Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Normal ca ai gresit. Aici se discuta numai treburi importante de genul cati bani arunc pe Touratech ca pe urma sa-mi tin moto in garaj, cat ma costa un Garmin de ultima generatie ca sa-mi arate drumul de la Arcul de Triumf la Casa Presei etc. Eu am intrebat cum sa-mi schimb amaratul ala de bec de pozitie si mi-a raspuns, normal, doar Luigi, care, culmea, nu are GS, ci LT.

 

esti ranchiunos si nu-ti sade bine.

e topicul posesorilor de bmw r1200gs/a. sunt topicuri speciale pt calatorii.

frumos ar fi sa se mentina o ordine in postari sa poti parcurge topicul asta in caz ca ai nevoie de ajutor. din pacate nu e nici o sansa...

 

 

si frumos era, dupa ce ai schimbat becu ala sa scrii si pe forum daca tot ai cerut ajutoru. poate sunt unii care nu s-au lovit de problema (ca ianachim) si sa le fie mai usor in caz ca au nevoie.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si daca la prima GSA 100000 km iar la a doua GSA 84000 km NU AM SCHIMBAT bec de pozitie

eram obligat sa ti raspund .......

ps. APROPO cat mai costa un garnin zumo 660 cu HARTA LA ZI PE BERCENI???

:10: :10: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca am postat gresit

 

N-a zis nimeni ca ai gresit, eu doar te-am facut atent ca exista si topic specific de LC pentru eventuale intrebari sau probleme in viitor.

» Post actualizat in 22 Oct 2015 15:18

sunt topicuri speciale pt calatorii.

 

Aici ai si... nu ai dreptate. Poate omu' avea chef de plimbat cu "frati de suferinta" cu GS-uri, sa povestesti despre acelasi tip de moto etc.

De exemplu cam toti pe care eu ii cunosc acum de pe forumul asta au GS-uri :D

 

Normal, nu trebuie exagerat sa transformi topicul asta intr-unul de plimbari dar poti da un semnal si apoi sa continui pe privat, cred eu...

» Post actualizat in 22 Oct 2015 15:20

NU AM SCHIMBAT bec de pozitie

 

Nici eu... deci ce as fi putut spune?? Am schimbat insa in cei cca 40.000km pe dohc doua de faza de intalnire, la primul a durat mai mult pana am prins ideea iar la al doilea max 1min. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti ranchiunos si nu-ti sade bine.

e topicul posesorilor de bmw r1200gs/a. sunt topicuri speciale pt calatorii.

frumos ar fi sa se mentina o ordine in postari sa poti parcurge topicul asta in caz ca ai nevoie de ajutor. din pacate nu e nici o sansa...

 

 

si frumos era, dupa ce ai schimbat becu ala sa scrii si pe forum daca tot ai cerut ajutoru. poate sunt unii care nu s-au lovit de problema (ca ianachim) si sa le fie mai usor in caz ca au nevoie.

Tot cu el ars umblu, ca mu-mi intra mana pe dedesubt si mi-e lene sa-i dau jos bordul.

Dar si-a luat si omul un GS, e mandru, si voi il trimiteti la plimbare. Intamplator mai am un BMW, F650 Funduro, si mai discut cu oamenii de pe acolo. Si cu aia de pe Aprilia. Pe niciunde nu am vazut atata rautate ca aici. Te doare mana sa-i scrii omului bun venit si sa simta primit in comunitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot cu el ars umblu, ca mu-mi intra mana pe dedesubt si mi-e lene sa-i dau jos bordul.

Dar si-a luat si omul un GS, e mandru, si voi il trimiteti la plimbare. Intamplator mai am un BMW, F650 Funduro, si mai discut cu oamenii de pe acolo. Si cu aia de pe Aprilia. Pe niciunde nu am vazut atata rautate ca aici. Te doare mana sa-i scrii omului bun venit si sa simta primit in comunitate?

 

madaline, bine ai venit, s-o stapanesti sanatos!!! nu-s posesor de 1200, doar de 1150 gsa, dar sper sa primesti urarile mele :))

si sa stii ca nu e rautate, e relax fata de alte topicuri, o sa vezi in timp. baietii astia nu-s atat de reci si distanti cum par.

multi oameni de calitate aici, o sa te convingi cu timpu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

madaline, bine ai venit, s-o stapanesti sanatos!!! nu-s posesor de 1200, doar de 1150 gsa, dar sper sa primesti urarile mele :))

si sa stii ca nu e rautate, e relax fata de alte topicuri, o sa vezi in timp. baietii astia nu-s atat de reci si distanti cum par.

multi oameni de calitate aici, o sa te convingi cu timpu.

Merci de urari! E de patru ani, nu de acum si nu era vorba de mine, ci de omul care si-o luase de curand. Cunosc destui posesori de 1200, stai linistit, si stiu ca unii sunt chiar ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma iese cineva cu omu' , ca asta ne-a intrebat... ? ...fara sa o dam pe becuri ,topicuri, modele and shit !


» Post actualizat in 24 Oct 2015 11:14

/index.php?/topic/732537-actiune-comemorativa-bogdan-gigina-ccmr/

Editat de shpixy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Servus,

Am o mica problema, intrerupatorul de la farurile de ceata refuza sa "basculeze" in pozitia inchis, l-am desfacut si e mica bucata de plastic a crapat, practic de iecare data cand apas pe buton se largeste si nu reseste sa faca acel "click". Am fost la BMW, trebuie sa-mi schimbe tot intrerupatorul (cu tot cu cablu), cost 85Euro +timpul de lucru, ma rog, o sa merg la ei ca ultima solutie, intrebarea mea e daca gasesc asa ceva pe aici?

 

post-16462-0-98453800-1446490919_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am desfacut buton DINALA, dar ce am desfacut pana acum, am reusit sa repar/inlocuiesc.

Daca e dinala rotund, cum e la restul butoanelor de pe ghidon (semnalizare. claxon, etc) se poate inlocui.

 

Daca nu, nu ai loc sa bagi niste lipici cu glue gun, ala se intareste si nu o sa iti mai permita sa se largeasca cand apesi ;) Sau macar sa faci cu glue gun-ul un fel de cadru in jurul lui, intarindu-l ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema, intrerupatorul de la farurile de ceata refuza sa "basculeze" in pozitia inchis, l-am desfacut si e mica bucata de plastic a crapat, practic de iecare data cand apas pe buton se largeste si nu reseste sa faca acel "click". Am fost la BMW, trebuie sa-mi schimbe tot intrerupatorul (cu tot cu cablu), cost 85Euro +timpul de lucru, ma rog, o sa merg la ei ca ultima solutie, intrebarea mea e daca gasesc asa ceva pe aici?

 

La dohc am avut si eu problema asta... desi nu foloseam niciodata butonul (nu am vazut niciodata motivul pt care NU as merge cu ele aprinse), la un moment dat butonul nu mai ramanea fixat in pozitia aprins (si implicit farurile). Am intrebat aici la service cat costa, mi-au zis cca 35€ dar nu mi-au zis si ca manopera bate pe la 60-70€ (aici e cam 120€/h). Ma rog, dei m-a costat cam 100€ cu totul.

Acuma na, dupa aproape 40.000km trebuia sa se strice ceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(nu am vazut niciodata motivul pt care NU as merge cu ele aprinse), l

 

Pt ca deranjeaza pe cei de pe contrasens? Daca luminile sunt de ceata sunt menite sa patrunda prin ceata pt a te face mai vizibil. (apropos, farurile de ceata nu trebuie sa-ti lumineze calea pe timp de ceata, ci sa te faca mai vizibil, la fel ca stopul de ceata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am desfacut buton DINALA, dar ce am desfacut pana acum, am reusit sa repar/inlocuiesc.

Daca e dinala rotund, cum e la restul butoanelor de pe ghidon (semnalizare. claxon, etc) se poate inlocui.

 

Daca nu, nu ai loc sa bagi niste lipici cu glue gun, ala se intareste si nu o sa iti mai permita sa se largeasca cand apesi ;) Sau macar sa faci cu glue gun-ul un fel de cadru in jurul lui, intarindu-l ;)

 

Multumesc Dan. Am incercat cum mi-a trecut prin cap, am pus un zip-tie foarte subtire si l-am strans, am lipit - nu tine. Prea mult spatiu nu am, dar nici nu am incercat cu un glue-gun.Mi-a trecut si mie prin cap sa fac ceva tresa metalica, dar tija aia e piramidala si cum ziceam, spatiul este foarte putin.... Am zis ca poate gasesc pe undeva un buton nou, traim noi intr-o societate de consum dar asta e bataie de joc, nu consum, sa arunci practic tot intrerupatorul si cablurile doar pentru un plastic de 1Euro care a plesnit...

 

La dohc am avut si eu problema asta... desi nu foloseam niciodata butonul (nu am vazut niciodata motivul pt care NU as merge cu ele aprinse), la un moment dat butonul nu mai ramanea fixat in pozitia aprins (si implicit farurile). Am intrebat aici la service cat costa, mi-au zis cca 35€ dar nu mi-au zis si ca manopera bate pe la 60-70€ (aici e cam 120€/h). Ma rog, dei m-a costat cam 100€ cu totul.

Acuma na, dupa aproape 40.000km trebuia sa se strice ceva :D

Asta fac si eu acum, am lasat butonul in pozitia aprins dar imi cam mananca bateria... Si pe frigul asta se duce ca naiba, acum cateva zile credeam ca ma lasa in drum...IN plus eu fac drumuri scurte.. O data pe saptamana o pun la incarcat dar ma ma uit dupa o noua baterie; acum am un Odyssey 535 de 3 ani dar parca nu face banii, "fosta" tot atat a tinut si nu a costat 175E, aveti vreo recomandare pentru mine?

 

Pt ca deranjeaza pe cei de pe contrasens? Daca luminile sunt de ceata sunt menite sa patrunda prin ceata pt a te face mai vizibil. (apropos, farurile de ceata nu trebuie sa-ti lumineze calea pe timp de ceata, ci sa te faca mai vizibil, la fel ca stopul de ceata).

 

Eu mi-am luat amenda in Austria pentru ca mergeam cu farurile de ceata aprinse si de atunci sunt cuminte

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca deranjeaza pe cei de pe contrasens? Daca luminile sunt de ceata sunt menite sa patrunda prin ceata pt a te face mai vizibil. (apropos, farurile de ceata nu trebuie sa-ti lumineze calea pe timp de ceata, ci sa te faca mai vizibil, la fel ca stopul de ceata).

 

In primul rand, de fapt nu sunt proiectoare de ceata. In lista de optiuni sunt trecute ca "faruri suplimentare", deci nu cu un scop anume.

In al doilea rand, pentru ca sunt foarte usor reglabile, evident ca nu le-am pus sa bata in sus sa deranjeze pe cei de pe contrasens. Si asa mi s-a predat motocicleta, cu ele reglate cum trebuie. Si bineinteles, omologate.

Iar daca niste amarate de proiectoare deranjeaza, ce sa mai zicem cand in Romania parca nu esti motociclist daca nu ti-ai tras o chinezarie/improvizatie de "xenon" pe motocicleta, pe care nici naiba nu ti-ar omologa-o si care in cele mai multe cazuri chiar deranjeaza? :D

 

Evident, merg cu ele permanent aprinse ca sa fiu mai bine vazut si ca sa vad mai bine. Noaptea sunt excelente in curbe, si nu numai.

Si din practica, te mai pot contrazice cu ceva: nu sunt numai sa fii vazut pe ceata. Am mers noaptea pe ceata foarte densa iar farul principal nu facea mare lucru. Dar datorita proiectoarelor vedeam excelent marcajele de pe autostrada (care era numai curbe in portiunea aia) si au ajutat enorm. E mai bine sa vorbim din practica decat din teorie, cred... ;)

» Post actualizat in 03 Nov 2015 13:53

Asta fac si eu acum, am lasat butonul in pozitia aprins dar imi cam mananca bateria... Si pe frigul asta se duce ca naiba, acum cateva zile credeam ca ma lasa in drum...IN plus eu fac drumuri scurte.. O data pe saptamana o pun la incarcat dar ma ma uit dupa o noua baterie; acum am un Odyssey 535 de 3 ani dar parca nu face banii, "fosta" tot atat a tinut si nu a costat 175E, aveti vreo recomandare pentru mine?

 

La ADV-ul racit pe aer intr-adevar au ceva consum (2x55w parca), dar m-as mira sa manance bateria la ce alternator mare era pe ADV. La mine nu aveam/am problema asta pt ca pe GS simplu (incepand cu 2008) optiunea era sa pui cu proiectoarele cu LED care consuma doar 2x14w.

 

Legat de baterie, din experienta mea dar si vorbind cu multi alti cunoscuti, la BMW as pune mereu bateria originala, chiar daca este ceva mai scumpa. In mod normal, daca ai grija de ea iarna, ar cam trebui sa duca 4-5 ani fara probleme.

» Post actualizat in 03 Nov 2015 14:00

Eu mi-am luat amenda in Austria pentru ca mergeam cu farurile de ceata aprinse si de atunci sunt cuminte

 

Ma surprinde tare ce-mi spui. La masina sau moto te referi?

P-aici, la masini, am tot vazut lumea mergand cu ele aprinse. Si in general proiectoarele de ceata (daca nu au buba) nu deranjeaza cu nimic. Spre deosebire de stopul de ceata care este catastrofa... (intr-adevar, eu nu am trecut ITP-ul cand un proiector batea putin in sus, a trebuit neaparat sa repar/inlocuiesc).

 

La moto (in special la GS-uri ca e plin de ele in Alpi) cam toata lumea am vazut ca merge cu ele permanent aprinse si daca era o problema, s-ar fi evitat. Cum am spus, cele originale se numesc faruri suplimentare, nu sunt nici special de ceata nici de faza lunga, sunt omologate, deci nu are nimeni ce sa-ti faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AFAIK toate alternatoarele pe 1200 is identice, adica de 50A. La o inmultire mentala, aia inseamna 700+ W

Doua proiectoare a 55W bucata (aici depinde de la proiector la proiector, sunt dinalea cu h3 parca ce au 35W bucata) nu ar avea nici un motiv sa ii puna probleme unui alternator care pun pariu ca e mai potent decat cel de pe unele masini de serie :D

 

Legat de baterie, recomand cu gel, all the way. Acuma ca e aia originala sau ca ii zice Exide cu 320 de lei de pe epiesa.ro, tot una e :)

Pe mine m-a tinut exide-ul cel putin 7 ani, din care doua ierni a stat mobra afara sub husa. Bateria e aceeasi la 1100 1150 si 1200 RT. La 1200GS nu stiu daca face Exide pe dimensiunea aia, dar daca nu face, ar face bine sa faca :) (pun intended)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca deranjeaza pe cei de pe contrasens? Daca luminile sunt de ceata sunt menite sa patrunda prin ceata pt a te face mai vizibil. (apropos, farurile de ceata nu trebuie sa-ti lumineze calea pe timp de ceata, ci sa te faca mai vizibil, la fel ca stopul de ceata).

Ma bag si eu la discutie,

Eu cred ca proiectoarele de ceata sunt concepute sa bata cat mai jos si cat mai spre marginea drumului, incat pe timp de ceata, sa vezi cat mai mult din marcaj, mai ales cel din dreapta. Daca iei un proiector de ceata si il proiectezi pe un perete o sa vezi ca el lumineaza practic ca o dunga. Se monteaza cat mai jos incat pe timp de noapte lumina sa nu reflecte in ceata si sa te deranjeze mai tare. De aceea daca esti intr-o ceata deasa si aprinzi faza lunga nu mai vezi chiar nimic.

 

Si eu recomand sa se circule cu proiectoare aprinse permanent, dar nu orice proiectoare. Cele de ceata sunt indicate ptr ca nu deranjeaza pe timp de noapte moment cand chiar este bine sa ai mai multe repere prin care sa fii vizibil. Cel care vede un far venind spre el calculeaza mult mai greu viteza ta de deplasare si distanta la care te afli, in comparatie cu cazul in care ai mai multe lumini aprinse.

Am patit chiar eu sa dau peste cate un idiot conservar ce venea din fata, cu un far ars, si sa estimez ca se afla la vreo 2-300 metri de mine ca in ultimul moment sa realizez ca era mult mai aproape si ca mai si ocolea ceva pe drum bineinteles pe sensul meu.

 

Proiectoarele astea cu led-uri chinezesti cam toate au un con de lumina intre 30 si 60 grade. Pe timp de noapte cele peste 10 W cam deranjeaza, si de aceea eu le recomand sa fie aprinse doar pe timp de zi unde intr-adevar te fac mai vizibil.

 

Eu am acum montate pe mobra proiectoare care insumeaza 282W (4 perechi). Asa le-am legat incat pot sa le aprind pe toate doar atunci cand aprind faza lunga. N-are nici o treaba nici bateria si nici incarcarea. Eventual poate sa creasca cu cateva grame consumul de combustibil datorita efortului suplimentar care-l face alternatorul,

Pe timp de noapte circul cu farul principal de faza scurta si doar un set de proiectoare mici cu led de 6W si unghiul de 60 grade, care nu deranjeaza pe nimeni.

 

Stiu ca nu sunt legale. Inca nu am primit nici o amenda si nici nu m-a oprit vre-un militian de-al nostru sau vreun politist din afara sa ma ia la intrebari. Nu pot spune daca a fost din noroc sau daca am avut eu grija incat sa deranjez cat mai putin cu ele.

Editat de CalinB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 03 Nov 2015 13:53

 

 

La ADV-ul racit pe aer intr-adevar au ceva consum (2x55w parca), dar m-as mira sa manance bateria la ce alternator mare era pe ADV. La mine nu aveam/am problema asta pt ca pe GS simplu (incepand cu 2008) optiunea era sa pui cu proiectoarele cu LED care consuma doar 2x14w.

 

Legat de baterie, din experienta mea dar si vorbind cu multi alti cunoscuti, la BMW as pune mereu bateria originala, chiar daca este ceva mai scumpa. In mod normal, daca ai grija de ea iarna, ar cam trebui sa duca 4-5 ani fara probleme.

» Post actualizat in 03 Nov 2015 14:00

 

Ma surprinde tare ce-mi spui. La masina sau moto te referi?

P-aici, la masini, am tot vazut lumea mergand cu ele aprinse. Si in general proiectoarele de ceata (daca nu au buba) nu deranjeaza cu nimic. Spre deosebire de stopul de ceata care este catastrofa... (intr-adevar, eu nu am trecut ITP-ul cand un proiector batea putin in sus, a trebuit neaparat sa repar/inlocuiesc).

 

La moto (in special la GS-uri ca e plin de ele in Alpi) cam toata lumea am vazut ca merge cu ele permanent aprinse si daca era o problema, s-ar fi evitat. Cum am spus, cele originale se numesc faruri suplimentare, nu sunt nici special de ceata nici de faza lunga, sunt omologate, deci nu are nimeni ce sa-ti faca.

Da, baga alternatoru dar bateria are vreo 5 ani si se vede; consumatorii sunt: farurile, proiectoarele, manerele, intercommul, alarma, nimic spectaculos, dar fac drumuri scurte, 4-5 km, nici nu are timp motorul sa se incalzeasca ca lumea.

Partea cu frurile de ceata a fost acum 10 ani eram cu masina, tot inceput de noiembrie, erau lucrari si se mergea destul de compact, la un moment dat am vazut girofarul, am tras dreapta, ma depasit, am intrat in spatele lor, au scos batul si m-au scos pe o iesire, amenda ca ne deranjeaza proiectoarele de ceata, nu e ceata nu trebuia sa le folositi, etc, 20Euro. Am scos banii i-am injurat in gand si am plecat mai departe. Eram cu un X3 si aveam faruri directionale, cand schimbai directia se "roteau" proiectoarele ca sa lumineze cat mai mult in directia in care vroiai sa mergi; imi amintesc ca la un moment dat un sofer de tir sa oprit sa ma "certe" ca-l orbesc proiectoarele mele de ceata, am tras de volan la stanga si omul a ridicat din umeri injurand si facand cale intoarsa LOL... Adevarul e ca X3-ul avea proiectoarele deasupra barii, imi imaginez ca deranjeaza mai ales daca ai o masinuta mai joasa...

 

AFAIK toate alternatoarele pe 1200 is identice, adica de 50A. La o inmultire mentala, aia inseamna 700+ W

Doua proiectoare a 55W bucata (aici depinde de la proiector la proiector, sunt dinalea cu h3 parca ce au 35W bucata) nu ar avea nici un motiv sa ii puna probleme unui alternator care pun pariu ca e mai potent decat cel de pe unele masini de serie :D

 

Legat de baterie, recomand cu gel, all the way. Acuma ca e aia originala sau ca ii zice Exide cu 320 de lei de pe epiesa.ro, tot una e :)

Pe mine m-a tinut exide-ul cel putin 7 ani, din care doua ierni a stat mobra afara sub husa. Bateria e aceeasi la 1100 1150 si 1200 RT. La 1200GS nu stiu daca face Exide pe dimensiunea aia, dar daca nu face, ar face bine sa faca :) (pun intended)

Exide YTX14-BS e cea originala, 12V 12Ah 200CCA; am gasit la Yuasa 12V, 14Ah, 240CCA, modelul este YTX14H-BS, teoretic un pic mai buna ca originalul dar un pic mai ieftina, am comandat-o in seara asta, sa vedem...

» Post actualizat in 03 Nov 2015 21:19

Stiu ca nu sunt legale. Inca nu am primit nici o amenda si nici nu m-a oprit vre-un militian de-al nostru sau vreun politist din afara sa ma ia la intrebari. Nu pot spune daca a fost din noroc sau daca am avut eu grija incat sa deranjez cat mai putin cu ele.

Sa-ti spun ca pentru ca am schimbat becurile de la angel eyes cu LED-uri albe mai stralucitoare si mai vizibile aprope ca nu au vrut sa-mi dea OK-ul pentru controlul anual (un fel de RAR)? La mobra nici nu ma gandesc sa folosesc alte faruri decat cele originale... Personal gasesc ca faza scurta+proiectoare arunca suficienta lumina... Am schimbat ce-i drept becul de pe faza scurta cu un Philips X-trem Vision.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Exide YTX14-BS e cea originala, 12V 12Ah 200CCA; am gasit la Yuasa 12V, 14Ah, 240CCA, modelul este YTX14H-BS, teoretic un pic mai buna ca originalul dar un pic mai ieftina, am comandat-o in seara asta, sa vedem...

 

Salut, de unde ai comandat Yuasa? Ca si la mine a implinit mobra 4 ani si bateria a inceput sa dea semne serioase de oboseala...mai ales cand merg drumuri scurte cu proiectoarele aprinse 2x55w, halogen,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut, de unde ai comandat Yuasa? Ca si la mine a implinit mobra 4 ani si bateria a inceput sa dea semne serioase de oboseala...mai ales cand merg drumuri scurte cu proiectoarele aprinse 2x55w, halogen,

 

Salut, nu cred ca te ajuta pentru ca eu nu sunt in tara: http://www.amazon.de/gp/product/B000N5ST3C/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ALO1NJIJPX1XK

» Post actualizat in 06 Nov 2015 20:16

Edit: bateria a ajuns azi. Vine cu electrolitul separat si trebuie formatata 20 de ore asa ca am pus-o la incarcat in seara asta.

» Post actualizat in 07 Nov 2015 12:04

Inca un edit: formatat bateria, montat, testat, porneste "la sfert", nu da semne de oboseala nici dupa vreo 10 porniri/opriri. Sa vedem cat tine...

 

Mai ramane problema cu butonul ala nenorocit, ma intreb daca nu-i mai simplu sa pun un alt intrerupator!? Orice idee e binevenita, momentan l-am lasat in pozitia aprins, multumesc anticipat.

 

post-16462-0-99175700-1446897832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee, se mai poate scoate db-killer-ul la modelul asta ?

 

Nici nu mi-am pus problema! In primul rand din bun simt, apoi dpdv legal... ca aici mi-as fura amenda repede.

Oricum, toba mi-am pus-o pentru FELUL in care se aude (eventual si vezi-Doamne ca ar livra cuplul altfel), in niciun caz sa se auda MAI TARE... si oricum se aude putin mai tare.

 

Aa... si pentru felul in care arata :D mai ales ca cea originala mi se pare cam urata, pare prost "finisata", nu-mi place deloc cum se vede, si cu colierul ala dublu pe mijloc. Asta arata frumos, cu scris-ul ala gravat (daca era cu abtibildul ala colorat nu-mi placea), cu elementele alea de carbon...

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu mi-am pus problema! In primul rand din bun simt, apoi dpdv legal... ca aici mi-as fura amenda repede.

Oricum, toba mi-am pus-o pentru FELUL in care se aude (eventual si vezi-Doamne ca ar livra cuplul altfel), in niciun caz sa se auda MAI TARE... si oricum se aude putin mai tare.

 

Aa... si pentru felul in care arata :D mai ales ca cea originala mi se pare cam urata, pare prost "finisata", nu-mi place deloc cum se vede, si cu colierul ala dublu pe mijloc. Asta arata frumos, cu scris-ul ala gravat (daca era cu abtibildul ala colorat nu-mi placea), cu elementele alea de carbon...

Corect ! Ai dreptate ! Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate mai mult, daca ai avut ocazia, se simte vreo diferenta in materie de performanta/cuplu etc stock vs Akra ?

De aratat da, parca arata mai ok nitel ca cea stock (pt ca nu'i lucioasa cred), dar nici stock-ul nu-mi pare ca arata rau fata de alte tobe care zici ca sunt burlane :) In materie de sunet nu prea m-a impresionat. Deh, venind de pe un V2 cu 2 tobe Yoshi carbon... cam greu :D

 

motorbyke%2Bsunset.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate mai mult, daca ai avut ocazia, se simte vreo diferenta in materie de performanta/cuplu etc stock vs Akra ?

De aratat da, parca arata mai ok nitel ca cea stock (pt ca nu'i lucioasa cred), dar nici stock-ul nu-mi pare ca arata rau fata de alte tobe care zici ca sunt burlane :) In materie de sunet nu prea m-a impresionat.

 

Dupa mine se aude superb... doar ca din pacate nu o auzi tu prea bine ci cei din spate :D

Legat de cum arata, cum am spus deja, colierul ala care tine toba stock la jumatate nu-mi placea deloc. De asemenea terminatia din carbon cu tevile rotunde mi se pare ca arata mult mai bine; dar poate e chestie de gust.

 

Nu am apucat sa simt diferenta, eu am luat moto direct cu Akrapovic montata. Dar altii care au avut mai intai toba stock au zis ca se simte ca trage altfel in regimurile medii de turatie.

 

----------------------------------

 

 

Pe mine cred ca m-a lasat alternatorul si daca imi aduc bine aminte s-au mai plans si altii pe grupul GS de pe FB.

Duminica seara cand veneam de la plimbare mi s-a aprins becul rosu de atentionare la bord iar pe display arata bateria. Cand am ajuns aproape de casa am oprit motorul sa vad daca se reseteaza dar n-a mai pornit asa ca am sunat la asistenta si mi-au luat-o la service. Nu o sa stiu prea curand ce a avut ca oricum urma sa duc moto la iernat si in cazul asta nu e urgenta, se vor ocupa de ea cand ii vine randul. Dar cel mai posibil e alternatorul. Am avut totusi noroc ca mi s-a intamplat acum pt ca la primavara cand o scoteam de la iernat urma sa-mi expie si garantia.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...