throttle Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Daca te intereseaza stiu pe cineva care lucreaza in fibra de sticla si de carbon, foarte bine. salut, sunt eu interesat. te rog sa imi dai un nr. de tel.multumesc. @all: scuze de off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) ABS-ul si respectiv repartizarea franarii fata-spate nu cred ca intra in functiune cu motorul pe cricul central. ABS-ul nu, insa repartitorul da. Daca ridici mobra pe cric, pui contactul, invarti roata spate si tragi de maneta de frana, roata spate este imediat franata. Daca nu face asta, inseamna ca modulatorul de ABS este defect. Daca insa nu pui contactul inainte de a frana, nu se intampla nimic, repartitorul fiind controlat electronic. Editat Noiembrie 6, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) M-ai facut curios si am coborat in garaj. La mine nu este asa. Daca pornesti motorul si bagi in viteza pe cric se aprinde ABS in bord si nu franeaza roata spate de la ghidon. In mers am facut probe si intradevar actionand maneta fata franeaza si spatele, iar la pedala, fata, in proportii de ea stiute. Daca apesi pe amandoua functia dispare si franarea este data de cat apesi pe fiecare, dar numai in mers. Nu am fost atent incepand de la ce viteza, dar oricum foarte mica,practic la pas. Daca nu gresesc proportiile sunt max 50-50% franand spatele si pana la 70-30% pt frana fata. Editat Noiembrie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Porneste motocicleta mergi 10 - 20 de metri cu ea , fara sa opresti motocicleta ridic-o pe cricul central si vezi daca franeaza si spatele daca tragi frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Maine ca acum ploo si mi-e lene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 O sa fac si eu testele la primavara, momentan am bagat-o la hibernat: decuplat bateria, vopsit ambele cric-uri, mi-am fixat mai bine talpa de la TT pt cricul lateral (facea zgomot la vibratii), mai aveam ceva surubele lipsa pe la protectii le-am pus la loc. Ar trebui sa ii inlocuiesc bujiile, daca nu e complicat ma ocup personal, sper sa gasesc ceva youtube-uri, by the way, ce bujii sunt recomandate, ca mi-e lene sa ma uit prin manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Iridiu neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 6, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2013 nu m as arunca la iridium am pus o singura data la cea veche si nu am simtit diferenta chiar sunt curios cati cu gs/gsa au iridium eu NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Porneste motocicleta mergi 10 - 20 de metri cu ea , fara sa opresti motocicleta ridic-o pe cricul central si vezi daca franeaza si spatele daca tragi frana fata. Adevarat. La mine , dupa pornire, pana nu pun mobra in miscare nu se activeaza nici abs nici tc (clipesc martorii in bord) nu m as arunca la iridium am pus o singura data la cea veche si nu am simtit diferenta chiar sunt curios cati cu gs/gsa au iridium eu NU Pe fostele am pus foarte des iridium. Nu a fost o diferenta de la cer la pamant, dar la anumite chestii se simtea (la pornire, in ture mai mari, la cat de rotund mergea motorul etc). Si asa de sezon, ca tot e weekendul aproape Editat Noiembrie 6, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Iridiu face diferenta exact la ture mici,acolo unde GS-ul are nevoie, facand motorul sa se invarta mai rotund si in consecinta micsorand vibratiile specifice. In plus se mareste intervalul de inlocuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 La DOHC nu cred ca merg (bine) Iridiumurile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 7, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2013 1425704_10202420929193014_1027947823_n.jpg de la iridium i se trage.... nu a mai avut vibratiile specifice" si s a rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 La DOHC nu cred ca merg (bine) Iridiumurile . Toate motoarele pe care am montat eu iridiu erau dohc. 1425704_10202420929193014_1027947823_n.jpg E clar accident cu ciocnire frontala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Toate motoarele pe care am montat eu iridiu erau dohc. E clar accident cu ciocnire frontala. Bogdan, imi poti da codul de la iridium-uri ? NGK banuiesc ca-s cele mai indicate... ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) DCPR 8 EIX (NGK), sau IXU 24 (Denso). Personal nu am remarcat diferente de calitate intre cele doua marci. Acum am Denso de 33000 km si am uitat de ele. Poate le schimb si eu pana la primavara. Editat Noiembrie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Care se potrivesc si la mine si de unde le iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) Care se potrivesc si la mine si de unde le iau? NGK iridium DCPR8EIX sau Bosch YR5LDE. cauta pe google dupa cod si le poti gasi si in tara. sau, pe louis, cod produs 10035136, 14.99 euro bucata (reduse de la 18.99) sau denso, ca tot zicea bogdan (denso IXU 24) Editat Noiembrie 7, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Gabyshor, merci o sa ma uit dupa busjii, iarna e lunga, am timp. Intre timp am gasit un zgomot similar cu ce problema am eu la 1200gsa: si pentru cei cu probleme la final drive/ flansa, 3 link-uri pe care le consider utile pentru cei care vor sa se murdareasca pe maini sau sunt control fricksi: lemn si ciocan sa ai: scula home made de extras flansa: operatiune mai complexa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 In plus se mareste intervalul de inlocuire. Uitasem avantajul asta. Uiti sa le mai schimbi. Dupa 15k Km arata ca noi. 1425704_10202420929193014_1027947823_n.jpg S-a apucat omu sa schimbe semeringurile asa in drum ? Si noul GSA Liquid cooled Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Si noul GSA Liquid cooled Rideru seamana cu Mircea Cartarascu, o fi chiar el?! Oricum imi place GS LC 2013. Vreau si eu un panzer ca asta, ma dezic de orice japoneza . Trebuie sa am GSA, o sa am GSA (Lacatus trebuie sa inscrie, Lacatus va inscrie). Sper ca primiti si un prospect GSA in club. Gata ma duc sa schimb emblemele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 la glezna un pic ... Rideru seamana cu Mircea Cartarascu, o fi chiar el?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) si peste 80% sunt posturi ca al tau.......OFF TOPIC Aici orice observatie,chiar si pertinenta sau fondata e off sau off-ensatoare... Editat Noiembrie 8, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Bonus de la Bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Ai mers/facut test drive cu noul model ? Una este traditia, alta este avansul tehnologic. Si sa bati pasul pe loc doar de dragul traditiei... Iar la cate LC-uri s-au vandut, ma indoiesc ca vor pierde ceva per ansamblu. Ba din contra, vor castiga si mai multa piata Am facut drive test cu LC. Avansul tehnologic din perspectiva fabricantului il inteleg. Asa cum a spus Bogdan Harea, permite controlul noxelor. Sunt obligati la asta, pentru a putea vinde in continuare. Din perspectiva utilizatorului insa, toata manastirea cu pompa de apa si radiatoare adaugate doar pentru a mari puterea si asa arhi-suficienta eu nu o vad ca pe un avans, ci mai degraba complicatie tehnologica. Nejustificata repet, pentru Client. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.