Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

dar strada are ultimul cuvant pt ca noi stam 99% pe strada

unde nu e bine sa aplici ce ai facut pe circuit

calitate asfalt, aderenta, posibile pete ulei si altele

Pai fix d'asta am fost. Sa nu mai simt nevoia de a incerca sa ating limitele pe strada, dar sa le si stiu in caz de neprevazut. Si pana acum se pare ca a functionat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum deschid topic controversat: ULEI

 

Manualul recomanda ulei >= API SF, standard vechi, de acum 6-7 ani

 

BMW australia foloseste pana la 10.000 km ulei mineral SHELL 20W-50 Advance S4, API SG (urmatoarea clasificare dupa SF). Dar tot vechi.

 

M-am tot uitat pe situri si majoritatea pun Castrol pentu masini: GRX2 20W-50 cu API SM (ultima generatie).

 

 

M-am interesat ca oricum a trebuit sa completez ieri uleiul (170ml/1000km). BMW-ul acesta are cutia separata, ambreiaj uscat. Deci nu trebuie toate prostiile dintr-un ulei moto pentru anti-slippery clutch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum deschid topic controversat: ULEI

 

Da, este o tema foaaaarte controversata, au fost multe discutii pe tema asta.

De exemplu, prin Europa la reprezentante, se recomanda cam la orice model Castrol Power GPS 4T, 10W40 semisintetic. Si la cele noi si la cele mai vechi. Eu d-asta pun de cand am luat motocicleta. Aici costa cca 16-18euro/L.

http://www.castrol.com/castrol/genericarti...ntentId=7033773

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Castrol Power GPS 4T, 10W40 semisintetic. Si la cele noi si la cele mai vechi. Eu d-asta pun de cand am luat motocicleta. Aici costa cca 16-18euro/L.

Si io care credeam ca 12E/L pentru acelasi ulei e mult. Merg sa-mi iau 4L si sa-l schimb. Nu de alta dar poate le dau austriecii ceva idei olandezilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Review dupa 4000km

 

+ confort incredibil, capabil sa fac 600km pe zi fara sa ma plang ca ma dor incheieturile, genunchii sau posteriorul.

+ pozitie impunatoare, chiar imi place

+ completat ulei, calculat consum cam la 170ml/1000km. Rezonabil.

+ foarte vanos in treapta a II-a, se poate ridica pe o roata usor (ma feresc sa fac asta).

+ consum mix oras/outback = 5.9% [pe indicator], 5.5% calculat la benzina bagata si kilometrii facuti.

+ se uita lumea pe strada la mine ca la urs

+ am loc sa pun bagaje

 

- trebuie calculata bine o depasire la viteza > 90-100kmph. Nu are mare vana la viteze mari.

- nu are nimic in comun cu aerodinamica. Cand bate vantul tare, sunt ca barca cu panze pe valuri.

- ambreiajul pute cateodata si puteau sa monteze unul ceramic ...

 

 

Per ansamblu: cea mai buna motocicleta pe care am detinut-o vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Review dupa 4000km

 

+ confort incredibil, capabil sa fac 600km pe zi fara sa ma plang ca ma dor incheieturile, genunchii sau posteriorul.

+ pozitie impunatoare, chiar imi place

+ completat ulei, calculat consum cam la 170ml/1000km. Rezonabil.

+ foarte vanos in treapta a II-a, se poate ridica pe o roata usor (ma feresc sa fac asta).

+ consum mix oras/outback = 5.9% [pe indicator], 5.5% calculat la benzina bagata si kilometrii facuti.

+ se uita lumea pe strada la mine ca la urs

+ am loc sa pun bagaje

 

- trebuie calculata bine o depasire la viteza > 90-100kmph. Nu are mare vana la viteze mari.

- nu are nimic in comun cu aerodinamica. Cand bate vantul tare, sunt ca barca cu panze pe valuri.

- ambreiajul pute cateodata si puteau sa monteze unul ceramic ...

 

 

Per ansamblu: cea mai buna motocicleta pe care am detinut-o vreodata.

 

trebuie sa incepi sa schimbi dupa 4000 - 5000

daca esti la 3000 si ai 90 la ora nu trage

daca esti la 5000 - 6000 trebuie sa te tii de ghidon sa nu ramai in urma

da ambreiajul pute nemotivat de multe ori

 

PER ANSAMBLU LA CE CATEGORIE SE INCADREAZA MONSTRUL NU EXISTA CEVA MAI BUN IN MOMENTUL DE FATA

 

DRUMURI FRUMOASE SI ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata inca o dovada ca nu trebuie sa muncesti o viata pentru o motoreta....am facut 600 de km, in romania, videle - targu secuiesc si retur intr-o dupa masa, am plecat la 1 fara ceva de acasa si am ajuns inapoi la 11 noaptea.......cu supertenere :)

 

Foarte frumos dar fara suparare: ce treaba are asta cu BMW R1200GS & Adv, pentru ca asta e topicul!

Mesaj completat

---

 

Intrebare de incepator:

 

Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura.

 

Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau?

 

Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave.

 

Ce recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos dar fara suparare: ce treaba are asta cu BMW R1200GS & Adv, pentru ca asta e topicul!

Mesaj completat

---

 

Intrebare de incepator:

 

Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura.

 

Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau?

 

Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave.

 

Ce recomandati?

 

echipament textil clar

eu am 2 randuri de la revit

unul mai profi si unul mai de harsiala

 

profi - mers la - 9 grade, material mai gros si cu 3 straturi geaca

harsiala - echip normal dar protectii ok

 

chiar am fost multumit de revit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echipament textil clar

eu am 2 randuri de la revit

unul mai profi si unul mai de harsiala

 

profi - mers la - 9 grade, material mai gros si cu 3 straturi geaca

harsiala - echip normal dar protectii ok

 

chiar am fost multumit de revit

 

Ceau,

 

Zi-mi te rog ce modele de geaca/pantalon ai tu de la revit, ma refer la cel calumea, nu la cel de harsiala.

Eventual ce modele de geaca/pantalon recomanzi tu de pe http://www.revit.ro.

Ma intereseaza ca pantalonul sa fie si cu protectie pentru sholduri.

 

Mersi frumos,

 

Florin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de incepator:

 

Pana acum am avut numai sporturi deci si echipament pe masura.

 

Pentru un ride normal, city + ceva iesiri normale, nu enduro, dar mai o poteca prin padure.. etc: Ce echipament sa imi iau?

 

Am boots mari solizi. Dar tot in blugi si jack-a textila cu protectii firave.

 

Ce recomandati?

 

Pai... BMW Rallye2Pro... ce altceva? De calitati si avantaje nu are rost sa mai vorbesc; singura "hiba" este pretul ceva mai mare dar tot ce e bun pe lumea asta costa.

 

Uita-te si aici, e descris intr-un post foarte amanuntit: /index.php?...266344&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceau,

 

Zi-mi te rog ce modele de geaca/pantalon ai tu de la revit, ma refer la cel calumea, nu la cel de harsiala.

Eventual ce modele de geaca/pantalon recomanzi tu de pe http://www.revit.ro.

Ma intereseaza ca pantalonul sa fie si cu protectie pentru sholduri.

 

Mersi frumos,

 

Florin.

Eu mi-am luat Revit Cayenne Pro geaca si pantaloni de la FC-moto (http://www.fc-moto.de). Am testat costumul la tura din Alpi si s-a comportat excelent atat pe ploaie/frig cat si pe caldura (are doua mesade separate, una pentru frig si alta pentru ploaie). Ventilatiile la geaca sunt excelente (2 pe maini, 4 pe piept si doua pe spate) iar protectia de apa rezista si la 4-5 ore de mers pe ploaie.

Singurul dezavantaj pe care il vad este pretul destul de mare (360 Euro geaca si 262 Euro pantalonii) si faptul ca protectia de spate de la geaca trebuie sa o iei separat. In rest, categoric recomand.

 

Pe revit.ro nu prea gasesti mare lucru (cand am cautat pentru mine erau numai modele vechi in stoc).

 

link-ul de la FC-moto : http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/...Pro-Jacket-0028

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat Revit Cayenne Pro geaca si pantaloni de la FC-moto (http://www.fc-moto.de). Am testat costumul la tura din Alpi si s-a comportat excelent atat pe ploaie/frig cat si pe caldura (are doua mesade separate, una pentru frig si alta pentru ploaie). Ventilatiile la geaca sunt excelente (2 pe maini, 4 pe piept si doua pe spate) iar protectia de apa rezista si la 4-5 ore de mers pe ploaie.

Singurul dezavantaj pe care il vad este pretul destul de mare (360 Euro geaca si 262 Euro pantalonii) si faptul ca protectia de spate de la geaca trebuie sa o iei separat. In rest, categoric recomand.

 

Pe revit.ro nu prea gasesti mare lucru (cand am cautat pentru mine erau numai modele vechi in stoc).

 

link-ul de la FC-moto : http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/...Pro-Jacket-0028

 

 

Mersi mult pentru raspuns, o sa dau o geana la ei pe site, toata kestia e ca daca le comand de pe net nu stiu cum fac cu marimile... Dar o sa ma descurc eu pana la urma.

 

Florin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care inca stau in tara, legat de echipament am avut o revelatie cu geaca luata de la Bozoro. Geaca pt 3 anotimpuri, groasa cu protectii zdravene, fermuare de aerisire mari si membrana de ploaie demontabila. Merge perfect intre 5 si 40 grade. Am dat pe ea 450 roni. Face toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult pentru raspuns, o sa dau o geana la ei pe site, toata kestia e ca daca le comand de pe net nu stiu cum fac cu marimile... Dar o sa ma descurc eu pana la urma.

 

Florin.

 

incearca aici: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/...Groessentabelle

 

nu sunt adeptul cumpararii de echipament fara proba prealabila insa am mers pe mana lor si s-au potrivit perfect. si geci si pantaloni. si pentru masurile europene si pentru cele din state.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in sfarsit mi-a venit sha-ua joasa.

 

Suprize:

 

1. eu am comandat vario low... etc ca era mai ieftina decat aia de la turatech, ei imi trimit turatech la pret de vario. Bun nene!

 

2. Compar sheile intre ele: originala bmw si turatech si constat cu mare mirare ca baza de plastic este absolut identica, facuta in spania cu acelasi cod de producator. Parca vad ca astia cumpara shei originale si le taie din burete + retapitzare.

 

Per ansamblu va zic maine cand ma duc la munca ... ca nu am probat-o decat de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul drum cu sha-ua:

 

1. ajung cu picioarele bine jos acum (inainte doar pe varfuri)

 

2. e mai tare ( :ph34r: ), nu e a asa confortabila ca cea originala.

 

3. inca vad peste parbriz, ceea ce este bine

 

Concluzie: nu se merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzie: nu se merita

Cam la aceeasi concluzie ajunsesem si eu, inainte sa ies de pe asfalt cu saua joasa. Dar pe noroaie mai conteaza aia trei centimetrii in minus pana la pamant. Pentru mine a meritat pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la aceeasi concluzie ajunsesem si eu, inainte sa ies de pe asfalt cu saua joasa. Dar pe noroaie mai conteaza aia trei centimetrii in minus pana la pamant. Pentru mine a meritat pana la urma.

 

De ajuns acum ajung bine jos, dar nu mai este asa de confortabila ca originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...