Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inca 50cc de la mine,si se potriveste manusa la topicul Dvs,Domnilor....

 

 

Nenea cred ca a muncit suficient sa-i iasa ce vedem...

 

aspectual e pacat de balena...dar e gandita treaba, nu e facuta pe genunchi. numa buna pt mosulici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati avut de'a face cu BMW Softbag 2 sau Functional 3 Rucksak ?

Nu prea sunt fan topcase sau genti laterale si deobicei calatoresc "light". De asta m-ar batea gandul la un astfel de tailbag, in care sa imi bag cele necesare pt 2-3 zile.

Plus poate un mic tankbag pt maruntisuri. Mi-ar fi utile unele pareri daca ati folosit. Multam

post-40715-0-55376500-1392506053_thumb.jpg

post-40715-0-00638000-1392506068_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati avut de'a face cu BMW Softbag 2 sau Functional 3 Rucksak ?

 

Plus poate un mic tankbag pt maruntisuri. Mi-ar fi utile unele pareri daca ati folosit.

 

Utilitatea tankbag-ului cred ca nu poate fi pusa sub semnul intrebarii iar la GS alegerea este foarte simpla, dupa parerea mea cel original arata si foarte bine si este foarte bine gandit. In plus, este waterproof fara sa pui vreo husa pe el. Exista doua variante, mic si mare. Eu il am pe cel mic si este exact ce am nevoie pt toate lucrurile utile care trebuie sa-ti fie la indemana si mai ales pt harta. Singura chestie care nu-mi place la al meu (pt GS 08-12) este ca intra harta cam greu dar la modelul pt LC problema este rezolvata deja si in general arata mai bine asta nou.

 

post-9546-0-57734500-1392540543_thumb.jpg

 

Cu Rucksack-ul nu te prea inteleg; mie nu mi se pare deloc o idee buna sa mergi la drum cu ceva in spate. Poate doar in oras de colo-colo...

 

La spate ai vreo trei variante interesante:

- prima deja ai mentionat-o tu (Softbag 2), arata foarte bine si mai ales este foarte bine facuta. Mi se pare insa prea apropiata de topcase (cam la fel de "neaerodinamica" si pusa tot in spate de tot) in schimb nu o poti incuia iar pasagera (daca este cazul) nu se poate sprijini de ea;

- a doua varianta interesanta este geanta "Ambato exp" de la Touratech (sper sa functioneze linkul) care se pune/incuie in locul seii pasagerului. Dezavantaje: nu este prea incapatoare, are 17L normal si 22 extinsa si nu te mai poti urca firesc/elegant pe motocicleta si trebuie sa ridici piciorul peste sa;

- a treia si cel mai bun raport pret/volum este rollbag-ul BMW 2; este foarte incapator, robust, are sistem bun de prindere, are buzunarul ext de plasa unde poti pune slip sau altceva ud, usor de folosit, fermoarul oblic foarte bine gandit sa poti avea cces usor repede in interior fara sa ravasesti/scoti tot. Eu am rollbag 1 si sunt foarte multumit de el.

 

Daca nu umbli cu pasager, poti scoate saua (ideal de scos si portbagajul) si monta placa de bagaje (pe care, cine vrea, poate monta direct si topcase-ul original, sa fie direct in spatele rider-ului):

 

post-9546-0-30814900-1392541644_thumb.jpg

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Softbag2 de anul trecut si sunt foarte multumit. Am cautat in special asa ceva pentru ca spre deosebire de topcase care este permanent,nu o iau decat la drumuri de o zi intreaga, si e o chestie de gust, dar nu imi place prea tare cum arata motocicleta cu topcase.

 

Avantajul este ca este foarte usoara si este compartimentata, eu imi tin diverse chestii gen servetele de sters viziera si alte maruntisuri prin buzunarele laterale.

Eu nu o tin montata pe rack-ul de bagaje, ci pe locul pasagerului pentru ca imi ofera un minim de sprijin lombar (are partea din spate intarita, ca un fel de spatar).

 

Este waterproof, testata, am mers 7 ore pe ploaie serioasa si nu a intrat nicaieri nici o picatura de apa.

Calitatea este foarte buna si pretul mi se pare ok pentru ceea ce ofera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Softbag2 de anul trecut si sunt foarte multumit. Am cautat in special asa ceva pentru ca spre deosebire de topcase care este permanent,nu o iau decat la drumuri de o zi intreaga, si e o chestie de gust, dar nu imi place prea tare cum arata motocicleta cu topcase.

 

Avantajul este ca este foarte usoara si este compartimentata, eu imi tin diverse chestii gen servetele de sters viziera si alte maruntisuri prin buzunarele laterale.

Eu nu o tin montata pe rack-ul de bagaje, ci pe locul pasagerului pentru ca imi ofera un minim de sprijin lombar (are partea din spate intarita, ca un fel de spatar).

 

Este waterproof, testata, am mers 7 ore pe ploaie serioasa si nu a intrat nicaieri nici o picatura de apa.

Calitatea este foarte buna si pretul mi se pare ok pentru ceea ce ofera.

Multam pt impresii. In mare cam pare ce as avea nevoie :) Tot pe saua pasagerului ma gandeam si eu sa il prind, in loc de prinderea pe rack.

 

 

Utilitatea tankbag-ului cred ca nu poate fi pusa sub semnul intrebarii iar la GS alegerea este foarte simpla, dupa parerea mea cel original arata si foarte bine si este foarte bine gandit.

Cu Rucksack-ul nu te prea inteleg; mie nu mi se pare deloc o idee buna sa mergi la drum cu ceva in spate. Poate doar in oras de colo-colo...

 

La spate ai vreo trei variante interesante:

- prima deja ai mentionat-o tu (Softbag 2), arata foarte bine si mai ales este foarte bine facuta. Mi se pare insa prea apropiata de topcase (cam la fel de "neaerodinamica" si pusa tot in spate de tot) in schimb nu o poti incuia iar pasagera (daca este cazul) nu se poate sprijini de ea;

- a doua varianta interesanta este geanta "Ambato exp" de la Touratech (sper sa functioneze linkul) care se pune/incuie in locul seii pasagerului. Dezavantaje: nu este prea incapatoare, are 17L normal si 22 extinsa si nu te mai poti urca firesc/elegant pe motocicleta si trebuie sa ridici piciorul peste sa;

- a treia si cel mai bun raport pret/volum este rollbag-ul BMW 2; este foarte incapator, robust, are sistem bun de prindere, are buzunarul ext de plasa unde poti pune slip sau altceva ud, usor de folosit, fermoarul oblic foarte bine gandit sa poti avea cces usor repede in interior fara sa ravasesti/scoti tot. Eu am rollbag 1 si sunt foarte multumit de el.

 

Daca nu umbli cu pasager, poti scoate saua (ideal de scos si portbagajul) si monta placa de bagaje (pe care, cine vrea, poate monta direct si topcase-ul original, sa fie direct in spatele rider-ului):

 

attachicon.gifLuggage-plate.jpg

 

La tankbag ma gandeam mai repede la cele cu prindere pe busonul rezervorului, cu inel. Gen asta sau asta . Imi place cel small de la bmw dar nu prea ma incanta sistemul cu curele sincer sa fiu.

 

Interesante si tailbagurile respective. Imi place placa de bagaje ca idee, dar nu ar fi practica pt mine. Cred ca e buna pt cei care pe langa topcase vor sa mai puna inca ceva bagaje.

Saua si cu rackul deja formeaza o suprafata plana pe care pot prinde chestii. Plus ca poate mai iau si eu o autostopista ceva pe traseu :D

 

La rucsac nu ma gandeam sa il car in spate, ci sa il folosesc tot pe post de tailbag :)

Are incluse chingi cu catarame special pt asta (identice aproape cu cele de la softbag din ce am vazut). Usor apoi de transportat ca rucsac normal cand ajungeam la destinatie, sau daca ma duc sa vizitez ceva etc.

Ceva asemanator am folosit pana acum cu un rucsac "simplu". Doar ca mi-ar trebui unul o idee mai marisor si cu un sistem mai simplu/safe de prindere pe mobra.

Multam fain pt opinii!

 

post-40715-0-82428500-1392578401_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci poate sa fie cea mai proasta si mai nefiabila moto din lume!!..............pentru ca tot mi-as dori asa ceva ,doamne cum arata :eek: :love: . Sa o folosesti sanatos!

 

Si gs-ul de 650 (pt asta am avut banuti) exact din cauza la cum arata l-am ales.

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..am o rugaminte ..imi spuneti si mie care este latimea reala a pneului spate(pe masurate) si ce marca aveti?...eu am facut o modificare la mobra mea si am cumparat Karoo 3 (recomandat pt gs 20013) cu dim 170/60-17 si in realitate are 160 mm latime si sunt curios daca tourance,anake ,e.t.c au aceeasi problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..am o rugaminte ..imi spuneti si mie care este latimea reala a pneului spate(pe masurate) si ce marca aveti?...eu am facut o modificare la mobra mea si am cumparat Karoo 3 (recomandat pt gs 20013) cu dim 170/60-17 si in realitate are 160 mm latime si sunt curios daca tourance,anake ,e.t.c au aceeasi problema!

Problema ti-o creeaza latimea jentii. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu..latimea este corecta dar cred ca este o "problema de marketing" ...o guma lata da mai bine!!si vroiam sa aflu daca si variantele mai stradale au aceeasi "problema"...pt mine este ok asa cum este mai ingusta ..iar intrebarea era pt "cultura generala" in nici un caz cu intentia de "flame" iar daca nu ma insel este un posesor de GS care are ambele seturi de gume si karoo si ceva de strada!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ti-o creeaza latimea jentii. :-)

 

nu cred ca-i problema, daca imi aduc bine aminte roata spate in cauza e de cbr si nu ar trebui sa subtieze un 170. mai degraba e trendul… am vazut la mai multi producatori de cramponate si semicramponate ca listeaza cauciucurile ca fiind mai late decat in realitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca-i problema, daca imi aduc bine aminte roata spate in cauza e de cbr si nu ar trebui sa subtieze un 170. mai degraba e trendul… am vazut la mai multi producatori de cramponate si semicramponate ca listeaza cauciucurile ca fiind mai late decat in realitate.

Gand la gand cu bucurie!! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut..am o rugaminte ..imi spuneti si mie care este latimea reala a pneului spate(pe masurate) si ce marca aveti?...eu am facut o modificare la mobra mea si am cumparat Karoo 3 (recomandat pt gs 20013) cu dim 170/60-17 si in realitate are 160 mm latime si sunt curios daca tourance,anake ,e.t.c au aceeasi problema!

170, prima cifra nu este latimea, ci suprafata petei de contact masurata in altceva decat metric, dupa un tipic de unflare si incarcare. Sper sa nu ma insel.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

170, prima cifra nu este latimea, ci suprafata petei de contact masurata in altceva decat metric, dupa un tipic de unflare si incarcare. Sper sa nu ma insel.

 

In primul rand 170 nu este o cifra, este un numar, care la randul sau este format din mai multe cifre. :D

 

In al doilea rand, 170 (mm) este latimea nominala in cea mai lata zona (NU a suprafetei de contact) a anvelopei, masurata cand nu apasa vreo sarcina suplimentara. Deci, te cam inseli ;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci poate sa fie cea mai proasta si mai nefiabila moto din lume!!..............pentru ca tot mi-as dori asa ceva ,doamne cum arata :eek: :love: . Sa o folosesti sanatos!

Multam fain ! :)

 

Salut..am o rugaminte ..imi spuneti si mie care este latimea reala a pneului spate(pe masurate) si ce marca aveti?...eu am facut o modificare la mobra mea si am cumparat Karoo 3 (recomandat pt gs 20013) cu dim 170/60-17 si in realitate are 160 mm latime si sunt curios daca tourance,anake ,e.t.c au aceeasi problema!

Tourance next 170. Nu l-am putut masura foarte exact, dar pare a avea 170 cm latime

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toolul ala special de care zicea mai sus Bogdan, si dupa aia am convertit in metric :laugh:

 

Ps - da, 170 mm :D

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...