Cap0ne Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Stiu ca s-a discutat fff mult pe tema cauciucurilor dar tot nu stiu cu ce sa schimb anakee 3. Am citit de tourance next si din ce am inteles eu pe topicurile straine necesita o perioada de acomodare dar nu am inteles prea bine de ce. As opta totusi pentru ele, asa ca ceva pareri de la cei care au mobrele incaltate cu asa ceva,ar fi binevenite.Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile. Mersi. Depinde ce vrei sa faci cu ele. Daca te gandesti la chestii mai serioase in afara asfaltului, noroi and stuff, n-ai ce face cu Next. Daca faci mai mult asfalt si in rest forestiere si chestii asemanatoare mai light, atunci nextul mi se pare the one in momentul asta. Super aderenta in mai orice conditii, feedback foarte bun, durata lunga de viata (spatele m-a dus vreo 19k) Hai cu caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile. Cu ocazia asta am aflat si eu ca nu exista TR91 pt. LC... pacat, mie mi s-au parut clar cele mai bune la fostul GS. Intr-adevar se tocesc mai repede dar nu e cap de tara, nu asta este primul meu criteriu. Asadar, pentru anvelope asa-zis mixte, Tourance Next raman cea mai buna varianta. De Anakee 3 nici nu vreau sa aud, motocicleta imi venise noua cu asa ceva si le-am schimbat imediat cu Next. De la Dunlop insa exista pentru LC anvelope mai sportive, pur de strada, Sportmax Roadsmart 2. Iar strict pentru de touring ar mai fi Michelin Pilot Road 4 Trail care, din ceea ce am citit, par a fi ok pe uscat si excelente pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 (editat) Ca tot veni vorba de cauciucuri, a mers cineva cu ContiTrailAttack 2 ? Editat Ianuarie 20, 2015 de Cristi N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Ca tot veni vorba de cauciucuri, a mers cineva cu ContiTrailAttack 2 ? Da, Marcel ca asa i-a venit moto de noua. Daca imi aduc aminte corect, cand a trecut la Next zicea ca e diferenta clara. Eu am avut pe GS-ul anterior si mai ales pe ploaie (dar nu numai) nu-mi placeau deloc, cand am trecut la TR 91 era alta motocicleta. Mi s-au parut insa cele mai decente, din ce am avut eu, pe off. Dar e prea putin relevant cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Mersi pentru sfaturi. Capone, fac si eu drumuri de genul celor din poze, deci o sa imi iau next. Acum alta chestie, sa mai animam topicul ca e cam mort de ceva timp, deh extra sezon.In judetul meu, respectiv HD, nu am cunostinta sa existe vreun service care sa aiba utilajul necesar pentru echilibrat roti de moto si mie cam teama un pic sa imi schimb cauciucurile la un service auto si pe considerentul ca am rdc. Ma intreb, daca as merge la un service auto exista un risc foarte mare ca mecanicul sa imi strice senzorii aia, pentru ca banuiesc ca sunt pusi intr-o pozitie si cred ca trebuie lucrat mai cu grija, sau se schimba cauciucurile fara nicio problema pentru senzori.Si inca ceva, daca stiti un service prin zona HD, sau mai aproape, care sa aiba masinaria pentru echilibrat roti moto. Nu de alta, dar sa merg pana la Oradea vreo 180 km mi se pare mult, dar oricum o fac daca nu am alta solutie. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Senzorii RDC sunt in dreptul valvelor. Sunt similari ca dimensiuni cu cei folositi la turisme. Daca ii atentionezi inainte, nu ar trebui sa fie probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 MOTIV DE DISCUTII... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 ce solutie de side case ar fi pentru moto cu suporti din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 ce solutie de side case ar fi pentru moto cu suporti din fabrica? pai... cum adica? Nu se potrivesc altele pe sporturile originale. Doar cele Vario originale care sunt foarte bune si practice, se (de)monteaza foarte usor si repede cu cheia motocicletei, se extind in caz de nevoie, arata de departe cel mai bine pe GS. Bineinteles ca exista si variante de sidecases de la alti poducatori dar nu se potrivesc pe suporturile discrete originale, trebuie sa pui bare d-alea naspa. Si spre deosebire de fosta generatie, cel putin dpdv oficial, la GS LC nu se mai pun sidecase-urile de la Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 multumesc, credeam ca mai sunt si alte variante.Am inteles ca-s in jur de 600 e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 multumesc, credeam ca mai sunt si alte variante.Am inteles ca-s in jur de 600 e ? cam asa... la care eventual mai adaugi butucii personalizati pe cheia motocicletei tale (nici cei "aleatori" nu sunt in pret) vreo 35€. Ia in calcul si gentile interioare ca doar nu iti cari bagajele in pungi de plastic... aici poti apela si la alti producatori pentru ceva mai ieftin, pe la Touratech, Hornig etc. Vezi aici preturile la accesorii originale: http:21//www.bmw-motorrad-store.de/bmw/koffer-gepaeck/r-1200-gs-2013.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 3160 lei, cu tot cu butuci Celelalte variante vor implica si alti suporti, deci costuri suplimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj. Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km. Stanga - distantier nou; dreapta - distantier folosit 27000 km. E posibil sa nu se vada in poza toate detaliile, insa suprafata celui folosit este afectata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Albastrala de la cel vechi are vreo cauza sau este normala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 A aparut nuanta de albastru din cauza luminii artificiale probabil. In realitate e o alta nuanta de gri specifica otelului. Este normala nuanta pentru o pastila uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 OK, multam, spor la surubarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 La Boxer DOHC nu exista tacheti metalici de tip pahar; riscul de deteriorare al suprafetei superficiale durificate a distantierilor este destul de mare din punctul meu de vedere dupa un anumit rulaj. Daca se pun distantieri care au folositi 30000 km (de exemplu) pe un alt motor, este posibil sa fie din nou nevoie de ajustare in 5000 km. In logica asta nu ar fi cel mai bine sa fie inlocuiti toti odata la 20.000 ? ...ma gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Stanga - distantier nou; dreapta - distantier folosit 27000 km. E posibil sa nu se vada in poza toate detaliile, insa suprafata celui folosit este afectata. 20150128_141246.jpg Arata de parca s-ar fi incalzit. Suprafata nu pare sa fie uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Poate nu reiese atat de bine din poza, insa nu a fost supraincalzit si suprafata este afectata. Este necesar sa fie inlocuiti cand valorile sunt depasite. Tot ce doresc sa subliniez este ca sustin sa se puna distantieri noi, in special avand in vedere ca nu costa chiar o avere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) Daca zici ca suprafata e afectata ma declar surprins. Chiar nu inteleg de ce. Pana acum eu n-am mai vazut asa ceva, nici chiar la distributiile unde cama apasa direct pe pastila de reglaj al jocului (F650GS - 2001, GS500 1977, etc). Editat Ianuarie 29, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Ce ma mananca de o ieseala cu vremea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Ce ma mananca de o ieseala cu vremea asta ...iesit !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Ce ma mananca de o ieseala cu vremea asta Cand te-am invitat la mine n-a fost vorba ca faci si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Cand te-am invitat la mine n-a fost vorba ca faci si poze vlad, vezi ce faci cu fetele alea. sa ai grija sa fie cald in garaj, sa nu raceasca saracele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 O fi lasat urme ca melcu pe sa ? Ca sigur parbrizul si farul au fost zgiriate . Sa vad fata mecanicului cind o sa vada ca sculele sunt lipicioase si miros a peste.!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.