Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cele din poza, stanga cea veche, dreapta cea noua. :D

 

stiu cum sunt si inauntru, pe una am desfacut-o complet, dat rulemtii jos.. :D

Bravo!

Nu ai ceva poze reprezentative cu defectul de rulment?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cam nasol. O sa verific si eu azi, sa vad daca e ceva vizibil deranjat pe sub garnitura aia. Observ ca mai toate accidentele au avut loc in offroad. Damn marketing ..

 

O lista de linkuri (cumva derivate din FB-ul ala):

 

https://www.facebook.com/GS1200ForkIssue

https://xladv.com/topic/1060-gsgsa-fork-stanchion-problems/

http://tonaestrada.com.br/atencao-risco-para-os-proprietarios-de-bmw-gs-1200-e-gs-1200-adventure/

https://www.facebook.com/hashtag/bmwfatalflaw?source=feed_text&story_id=10158922677750603

http://www.motorcycle-usa.com/2013/04/article/bmw-recalls-r1200gs-for-fork-issue/

 

Am sunat ieri la Bavaria Otopeni dar .. nu se stia nimic. Sa vad daca ma contacteaza cineva inapoi ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi.

Salut,

 

Eu zic ca e mai simplu de atat.

Foarte fain gandit telelever-ul dar au mai economisit un pic de material/cost la jambe pentru modelul nou.

Dupa cum arata deformarile - nu este din cauza proastei capsari ci pur si simplu material prost in jamba. Axul "dopului" din capatul de sus (care teoretic are un mic joc elastic fata spate in bucsile din jugul superior) la un moment dat nu mai preia bucsa jocul ... se deformeaza jamba si se ovalizeaza - jocul se muta acolo. Bratara de la Dan ajuta sa nu se mai deformeze tija in zona superioara ...

Problemele grave nu apar brusc ... ci in timp. Incet incet se ovalizeaza jamba si la un moment data se smulge.

Da, folosit in teren denivelat - ajunsul in capat de cursa la telescopul fata cauzeaza stresul cel mai mare.

 

http://www.gs-enduro.de/pics/pics_ani/ani_telelever.gif

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu la cineva piesele in cauza, dupa un accident minor. Ambusitarile alea sunt o gluma. Credeam ca e clasic, cu filet, der am avut o surpriza. Nu am inteles logica, dar probabil ca cineva ate o explicatie logica. Pacat pt imaginea brandului. Citeam pe niste grupuri pe FB ca unuii vroiau sa achizitioneze noul LC si brusc se gandesc de 2 ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva o spita pentru roata spate de GS 2017 (nu stiu daca conteaza anul)? Am observat azi ca lipseste si vineri am o tura iar pe stoc nu o are nimeni. O dau la schimb pe cea noua cand vine.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia e problema. Astea nu's mobre de franat cu ele. Sunt facute sa mergi fara oprire :D

 

Mie imi pare destul de tzapana vaca. Dar cu siguranta or fi iesit unele din fabrica cu bube. A mai uitat neamtu sa stranga un surub, robotul de asamblare era nitel obosit etc :) Shit happens

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-ar da si romanii cum se dau strainezii cu ele, ai vedea si la noi problemele raportate p-afara.

Iar cu prinderile superioare de la telescoape, taierea de costuri este cea care produce necazurile, sa iasa componentele cat mai ieftin. In plus, unghiul de la furca, diametrul tuburilor + grosimea lor si suprafata de prindere prea mica a capetelor... rezultate vizibile.

 

 

In clip este prezentat impact cu motorul in stationare si cu roata virata, ia sa faca testul invers, motorul sa loveasca obstacolul/vehiculul.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus,

Voi dupa ce le reparati mai mergeti si cu ele? :) Intreb ca sa ma laud ca m-am dus pana la Nordkapp :)

 

post-16462-0-08552800-1498587422_thumb.jpg

 

post-16462-0-78464200-1498587962_thumb.jpg

 

post-16462-0-93171100-1498588044_thumb.jpg

 

post-16462-0-43378500-1498588116_thumb.jpg

 

post-16462-0-40552200-1498588174_thumb.jpg

 

post-16462-0-60334500-1498588284_thumb.jpg

 

post-16462-0-58435300-1498588336_thumb.jpg

 

post-16462-0-94146500-1498588403_thumb.jpg

 

post-16462-0-31432600-1498588582_thumb.jpg

 

 

7000km. Mi s-au ars ambele becuri si cel de faza scurta si cel de lunga si am facut o pana pe spate. Aaa, si s-au dus si placutele de frana de pe spate cand am trecut peste Trollstigen.

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva care a trecut de la 1150 gsa la 1200 gsa? Ma bate cumva gandul sa fac trecerea, dar inca nu sunt 100% convins. Ma uitasem spre un 1200 gsa 2010+.

M-am apucat de citit tot topicul, dar e treaba nu gluma. Abia am trecut de pagina 105...

Ceva slabiciuni la 2010+?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva care a trecut de la 1150 gsa la 1200 gsa? Ma bate cumva gandul sa fac trecerea, dar inca nu sunt 100% convins. Ma uitasem spre un 1200 gsa 2010+.

M-am apucat de citit tot topicul, dar e treaba nu gluma. Abia am trecut de pagina 105...

Ceva slabiciuni la 2010+?

Exista la modelele 2013-2017 o problema :

 

http://pemotoare.ro/bmw-r1200gs-vizat-de-o-campanie-tehnica-globala/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...