KHK Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Eu nu cred ca a existat fara ESA si restul, adica nu ar mai fi TB... insa are toate celelate (ref. la culori) corespund? cardan, jante, motor etc etc? Pt ca a existat si GS negru ca si culoare dar cu restul componentelor normale, deci nu TB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am trecut de 10.000km si uleiul este la nivel peste jumatate, nu am completat deloc desi am si alergat-o la greu. Deci povestea cu caratul uleiului devine istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Totu e negru.O sai fac poze.Si atunci vedem.oricum multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 In sfarsit ai si tu motocicleta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Mai bine iei seria si o verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Buna idee!Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Cauta aici: http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oco Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Salut! stie cineva ce piese de pe un rockster 1150 sunt compatibile cu 1200 gsa din 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Pompa de benzina si becurile din far si semnalizari La altceva nu ma pot gandi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oco Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Pompa de benzina si becurile din far si semnalizari La altceva nu ma pot gandi ) ma gandeam la grup, unitatea de abs, etrieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Optiune interesanta pt cei ce vor o idee mai multa protectie la vant pe GS-ul non-Adv. Deflectoarele le inlocuiesc pe cele stock si acopera din ce vad o suprafata de vreo 2 ori mai mare. http://www.powerbronze.co.uk/19244725/3902935/---BMW-R1200GS-13-14/R1200GS-ADVENTURE-14.model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Eu am gasit utila dracia asta de se pune la pedala schimbatorului de viteze, inainte "gaseam" cam greu pedala, acum parca este si mai "ferma" schimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Salut! stie cineva ce piese de pe un rockster 1150 sunt compatibile cu 1200 gsa din 2006? Pilotul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Am uitat... doua din patru bujii se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Excelenta ! Merge perfect in combinatie cu ciucurii din piele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 @KHK Am si eu pe GS-ul fabricatie 2006. Am cumparat-o din aceleasi motive si ... imi place ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Nush daca merita 80 de lire deflectoarele alea sau daca fac diferenta asa de mare fata de alea originale. Eu mai degraba as vrea sa incerc un parbriz de adventure, cu toate ca si asta normal isi face treaba foarte bine. » Post actualizat in 22 Sep 2014 18:31 Am facut un traseu mai off, cred ca urmatoarea investitie va fi un scut mai mare si o pedala de frana cum are adventure-ul. Pot spune ca pe modul enduro, cu cauciucurile anakee 3, capra s-a descurcat bine pe un traseu de circa 60 km destul de urat numai cu denivelari si noroaie,am pus-o pe enduro soft. Acum vesnica intrebare, ce scut o fi mai bun, ala de la bmw, cel de la tt sau cel de la Wunderlich, cred ca e important sa acopere cat mai mult si sa fie cat de cat usor. » Post actualizat in 22 Sep 2014 18:46khk parca spuneai ca ti-ai pus un alt scut, de care ai luat, bmw, tt sau Wunderlich?Dupa ce am facut o tura mai off parca as lua si eu unul.Mersi. Editat Septembrie 22, 2014 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 khk parca spuneai ca ti-ai pus un alt scut, de care ai luat, bmw, tt sau Wunderlich?Dupa ce am facut o tura mai off parca as lua si eu unul.Mersi. Ca si la GS-ul precedent, mi-am luat tot ce s-a putut lua ca si accesorii prioritar de la BMW, mi se par mai bine facute si arata mai bine iar cei cativa euro cu cat sunt mai ieftine de la TT sau Wunderlich nu ma dau pe spate. In plus, daca le comand din start, mi le dau si gata montate pe motocicleta. Apoi, daca la BMW nu gasesc ceva, cum ar fi talpa de cric lateral pe care o vad necesara la un GS si nu numai, apelez la altii, cum ar fi TT. La GS-ul actual mi-am luat acum din start toate accesoriile existente, mai putin protectia de far care nu ma intereseaza. (oricum, legal nu ai voie cu ea pe drum public) Asadar, scutul l-am luat din nou de la BMW. Iar pedala de frana am luat-o tot de la inceput pe cea de Adv, reglabila pe inaltime cu acea "clapeta". De asemenea scaritele, cele reglabile aurii (nu cele de Adv) mi se par geniale. Eu am mai spus pe aici ca dupa parerea mea, ca si crashbar-ul, scutul enduro n-ar trebui sa lipseasca din dotare daca mai si iesi in off. Mi se pare mult mai necesar decat, de exemplu, crashbar-ul prelungit pt. rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Cred ca depinde ce vrei sa faci cu mobra. Daca o arzi extrem, scutul de la TT (sau altii gen AltRider, Blackdog etc) pare a fi mai teapan decat cel de la Bmw. dar si mai greu, mai butucanos, etc. Pt utilizare normala cel de la Bmw e mai mult decat suficient. E foarte usor, rezistent, arata ok, protejeaza si evacuarile putin in partea din fata (cel de la TT nu o face). Tot pe bmw am mers si eu la scut. Parbriz daca vrei in genul celui de la Adv, cred ca cel de la Givi ar fi foarte ok de incercat. E aproape identic cu cel original adv si la un pret f mic (vreo 65-70 lire). Si ai si optiune sa il iei usor fumuriu http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=15&M=36&Ct=TA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 A scos cineva clapetele din evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 In plus Givi nu a facut dunga pe mijlocul parbrizului, care deformeaza grav imaginea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Of, of... noi cand mergem cu motocicleta, nu admiram gresia din showroom. Pe mine nu m-a deranjat deloc dunga aia, desi la modelul asta ma simt bine cu el ridicat maxim si il las jos doar in off si uneori in oras. In schimb, pe langa partea estetica, partea practica, pt. care in primul rand este conceput, este excelenta. Am facut mai mult de doua treimi din totalul de km cu casca ridicata, inclusiv pe autostrada pana la cca 140km/h, si mi-e foarte bine. Daca nu imi era, cautam altetnativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Vlade, tie, daca-ti pune BMW un c...t pe bord tot gasesti ca miroase frumos si chiar arata bine. Dunga nu are nici un rol functional, singurul efect este deformarea imaginii. Noroc ca nu este parbrizul prea mare si privesti mai mereu peste el. Aceeasi dunga pe un parbriz turing, mai mare, ar fi o catastrofa. Bineinteles pt oameni obisnuiti. Bmw-isti are alte standarde. Editat Septembrie 24, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Cateva produse din noua colectie BMW Motorrad Rider's Equipment 2015 ce i-ar putea interesa pe posesorii de GS: - noua casca GS - noul model de rollbag Pentru zilele foarte calduroase ar mai putea fi interesant costumul Venting, cu croiala diferita pt. femei/barbati: Noua geaca de ploaie RainLock: Restul colectiei aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Akrapovic "back in black". Looks good http://www.akrapovic.com/#!/news/24450/akrapovic-and-the-bmw-r-1200-gs-are-back-in-black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.