Baiazid Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Ce mi se pare amuzant este ca dupa un numar de sportivane, in momentul in care am anuntat ca iau alt motor, pariurile erau puse pe R1 sau RSV4. Recunosc ca m-ar tenta un RSV4 sa vad cum e. Cand mi-am luat Rinoceru' (prezent de fatza in garaj, pe cricul central ca sa ii iau masura la ulei), nu a fost unul sa ma felicite. Si ma refer dintre prietenii de drum de aici si din Romania. Au facut fetze dezamagite, ba ca e semn ca m-am terminat, altu ca am imbatranit ..etc. DAR nici unul nu a calarit un R1200GS sa vada cum e, dar s-au grabit la concluzii Personal mi se pare o motocicleta extraordinara pentru all-rounder. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Ce mi se pare amuzant este ca dupa un numar de sportivane, in momentul in care am anuntat ca iau alt motor, pariurile erau puse pe R1 sau RSV4. Recunosc ca m-ar tenta un RSV4 sa vad cum e. Cand mi-am luat Rinoceru' (prezent de fatza in garaj, pe cricul central ca sa ii iau masura la ulei), nu a fost unul sa ma felicite. Si ma refer dintre prietenii de drum de aici si din Romania. Au facut fetze dezamagite, ba ca e semn ca m-am terminat, altu ca am imbatranit ..etc. DAR nici unul nu a calarit un R1200GS sa vada cum e, dar s-au grabit la concluzii Personal mi se pare o motocicleta extraordinara pentru all-rounder. Singurul obstacol in calea R1200 GS/ADV sa devina mult mai raspandita si "indragita " moto nu este concurenta(nu prea exista in clasa ei!!) este PRETUL!in special cel de achizitie!!consumabilele sunt cam la acelas pret ca la oricare moto!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Eu nu l-as schimba. As lua un 1200GT langa el. Si oricum,asta se va intampla eventual peste cativa ani,una dintre astea : K1200GT,GTR1400,FJR1300,ST1300. Momentan,my money is on the GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Singurul obstacol in calea R1200 GS/ADV sa devina mult mai raspandita si "indragita " moto nu este concurenta(nu prea exista in clasa ei!!) este PRETUL! Pai asta este si motivul pt care multi inca ii mai gasesc "defecte", zicem ca strugurii sunt acri... ca indragita (fara gilimele) si dorita este, fara nici un dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Intrebare de sfarsit de sezon pt posesorii de BMW 1200 GS si 1200 GS Adv. Cu ce motor nou de pe piata ati fi dispusi sa schimbati motorul actual? Sau altfel, ce alt motor, diferit de BMW, ar satisface standardele fiecaruia dupa experienta 1200 GS? Cu nimic nu l-as schimba. Am RT-ul , dar nu se pune problema sa se inlocuiasca unul pe altul, sunt din segmente diferite, fiecare cu treaba lui, si fiecare isi face bine treaba pentru care a fost proiectat. Bogdane, crede-ma, vrei nu vrei , tot la BMW o sa ajungi intr-un final, bag seama ca te-a cam prins "microbu" si pe tine... . Asa ca nu o mai lungi atat si hotaraste-te repede, ca timpul trece. Tic-tic, tic-tic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Singurul obstacol in calea R1200 GS/ADV sa devina mult mai raspandita si "indragita " moto nu este concurenta(nu prea exista in clasa ei!!) este PRETUL!in special cel de achizitie!!consumabilele sunt cam la acelas pret ca la oricare moto!! Asa este din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Nu am avut BMW, dar 1200 GSA imi face cu ochiul rau de tot cu toate ca finantele nu ma ajuta sa ma apropii de el pentru cativa ani de acu incolo Totusi este confortabil cu pasager la drum lung sau nu prea; prin durm lung ma refer la o vacanta de 6-7000 de km, cu 400-600 de km pe zi, in functie de chef .desigur intrebarea e doar informativa, dar pe viitor am de gand sa incerc astfel de experiente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 22, 2009 Autor Share Postat Octombrie 22, 2009 Nu am avut BMW, dar 1200 GSA imi face cu ochiul rau de tot cu toate ca finantele nu ma ajuta sa ma apropii de el pentru cativa ani de acu incolo Totusi este confortabil cu pasager la drum lung sau nu prea; prin durm lung ma refer la o vacanta de 6-7000 de km, cu 400-600 de km pe zi, in functie de chef .desigur intrebarea e doar informativa, dar pe viitor am de gand sa incerc astfel de experiente. nu prea e confortabil dar pana iti iei o sa.l faca...informativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Niste linkuri bunicele: si bineinteles: http://r1200gs.info/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Intrebare de sfarsit de sezon pt posesorii de BMW 1200 GS si 1200 GS Adv. Cu ce motor nou de pe piata ati fi dispusi sa schimbati motorul actual? Sau altfel, ce alt motor, diferit de BMW, ar satisface standardele fiecaruia dupa experienta 1200 GS? cu un motor de pe piata SH. si anume cu un 12GS simplu dar din '06-'07 dintre astea noi, singura non BMW care-mi inspira incredere e Tenerele. insa, din pacate e alta clasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Update accident: Deviz reparatie AB 99.500lei doar piesele. Sunt pe doua pagini si jumatate, scris mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Adica ~ 23.000E? Deci e dauna totala, clar. Mesaj completat http://wilbers.de/en/wesa.php Amortizoare Wilbers pentru 1200 GS/A cu ESA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 24, 2009 Autor Share Postat Octombrie 24, 2009 cum dracu poate sa coste piesele 23000 euro cand moto e 14000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 cum dracu poate sa coste piesele 23000 euro cand moto e 14000 iti dai sema ce adaos comercial are oricare piesa daca o cumperi individual ca piesa de schimb !!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 cum dracu poate sa coste piesele 23000 euro cand moto e 14000 Unii au platit peste 20 000 pe una noua...hi hi hi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 25, 2009 Autor Share Postat Octombrie 25, 2009 cam 25000 in 4 ani cu casco de 5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenspan Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 iti dai sema ce adaos comercial are oricare piesa daca o cumperi individual ca piesa de schimb !!!?? ...64,29% adaos, am calculat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Update accident: Deviz reparatie AB 99.500lei doar piesele. Sunt pe doua pagini si jumatate, scris mic. nu-i de mirare! am vazut-o saptamana trecuta in curte la Bavaria. de la 2 metri zici ca n-are nici pe dracu'. de aproape insa vezi PRIN cutia de viteze. urata treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Nici o piesa care nu ii consumabila nu ii ieftina. Si de multe ori nici acelea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 RMN update: Nimic rupt. Niste ligamente usor afectate, dar continue, in curs de vindecare. Apa la genunchi. Sanchi Trebuie sa-mi marchez sapte vieti pe carena (om vedea care carena) si sa tai una dintre ele, ca fiind deja consumata. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 RMN update: Nimic rupt. Niste ligamente usor afectate, dar continue, in curs de vindecare. Apa la genunchi. Sanchi Trebuie sa-mi marchez sapte vieti pe carena (om vedea care carena) si sa tai una dintre ele, ca fiind deja consumata. Spor Vin iti mai trebuie ca apa ai!!MOTANEL!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 RMN update: Nimic rupt. Niste ligamente usor afectate, dar continue, in curs de vindecare. Apa la genunchi. Sanchi Trebuie sa-mi marchez sapte vieti pe carena (om vedea care carena) si sa tai una dintre ele, ca fiind deja consumata. Spor mi-i ca in in contextul asta va fi alta carena pe alta motocicleta. pentru ligamentele alea nu te lasa pus in ghips (se cam poarta asta). si nu neglija recuperarea! in cealalta ordine de idei, ieri nu pornea agregatul. pus contact, asteptat terminat genericul de pe bord, zumzet pompa benzina, apasat buton start - nimic. doar un usor click sub sa. cu o zi inainte spalasem mobra (chestie cu care nu-s deloc de acord dar de data asta chiar trebuia). scot saua, scot trusa de scule, scot cutiuta in care sta trusa si dedesupt gasesc releul de pornire stand comod intr-o preaminunata mlastina de namol, solutie de curatat si apa. spun "stand" adica scufundat aproape in totalitate. n-am verificat decat ocazional starea acelei locatii si, oricum ultima data cu mult timp in urma. una peste alta, apa a baltit acolo ceva vreme, contactele s-au oxidat si unul dintre fire s-a rupt din sudura cu pin-ul aferent. concluzii: 1. verificati ocazional ce se intampla sub cutia trusei de scule. s-ar putea sa aveti o surpriza. 2. desi inginerul bavarez nu s-a gandit la asta, puneti mana pe-o bormasina si dati o gaura in cutia aia. intr-un fel sau altul apa VA INTRA acolo. avand gaura insa macar va asigurati ca nu va ramane suficient de mult timp cat sa devina nociva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 (editat) Pt cei ce vor sa-si schimbe calul o posibila optiune, poate de la anu. http://www.autoblog.com/2009/10/22/tokyo-2...ays-knows-wher/ Editat Noiembrie 3, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Pt cei ce vor sa-si schimbe calul o posibila optiune, poate de la anu. http://www.autoblog.com/2009/10/22/tokyo-2...ays-knows-wher/ Dap, un posibil upgrade pentru DL-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Am inteles ca pana la urma noul R1200GS/ADV va fi neschimbat ca si aspect, daca am inteles bine comenzile semnalizarii raman cele clesice BMW, tehnic, motorul va fi ca cel de la HP2 (Sport?) dar cu 110cp si 120Nm. GS va fi disponibil tot in 4 variante de culroi, una fiind din nou rosu. Noile modele pot fi deja comandate. Prezentarea oficiala va fi saptamana viitoare la salonul de la Milano. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.