Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

POATE MA FAC CU UNUL ,O SA VAD,,,,,,,,,IN REST AM CALARIT CONCURENTA SA NU MOR PROST...SI M-AM LINISTIT REPEDE

 

Careconcurenta? GoldWing? :bigstar: Dupa mine K1600 nu are concurenta concret.

Dar cum de nu ai avut K1300 pana acum?

Vezi ca avem si topic dedicat, sa nu "poluam" la GS: /index.php?showtopic=590630

 

Mesaj completat

Bre, nu ti-l doresti doar pentru ca se conduce cu categoria D ? :crack:

Exista scoala de soferi si pentru "autobuze".

Prietenii stie de ce... :)

 

p.s. ma bucur ca ai reinviat p-aici!

Mesaj completat

dar ca arata ca un autobuz zic un mare PASS

 

Si ADV-ul cum arata?? :crack: Ca o basculanta?

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

EU PUTEAM SA-L CUMPAR DUMINICA

Deosebit. Pot sa te ating? Vrei sa ne dai sfaturi sa intelegem si noi ceilalti cum e sa ai 'jda mii de euro in cont? Hai sa ne ajutam, asa ca intre motociclisti

 

SEMNUL EXCLAMARII

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deosebit. Pot sa te ating? Vrei sa ne dai sfaturi sa intelegem si noi ceilalti cum e sa ai 'jda mii de euro in cont? Hai sa ne ajutam, asa ca intre motociclisti

 

SEMNUL EXCLAMARII

 

bai sa fie

asta deja e nesimtire

nu te stiu nici pe tine si nici pe DR

dar asa nu se vorbeste

 

stiu o multime de oameni cu ..... euro in cont

dar niciodata nu m a interesat ce si cum i au facut sau ce fac cu ei

eu unul ma bucur ca in randurile motociclistilor sunt si oameni cu bani

 

tot respectul pt ei si bravo lor ca i cheltuie pe si pentru 2ROTI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai sa fie

asta deja e nesimtire

nu te stiu nici pe tine si nici pe DR

dar asa nu se vorbeste

 

stiu o multime de oameni cu ..... euro in cont

dar niciodata nu m a interesat ce si cum i au facut sau ce fac cu ei

eu unul ma bucur ca in randurile motociclistilor sunt si oameni cu bani

 

tot respectul pt ei si bravo lor ca i cheltuie pe si pentru 2ROTI

daca folosea expresia cu strugurii acri poate nu deranja pe cei mai putin potenti financiar. si raspunsul este deranjant dara...nah...afara ninge, e frig ,mobrele-s la garaj, cu ce altceva ne-am putea consuma timpul decat cu...tembelizorul si net-ul

PS: imi puteti spune pentru cultura mea generala avantajele/dezavantajele motorului boxer fata de motorul in v. sunt pe placul meu motoarele astea si as vrea mai multe info

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: imi puteti spune pentru cultura mea generala avantajele/dezavantajele motorului boxer fata de motorul in v. sunt pe placul meu motoarele astea si as vrea mai multe info

Motorul in V suna mai bine :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate da si mie careva dintre voi cateva motive sa trec la GS. Un 1150 GS mai precis :blink:

Detin 4 motociclete in garaj si parca as aplica metoda 3in1 si din turul de orizont ce l-am facut acel "1" ar fi GS-ul.

Sincer astept parari la obiect, cu avantaje reale si daca se poate date tehnice. Rog a se tine cont si de statura mea.( 1,72 cu 70Kg)

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Motivele pentru a-ti lua ceva nu trebuie sa vina de la nimeni.

Trebuie sa-ti placa si sa vrei, nu conteaza parerea nimanui.

E ca si cum as cauta eu la altii motivatia sa ma arunc in cap la bungee cind mie imi este frica de mor de inaltime!

Statura este mai putin importanta, atata vreme cit iti place si vrei ceea ce cauti!

Iti dau exemplu babaciunile nemtoaice calare pe vacile de RT si LT-uri care merg prin alpi calare foarte natural si fara niciun gret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivele pentru a-ti lua ceva nu trebuie sa vina de la nimeni.

Trebuie sa-ti placa si sa vrei, nu conteaza parerea nimanui.

E ca si cum as cauta eu la altii motivatia sa ma arunc in cap la bungee cind mie imi este frica de mor de inaltime!

Statura este mai putin importanta, atata vreme cit iti place si vrei ceea ce cauti!

Iti dau exemplu babaciunile nemtoaice calare pe vacile de RT si LT-uri care merg prin alpi calare foarte natural si fara niciun gret.

De placut imi place, este clar, dar asteptam ceva opinii legate de manevrabilitate, greutate, fiabilitate, consum, chiestii dintrastea :blink:

uite la ce ma orientasem..... cu o diferenta de 1000 euro intre ele, binenteles

post-28174-1298963729_thumb.jpgpost-28174-1298963739_thumb.jpg

astept pareri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e topicul de 1200GS; pareri mai la obiect cred ca poti afla pe topicul dedicat 1100/1150. :)

 

 

hai ma nu fi rau

omu a avut japeneze

 

nu prea ;) stie dif la bmw

Mesaj completat

Imi poate da si mie careva dintre voi cateva motive sa trec la GS. Un 1150 GS mai precis :blink:

Detin 4 motociclete in garaj si parca as aplica metoda 3in1 si din turul de orizont ce l-am facut acel "1" ar fi GS-ul.

Sincer astept parari la obiect, cu avantaje reale si daca se poate date tehnice. Rog a se tine cont si de statura mea.( 1,72 cu 70Kg)

multumesc

 

 

de ce sa ti dam NOI motive

nici unul de aici nu are reprezentanta BMW

 

nu vrei si o consiliere la achizitie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-aia vinzi Honda si ti-ai luat GS? :blink:

 

iti testam atentia. inca n-am testat suficient boxerul si inca nu i-am inteles "caracterul". mai lucrez. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista standarde (limita) de inaltime pt moto? Pfff, asta nu am stiut-o. Nu le stiu pe toate? Am degeaba sigla BMW pe motor.

Eu il mai dau unui prieten sa se mai dea cu el,are cam 1,70m.

Pleaca de la bordura si se opreste la bordura!

In mers n-ai probleme dar la plecare si la oprire e cam greu in plus in doi e si mai greu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti prea mic ptr Bmw :blink:

 

Motivul pentru care inclinam la GS-ul de 1100 este :

- vroiam sa combin un turing cu un fun enduro, dar se pare ca alegerea nu duce la rezultatul dorit.

Am participat la multe "drumetii" unele cu grad mai ridicat de dificultate, in teren accidentat cu inclinatii severe iar baietii cu Afrika Twin nu se prea incurcau cu kg in plus, dar ma rog.

Sa o iau doar pentru asfalt ;) NU categoric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il mai dau unui prieten sa se mai dea cu el,are cam 1,70m.

Pleaca de la bordura si se opreste la bordura!

In mers n-ai probleme dar la plecare si la oprire e cam greu in plus in doi e si mai greu!

La cata tehnologie este in motoarele astea plus sacul de accesorii de urcat si coborat o motocicleta, cred ca si pe nepotul meu de 5 ani il pot face sa stea cu picioarele jos. Deci , cred ca se poate si la 1,70 , vointa sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cata tehnologie este in motoarele astea plus sacul de accesorii de urcat si coborat o motocicleta, cred ca si pe nepotul meu de 5 ani il pot face sa stea cu picioarele jos. Deci , cred ca se poate si la 1,70 , vointa sa fie.

Eu, la 1,75, cu saua joasa, ajungeam confortabil cu ambele talpi pe pamant. Suficient de confortabil pentru: Iezer, Fagaras, Calimani, Cozia, Sureanu, Penteleu, Apuseni, Baiului, Cindrel, Ciucas, Hasmas, Siriu, Rarau, sau Padurea Letea (si altele). In plus se mai poate cobora din spate, de unde se prinde amortizorul de bascula. Asa ca da: daca exista vointa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand am glumit..

in al doilea rand imi inchipui ca nimeni nu-si ia un sh scump cum e bmw-ul care ca pret ajunge cat o motocicleta noua in ideea de a mai baga banii in mijloace de a cobora motocicleta.

eu va spun ca o motocicleta de 225 kg +accesorii + coburi si top case e greu de balansat. Cand intru incarcat prin aglomeratie nu prea ma mai amuz. Si am cu vreo 15 cm in plus si vreo 30 kg. (iar 1150 e si mai greu).

Nu cred ca merita un Bmw sh pe care il vei stapanii cu greu in anumite situatii banii pe care i-ai da pe un V-Strom nou. Ideea de ati lua o motocicleta pe care sa sti ca te va chinuii uneori e aiurea. Sunt destule motociclete care te pot tine confortabil pe parcursul tuturor drumurilor tale ca sa merite un compromis.

Intre Moto sh-grea si inalta vs Moto nou-usurica si accesibila (la acelas pret) oare ce-i de ales?

Iar argumentul ca una are cardan e cam rasuflat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate in tot ce spui si in genereal sunt de aceeasi parere, dar trebuie spus ca de multe ori tehnica suplinestie forta si statura. Chiar daca viitorul proprietar este mai scund si mai firav invatand sa-si stapaneasca motorul poate ajunge sa o faca foarte bine.Nu este usor, dureaza si in perioada asta poate scapa motorul de cateva ori pe jos, dar daca este fidel unei anumite marci sau gabarit moto, poate reusi. Cu ceva timp in urma eram la Bikers in parcarea de la sosea. Langa mine un italian la peste 55 ani sub 170 si foarte firav. Motorul un BMW 1200 LT dotat si cu o pasarica fotomodel de 180. S-au suit pe motor cu fata spre carciuma si spatele spre sosea. A ponit motorul s-a lasat pe o parte si a acelerat brusc. Intr-o fractiune de secunda intorsese la 180 de grade cu scaritele aproape de asfalt si a iesit direct pe poarta pe DN1. Am ramas interzis. Motorul are si marsarier, dar nu l-a folosit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate in tot ce spui si in genereal sunt de aceeasi parere, dar trebuie spus ca de multe ori tehnica suplinestie forta si statura. Chiar daca viitorul proprietar este mai scund si mai firav invatand sa-si stapaneasca motorul poate ajunge sa o faca foarte bine.Nu este usor, dureaza si in perioada asta poate scapa motorul de cateva ori pe jos, dar daca este fidel unei anumite marci sau gabarit moto, poate reusi. Cu ceva timp in urma eram la Bikers in parcarea de la sosea. Langa mine un italian la peste 55 ani sub 170 si foarte firav. Motorul un BMW 1200 LT dotat si cu o pasarica fotomodel de 180. S-au suit pe motor cu fata spre carciuma si spatele spre sosea. A ponit motorul s-a lasat pe o parte si a acelerat brusc. Intr-o fractiune de secunda intorsese la 180 de grade cu scaritele aproape de asfalt si a iesit direct pe poarta pe DN1. Am ramas interzis. Motorul are si marsarier, dar nu l-a folosit.

Poate nu ii functiona :blink:

 

Din cate stiu eu, boxerele nu se pot cobora/inalta decat din sa. Alte metode nu prea exista. Bine, exista ceva brate delea sub cardan/deasupra la 1200 reglabile pe lungime, dar alea is un fel de rahat cu apa rece. Daca modifici de acolo, nu mai calca canelurile pe aceeasi suprafata ca inainte intre cardan si grup, si le tocesti inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...