FBogdan Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 faza cu ambreiajul daca nu ma insel era benfica ca puteai pune orice ulei.... in caz de nevoie DAR noua amplasare .... jos palaria .. nu mai rupi moto in 2 sa schimbi ambreiajul Si s-ar putea sa fie nevoie mult mai des sa schimbi ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) E putin probabil ca s-au inspirat de la japonezi. In plus il schimbi singur acasa intr-o ora, nu la AB intr-o saptamana contra 4oo euro manopera. Editat Octombrie 11, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 De fapt ceea ce ma atragea la BMW, ideea de traditie, a disparut odata cu noile modele WC care nu sunt nici cai, nici magari. S-au pus comenzile standard (semnalizare, etc) pentru a castiga din clientela japonezelor, dar cred ca de fapt ca si in cazul Scarverului vor pierde per ansamblu . BMW nu mai putea scoate niste cai in plus fara sa mareasca cilindreea si a aplicat solutia WC spunand ca a "inventat" un GS nou pe baza unui motor vechi. Cu toate cuvintele de lauda din presa, cam seamana a carpeala, parerea mea. Ai mers/facut test drive cu noul model ? Una este traditia, alta este avansul tehnologic. Si sa bati pasul pe loc doar de dragul traditiei... Iar la cate LC-uri s-au vandut, ma indoiesc ca vor pierde ceva per ansamblu. Ba din contra, vor castiga si mai multa piata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 De fapt ceea ce ma atragea la BMW, ideea de traditie, a disparut odata cu noile modele WC care nu sunt nici cai, nici magari. S-au pus comenzile standard (semnalizare, etc) pentru a castiga din clientela japonezelor, dar cred ca de fapt ca si in cazul Scarverului vor pierde per ansamblu . Si eu sunt de acord ca nu merita confundata traditia cu a bate pasul pe loc. Noul model este excelent, sunt destule plusuri fata de cel vechi, din multe puncte de vedere. Legat de semnalizare, si eu sunt fanul sistemului traditional BMW si consider un minus renuntarea la el. Si in general noii utilizatori se obisnuiesc repede si apoi il apreciaza. Deci nu pt. asta l-au schimbat, ci pur si simplu ca nu mai era loc pt. atatea butoane. Ai vazut cate comenzi are pe ghidon noul model? Si se pare ca vor mai fi introduse si alte functii si implicit butoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 bai astia,. din 2013 bmw face motoare .noul GS e ..treaba. am zis si chiar mi e greu sa recunosc. dar au nimerit o. ma rog, ca honda e mai faina e alta discutie,. dar chiar dupa decenii, au scos si ei o mobra. faina. rau uitati de pret, ala e aberant dar mobra e fantastaica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Pentru cei interesati, detalii despre noul Navigator V. Se poate pune (si comanda de la ghidon) si pe suportul cu care au venit modelele 1200GS din 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 bai astia,. din 2013 bmw face motoare .noul GS e ..treaba. am zis si chiar mi e greu sa recunosc. dar au nimerit o. ma rog, ca honda e mai faina e alta discutie,. dar chiar dupa decenii, au scos si ei o mobra. faina. rau uitati de pret, ala e aberant dar mobra e fantastaica Si care e Honda aia faina? In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR) Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Si care e Honda aia faina? In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR) Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure. Hai ma nu fi rautacios, mai sunt gen transalp ca are roata de 21 fata, e drept din mileniul trecut si inca se fabrica, insa mai e si crosstourer care din pacate se bate cu LC-ul dar cantareste cat GSA.Scuze de off, dar sunt usor revoltat de neputinta astora de la honda, poate era o sansa sa existe mobre adventure la preturi decente, insa sunt la seminte rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Nu stiu cum era Africa asta dar am prieteni care spun ca si-ar dori mult una...probabil in urma a ceea ce au citit. Era deci o legenda , o poveste , sa elimini asa ceva trebuie sa fie opera unuia de la concurenta...probabil astia de la Honda au angajat pe careva de la BMW sa le faca strategia de piata pe perioada 2000 - 2014 si asta le-a scos cel mai celebru model din productie. Se pare ca de la anul vor sa o reintroduca totusi sau sunt doar zvonuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Este cineva care a folosit atat TKC80 cat si Karoo3? Daca da, pe care din cele doua ati ales sa mergeti in continuare si de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Pen'ca au constatat ca jafonezele chiar au racire cu lichid si e mult mai bine....La fel si cu ambreiajul....Gata cu vrajeala aia,gen :TRADITIE.Daca vrei sa rezisti in lumea tehnologiei fa motoare de secol XXI si lasa-l pe Hitler si traditiiile sa doarma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Pen'ca au constatat ca jafonezele chiar au racire cu lichid si e mult mai bine....La fel si cu ambreiajul....Gata cu vrajeala aia,gen :TRADITIE.Daca vrei sa rezisti in lumea tehnologiei fa motoare de secol XXI si lasa-l pe Hitler si traditiiile sa doarma... Asa e..... In curand la tir-uri dragstere si formula 1 ambreiaj in ulei.....Asta e viitorul cu certitudine Lamborghini deja a lansat un model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Acuma pe bune!Dece au facut trecerea asta si nu numai asta?Dupa atata amar de vreme...Dar chiar fara nici un misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Si care e Honda aia faina? In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR) Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure. era o gluma, asa i , honda nu are acum concurent pt noul GS, , ma rog , nici nu in trebuie respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Acuma pe bune!Dece au facut trecerea asta si nu numai asta?Dupa atata amar de vreme... http://www.bmwblog.com/2012/11/13/the-90-jahre-bmw-motorrad-special-models/ http://www.cbt.com.my/2013/04/19/90-years-of-bmw-motorrad/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 (editat) Barcelona, saptamana trecuta... Editat Octombrie 15, 2013 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 15, 2013 Autor Share Postat Octombrie 15, 2013 20131013_151558.jpg20131013_151420-1.jpg Barcelona, saptamana trecuta... detaliaza... ai facut o tura ai facut un drivetest erau pe trotuar si tu ai trecut pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Erau pe trotuar si eu am trecut pe acolo.Oricum ploua cu GS 2013 peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Pai daca la BMW,printre alte gadgeturi inventate de ei de-a lungul vremii,lichidul de racire si abreiajul umed sunt si ele catalogate drept pioneering technical innovation....da-o dracului! Editat Octombrie 16, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Pai daca la BMW,printre alte gadgeturi inventate de ei de-a lungul vremii,lichidul de racire si abreiajul umed sunt si ele catalogate drept pioneering technical innovation....da-o dracului! Nu "inventa" ceea ce nu zice BMW. Obisnuieste-te sa argumentezi ceea ce sustii... preferabil respectand adevarul... chiar si pe motomobrism.ro! Pe plan istoric, in 90 de ani de constructie moto BMW sustine ca pioneering... "doar": http://www.bmwblog.c...special-models/ http://www.cbt.com.m...f-bmw-motorrad/ Atat! Editat Octombrie 16, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Din ce citesc pe aici, constat ca unii posesori moto (japoneze) au o doza de subiectivism vis a vis de o moto care le da clasa din pct de vedere a solutiilor constructive folosite, fiindu le greu sa accepte faptul ca noul model este mult deasupra altor marci cu produse similare. E simplu . Incepand cu ZEISS si terminand cu PANZER "PANTER" nemtii stiu ce fac.Si nu numai.Dar cine intelege....intelege cine nu....scrie din buric dupa ureche....Si vis avis de cuplaje intre axe Longitudinal: 1 culaj cu craboti 2 ambreiaj uscat 3 ambreiaj umed ( ultimul loc ) Iar la transmisie 1 cardan 2 curea crenelata 3 lant ( ultimul loc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Eu unul abia astept ca inovatiile BMW: motorul boxer, suspensia tele/paralever, cardanul si ambreiajul uscat sa isi faca simtita prezenta in competitii de motociclism viteza, enduro, motocross sau rally raid. Pana una alta, superioritatea 1200GS se manifesta mai mult prin lipsa concurentei din partea japonezilor pe segmentul de enduro-touring. Editat Octombrie 16, 2013 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Firma BMW nu a fost si nu va fi afectata niciodata de "speculatiile" si "piata" din Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Firma BMW nu a fost si nu va fi afectata niciodata de "speculatiile" si "piata" din Romania... Richtig ! Du hast rechts ! Astia cu japoneze se cred Rossi ? BMW acopera sub o singura sigla TOATA gama de motociclete.Si de top. Simplu si la obiect Ma straduiesc din anii '90 cand au aparut primele" cazane" la noi sa deosebesc marcile japoneze care le vad pe strada dar nu prea le ghicesc Vorba aia chinez ,japonez, tot aia. Zic : ce Suzuki....ma apropii... aoleu.... e Kawasaki... si lista continua... Yamaha cu 2 cardane., fara flectare la grupul de la roata, cu cadru din anii' 40 . Ciorba de ulei ce trebuie sa faca fata unor caracteristici complet diferite ca functie si solicitare, bord care nu spune mai nimic.... Motoare fara personalitate. (polizoare): la masini la fel.... : Nissan GTR spune ceva,,, in rest...0 (zero) Oricum nota 10 japonezilor pt perseverenta.... Editat Octombrie 16, 2013 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Oare de ce topicurile de genul asta inevitabil ajung fie un concurs de genul "a mea e mai mare" fie o masturbare in cerc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.