Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

 

e asa de naspa boxerul asta incat 500000 unitati s au vandut.....

 

 

Dar toate sunt BMW.

Intrebarea e: de ce nu au adoptat si alti producatori solutia boxer (Dniper si Ural se exclud din motive legate de al doilea razboi mondial :) )? Ca doar nu or avea BMW patentul pt boxer....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

tu te-ai dat ever cu un boxer?!

» Post actualizat in 23 Jul 2015 22:33

 

 

 

 

si cub-uri mai multe ;) o fi cub best of the crop?

Un pic, da. Era mai mult o întrebare, un fel de gandit cu voce tare. Sa înțeleg ca ma insel?

 

De ce? Nu-ti convine tonalitatea discutiei si te-ai gandit sa imi ridici una la fileu, poate-poate incepe lumea sa se certe din nou? ;)

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ar incerca cineva sa foloseasca boxere pt ca ar fii perceputi ca o copie! -- deja boxerul e bmw...daca ar face si honda un boxer de capacitate mare ceva gen 1200gs poate ar parea ca o miscare disperata!

PS: doar ce au lansat noul model -- v-a purta si asta numele africa twin?! -- oare de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua AT va fi Twin dar in linie.

Honda face boxer, dar cu 6 cilindri.

Nu exista nici o problema de copyright pt a produce un motor twin boxer.

Concluzia e ca BMW si Moto Guzzi inca produc motoare boxer, respectiv V cu cilindri trransversali doar din considerente de traditie, nu dpdv rational, cum s-a exprimat colegul xtx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua AT va fi Twin dar in linie.

Honda face boxer, dar cu 6 cilindri.

Nu exista nici o problema de copyright pt a produce un motor twin boxer.

Concluzia e ca BMW si Moto Guzzi inca produc motoare boxer, respectiv V cu cilindri trransversali doar din considerente de traditie, nu dpdv rational, cum s-a exprimat colegul xtx.

Nu io, PzKpfW. Eu doar il citasem. :P

 

Honda face Gold Wing si Valkyrie. Au motoare flat six care, din cate am citit, functioneaza ca un motor in v la 180 de grade, nu ca un boxer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffff... "motorul boxer nu mai e viabil dpdv rational" .... !! Noroc ca producatorul nu a aflat si vinde cel mai bine.

 

ce funny sunteti

e asa de naspa boxerul asta incat 500000 unitati s au vandut.....

restul e tacere !!!!!!

 

sau cum va place voua sa despicati firul in patru in timp ce mii de boxere se plimba prin alpi

 

În mod evident, nu mă așteptam să-mi dea dreptate tocmai fanii. Țin doar să subliniez că nu am spus nici că motorul este nașpa, nici că nu vinde. Am spus doar că există soluții mai viabile și mai eficiente din punct de vedere tehnic.

 

Aș fi însă curios să văd câți dintre apărătorii boxer-ului BMW ar cumpăra o motocicletă cu genul ăsta de motor, produsă de altă marcă :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

În mod evident, nu mă așteptam să-mi dea dreptate tocmai fanii. Țin doar să subliniez că nu am spus nici că motorul este nașpa, nici că nu vinde. Am spus doar că există soluții mai viabile și mai eficiente din punct de vedere tehnic.

 

Aș fi însă curios să văd câți dintre apărătorii boxer-ului BMW ar cumpăra o motocicletă cu genul ăsta de motor, produsă de altă marcă :)

 

tu vrei sa ti se dea dreptate? am inteles in sfarsit. nu intelegeam ce-ti doreste inima si de ce atatea discutii.

 

sa cumpar alta motocicleta doar ca are motor boxer? tu n-ai inteles care-i farmecu la un bmw. stai jos, ai nota 2 :))

 

o curiozitate personala, cat a fost cea mai lunga tura cu ducati din dotare si cati km ai facut cel mai mult intr-o zi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul pt care alti producatori nu au adoptat solutia boxer la moto, cred ca este volumul mare pe care il ocupa. Este mult mai compact un motor cu 2 cilindrii asezati unul langa altul sau in V, L. Celalalt motor care isi pastreaza arhitectura doar de dragul traditiei e Moto Guzzi. Un V transversal, ca sa zic asa. Nu mai ating cilindrii pe jos in viraje, e un pic mai ingust, dar cilindrii vin cam unde ar fi picioarele calaretului.....

 

Cea mai compacta arhitectura pt 2 cilindri este Paralel Twin. V-ul si/sau L-ul vor fi niste raritati in viitor, mai mult din motive istorice sau de brand. Cam ceea ce sugerezi tu acum despre BMW/ Moto Guzzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu vrei sa ti se dea dreptate? am inteles in sfarsit. nu intelegeam ce-ti doreste inima si de ce atatea discutii.

 

sa cumpar alta motocicleta doar ca are motor boxer? tu n-ai inteles care-i farmecu la un bmw. stai jos, ai nota 2 :))

 

o curiozitate personala, cat a fost cea mai lunga tura cu ducati din dotare si cati km ai facut cel mai mult intr-o zi?

 

Nu-mi doresc nimic, știu foarte bine că am dreptate </joke>. A fost o părere personală formată în timp, prin experiențe și documentare. Am făcut precizările respective doar ca să mă asigur că nu sunt acuzat de lucruri pe care nu le-am spus. Nu am pretins că am ajuns să înțeleg farmecul BMW: m-am exprimat exclusiv legat de motorul boxer. Sau farmecul unui 1200GS este similar cu cel al unui S1000R? Nu știu, întreb.

 

Ca să-ți satisfac curiozitatea, aproximez:

  • cea mai lungă tură: cam 1500-2000km
  • cei mai mulți km într-o zi: în jur de 700-800

Acum, pentru că suspectez substratul curiozității tale: nu am avut niciodată motocicletă de touring și nici nu-mi place așa ceva. Nu știu deci ce concluzii poți să tragi din aceste cifre. Ca informație complementară, am aproximativ 65.000km pe Ducati (trei motociclete) dar nici asta nu mi se pare relevant. Un drum de 200km mă poate obosi (într-un sens pozitiv) și satisface mai mult decât unul de 500.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu-mi doresc nimic, știu foarte bine că am dreptate </joke>. A fost o părere personală formată în timp, prin experiențe și documentare. Am făcut precizările respective doar ca să mă asigur că nu sunt acuzat de lucruri pe care nu le-am spus. Nu am pretins că am ajuns să înțeleg farmecul BMW: m-am exprimat exclusiv legat de motorul boxer. Sau farmecul unui 1200GS este similar cu cel al unui S1000R? Nu știu, întreb.

 

Ca să-ți satisfac curiozitatea, aproximez:

  • cea mai lungă tură: cam 1500-2000km
  • cei mai mulți km într-o zi: în jur de 700-800

Acum, pentru că suspectez substratul curiozității tale: nu am avut niciodată motocicletă de touring și nici nu-mi place așa ceva. Nu știu deci ce concluzii poți să tragi din aceste cifre. Ca informație complementară, am aproximativ 65.000km pe Ducati (trei motociclete) dar nici asta nu mi se pare relevant. Un drum de 200km mă poate obosi (într-un sens pozitiv) și satisface mai mult decât unul de 500.

:)) 700 km pe 1098? nu-mi pot nici macar imagina cum e.

ar trebui sa testezi noul s 1000 xr de la bmw. poate uiti de ducati :D

 

legat de farmecul bmw, eu atata stiu, cand am vazut prima data in carne si oase un 1150 gs adventure am zis ca asta-i frate. asta-l vreau.

in toamna se fac 5 ani de cand il am...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) 700 km pe 1098? nu-mi pot nici macar imagina cum e.

ar trebui sa testezi noul s 1000 xr de la bmw. poate uiti de ducati :D

 

legat de farmecul bmw, eu atata stiu, cand am vazut prima data in carne si oase un 1150 gs adventure am zis ca asta-i frate. asta-l vreau.

in toamna se fac 5 ani de cand il am...

 

Nu am specificat că au fost pe 1098 :) Pe S4R am făcut turele respective. Cu 1098 am făcut max 500-600km într-o zi, iar în total cam 1500. Dar cunosc persoane care au făcut și mai mult. În funcție de traseu și de calitatea drumului, experiența variază de la chin la obositor (dar satisfăcător).

 

Legat de S1000XR: nu am testat, dar nici nu mă tentează. Sunt alte modele de la BMW care-mi stârnesc un oarecare interes, dar asta nu. Pentru că (aruncă cu pietre) MTS 1200 de la Ducati mi se pare o motocicleta mai bună. Părere strict personală: motor mai adaptat pentru clasa motocicletei, design, sound, etc. Singurul avantaj al BMW-ului ar fi prețul sensibil mai mic (aspect neglijabil). Înainte să arunci primul bolovan, menționez că nu mă (mai?) consider fanboy: următoarea motocicletă nu va mai fi Ducati.

 

Boxer-ul face parte din farmecul, cultura, estetica și personalitatea GS-ului. De-asta BMW îl dezvoltă și-l produce în continuare, iar lumea îl cumpără - în masă. Dar nu pentru că nu ar fi o arhitectură de motor mai bună decât altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

o curiozitate personala, cat a fost cea mai lunga tura cu ducati din dotare si cati km ai facut cel mai mult intr-o zi?

 

Din cauza ca nu are un motor de tip boxer? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bmw face motociclete cu motor boxer ,cutie de viteze si cardan din timpuri in care toti faceau biciclete cu motor. Genul asta de motocicleta nu se adreseaza in mod special celor tineri 18-25 ani pentru ca nu are performantele unei sportive dar prin motorul ei ofera o tinutade drum confortabila si sa ii spunem un echilibru pe sosea pe care altele nu il au.racirea se face foarte bine pt ca sunt expuxe chiuloasele in bataia vintului fiind ajutate si de materialul din care sunt facute . Sistemul de suspensie fata este deosebit de alte marci distribuind forta de frinare impiedicind infundarea furcii.cutia de viteze si ambreiajul uscat sunt lucruri care iti pot pacea sau nu la fel ca si cardanul dar scot din ecuatie intretinerea lantului. Frina ,fie ea cu servo ,combinata ,cu abs sau fara este foarte buna fiind facuta de marci cunoscute cum este brembo. Daca cuiva i se pare ca accesoriile fac motocicleta se inseala. Bmw incearca sa faca doar un drum mai confortabil . Iar cei ce au impresia ca un abs spre exemplu este inutil pe strada sau un senzor de presiune la roti sa le spuna asta multora care au murit inainte. Poate un boxer de la bmw nu e cea mai tare motocicleta din diferite puncte de vedere dar pentru multi este.. de ceva timp umbla noul curent pe internet de cafe racer sau vintage bike cu carburatoare si frine pe tamburi.din punctul meu de vedere sunt un niste piese de muzeu fumoase sau daca se merge cu ele pe strada un fel de anus contra naturii. Daca cineva nu intelege avantajele acestei motociclete poate merge la bmw la reprezentanta sa ceara una la drive test .nu costa nimic. Argumentul cu strugurii acrii poate fi de multe ori valabil. Nu toti posesorii de bmw sunt bogati. Eu spre exemplu am facut credit la banca sa mi-o iau. Eu cred ca toate motoarele in 4 timpi pot duce cel putin 200000 kmfiind intretinute corect ,nu doar bmw. E vorba pina la urma de ce te face fericit ca daca esti trist si pe 2 roti poate e. Timpul sa treci la segway!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt telelever si paralever BMW are patent. ABS, TC, servo, combo, ambreiaj monodisc, cardan, etc... mai fac si altii. Intrebarea e: de ce altii nu fac motor de tip boxer cu 2 cilindri? Cand zic boxer ma refer la arhitectura motorului, nu la ansamblul motocicleta BMW.

 

PS. Se pare ca multi inteleg intrebarea astfel: de ce alti producatori nu fabrica motocicleta BMW? Iar raspunsurile au fost: pt ca nu se pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi am exprimat parerea pe un topic BMW despre o motocicleta BMW. Este punctul meu de vedere. Nu are nici o legatura cu POSESORII de alte marci moto. Sa fie sanatosi !

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final reusesc si eu sa ii schimb opincile azi :D A tinut nextul asta de m-am plictisit de el. Are peste 20k

post-40715-0-91026900-1438079040_thumb.jpeg

post-40715-0-64209300-1438079052_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare pentru posesorii de BMW, daca ma poate lamuri cineva.

 

Ce inseamna garantia oferita de BMW la o motocicleta noua cumparata de la un dealer autorizat, sa zicem Automobile Bavaria?

Adica:

- perioada de garantie este de doar 2 ani indiferent de dealer?

- exista limita de kilometri parcursi?

- pentru ce piese se ofera garantia?

- ce conditii trebuie sa respecti pentru a beneficia de garantie?

- ce probleme ati intampinat cu dealerii BMW in momentul in care ati avut defectiuni in perioada de garantie?

 

Multumesc!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,



Am si eu o intrebare pentru posesorii de BMW, daca ma poate lamuri cineva.



Ce inseamna garantia oferita de BMW la o motocicleta noua cumparata de la un dealer autorizat, sa zicem Automobile Bavaria?


Adica:


- perioada de garantie este de doar 2 ani indiferent de dealer?


- exista limita de kilometri parcursi?


- pentru ce piese se ofera garantia?


- ce conditii trebuie sa respecti pentru a beneficia de garantie?


- ce probleme ati intampinat cu dealerii BMW in momentul in care ati avut defectiuni in perioada de garantie?



Multumesc!



P.S. Am adresat aceeasi intrebare si pe topicul dedicat BMW R1200GS dar cred ca trebuia sa ma adresez direct aici.


Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...