Eliadar Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 NU EXISTA TABLOU DE SIGURANTE PE 1200 gs/gsa cel putin din 2007 in prezent!!!!!!!!!!!! trebuia sa fii mai explicit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Si-a montat cineva proiectoarele LED de la Bmw ? As fi curios cat de ok sunt, date fiind dimensiunile destul de reduse (chestia care imi si place, pt ca vreau ceva discret) Si eu le recomand cu toata convingerea. Ajuta mult si la curbe noaptea, si sa fii vizibil in general, iar pe ceata sunt extraordinare. De design/incadrare/pozitie de asemenea totul ok. Si au doar 14w fiecare. Singurul dezavantaj e pretul de cca 550€ inclusiv kit montaj, buton (Adv) si manopera. La inceput, din cauza unor reglementari, pe LC nu se puteau folosi in paralel doar cu lumina de zi cu LED din far (deci trebuia aprinsa si faza scurta), acum insa este posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Daca tot se discuta pe aici despre proiectoare... unde pot gasi ceva proiectoare eficiente cu LED? Ceva dedicat ptr moto care sa fie doar cu un singur LED puternic m-ar interesa. Exista oare atat ptr faza lunga cat si scurta? http://www.adventure-spec.com/default/hard-parts/lighting.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Daca tot se discuta pe aici despre proiectoare... unde pot gasi ceva proiectoare eficiente cu LED? Exista aici topic special despre proiectoare LED poate gasesti acolo ceva. Parca @gabyshor imi spunea ca a gasit unele bune, intreaba-l si pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Multam baieti pt pareri, inteleg ca sunt chiar ok. V-ati dorit ceva mai multa putere luminoasa sau a fost suficient ce ofera si la capitolul asta ? Pretul este intradevar cam piperat, dar presupun ca merita. Daca socotesc alte kituri plus toate accesoriile and stuff nu cred ca ar iesi totusi o diferenta prea mare. De montat cred ca le-as monta undeva pe crashbar-uri (desi posibil sa pierd din "distanta" datorita pozitionarii mai joase). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) Multam baieti pt pareri, inteleg ca sunt chiar ok. V-ati dorit ceva mai multa putere luminoasa sau a fost suficient ce ofera si la capitolul asta ? De montat cred ca le-as monta undeva pe crashbar-uri (desi posibil sa pierd din "distanta" datorita pozitionarii mai joase). Eu nu simt nevoia de mai multa putere. Oricum, nu sunt gandite sa bata prea departe, ci in fata aproape dar mai ales pe laterale ti se largeste mult zona luminata. Poti gasi mai ieftine binisor, poate, dar e vorba de mai multe aspecte pe care le stii deja. Dar de fapt proiectoarele propriuzise sunt cca 260€, restul kit de montaj, butonul, suporturile, manopera. Daca le vrei monzate pe crashbar, e alta poveste... Suporturile originale sunt pt zona conform pozei puse de tine mai sus. Editat Ianuarie 5, 2014 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 De montat cred ca le-as monta undeva pe crashbar-uri (desi posibil sa pierd din "distanta" datorita pozitionarii mai joase). depinde ce vrei daca vrei distanta… nu luminile de ceata sunt solutia ci proiectoare spot. sau spot + driving light. etc. vezi specs de unghiuri. si pozitionarea mai joasa are avantaje daca ai nevoie de ele… cand lumina bate din mai multe unghiuri, chestiile se vad mai clar… gandeste-te si tu la blitzuri alt unghi, alte umbre… se vede altfel. ceva ce nu e usor de distins pe lumina din zona farului poate sa fie pe lumina venind din alt unghi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Renunt pt moment la GS - vedeti semnatura. Daca stiti pe cineva interesat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stema Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) cum s-ar impaca o persoana de 1.70 m cu GS-ul? Credeti ca motoreta e prea inalta? Editat Ianuarie 6, 2014 de stema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Pt un om obisnuit e grea. Pt unul antrenat e jucarie. Pusese cineva mai sus un film in acest sens. Oricate sfaturi ai primi nu fac cat un test intr-o parcare. Incearca numai s-o inpingi, in fata si spate, s-o pui pe cricul central cu ceva bagaje si te convingi. Dupa ce pornesti motorul si esti in miscare, toate grijile dispar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 cum s-ar impaca o persoana de 1.70 m cu GS-ul? Credeti ca motoreta e prea inalta? perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) depinde ce vrei daca vrei distanta… nu luminile de ceata sunt solutia ci proiectoare spot. sau spot + driving light. etc. vezi specs de unghiuri. si pozitionarea mai joasa are avantaje daca ai nevoie de ele… cand lumina bate din mai multe unghiuri, chestiile se vad mai clar… gandeste-te si tu la blitzuri alt unghi, alte umbre… se vede altfel. ceva ce nu e usor de distins pe lumina din zona farului poate sa fie pe lumina venind din alt unghi. Adevarat. O sa mai sap putin sa vad exact ce as avea nevoie (in principiu mai multa lumina in laterale, dar nu in imediata vecinatate a motorului), dar in principiu cred ca o sa merg cu cele de la bmw. Multam cum s-ar impaca o persoana de 1.70 m cu GS-ul? Credeti ca motoreta e prea inalta? E ceva mai inaltut ca f650 si o sa cam stai pe varfuri (sau cu un singur picior jos). Asta plus greutatea mai mare...nu stiu daca ati fi chiar o pereche perfecta. Dar cum zicea si B Harea mai sus, cel mai bine te sui pe unul si vezi exact cum sta treaba. Oricum, mai ai si optiunile de coborare, sei mai joase, etc, deci cu putina cheltuiala s-ar putea rezolva. Te poti ajuta putin pt idee de cum vei sta pe un anumit motor aici http://cycle-ergo.com/ Editat Ianuarie 6, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 perfect mai plimba ursu ca esti plictisitor. numai de-aiurea vorbesti. n-ai treaba cu motoru tau ala fantastic? sterge-l de praf. poate ai treaba pe topicul posesorilor de varadero. da mai lasa-ne in pace ca n-ai fost si nu esti distractiv. cere omu un sfat si te bagi tu in seama. n-ai bmw, da esti specialist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Am vazut ca are sa joasa, asta inseamna o inaltime minima de 840mm. Cred ca o sa stai pe farfurile picioarelor. Daca incalti niste ghete cu talpa groasa, o sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Am vazut ca are sa joasa, asta inseamna o inaltime minima de 840mm. Cred ca o sa stai pe farfurile picioarelor. Daca incalti niste ghete cu talpa groasa, o sa fie ok. trebuie probat. nu toti suntem la fel. conteaza cat de lung esti in craci, dar pana nu probezi n-ai de unde stii cum te simti pe motor. eu zic ca-i prea mic pentr gs, la 170 cm, dar am vazut si tipi mici de statura care se descurcau cu capre inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Din 2004, mobrele R1200GS au sistemul canbus, aia inseamna, printre altele, intr-adevar, nici o siguranta sau releu. Cred ca are totusi un releu la pornire, la electromotor, dar ala nu face subiectul discutiei noastre. Ca sa vezi daca iti duce sau nu alternatorul, leaga direct alea doua proiectoare pe baterie si porneste motorul. Apoi verifica incarcarea. Trebuie sa fie 13.8V - 14V. Orice e mai mic de 13.8, nu e de bine. Daca incarcarea e in parametrii de mai sus, poti purcede la montarea DIN NOU a proiectoarelor, cu releu, cum s-a mai explicat. Comanda releului poti sa o faci cum doresti tu: cu intrerupator separat, de la unul din becurile din far, sau mixt: de la unul din becuri, dar cu intrerupator inseriat. Nu are sens sa iti cumperi alte proiectoare cu LED, care intr-adevar consuma mai putin, pentru ca un 1200 GS poate duce fara probleme inca doua seturi de proiectoare, daramite unul... Am vazut poze pe advrider cu cate 3 seturi, dar e drept ca nu zicea omul ca le foloseste pe toate 3 odata. Cureaua nu scartaie? Poate e si aia imbatranita. Poate mai aluneca, si nu face fata la consumul suplimentar, dar asta ii o veste buna, ca iti zic eu ca o schimbi acuma, in linistea si confortul garajului, nu in mijlocul campului cand se rupe de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2014 Fostul propietar al mobrei mele are si un 1200GS, la 172 cm..totul tine de experienta, nu conteaza inaltimea/greutatea mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Am studiat si eu piata si cam cele mai tari priectoare pe led le au americanii de la Rigid Industries. Din pacate se afla peste marea apa, iar unul dintre dealerii lor cu care am discutat prin mail este acesta, in UK. Editat Ianuarie 9, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Fostul propietar al mobrei mele are si un 1200GS, la 172 cm..totul tine de experienta, nu conteaza inaltimea/greutatea mobrei. Asa e, Luigi. Depinde si de conditia fizica. Poti sa ai si 110 kg si sa fii "fleasca", fara pic de forta-n brate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Care este Swiss Army Knife-ul mobrelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 acesta, in UK. Not FoundThe requested URL /in was not found on this server. Apache/2.2.15 (CentOS) Server at www.mgsmotorsport.com Port 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) http://www.mgsmotorsport.com/Rigid-led-vehicle-lighting.htm Produsele: http://www.rigidindustries.com/products Comentarii: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=645910 Editat Ianuarie 9, 2014 de robert_bobariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Pai si e o problema daca sunt dincolo de apa cea mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 9, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 9, 2014 Nu neaparat, dar ma gandesc la transport si cost mai mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 M-a îndruma cineva de unde pot sa cumpăr Topcase Vario BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.