Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 


Nu stiu cum te-ai documentat tu dar pt ca saptmana trecuta s-au batut putin campii referitor la posibila greutate a noului Adv pe topicul vechiului GS, m-am uitat special pe bmw-motorrad.de ai ADV vechi avea 264kg. Atentie, este vorba de 2013 cu ABS standard. Asadar, prin comparatie directa putem spune ca din contra, noul Adv este cu 4 kg mai usor decat precedentul.

Legat de greutate nu stiu ce te enerveaza la felul de expunere al datelor... mie mi se pare foarte normal sa dea greutatea gata de drum (= "la gol" conform literaturii de specialitate in engleza si germana) adica cea cu toate lichidele, asa cum firesc va fi utilizata. Greutatea "dry" mi se pare mult mai putin relevanta. Recunosc, nu mi-e foarte clar acel 90% dar nu mi se pare semnificativ, mai ales daca cumva este standardul la care si competitia declara si per total inseamna doar 1% motiv pt care n-as insista pe asta.

 

http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/enduro/r1200gsa/r1200gsa_data.html&prm_action=&notrack=1

 

Uite de acolo m-am documentat, adica primul site official pe care il afiseaza Google.

Cat despre cum se da greutatea la BMW nu vreau sa intru in polemici cu tine, am impresia ca s-a mai discutat. Varianta asta dezavantajaza mobrele cu rezervor mare. Iar pe mine nu ma intereseaza decat comparatia fier cu fier.



khk
de cand ai plecat in romania s a dat lege noua

vinieta la moto in functie de greutate....
diferentele de 100g costa 15 euro...

Iana man nu fi hater. Este unul din parametrii care pentru mine devine din ce in ce mai important.

Oricum faptul ca au reusit sa scoata noile modele WC la o greutate foarte apropiata de cea a modelelor racite cu aer este un plus.

Bineinteles ca mi-as fi dorit sa fie mai usoare, dar .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In teorie racirea cu aer nu este chiar proasta, fiind pasiva nu cere piese in miscare, etansari, furtune, termostat, radiator, vas de expansiune, greutate suplimentara. BMW a profitat cat s-a putut de aceste avantaje si a amanat la max momentul trecerii pe apa, trecere pe care nici acum nu a facut-o total ci doar pt chiuloasa si acolo doar pe evacuare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt ceea ce ma atragea la BMW, ideea de traditie, a disparut odata cu noile

modele WC care nu sunt nici cai, nici magari.

S-au pus comenzile standard (semnalizare, etc) pentru a castiga din clientela

japonezelor, dar cred ca de fapt ca si in cazul Scarverului vor pierde per ansamblu .

 

BMW nu mai putea scoate niste cai in plus fara sa mareasca

cilindreea si a aplicat solutia WC spunand ca a "inventat" un GS nou

pe baza unui motor vechi. :)

Cu toate cuvintele de lauda din presa, cam seamana a carpeala, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In teorie racirea cu aer nu este chiar proasta, fiind pasiva nu cere piese in miscare, etansari, furtune, termostat, radiator, vas de expansiune, greutate suplimentara. BMW a profitat cat s-a putut de aceste avantaje si a amanat la max momentul trecerii pe apa, trecere pe care nici acum nu a facut-o total ci doar pt chiuloasa si acolo doar pe evacuare.

bogdan_harea

parerea ta, de ce au facut trecerea asta???

merci

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e parerea mea, este realitatea. Nu puteau tine in frau noxele fara un control mai exact al temperaturii motorului. Micsorarea temperaturii in zona de evacuare sigur va micsora consumul de ulei si va usura sarcina supapelor de evacuare rezultand o fiabiliate marita si eventual o marire a intervalelor de verificare si reglaj la supape.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi realist. Vechea solutie cu aer si "ulei", precum si ambreiajul uscat amplasat intre motor si cutia de viteze, fiecare cu carcasa proprie a din alt film, unul alb-negru si eventual mut. Frumos, artistic, languros, dar complet depasit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu ambreiajul daca nu ma insel era benfica ca puteai pune orice ulei.... in caz de nevoie

 

DAR noua amplasare .... jos palaria .. nu mai rupi moto in 2 sa schimbi ambreiajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu ambreiajul daca nu ma insel era benfica ca puteai pune orice ulei.... in caz de nevoie

 

DAR noua amplasare .... jos palaria .. nu mai rupi moto in 2 sa schimbi ambreiajul

Si s-ar putea sa fie nevoie mult mai des sa schimbi ambreiajul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt ceea ce ma atragea la BMW, ideea de traditie, a disparut odata cu noile

modele WC care nu sunt nici cai, nici magari.

S-au pus comenzile standard (semnalizare, etc) pentru a castiga din clientela

japonezelor, dar cred ca de fapt ca si in cazul Scarverului vor pierde per ansamblu .

 

BMW nu mai putea scoate niste cai in plus fara sa mareasca

cilindreea si a aplicat solutia WC spunand ca a "inventat" un GS nou

pe baza unui motor vechi. :)

Cu toate cuvintele de lauda din presa, cam seamana a carpeala, parerea mea.

Ai mers/facut test drive cu noul model ?

Una este traditia, alta este avansul tehnologic. Si sa bati pasul pe loc doar de dragul traditiei...

Iar la cate LC-uri s-au vandut, ma indoiesc ca vor pierde ceva per ansamblu. Ba din contra, vor castiga si mai multa piata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt ceea ce ma atragea la BMW, ideea de traditie, a disparut odata cu noile

modele WC care nu sunt nici cai, nici magari.

S-au pus comenzile standard (semnalizare, etc) pentru a castiga din clientela

japonezelor, dar cred ca de fapt ca si in cazul Scarverului vor pierde per ansamblu .

 

Si eu sunt de acord ca nu merita confundata traditia cu a bate pasul pe loc. Noul model este excelent, sunt destule plusuri fata de cel vechi, din multe puncte de vedere.

 

Legat de semnalizare, si eu sunt fanul sistemului traditional BMW si consider un minus renuntarea la el. Si in general noii utilizatori se obisnuiesc repede si apoi il apreciaza. Deci nu pt. asta l-au schimbat, ci pur si simplu ca nu mai era loc pt. atatea butoane. Ai vazut cate comenzi are pe ghidon noul model? Si se pare ca vor mai fi introduse si alte functii si implicit butoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai astia,. din 2013 bmw face motoare .noul GS e ..treaba. am zis

si chiar mi e greu sa recunosc. dar au nimerit o. ma rog, ca honda e mai faina e alta discutie,. dar chiar dupa decenii, au scos si ei o mobra. faina. rau

 

uitati de pret, ala e aberant dar mobra e fantastaica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai astia,. din 2013 bmw face motoare .noul GS e ..treaba. am zis

si chiar mi e greu sa recunosc. dar au nimerit o. ma rog, ca honda e mai faina e alta discutie,. dar chiar dupa decenii, au scos si ei o mobra. faina. rau

 

uitati de pret, ala e aberant dar mobra e fantastaica

 

Si care e Honda aia faina?

 

In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR)

Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si care e Honda aia faina?

 

In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR)

Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure.

Hai ma nu fi rautacios, mai sunt gen transalp ca are roata de 21 fata, e drept din mileniul trecut si inca se fabrica, insa mai e si crosstourer care din pacate se bate cu LC-ul dar cantareste cat GSA.

Scuze de off, dar sunt usor revoltat de neputinta astora de la honda, poate era o sansa sa existe mobre adventure la preturi decente, insa sunt la seminte rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i a mai interesat segmentul asta, neanticipandu i probabil potentialul. Pana la urma, sa fi ramas Africa Twin in productie si sa fi fost orientat puternic spre adventure, sau sa fi avut Transalpul o varianta cu suspensii adevarate, garda la sol mai mare si scut metalic, nu era un capat de tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum era Africa asta dar am prieteni care spun ca si-ar dori mult una...probabil in urma a ceea ce au citit. Era deci o legenda , o poveste , sa elimini asa ceva trebuie sa fie opera unuia de la concurenta...probabil astia de la Honda au angajat pe careva de la BMW sa le faca strategia de piata pe perioada 2000 - 2014 si asta le-a scos cel mai celebru model din productie.

 

Se pare ca de la anul vor sa o reintroduca totusi sau sunt doar zvonuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pen'ca au constatat ca jafonezele chiar au racire cu lichid si e mult mai bine....La fel si cu ambreiajul....Gata cu vrajeala aia,gen :TRADITIE.Daca vrei sa rezisti in lumea tehnologiei fa motoare de secol XXI si lasa-l pe Hitler si traditiiile sa doarma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...