Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh:

 

Mesaj completat

 

Eu de exemplu desi am 1,85m inaltime nu m-am simtit confortabil pe 1200ADV (la manevre pe loc) si l-am exclus din lista de posibile.

 

1200 ADv .......... jocheria numai ptu .................. copiii mare . Nu pitici !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

orcum cu Gs ( orcare ) se face km ... nu manevre pe loc !!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desii nu imi permit aceasta motocicleta m-a impresionat destul de placut. Mi se pare una dintre cele mai complexe motociclete pe care am avut ocazia sa le vad atat on road cat si off road. As fi interesat de ciclul de intretinere al unei motociclete ca BMW R 1200 GS Adventure. Ce trebuie schimbat si la cati km, ce durata de viata aproximativa are motorul (Cati km este garantat si cat poate ,,supravietuii") Ce trebuie schimbat la ea daca o folosesti ca motocicleta de sosea, si trebuie schimbat daca o folosesti ca motocicleta de off road, si cam care ar fi pretul de intretinere/an al unei asemenea motociclete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desii nu imi permit aceasta motocicleta m-a impresionat destul de placut.

Mi se pare una dintre cele mai complexe motociclete pe care am avut ocazia sa le vad atat on road cat si off road.

acum serios unde le ai vazut off?

As fi interesat de ciclul de intretinere al unei motociclete ca BMW R 1200 GS Adventure.

intretinere

schimburi de uleiuri la prima 1000 km si apoi din 10000 km

 

Ce trebuie schimbat si la cati km

in fct de grafice exact ca la orice motocicleta ulei filtre bujii anvelope ,

 

ce durata de viata aproximativa are motorul (Cati km este garantat si cat poate ,,supravietuii")

supravietui...... pai sa zicem ca il poti lasa la copii

sau poate te dai 30000 pe an si atunci undeva la 10 ani...

 

Ce trebuie schimbat la ea daca o folosesti ca motocicleta de sosea, si trebuie schimbat daca o folosesti ca motocicleta de off road, si cam care ar fi pretul de intretinere/an al unei asemenea motociclete?

pretul de intretinere tinde ce cat de bine mergi si o tii pe 2 roti

pretul de intretinere mai tine si de cat mergi ma ref ca, km parcursi

 

NU ai completat la profil ce motocicleta ai acum.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana viitoare va venii un SV probabil sa vedem, momentan nu am nici un motor si referitor la off road nu ma refer la off road greu, decat chestii gen drumuri forestiere, macadam, nisip, ceva usor nu off road extrem!

 

P.S.

Le-am vazut off road pe Magheru in Bucuresti si prin Pipera!

Editat de BobbyFurtuna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ianachim, esti rau. faptul ca Adventure-ul tau n-a vazut niciodata altceva decat asfalt, nu inseamna ca toate traiesc in regimul asta. pana una alta mobra este GS, remember? :)

 

@boby, intretinerea in sine nu costa mai mult decat la alte mobre. ba chiar, di unele puncte de vedere pretul total e mai scazut (n-ai lantz de intretinut, intervale de service rare, uleiul nu trebuie sa fie mega fitza, etc)

 

motorul e chiar ultimul lucru care trebuie sa te ingrijoreze. daca nu-ti bati joc de el, te tine o viata. mai degraba asteapta-te sa pice mai un senzor, mai un rulment, chestii d-astea. ah da, si suruburile. suruburile sunt o calamitate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

@ianachim, esti rau. faptul ca Adventure-ul tau n-a vazut niciodata altceva decat asfalt, nu inseamna ca toate traiesc in regimul asta. pana una alta mobra este GS, remember? :D

 

@boby, intretinerea in sine nu costa mai mult decat la alte mobre. ba chiar, di unele puncte de vedere pretul total e mai scazut (n-ai lantz de intretinut, intervale de service rare, uleiul nu trebuie sa fie mega fitza, etc)

 

motorul e chiar ultimul lucru care trebuie sa te ingrijoreze. daca nu-ti bati joc de el, te tine o viata. mai degraba asteapta-te sa pice mai un senzor, mai un rulment, chestii d-astea. ah da, si suruburile. suruburile sunt o calamitate!

 

 

DE CE AS FI RAU?????

 

pustiu intreaba si spune ce vede

 

de ex ai vazut unde "a vazut " el off cu GSA .....................in bucuresti in pipera

eu nu comentez ce se poate face cu ele ci doar ce a spus omul

 

care va....primi ...la un moment un SV

 

 

cat despre "GS" stii de la ce vine macar??????parca din ce imi aduc aminte ceva cu ....STRADA :baldy:

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desii nu imi permit aceasta motocicleta m-a impresionat destul de placut. Mi se pare una dintre cele mai complexe motociclete pe care am avut ocazia sa le vad atat on road cat si off road. As fi interesat de ciclul de intretinere al unei motociclete ca BMW R 1200 GS Adventure. Ce trebuie schimbat si la cati km, ce durata de viata aproximativa are motorul (Cati km este garantat si cat poate ,,supravietuii") Ce trebuie schimbat la ea daca o folosesti ca motocicleta de sosea, si trebuie schimbat daca o folosesti ca motocicleta de off road, si cam care ar fi pretul de intretinere/an al unei asemenea motociclete?

 

 

Ca sa iti faci o idee, intretinerea unui GS este destul de scumpa fata de alte motociclete, sa zicem Honda sau Suzuki. De exemplu: m-am dus sambata la BMW sa ii intreb cat costa placutele de frana spate - 380 lei. Foarte muuult! Un set de placute de frama pt BMW 1200 GS SBS (brand mai mult decat decent) sunt 120 ron. Un disc de frana pt fata este 1000 lei, etc.

Calitatea nu e neaparat la inaltimea preturilor. Sa zicem ca standardele sunt mai sus dar nu atat incat sa justifice pretul... De, platesti si pentru logo-ul stantat pe piesa chiar daca e facuta in China sau cine mai stie pe unde. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

 

DE CE AS FI RAU?????

 

pustiu intreaba si spune ce vede

 

de ex ai vazut unde "a vazut " el off cu GSA .....................in bucuresti in pipera

eu nu comentez ce se poate face cu ele ci doar ce a spus omul

 

care va....primi ...la un moment un SV

pe scurt nu stiu unde a vazut sau n-a vazut omul GS pe coclauri. eu spun doar ca am vazut si ca se poate.

 

cat despre "GS" stii de la ce vine macar??????parca din ce imi aduc aminte ceva cu ....STRADA :baldy:

 

pai cam stiu ce inseamna "GS". si da, iti amintesti corect, are legatura cu strada. insa, inainte de strada scrie GELANDE. :D

 

 

Ca sa iti faci o idee, intretinerea unui GS este destul de scumpa fata de alte motociclete, sa zicem Honda sau Suzuki. De exemplu: m-am dus sambata la BMW sa ii intreb cat costa placutele de frana spate - 380 lei. Foarte muuult! Un set de placute de frama pt BMW 1200 GS SBS (brand mai mult decat decent) sunt 120 ron. Un disc de frana pt fata este 1000 lei, etc.

Calitatea nu e neaparat la inaltimea preturilor. Sa zicem ca standardele sunt mai sus dar nu atat incat sa justifice pretul... De, platesti si pentru logo-ul stantat pe piesa chiar daca e facuta in China sau cine mai stie pe unde. :)

 

buna remarca. intr-adevar placutele "de origine" sunt ingrozitor de scumpe. DAR: placutele BMW m-au tinut in jur de 30k. cand am incercat SBS, de-abea au trecut de 20. acum sunt pe Galfer si sper sa storc vreo 17k din ele. una peste alta, costurile cam tot acolo ies. vorbesc de placutele fata. in general spatele tine mai putin.

 

ah, si daca tot veni vorba de SBS, am renuntat la ei taman pentru faptul ca un producator "decent" n-a fost in stare sa-ti dea seama ca placutele din spate la GS nu sunt simetrice. drept pentru care am fost nevoit sa polizez vreo 6 mm din placuta din interior ca sa incapa in etrier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah, si daca tot veni vorba de SBS, am renuntat la ei taman pentru faptul ca un producator "decent" n-a fost in stare sa-ti dea seama ca placutele din spate la GS nu sunt simetrice. drept pentru care am fost nevoit sa polizez vreo 6 mm din placuta din interior ca sa incapa in etrier.

 

UPS! Tocmai le-am comandat... Dar am un set de pile bune:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre "GS" stii de la ce vine macar??????parca din ce imi aduc aminte ceva cu ....STRADA :)

 

"Das BuchstabenkĂźrzel GS stand zunächst fĂźr „Gelände/Sport“, später fĂźr „Gelände/StraĂe“."

 

La inceput GS a insemnat teren/sport, apoi teren/strada :baldy:

(la inceput = lansarea seriei GS prin 1980)

 

Am p-acasa primul pliant de la lansarea 1200GS in 2004, majoritatea pozelor sunt cu unul galben cu roti spitate si cauciucuri de teren, facand enduro prin Peru sau Chile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Das BuchstabenkĂźrzel GS stand zunächst fĂźr „Gelände/Sport“, später fĂźr „Gelände/StraĂe“."

 

La inceput GS a insemnat teren/sport, apoi teren/strada :baldy:

(la inceput = lansarea seriei GS prin 1980)

 

Am p-acasa primul pliant de la lansarea 1200GS in 2004, majoritatea pozelor sunt cu unul galben cu roti spitate si cauciucuri de teren, facand enduro prin Peru sau Chile...

Au fost si in Romania unul rosu si unul negru :) !!/index.php?showtopic=425314&hl=cristache

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...