Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

aaaaaa nu. ca nu aveam suporti pentru motoare. in schimb m-ar fi avantajat la aerodinamica.

plus ca la cate gauri am dat in ele sa le usurez.......ma chinuiam la rotunda de imi iesea pe nas. si e posibil sa fie si mai rigida asta patrata, dar la asta nu-s sigur ca nu ma pricep f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oare pe remorca aia merge si ceva mai greu, cam cat un K1200? :tomato:

 

 

Sincer cred ca e prea scurta remorca pt un K1200.

Oricum daca nu se poate muta puntea mai in spate, si pare ca nu se poate, nu ai nici o sansa. Forta maxima cu care are voie sa apese o remorca din asta pe carlig este de 50kg. Nu sunt permise forte negative si in cazul asta cred ca ar fi negativa forta.

Am impresia ca optimul este la 10kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc ca e unu, daltonist in ale motociclismului, plin de contradictii cu propria persoana, care vede viata doar prin prestigioasele lucrari in plexi si altele asemenea, care bantuie cu frenezie si disperare toate topicurile, intoxicand lumea cu aberatii de mucava fondate pe nimic.ca altfel m as plictisi sa citesc lucrurile serioase scrise de oameni de bun simt si caracter. (Daca il mai citesc mult o sa arunc Gs ul si o sa mi iau Z noroc ca Al de Sus imi spune altceva nelasandu ma prada ineptilor si ineptiilor. E doar parerea mea pe care va rog sa nu o luati in seama.Totu i relativ)

vezi, Al de Sus deja ti-a dat un semn. e de bine .succes cu Z ul si pune poze :-P

 

Mai mult decat adevarat, fenomen desfasurat pe toate continentele, neluand in calcul piata (inexistenta) din RO.Dar si aici balanta este inclinata tot spre nemti ce tin mingiuta cu elastic iar motaneii niponi incearca sa o atinga macar ,ca de prins nu poate fi vorba....

da, asa e, in Ro inca ma sunt oameni cu minte ( in cap ). dar se pare ca majoritatea .....e restul..

 

O

, numa' bun de pus in suportul original (blocabil cu cheia de contact) cu care vine GS-ul si de folosit cu ajutorul comenzilor de pe ghidon. ;)

cred ca e o gluma, nu ? asta e penibilitate de garmin rebranduit ? tastatura oha, ergonomie 0...

prespun ca e gratis sau primesti bani pentru chinul ala de interfata...

 

 

sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi, Al de Sus deja ti-a dat un semn. e de bine .succes cu Z ul si pune poze :-P

 

da, asa e, in Ro inca ma sunt oameni cu minte ( in cap ). dar se pare ca majoritatea .....e restul..

 

cred ca e o gluma, nu ? asta e penibilitate de garmin rebranduit ? tastatura oha, ergonomie 0...

prespun ca e gratis sau primesti bani pentru chinul ala de interfata...

 

 

sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e...

Foxule ești în eroare totală.

Se pare că este printre cele mai bune handheld-uri făcute vreodată de Garmin.

Informația o am de la unu' care testeaza pt Garmin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry dar am butonat ceva navigatii la viata mea..asta e culmea culmilor de nepractic.prespun ca pe partea de harti ca tot rahatul ala cu " mapsource" e...

 

sorry de off topic dar… dude, stii cum esti? ca ala de se plange ca tastaturile's de caca ca au blocul numeric si sagetile in dreapta si el e stangaci… oi fi "butonat" multe (desi… sincer, fiind in oarecare bransa cand aud formularea "butonat" suna mai mult a apasat taste monkey style… prefer pe aia care "hack" in sensul vechi sau macar inteleg ce apasa) dar nu esti voce colectiva…. si oricum e ceva ce ti se ofera ca optional… don't like it don't take it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu se poate muta puntea mai in spate, si pare ca nu se poate, nu ai nici o sansa. Forta maxima cu care are voie sa apese o remorca din asta pe carlig este de 50kg.

 

spate -> fatza, cred ca asta voiai sa transmiti.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de formularea poate nepotrivita.conform tendintelor acutuale ,ce este in filmuletule ala e horor.evident ca pe pentru fanii garmin e luna de pe cer.si ca sa nu discutam vorbe ma ofer la un test.cine are un asemnenea aparat si e in bucale sa ma contacteze si daca are dreptate..platesx eu berea.dacs nu..da el berea.si postam aici rezultatulm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut primul contact cu noul Adventure LC; m-am straduit sa gasesc ceva sa-mi placa la el, din pacate insa nu este pt. mine, mult prea masiv, prea deviat de la ceea ce-mi place mie la o motocicleta. Iar fiarele de pe el, crashbar-ul superior si suporturile de cutii mai ales, ma indeparteaza total. La fel si parbrizul mare, nu sunt deloc pe gustul meu. Le aveam una langa alta, Adv si cateva GS, m-am tot urcat de pe unul pe altul, fara graba sau stres... clar ata ma trage iarasi la GS. Evident, totul tine de gusturi si pareri personale. (aceeasi senzatie de masivitate am avut-o si la noul RT, imi pare cam cat LT-ul)

 

Mi-a placut foarte tare culoarea la Adv, combinatia de albastru mat cu saua albastra.

 

@Harea, prin parbrizul mare de Adv se vedea mult mai bine gresia de pe podeaua reprezentantei BMW :D

 

------------------------------------------------------------------

 

Am vazut in catalogul de accesorii 2014 doua chestii noi pt. GS:

 

- asistent de schimbare a vitezelor (Schaltassistent Pro), similar cu ceea ce stiam deja de la K1300, adica poti schimba vitezele fara a mai lua mana din gaz si fara ambreiaj, dar atat in sus cat si in jos (la K era doar in treapta superioara parca); pe mine ma tenteaza mult, la K mi-a placut cum functiona. (nu este disponibil pt. modelele 2013)

- pt cine nu vrea crashbar, exista protectii metalice discrete (orig. BMW) pt. partea inferioara a cilindrilor; nu pot fi insa combinate cu crashbar, desi oricum cred ca nu-si au rostul la noul crashbar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost la AB sau bagi strambe? Au scos dunga de pe mijlocul parbrizului? Nu ca ar fi important, dar voiam sa stiu cine a gresit.

Din poze ADV arata spectaculos. Turela si tunul lipsesc ca sa poata fi folosit pe front. Fara sa-l fi vazut, doar din poze imi place, dar cand ma gandesc cine-l face, imi trece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost la AB sau bagi strambe? Au scos dunga de pe mijlocul parbrizului? Nu ca ar fi important, dar voiam sa stiu cine a gresit.

Din poze ADV arata spectaculos. Turela si tunul lipsesc ca sa poata fi folosit pe front.

Nu la AB ci aici la V.

Eu am zis ca gresia se vedea mult mai clar prin parbrizul de Adv decat prin cel de GS pe care il stii deja, atat.

 

Tocmai asta zic si eu, arata ca un tanc iar eu vreau o motocicleta. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Harea, nu te mai chinui atata. Indeplineste-ti dorinta ascunsa si ia-ti un BMW. Se vede clar ca-ti doresti dar inca nu te-ai maturizat suficient ca sa lasi incapatanarea deoparte :grinbandit:

Am avut si la 60000km a cazut cutia. Era varza. Da nu a vina lu' BMW ca era facuta Rotax. BMW doar intermediaza vanzarea si retine profitu'. Valabil si la astea noi. Tot ce se strica nu este BMW si sunt de vina.BMW as lua totusi, dar mai vechi de 20 ani ca sa fie original si cu atas neaparat. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant de cate elemente de protectie, cate intariruri ingenioase este nevoie pentru un motor ca sa il protejeze sa nu se rupa, sa-l faca sa functioneze normal.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput sa fac protectii pentru flansa spate la seria R1200, pre-2007. Aruncati un ochi, poate va tenteaza. :D

 

http://advrider.com/forums/showthread.php?p=23364772#post23364772

 

1184969_829892497036460_883368037_n.jpg

cata

si post 2007 ????

difera????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectie la ce? Ploaie, noroi, lovituri. Crapaturile se datoresc subdimensionarii mai ales pt dural care nu rezista prea bine la oboseala.Daca piesa era din otel si aceiasi forma nu crapa niciodata, dar cantarea 1 kg in plus.

daca taceai filozof ramaneai.....

da cum tie iti place in hala ....asta e

 

deci urmareste linkul pus pe adv si o sa intelegi .....cred ca pozele sunt pentru unii ca tine!!!!!'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca taceai filozof ramaneai.....

da cum tie iti place in hala ....asta e

 

deci urmareste linkul pus pe adv si o sa intelegi .....cred ca pozele sunt pentru unii ca tine!!!!!'

:goodposting:

 

 

Da da asa este! urmareste domnule Harea, poate vei intelege, se rupe domnule!!!

Se rupe cadrul , se rupe cardanul, se rup rulmentii, se rupe flansa se rupe, se rupe, se rupe, se rup cam toate :crack:( utilizare intensa, nicidecum calitate proasta )

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting:

 

 

Da da asa este! urmareste domnule Harea, poate vei intelege, se rupe domnule!!!

Se rupe cadrul , se rupe cardanul, se rup rulmentii, se rupe flansa se rupe, se rupe, se rupe, se rup cam toate :crack:( utilizare intensa, nicidecum calitate proasta )

ce sa facem si noi...baieti amarati ...bagam banii in benzina sa ne plimbam si uite ca se mai rup unele altele

 

nu suntem asa norocosi ca tine....cu 30 de topicuri deschise la vanzari si nici unul cu PLIMBARI....

 

MOTOCICLIST inseamna nu DOAR sa ai motoare trecute in semnatura sau sa vinzi casti...MAI TREBUIE SA INVARTI SI ROTILE iar cand le invarti ....se mai si strica

 

VEZI CA A APARUT MERCATOR SI TOCMAI.RO......

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa facem si noi...baieti amarati ...bagam banii in benzina sa ne plimbam si uite ca se mai rup unele altele

 

nu suntem asa norocosi ca tine....cu 30 de topicuri deschise la vanzari si nici unul cu PLIMBARI....

 

MOTOCICLIST inseamna nu DOAR sa ai motoare trecute in semnatura sau sa vinzi casti...MAI TREBUIE SA INVARTI SI ROTILE iar cand le invarti ....se mai si strica

 

VEZI CA A APARUT MERCATOR SI TOCMAI.RO......

Da da multumesc de sfat, am postat si pe mercador, ce sa facem nu toata lumea are posibilitatea sa se dea asa cum o faci tu.

Acuma sper ca nu te-ai enervat, ca nu asta a fost intentia mea.

 

Vai ce multe posturi am deschis cu subiectul ,, vand/de vanzare,, multumesc ca mi-ai amintit sunt multe.

Cred ca doare tare, recomand no-spa forte.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...