sub 100eur. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 problema este data de sistemul de prindere al spitelor pe jeanta pentru a o face tubeless n-are bre nici o treaba sistemul de prindere totul e dat de timp, rabdare si nervii consumati cu operatinuea, pentru ca , cine a avut rabdare (userul BILL) a reusit , numai ca ...daca nu gresesc a demontat toate spitele, a verificat janta sa nu prezinte lovituri , daca a necesitat indreptare apoi a spitat-o la loc..cross spokes,..dinamometrica sau diapazon,..nu stiu e manopera multa si d-aia nu se baga nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.