Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Buna ziua. Nu stiu daca am nimerit bine pe acest topic, dar altceva mai aproape nu am gasit. Astfel, daca am gresit locatia postarii, rog colegii sa nu se supere.

  Povestea e cam asa: am achizitionat din Marea Britanie o motocicleta Bmw 1200 GSA din 2011 la o licitatie pe Ebay. Toate bune si frumoase, dar trebuie sa ajung la RAR sa-i fac identificarea si cartea de identitate. 

 Din povesti stiu ca cei de la RAR stramba din nas la motoarele care vin din UK ca nu ar avea luminile corecte.

 Din experienta voastra, cum ati rezolvat o astfel de situatie?

 Am auzit tot felul de variante. De la Facturi eliberate de magazine de specialitate cu un far trecut sa vada aia ca "s-a schimbat". Am auzit si de celebra "invoiala" intre parti care consta in contravaloarea a 2-3 sticle de wisky bune.

 Intrebarea mea este daca intradevar la drum lung pe noapte deranjeaza farul original fac ut pentru Anglia si daca din experienta voastra chiar ar trebui schimbat si care ar fi solutia mai la indemana pentru a trece de RAR.

 Mentionez ca nu am fost cu motorul pe drumuri noaptea sa vad ce si cum se vede pentru ca deocamdata nu are numere si nu ma risc sa ies cu ea neinmatriculata, iar pe o straduta laturalnica care e si iluminata nu iti poti da seama de capacitatea de iluminare a drumului.

 Daca aveti idei si pareri va rog simtiti-va liberi in exprimare.

  Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@turbistef pentru circulatia europeana majoritara (Left Hand Drive) ai nevoie de far cu pattern corect, doar daca ramane este si ramane inmatriculata in UK poate rula pe drumurile europene cu far pattern Right Hand Drive. Cei de la RAR te vor trimite la plimbare daca motocicleta are far pentru RHD. Daca incerci varianta cu spaga si iti iese, sa te gandesti ca toti de pe contrasens iti vor umple frigiderul de carne, indiferent de ora la care vei circula.

Eu merg mult noaptea si pot sa spun ca este foarte deranjant cand de pe contrasens vine unul cu faruri de UK, eventual reglate si prost.

dot-ece-cutoff.jpg

Cam asa arata Dedulesti-ul la 12 noaptea.

20180922_233829.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare - vreau un tank bag - am pus ochii pe bagster adventure cu prindere pe busonul de rezervor. Partea proasta ca..ei nu au potcoave care se potrives la ce am eu BMW R1200GS 2006. Ei au de la 2013 in sus. Si acu intrebarea - e diferenta la suruburile de rezervor intre al meu si 2013+ ?

 

http://www.bagster.com/media/pdf/CATA-BAGSTER-2020.pdf (pagina 52-53)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ar trebui să fie diferența. 

Cel mai bine însă intră pe realOem, bagă seria de șasiu și caută rezervorul sau capacul cu acele șuruburi. 

Apoi intri pe codul lui și îți arată anii și modelul la care se potrivește. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 01.10.2020 at 18:02, tzunoi said:

Intrebare - vreau un tank bag - am pus ochii pe bagster adventure cu prindere pe busonul de rezervor. Partea proasta ca..ei nu au potcoave care se potrives la ce am eu BMW R1200GS 2006. Ei au de la 2013 in sus. Si acu intrebarea - e diferenta la suruburile de rezervor intre al meu si 2013+ ?

 

http://www.bagster.com/media/pdf/CATA-BAGSTER-2020.pdf (pagina 52-53)

Sisteme de fixare diferite, alte distante intre gauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.08.2020 la 2:17, ivanp a spus:

Salut,

 

Doar o nota vreau sa las pentru cine doreste sa citeasca - BMW  nu a inclus ca operatie de mentenanta operatia de uns caneluri cardan nici la modelele LC.

Din pacate pe unele exemplare  - la iesirea din fabrica lipseste sau este putina unsoarea cu MoS2 pe caneluri.

In plus buduful din spate a fost gandit sa fie etans - intra mai greu apa dar si iese mai greu si prin incazire se produce condens si in timp apare rugina in zona din spate a cardanului + caneluri spate/ax pinion.

Corelate - lipsa de unsoare si rugina - cursa axului pinion grup in caneluri uscate si ruginite duce la distrugerea canelurilor in cardan.

GSA-urile sunt mai predispuse la aceasta problema pentru ca au cursa suspensiei mai lunga si prin urmare si cursa ax pinion in cardan mai lunga.

Eu as face verificare/ungere la fiecare 12000km. La fel as verifica si jocul la crucea cardanica spate/daca cursa este lina. Ansamblul fata - cardan/ax cutie este mai putin expus si ar trebui verificat doar daca partea din spate are multa rugina.

Evident trebuie uns cu unsoare cu procentaj mare de disulfura de molibden (Loctite 8012 are 60%, Molykote M77 are 77% dar nu am gasit o sursa in Romania, la cea recomandata de BMW Optimoly TA nu am reusit sa gasesc procentajul de MoS2).

Pentru un prieten cu GSA 2017 cu 40000km, motocicleta exploatata in regim de touring fara offroad, este prea tarziu acum de uns si trebuie inlocuit cardanul curand.

 

1853220092_caneluriuzate.thumb.jpeg.9938c99a127a2bd9288cb7a50e9dd91d.jpeg

 

 

Numai bine,

paul

 

18219062599 este codul de vaselina Castrol dedicata Bmw

Se comanda in reteaua Materom, 70-90 lei tubul

Spor!

a9eqy9aq.jpg

Editat de revo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, revo a spus:

18219062599 este codul de vaselina Castrol dedicata Bmw

Se comanda in reteaua Materom, 70-90 lei tubul

Spor!

a9eqy9aq.jpg

Salut,

 

De gasit se gaseste, problema la Castrol Optimol este ca nu specifica procentajul de MoS2 - cel care conteaza la o pasta folosita pentru preluarea presiunilor - https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/104BC52BC4CE1D06802577960030186B/$File/453856_XI_en.pdf

Evident - este mai bine decat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ceea ce trebuie, iti dai seama imediat ce murdaresti degetele, este foarte lipicioasa si se curata greu

Pasta asta este trecuta si in graficul de coduri bmw.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am facut un upgrade recent... de la 2005 la 2014 LC (yeeeey)

 

LCul a venit cu suspensia low, din fabrica. Din cate am inteles, daca se schimba suspensiile cu unele 'standard' motorul poate fi readus la inaltimea standard. Este corect? (banuiesc ca din moment ce e ESA, trebuie reprogramat? )

Si cricul trebuie schimbat, nu?

 

Iar... daca este posibil lucrul asta, este cineva interesat de un schimb de suspensii? unele standard pentru cele low, ale mele? Moto are sub 39.000 km acum (documentat, si nu este import)

 

De asemenea... am si saua low. as fi dispus sa schimb cu una 'standard'

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, RedRat a spus:

Salut!

 

Am facut un upgrade recent... de la 2005 la 2014 LC (yeeeey)

 

LCul a venit cu suspensia low, din fabrica. Din cate am inteles, daca se schimba suspensiile cu unele 'standard' motorul poate fi readus la inaltimea standard. Este corect? (banuiesc ca din moment ce e ESA, trebuie reprogramat? )

Si cricul trebuie schimbat, nu?

 

Iar... daca este posibil lucrul asta, este cineva interesat de un schimb de suspensii? unele standard pentru cele low, ale mele? Moto are sub 39.000 km acum (documentat, si nu este import)

 

De asemenea... am si saua low. as fi dispus sa schimb cu una 'standard'

 

Mersi.

Salut

Da-mi un PM cu seria de sasiu sa verific compatibilitatea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.10.2020 la 10:42, RedRat a spus:

Si cricul trebuie schimbat, nu?

 

Iar... daca este posibil lucrul asta, este cineva interesat de un schimb de suspensii? unele standard pentru cele low, ale mele? Moto are sub 39.000 km acum (documentat, si nu este import)

 

Cred ca mai bine/simplu/ieftin/sigur schimbi motocicleta. Astea joase nu se gasesc tocmai usor si poate este un avantaj.

 

p.s. avem si topic dedicat LC in caz ca vrei sa te muti acolo.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, KHK said:

 

Cred ca mai bine/simplu/ieftin/sigur schimbi motocicleta. Astea joase nu se gasesc tocmai usor si poate este un avantaj.

 

p.s. avem si topic dedicat LC in caz ca vrei sa te muti acolo.

 

Moto e in stare foarte buna. Nu vreau sa il schimb. poate schimb numai saua cu ceva standard... Vedem.

Intrebam de suspensii pentru ca cei de la service mi-au spus ca se poate schimba intre motociclete, doar ca trebuie reprogramate.

 

Ma voi muta cu cererea pe celalalt topic, dedicat LC. mersi de pont. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, RedRat a spus:

 

Moto e in stare foarte buna. Nu vreau sa il schimb. poate schimb numai saua cu ceva standard... Vedem.

Intrebam de suspensii pentru ca cei de la service mi-au spus ca se poate schimba intre motociclete, doar ca trebuie reprogramate.

 

Ma voi muta cu cererea pe celalalt topic, dedicat LC. mersi de pont. 

Man daca vrei sa fii luat mai in serios pune si tu un user name mai normal gen "sobolanul_de_Kaufland"

Nu englezisme. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...