Budd Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Destinde-te,breh. Nu mai stati atat de incordati. Viata-i frumoasa. Mai ales ca vine primavara acusica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Neh, noi vrem scandal... ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7, 2011 Autor Share Postat Martie 7, 2011 pentru mine reprezinta un mister inca de ce vor sa ajunga unii cu picioarele jos? pai luati va frate roti laterale ajutatoare sau schimbati marca auzi se bucura ca l.a vazut pe x -y ca ajunge cu picioarele pe jos frate motocicleta e facuta sa mearga pe 2ROTI nu 2 roti cu 2 picioare si mai e ceva daca nu ajungi ...da,i drumu si sa vezi atungi cum ajungi cu picioarele pe jos eu unul sunt SPECIALIST da doar de asta ma tot LAUDA harea un motociclist adevarat nu se sperie de masivitatea motocicletei oricat de mare ar fi diferenta intre el si motor va stii intotdeauna sa.l puna asfel in cat sa.l poata scoate din parcare cu spatele sa.l intoarca sa.l parcheze etc cred ca cel mai nasol e sa.l ridice mai ales in contra panta asta nici unul voinic obosit nu o sa prea reuseasca uita.te la mani pe ktm urmareste o poza cand e langa motorul parcat si o sa vezi acolo diferenta zici ca se urca pe cal si nu uita ca omul ala merge pe nisip si pietris NU PE ASFALT restul rautatilor nu le mai lua si tu asa in seama ca se depun si mai incolo faci pietre si ies tare greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Destinde-te,breh. Nu mai stati atat de incordati. Viata-i frumoasa. Mai ales ca vine primavara acusica. Daca vorbeai cu mine, te inseli... sunt foarte relaxat, viata e frumoasa! Si da, vine primavara, abia astept Io faceam misto de dom' moderator, ca face flame... ca nah, ce poate sa fie provocarea aia? dadeam naibii iar in d-alea pro&contra... O sa-l vezi tu ce mielusel e, in iunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Ce fleim domle? L-am rugat sa argumenteze afirmatia... El face fleim, nu io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massi Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mesaj completat Eu de exemplu desi am 1,85m inaltime nu m-am simtit confortabil pe 1200ADV (la manevre pe loc) si l-am exclus din lista de posibile. 1200 ADv .......... jocheria numai ptu .................. copiii mare . Nu pitici !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! orcum cu Gs ( orcare ) se face km ... nu manevre pe loc !!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Se face,se face. Cum sa nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Da, da si se poate si dormii pe el...BMW Mai greu sa-i indrepti ghidonul ....fara ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 vezi ca ai inteles? sau poate esti ceva regizor de soft porn si ai nevoie de recuzita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Daca e cineva interesat, dintre fani... colectia de "toale" GS Enduro 2011: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Gagica arata misto din fata insa din profil zici ca-i un cal fiert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 16, 2011 Autor Share Postat Martie 16, 2011 da budigai cu GSA nu "hare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Chiloti cu UNSTOPPABLE nu se gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 buna asta switchule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Chiloti cu UNSTOPPABLE nu se gasesc? Nu, carcotasule, nu sunt! Dar boxeri function cu BMW Motorrad sunt... si ma simt foarte bine in ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Chiloti cu UNSTOPPABLE nu se gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Pentru cei care nu stiau: /index.php?showtopic=640569 scuze pentru off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Chiloti cu UNSTOPPABLE nu se gasesc? Numai la KTM in catalog . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Desii nu imi permit aceasta motocicleta m-a impresionat destul de placut. Mi se pare una dintre cele mai complexe motociclete pe care am avut ocazia sa le vad atat on road cat si off road. As fi interesat de ciclul de intretinere al unei motociclete ca BMW R 1200 GS Adventure. Ce trebuie schimbat si la cati km, ce durata de viata aproximativa are motorul (Cati km este garantat si cat poate ,,supravietuii") Ce trebuie schimbat la ea daca o folosesti ca motocicleta de sosea, si trebuie schimbat daca o folosesti ca motocicleta de off road, si cam care ar fi pretul de intretinere/an al unei asemenea motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 25, 2011 Autor Share Postat Martie 25, 2011 Desii nu imi permit aceasta motocicleta m-a impresionat destul de placut. Mi se pare una dintre cele mai complexe motociclete pe care am avut ocazia sa le vad atat on road cat si off road. acum serios unde le ai vazut off? As fi interesat de ciclul de intretinere al unei motociclete ca BMW R 1200 GS Adventure. intretinere schimburi de uleiuri la prima 1000 km si apoi din 10000 km Ce trebuie schimbat si la cati km in fct de grafice exact ca la orice motocicleta ulei filtre bujii anvelope , ce durata de viata aproximativa are motorul (Cati km este garantat si cat poate ,,supravietuii") supravietui...... pai sa zicem ca il poti lasa la copii sau poate te dai 30000 pe an si atunci undeva la 10 ani... Ce trebuie schimbat la ea daca o folosesti ca motocicleta de sosea, si trebuie schimbat daca o folosesti ca motocicleta de off road, si cam care ar fi pretul de intretinere/an al unei asemenea motociclete? pretul de intretinere tinde ce cat de bine mergi si o tii pe 2 roti pretul de intretinere mai tine si de cat mergi ma ref ca, km parcursi NU ai completat la profil ce motocicleta ai acum..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 (editat) Saptamana viitoare va venii un SV probabil sa vedem, momentan nu am nici un motor si referitor la off road nu ma refer la off road greu, decat chestii gen drumuri forestiere, macadam, nisip, ceva usor nu off road extrem! P.S. Le-am vazut off road pe Magheru in Bucuresti si prin Pipera! Editat Martie 26, 2011 de BobbyFurtuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 @ianachim, esti rau. faptul ca Adventure-ul tau n-a vazut niciodata altceva decat asfalt, nu inseamna ca toate traiesc in regimul asta. pana una alta mobra este GS, remember? @boby, intretinerea in sine nu costa mai mult decat la alte mobre. ba chiar, di unele puncte de vedere pretul total e mai scazut (n-ai lantz de intretinut, intervale de service rare, uleiul nu trebuie sa fie mega fitza, etc) motorul e chiar ultimul lucru care trebuie sa te ingrijoreze. daca nu-ti bati joc de el, te tine o viata. mai degraba asteapta-te sa pice mai un senzor, mai un rulment, chestii d-astea. ah da, si suruburile. suruburile sunt o calamitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 28, 2011 Autor Share Postat Martie 28, 2011 (editat) @ianachim, esti rau. faptul ca Adventure-ul tau n-a vazut niciodata altceva decat asfalt, nu inseamna ca toate traiesc in regimul asta. pana una alta mobra este GS, remember? @boby, intretinerea in sine nu costa mai mult decat la alte mobre. ba chiar, di unele puncte de vedere pretul total e mai scazut (n-ai lantz de intretinut, intervale de service rare, uleiul nu trebuie sa fie mega fitza, etc) motorul e chiar ultimul lucru care trebuie sa te ingrijoreze. daca nu-ti bati joc de el, te tine o viata. mai degraba asteapta-te sa pice mai un senzor, mai un rulment, chestii d-astea. ah da, si suruburile. suruburile sunt o calamitate! DE CE AS FI RAU????? pustiu intreaba si spune ce vede de ex ai vazut unde "a vazut " el off cu GSA .....................in bucuresti in pipera eu nu comentez ce se poate face cu ele ci doar ce a spus omul care va....primi ...la un moment un SV cat despre "GS" stii de la ce vine macar??????parca din ce imi aduc aminte ceva cu ....STRADA Editat Martie 28, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drsworld Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Desii nu imi permit aceasta motocicleta m-a impresionat destul de placut. Mi se pare una dintre cele mai complexe motociclete pe care am avut ocazia sa le vad atat on road cat si off road. As fi interesat de ciclul de intretinere al unei motociclete ca BMW R 1200 GS Adventure. Ce trebuie schimbat si la cati km, ce durata de viata aproximativa are motorul (Cati km este garantat si cat poate ,,supravietuii") Ce trebuie schimbat la ea daca o folosesti ca motocicleta de sosea, si trebuie schimbat daca o folosesti ca motocicleta de off road, si cam care ar fi pretul de intretinere/an al unei asemenea motociclete? Ca sa iti faci o idee, intretinerea unui GS este destul de scumpa fata de alte motociclete, sa zicem Honda sau Suzuki. De exemplu: m-am dus sambata la BMW sa ii intreb cat costa placutele de frana spate - 380 lei. Foarte muuult! Un set de placute de frama pt BMW 1200 GS SBS (brand mai mult decat decent) sunt 120 ron. Un disc de frana pt fata este 1000 lei, etc. Calitatea nu e neaparat la inaltimea preturilor. Sa zicem ca standardele sunt mai sus dar nu atat incat sa justifice pretul... De, platesti si pentru logo-ul stantat pe piesa chiar daca e facuta in China sau cine mai stie pe unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 DE CE AS FI RAU????? pustiu intreaba si spune ce vede de ex ai vazut unde "a vazut " el off cu GSA .....................in bucuresti in pipera eu nu comentez ce se poate face cu ele ci doar ce a spus omul care va....primi ...la un moment un SV pe scurt nu stiu unde a vazut sau n-a vazut omul GS pe coclauri. eu spun doar ca am vazut si ca se poate. cat despre "GS" stii de la ce vine macar??????parca din ce imi aduc aminte ceva cu ....STRADA pai cam stiu ce inseamna "GS". si da, iti amintesti corect, are legatura cu strada. insa, inainte de strada scrie GELANDE. Ca sa iti faci o idee, intretinerea unui GS este destul de scumpa fata de alte motociclete, sa zicem Honda sau Suzuki. De exemplu: m-am dus sambata la BMW sa ii intreb cat costa placutele de frana spate - 380 lei. Foarte muuult! Un set de placute de frama pt BMW 1200 GS SBS (brand mai mult decat decent) sunt 120 ron. Un disc de frana pt fata este 1000 lei, etc. Calitatea nu e neaparat la inaltimea preturilor. Sa zicem ca standardele sunt mai sus dar nu atat incat sa justifice pretul... De, platesti si pentru logo-ul stantat pe piesa chiar daca e facuta in China sau cine mai stie pe unde. buna remarca. intr-adevar placutele "de origine" sunt ingrozitor de scumpe. DAR: placutele BMW m-au tinut in jur de 30k. cand am incercat SBS, de-abea au trecut de 20. acum sunt pe Galfer si sper sa storc vreo 17k din ele. una peste alta, costurile cam tot acolo ies. vorbesc de placutele fata. in general spatele tine mai putin. ah, si daca tot veni vorba de SBS, am renuntat la ei taman pentru faptul ca un producator "decent" n-a fost in stare sa-ti dea seama ca placutele din spate la GS nu sunt simetrice. drept pentru care am fost nevoit sa polizez vreo 6 mm din placuta din interior ca sa incapa in etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.