Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posibil :D Dar pana atunci cred ca o sa mai iau curand un Next pe spate

 

Cum reusesti sa o murdaresti doar pe roti ca a mea arata ca porcu' si nu am bagat-o prin noroaie din alea?? Care e secretul? :))

 

La ultima tura am pierdut din cauza vibratiilor o siguranta de la un nit care tine parbrizul. Am crezut ca am pierdut si nitul dar ce sa vezi - l-am vazut dupa doua zile - zacea undeva cazut prin bord. Imi mai trebuie doar siguranta aia, daca aveti idee pe unde pot gasi asa ceva...

 

post-37979-0-12875000-1404245555_thumb.jpg

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru unii mai priceputi: are gs-ul un senzor sau o zona care daca ajunge in apa opreste motorul?

Intreb asta pt ca ieri cand am incercat sa traversez un afluent al Neajlovului s-a oprit vaca brusc, fix in mijloc. Apa ii ajungea cam la 2/3 din cilindru adica ar mai fi avut cam 15 cm pana-n filtru.

Am incercat s-o pornesc si n-a vrut, facea exact ca atunci cand nu mai ai baterie, tzacanea electromotorul (probabil fiind in apa era in scurt).

Am impins-o pe mal si acolo o luat-o la a doua cheie...mai balbait, dar a luat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce pui gratii pe far? sa nu scape lumina? :)

Nop. Din contra, ca sa nu intre intunericul :D

 

Cum reusesti sa o murdaresti doar pe roti ca a mea arata ca porcu' si nu am bagat-o prin noroaie din alea?? Care e secretul?

 

La ultima tura am pierdut din cauza vibratiilor o siguranta de la un nit care tine parbrizul.

Protejeaza destul de bine extensiile de la aripi fata/spate, daca nu ii dai blana (nu ca ai putea cu gume din astea). Bine, mai sunt ceva stropi de jeg si pe mobra, dar nu se vad in poza :)

 

Saiba din aia s-ar putea sa gasesti pe la hornbach sau alte magazine de genul asta. O scoti pe ailalta si te duci cu ea in mana. Daca nu... Bavaria. Din ce am vazut pe o fisa, asta ar fi codul pt ea 07 11 9 907 198 CIRCLIP - 5

 

Cat te-a tinut Nextul asta?

Pana acum am vreo 14mii km dar dupa cum arata cred ca mai duce inca vreo 3-5mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate intampla ceea ce se numeste hydroblocking. Adica ajunge apa inauntrul camerei de ardere, deasupra pistonului, si cum nu o poti comprima ca pe aer, iti blocheaza motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat mie dupa ce am insistat mai mult cu spalatul, prin garaj:

am spalat-o si la vreo 20 min am zis sa ies la o tura, sa o usuc. Cand apasam pe butonul de start se auzea ca si cum cureaua de la electromotor incearca sa invarta motorul dar aluneca, nu prinde.

 

Dupa vreo 5 incercari a luat-o, iar dupa ce s-a uscat nu a mai fost nicio problema la pornire.

 

 

 

Intrebare pentru unii mai priceputi: are gs-ul un senzor sau o zona care daca ajunge in apa opreste motorul?
Intreb asta pt ca ieri cand am incercat sa traversez un afluent al Neajlovului s-a oprit vaca brusc, fix in mijloc. Apa ii ajungea cam la 2/3 din cilindru adica ar mai fi avut cam 15 cm pana-n filtru.
Am incercat s-o pornesc si n-a vrut, facea exact ca atunci cand nu mai ai baterie, tzacanea electromotorul (probabil fiind in apa era in scurt).
Am impins-o pe mal si acolo o luat-o la a doua cheie...mai balbait, dar a luat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru unii mai priceputi: are gs-ul un senzor sau o zona care daca ajunge in apa opreste motorul?

Intreb asta pt ca ieri cand am incercat sa traversez un afluent al Neajlovului s-a oprit vaca brusc, fix in mijloc. Apa ii ajungea cam la 2/3 din cilindru adica ar mai fi avut cam 15 cm pana-n filtru.

Am incercat s-o pornesc si n-a vrut, facea exact ca atunci cand nu mai ai baterie, tzacanea electromotorul (probabil fiind in apa era in scurt).

Am impins-o pe mal si acolo o luat-o la a doua cheie...mai balbait, dar a luat-o.

Vezi ca tubul de admisie e mult mai jos decat filtrul de aer. Sunt baieti care l-au taiat de pe la jumate, ridicand astfel putin nivelul si marind totodata volumul de aer.

 

Apoi sunt importante valurile pe care le arunca roata fata in momentul traversarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa! Eu exp-urile le termin mult mai repede... Urmeaza Next...ca sa zic asa.

 

(null)

EXP erau recunoscute pt. viata scurta, la Next nu mai e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 seturi de Michelin Anakee 2, care m-au tinut 80.000 km, astazi am pus un set de Tourance Next.

Prima observatie este ca sunt mult mai aderente, cand am iesit din curte am crezut ca mi-a picat sevodirectia, asa de greu am tras de ghidon.

Sunt curios cat m-or tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cat m-or tine.

Sunt convins ca or sa-ti placa, mai ales aderenta si in special pe ud. Aseara ne-am intalnit gasca mare de GS-isti in Dolomiti (1150/1200/Adv/LC, romani/"forumisti") si toata lumea e foarte multumita de Next. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf, numai GS-ul meu a venit cu anakee 3?? eu sunt multumit si de astea dar cred ca o sa incerc si next...

Nu esti singurul, si a mea venise cu A3 dar am zis ca nu le dau o gramada de bani pe o motocicleta cu anvelope mediocre si mi-au pus Next.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti singurul, si a mea venise cu A3 dar am zis ca nu le dau o gramada de bani pe o motocicleta cu anvelope mediocre si mi-au pus Next.

tare curios sunt si eu cu next-urile astea. am o pereche in garaj si abia astept sa le montez.

problema e ca dau jos karoo 3 :(( si m-am cam indragostit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au aparut modificarile si optionalele pt versiunea "2015" GS/Adv. Cea mai importanta modficare e volanta mai grea de la Adv pusa acum si pe gs-ul normal.

 

• An overview of the new features in the R 1200 GS:

  • Increased gyrating masses in the crankshaft
  • Shift Assistant Pro (option)
  • Keyless Ride (option)
  • New paint finish Alpine white in conjunction with drive and suspension components in black
  • New paint finish Frozen dark blue metallic
  • New paint finish Black storm metallic

Of the previous paint finishes, Thunder grey metallic and Bluefire are no longer available.

 

 

• An overview of the new features in the R 1200 GS Adventure:

  • Suspension lowered by 30 millimetres (option)
  • Low seats from the R 1200 GS (option)
  • Shift Assistant Pro (option)
  • Keyless Ride (option)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi dau seama exact ce efecte practice are volanta mai grea, am vazut ca pe Adv au pus-o de la inceput in 2014.

 

Nu inteleg de ce anunta ca noutate shift assistent pro... eu il folosesc deja cu brio si mi se pare extraordinar.

 

Sper ca intr-unul din sezoanele urmatoare sa revina si la sistemul de semnalizare destept la care tocmai au renuntat, mare prostie au facut! :rusinica:

 

Insa de keyless ride imi pare rau ca nu am prins... mi se pare practic sa nu mai ai treaba cu cheia nici la contact, nici la rezervor. Mi se pare practic si faptul ca alarma poate fi armata si manual din cate inteleg.

 

post-9546-0-92552500-1404723836_thumb.jpg

 

Keyless Ride new for R 1200 GS / GS Adventure, R 1200 RT and
K 1600 GT / GTL for maximum user-friendliness.

For the first time, the BMW Motorrad Keyless Ride System now optionally replaces the conventional ignition lock in the R 1200 GS / GS Adventure, the R 1200 RT and the K 1600 GT / GTL. This means that it is no longer necessary to use a regular key. Unlocking and locking of the steering lock, ignition, fuel filler flap and storage compartments (R 1200 RT and K 1600 GT / GTL) is carried out using a transponder integrated in the key. The key can therefore remain in the rider's clothes, for example.

As soon as the key is located within the vehicle reception area (distance < 2 metres), the steering lock can be briefly unlocked after successful authentication by briefly pressing the button. The steering lock is locked by keeping the button pressed down and placing the handlebars in end position. The ignition is activated by briefly pressing the button or keeping the button pressed down after releasing the steering lock. The ignition is switched off by means of a short or long press of the button. To open the fuel tank, the lever of the fuel filler flap is simply raised. The fuel filler flap can be opened when the motorcycle has been electrically unlocked. The fuel tank is closed by simply pressing the fuel filler flap shut. The alarm system (DWA) is automatically activated when the ignition is switched off and the steering lock is closed, as soon as the key leaves the reception area. However, the alarm system can also be activated manually.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi dau seama exact ce efecte practice are volanta mai grea, am vazut ca pe Adv au pus-o de la inceput in 2014.

 

inertie mai mare. se tureaza mai lent dar e mai potrivit la mers incet / spre rpm de idle. volanta mai grea "netezeste" un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...