Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

M-a îndruma cineva de unde pot sa cumpăr Topcase Vario BMW?

 

daca vrei de nou, la orice reprezentanta BMW. Exista si un adaptor care vine intre topcase si portbagaj.

Second... de pe ebay sau oriunde ai noroc sa fie unul de vanzare.

In orice caz, cu cca 30eur iti poti comanda cilindrul pt cheia motocicletei tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kiRsch ;)

Au preturi bune, la banii astia nici nu merita sa-l iei second.

Nu stiu exact cum se face potrivitea butucului dar, in cel mai rau caz, sigur cei de la Bavaria te pot ajuta.

De la Kirsch nu ti-l puteau trimite gata setat pt ca trebuie sa aiba cheia ta.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a instalat (in sfarsit !) amortizor de directie pe 1200GS din 2014.

Dupa 10 ani de la aparitia modelului 1200GS, timp in care am incercat sa explic tuturor celor pe care i-am intalnit folosind aceasta motocicleta, ca nu este perfecta si trebuie imbunatatita prin instalarea unui amortizor, pentru o siguranta sporita la viteze mari, producatorul german a recunoscut utilitatea acestui accesoriu si a hotarat sa echipeze unitatile din 2014, in configuratie standard.

Decizie foarte buna pentru viitorii clienti, dar toti cei care au modele ani anteriori (2004-2013) se confrunta cu aceeasi problema.

Deocamdata, cea mai convenabila rezolvare este solutia tehnica oferita de Hyperpro, care are disponibil amortizor cu cursa de 75 mm, in doua variante: cu actiune liniara si progresiva, impreuna cu kitul de instalare.

In cazul in care va hotarati, va astept...

 

 

 

 

Fotografia si text pe FB Tiberiu Troia.

post-8769-0-96688600-1389629730_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a instalat (in sfarsit !) amortizor de directie pe 1200GS din 2014.Dupa 10 ani de la aparitia modelului 1200GS, timp in care am incercat sa explic tuturor celor pe care i-am intalnit folosind aceasta motocicleta, ca nu este perfecta si trebuie imbunatatita prin instalarea unui amortizor, pentru o siguranta sporita la viteze mari, producatorul german a recunoscut utilitatea acestui accesoriu si a hotarat sa echipeze unitatile din 2014, in configuratie standard.Decizie foarte buna pentru viitorii clienti, dar toti cei care au modele ani anteriori (2004-2013) se confrunta cu aceeasi problema.Deocamdata, cea mai convenabila rezolvare este solutia tehnica oferita de Hyperpro, care are disponibil amortizor cu cursa de 75 mm, in doua variante: cu actiune liniara si progresiva, impreuna cu kitul de instalare.In cazul in care va hotarati, va astept...Fotografia si text pe FB Tiberiu Troia.

pentru TOTI posesorii de R1200 GS/GSA 2004-2012 care NU AU SIMTIT necesitatea utilizarii unui "AMORTIZOR" suplimentar .........

E O MARE BASINA CE POVESTESE HAREA AICI!!!!!!!

 

pe ambele GSA 2007 si 2010 PE CARE AM MERS .......poti lua curbe fara sa tii mana pe ghidon, iar la 210 km/h nu prezinta probleme

curbe luate la 160-18o km/h fara nici cea mai mica EZITARE...... RESTUL POVESTI HAREA

 

cat oare POTI FI DE PENIBIL BOGDANE????

 

iar daca TIBERIU TROIA a scris ce povestesti tu

sa i dai linkul la asta sa mi spuna unde sunt probleme la viteze mari la BMWR1200GSA....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ ca Domniile dvs care detin motociclete BMW,nu suporta sub nici

macar o forma sa li se aduca la cunostinta ca nu exista motocicleta perfecta! Dumnezeule,

unii dintre dvs sunt/se comporta exact precum manelistii si/sau tiganii...sa nu cumva sa aibe

cineva/careva/oricine o parere diferita fata de gustul vostru!

Dumnezeu fie cu voi,la bine si la rau!

V-o dau cu PACE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, sa ti-o spun direct, sau pe ocolite? BATI CAMPII ...!

daca de la BOGDAN nu mai am la ce sa ma astept!!!!!

surpriza mare este TIBERIU TROIA !!!!!!

 

care a scris defapt cele redate de BOGDAN

 

tiberiu pe aceasta cale nu vrea decat sa si faca reclama !!!!! la servicii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ ca Domniile dvs care detin motociclete BMW,nu suporta sub nici

macar o forma sa li se aduca la cunostinta ca nu exista motocicleta perfecta! Dumnezeule,

unii dintre dvs sunt/se comporta exact precum manelistii si/sau tiganii...sa nu cumva sa aibe

cineva/careva/oricine o parere diferita fata de gustul vostru!

Dumnezeu fie cu voi,la bine si la rau!

V-o dau cu PACE!

tre sa vina cineva sa-mi spuna ca mobra mea e o porcarie? de ce? chiar daca e asa, e treaba mea frate. ce te freaca pe tine grija? fiecare sa-si vada de motoru lui.

tocmai, mi se pare tiganeala si invidie penibila sa te duci la un om si sa-i spui ca masina/sau motoru pe care il conduce e de rahat, nu e bun. treaba lui, banii lui. unde e problema?

 

revenind la chestia cu amortizorul, pana la urma e chestie de gust. poate unii nu simt nevoia si altii, din contra.

oricum, sunt unii care n-au nimic pe motoarele lor, sunt cheale din fabrica de altfel (nu tu abs, esa, tc, indicator de treapta de viteza sau nici macar manere incalzite) da isi dau cu parerea aici si zic ca bmw e de rahat.

vede-ti-va de cazanele voastre domnilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre sa vina cineva sa-mi spuna ca mobra mea e o porcarie? de ce? chiar daca e asa, e treaba mea frate. ce te freaca pe tine grija? fiecare sa-si vada de motoru lui.

tocmai, mi se pare tiganeala si invidie penibila sa te duci la un om si sa-i spui ca masina/sau motoru pe care il conduce e de rahat, nu e bun. treaba lui, banii lui. unde e problema?

 

revenind la chestia cu amortizorul, pana la urma e chestie de gust. poate unii nu simt nevoia si altii, din contra.

oricum, sunt unii care n-au nimic pe motoarele lor, sunt cheale din fabrica de altfel (nu tu abs, esa, tc, indicator de treapta de viteza sau nici macar manere incalzite) da isi dau cu parerea aici si zic ca bmw e de rahat.

vede-ti-va de cazanele voastre domnilor!

neneaaaaaa

iti pierzi timpul incercand sa i explici personajului

ceva...

ai buton de IGNORE

 

cat de curand o sa il folosesc si eu pentru bogdan harea......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ ca Domniile dvs care detin motociclete BMW,nu suporta sub nici

macar o forma sa li se aduca la cunostinta ca nu exista motocicleta perfecta! Dumnezeule,

unii dintre dvs sunt/se comporta exact precum manelistii si/sau tiganii...sa nu cumva sa aibe

cineva/careva/oricine o parere diferita fata de gustul vostru!

Dumnezeu fie cu voi,la bine si la rau!

V-o dau cu PACE!

 

Omule, de curiozitate: cati km ai mers tu cu GS-ul / GSA-ul 1200 si in ce conditii (viteza, traseu, incarcatura)?

Te rog sa-mi raspunzi la aceasta intrebare!

 

A sustinut careva ca aceast model este perfect? Daca da, ne poti arata cine si unde

Daca vorbesti in necunostinta de cauza ... treaba ta - rusinica...!

 

daca de la BOGDAN nu mai am la ce sa ma astept!!!!!

surpriza mare este TIBERIU TROIA !!!!!!

 

care a scris defapt cele redate de BOGDAN

 

tiberiu pe aceasta cale nu vrea decat sa si faca reclama !!!!! la servicii.....

 

Da, dar Tibi este un tip SERIOS!

In mod cert nu el nu-si promoveaza marfa / serviciile "aruncand cu noroi" ...!

 

Ca dovada, posturile pe care (NU) le are pe topicurile GS1200!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tau man

in cazul pustiului. "comentator" nu se pune problema CU CE A MERS ci doar CAT a mers asta ca sa nu comenteze lumea ca ne dam mari cu BMW din dotare

 

iar despre TIBI tot ce a pus bogdan este scris pe pagina de FB a lui

 

si daca citesti atent o sa vezi ca de fapt este O RECLAMA ieftina La amortizor si service

 

e aiurea sa ti faci vanzare denigrand ceva ...

 

bogdan harea ii raspunde pe FB lui tibi cu urmatoarea fraza:

 

"A trebuit sa moara Kevin Ash ca sa se intample minunea !"

 

..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, pentru mine / pentru GSA, amortizorul de dirextie este inutil! Punct!

 

Daca ar fi fost nevoie de el, BMW il punea din al doilea, maxim al treila an; nu se trezea dupa 9 ani si peste 270000 de unitati vandute, ca "au uitat ceva"!

 

Daca s-au decis ca sa fie standard pentru modeul LC ... stiu ei de ce! Si bravo lor ca reactioneaza asa repede!



Si eu sunt de parere ca moartea lui Kevin are de-a face cu (lipsa) acestui amortizor; DAR vorbim de modelul LC!

Tocmai ce i-am spus-o si lui Vlad pe pm - datorita vitezei (foarte) mari, motocicleta a intrat in voblaj, dupa care s-au intamplat altele ...!

 

Chiar ii rog pe posesorii "vechiului" modelul, sa-si exprime o parere in acest sens - il considera necesar, sau nu?

 

Cei care deja aveti LC, chiar simtiti lipsa unui amortizor de directie?



Un lucru este cert: BMW nu pune acum acest amortizor in configuratia standard, doar de amorul artei, sau "pentru ca vrea sa-i dea o paine" producatorului!

 

Insa, celor carora le place sa alerge pe off - si se pare ca nu sunt putini - cu viteza din 3 cifre ... le da posibilitatea!

 

De ce nu s-a intamplat asta si la "vechiul model" ... ramane o enigma - sau poate ca nu!?

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru modelul vechi chiar nu trebuie nici un amortizor de directie...indiferent de viteza , suprafata de rulare si incarcare a motocicletei..din ce am simtit eu!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care deja aveti LC, chiar simtiti lipsa unui amortizor de directie?

Mai jos quote din ce am scris ultima oara cand s-a purtat discutia asta :)

 

Personal nu am simtit nevoia de amortizor si nici tentative de voblaj nu am avut, indiferent de conditii (roata fata ridicata si pusa jos, viteza mare, denivelari la diverse viteze, denivelari in viraj etc).

Directia se simte intr-adevar foarte "light" si la inceput, obisnuit cu fostele mobre plus cele pe care la mai testasem, a parut putin ciudatel. Dar dupa cateva sute de km a inceput chiar sa-mi placa :) Pe curbe succesive de ex te joci cu ea, "flick-uitul" de pe o parte pe alta facandu-se extrem de usor (aici contribuind si ciclistica, nu doar directia).

 

 

Posibil in off la viteze mai mari sa fei util in unele situatii. Ma indoiesc insa ca riderii "normali" vor beneficia prea des de pe urma lui.

 

Si asa for "fun", oare nici Palante nu a avut amortizor pe Honda cand a murit in Dakar acum cateva zile ? Rip...

http://www.pemotoare.ro/accident-fatal-la-dakar-2014-belgianul-eric-palante-gasit-mort/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...