Roberte Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Fara oglinzi/numar/stop/far/semnalizari mergi tu pe strada? Ar trebui sa fii eutanasiat bai droghistule! Cat despre upgrade-urile tale: sa mori tu!!! Oare astea sunt jantele tale super smechere din magneziu(aluminiu defapt) jorjat? Luate de pe un rsv din 2004? Haide...poti mai mult...sau sunt unicat( rupte si sudate de tine ca la crf)? Apropo, ce inseamna "Suspensia fata stok refacuta ptr curse"? Ai internale schimbate sau doar uleiul schimbat in stil sabinRACE? Ca nu se intelege ce poti reface pentru curse? Uleiul/semeringurile?? Devii penibil.. Scrie-i PM daca nu te poti abtine, nu trebe sa vedem noi toti ce aveti voi de impartit. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 (editat) daca urmareai topicul vedeai ca nu eu am inceput cu insulte si amenintari(aici nu pe privat). Sunt un tip calm si cu bun simt....cand este cazul. Dar cand sunt acuzat de ceva pe nedrept ripostez.Si chiar daca nu aveam certuri cu el....prea se crede cel mai cel si are cele mai cel mai cel motor.Iar legat de circulatul cu motocicleta pe stazi asa...din cauza cocalarilor/racerilor ca el suntem toti huiduiti. Cred ca as fi penibil daca nu as lua atitudine fata de specimene ca el si nu invers. Asa ca daca tu tolerezi inconstienta si nu te deranjeaza sa fi bagat in aceeasi oala cu cei ca el cred ca ar trebui sa nu intervii O zi buna! Editat Mai 3, 2012 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 daca urmareai topicul ... Eu il urmaresc cu mare pasiune... E mai tare ca Urzeala Tronurilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Foarte misto pozele dar sincer exagerezi ptr situatii de trafic. Sabine, inca nu te-ai dat pe aici. Sunt cateva curbe cu vizibilitate maxima, asfaltul e turnat de vreo 2-3 ani si traficul e redus. Nu ma dau cu genunchiul pe jos prin sate. bravo sese , o sa venim si noi sa traversam pasul asta Danke! Tine-ma la curent cand vreti sa veniti, sa va tinem companie. @Staudesase- asta inseamna sa ai sange in pwla Nu e chiar asa. Cum i-am spus si lui Sabin, avem un bun "loc de joaca". Cu putin "antrenament", gume bune si o suspensie decenta, oricine se poate da asa pe aici. Pina si numele: Stau de 6 , spune totul, e atent, calculat. Inca nu a cazut pe curbele alea magnifice. La prima cazatura serioasa cu carenele tzipla, chiar daca scapa fara dureri, nu-l mai vedeti in ipostazele alea.Da, sint invidios ca nu am talentul lui sa nu cad la atitea iesiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 salutare, am si eu o intrebare are cineva un motor de R1 2002-2003 RN09 de vanzare ? sau daca stiti pe cineva care vine asa ceva va rog postati aici. Multumesc daca urmareai topicul vedeai ca nu eu am inceput cu insulte si amenintari(aici nu pe privat). Sunt un tip calm si cu bun simt....cand este cazul. Dar cand sunt acuzat de ceva pe nedrept ripostez.Si chiar daca nu aveam certuri cu el....prea se crede cel mai cel si are cele mai cel mai cel motor.Iar legat de circulatul cu motocicleta pe stazi asa...din cauza cocalarilor/racerilor ca el suntem toti huiduiti. Cred ca as fi penibil daca nu as lua atitudine fata de specimene ca el si nu invers. Asa ca daca tu tolerezi inconstienta si nu te deranjeaza sa fi bagat in aceeasi oala cu cei ca el cred ca ar trebui sa nu intervii O zi buna! chiar devii penibil tu nu stii ca nu trebuie sa ripostezi ? daca in trafic se face unu cu masina spre tine ce faci ? te faci si tu cu motocicleta spre el ? deci nu trebuie sa pui la suflet ca sa nu devii penibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r1/yzf-r1--2007-08/index.html?msg=3737107 uitati aici cum tre sa arate un r1 modificat...in viziunea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 salutare, am si eu o intrebare are cineva un motor de R1 2002-2003 RN09 de vanzare ? sau daca stiti pe cineva care vine asa ceva va rog postati aici. Multumesc chiar devii penibil tu nu stii ca nu trebuie sa ripostezi ? daca in trafic se face unu cu masina spre tine ce faci ? te faci si tu cu motocicleta spre el ? deci nu trebuie sa pui la suflet ca sa nu devii penibil al meu e de vanzare, rolly_88_c@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Calugaru Mihai sau Mad Alin sunt una si aceeasi persoana. Cu toate ca isi schimba identitatea (mizera in ambele cazuri) /index.php?/topic/676751-bisnitarul-de-la-ducati/ el continua sa scrie aiurea plin de rautate si invidie ptr cei ce se descurca (fara sa fure) cum face el... Staudesase. Merg pe moto viteza din 1992 (ca pana atunci am avut comuniste) si am 39ani. Sunt real cam batranel ptr ramura Viteza. Am fost in tot acesti ani la mii de iesiti cu prietenii si nu totdeauna ne-am intors toti acasa. Asta ma sperie cel mai mult si ma face sa exagerez in limitari (prin vorbe) ptr cei ce nu-i cunosc si chiar si ptr cei cunoscuti mie. Nu mai sunt Pro Teribilismelor cu toate ca nimeni (motociclist adevarat) nu se poate abtine. N-am stiut ca ai experientza si ca-ti cunosti extrem de bine traseul. Chiar si asa faptul ca erati 2, dubleaza factorul de stres si posibilitatea de accident. Oricum daca esti vechi in branse si mergi asa din experientza nu teribilism atunci revin la ce ti-am zis mai devreme, hai cu noi la RoSBK ca acolo cu toate ca-i mai scump macar e o gasca mare si misto. Cel putin asa cred eu dupa prima iesire. Bafta. Brembo. Moto pe care mi-ai postat-o e intradevar foarte valoroasa in partsuri si e lasata de serie pe ciclistica. A mea avea mari probleme pe suspensia fatza (ce-am rezolvat-o) si nu ma multumea in sicane acea greutate a jantelor si a lant pinioane. Nu am bani de la Parinti sau mosteniri si m-am bucurat mult ptr jante 800euro, lant 50 si pinioane strunjite ptr 520. Sper k o treime din bani sa-i recuperez la vanzarea jantelor-lantului si a pinioanelor serie si sa imi imbunatateasca asteptarile pe pista. Cat despre geometria R1 lui meuȘ Am ridicat seaua cu tot cu cadru si am pus o sea mai inalta din fibra cu burete racing (tapitzat) ptr a ma ridica mai mult in curbe si am facut rezervorul mai lung si cu aripioare ptr ami usura munca atat pe franare cat si pe viraj. Ptr modelul serie cu rezervor gen trambulina nu m-am simtit bine pe el pe pista. E facut asa la toate Japonezele ptr impact frontal sa te basculeze peste obstacol... Nu e cazul meu la curse si am copiat modelele Italiene pe care m-am simtit mult mai race ca si ergonomica. Ma rog... Suntem in R1 Topic unde fiecare isi impartaseste experientzele, problemele moto si sfaturile sale vis a vis de aceasta moto. Cu sigurantza dupa SlovakiaRing ma voi intoarce cu alte cerintze de la R1 meu sau nu, n-am de unde sa stiu daca nu incerc. Apropo de lant si pinioane R1. Le vand pe cele originale la 400ron. Mai am pinioane noi sau impecabile ptr mai multa putere ptr R1 orice an, mai am Jantele mele cu discuti frana la 300euro si amortizorul spate 70euro. Toate sunt de pe R1 meu 2007 cu 9500km reali. Merg pe orice R1 orice an. Si inca un Apropo vis a vis de R1 2007-08 ma intereseaza inca un motor daca are cineva de vanzare sau chiar si componente gen quloasa, arbore cu biele,cilindri cu pistoane sau fara, as vrea sa iontru in motor dar nu sa stau cu al meu desfacut pana fustruiesc totul ci sa lucrez direct componentele cumparate. Vreau sa fac acest R1 bomba. Sa-i dau drumu la fiecare magarus din toate incheeturile. P.S. Lista cu ce mi-a furat Mizerabilul de Mad Alin sau Calugaru Mihai, poate cineva de aici a cumparat si pot sa il dau pe mana politiei Camera Contur HD GPS Garmin 16/9 Bord GPT timpi pe circuit Maneta frana CRG Gold Culmea e ca Tasu lu mizerabilul asta e sef de post in satul lui. Adica ala e politistul si fisu e hotzul... Tara Romaneasca si mizeriile ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 N-am stiut ca ai experientza si ca-ti cunosti extrem de bine traseul. Faptul ca pun un genunchi jos intr-un viraj nu se poate numi experienta. Experienta se acumuleaza in ani de motociclism, iar eu sunt doar la inceput de drum. Am foarte multe de invatat si sper sa ajung sa-mi vad nepotii mergand pe 2 roti. Apreciez si respect modul tau de gandire. E normal ca dupa atatea situatii intalnite in trafic sa vezi lucrurile asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Calugaru Mihai sau Mad Alin sunt una si aceeasi persoana. Cu toate ca isi schimba identitatea (mizera in ambele cazuri) /index.php?/topic/676751-bisnitarul-de-la-ducati/ el continua sa scrie aiurea plin de rautate si invidie ptr cei ce se descurca (fara sa fure) cum face el... P.S. Lista cu ce mi-a furat Mizerabilul de Mad Alin sau Calugaru Mihai, poate cineva de aici a cumparat si pot sa il dau pe mana politiei Camera Contur HD GPS Garmin 16/9 Bord GPT timpi pe circuit Maneta frana CRG Gold Culmea e ca Tasu lu mizerabilul asta e sef de post in satul lui. Adica ala e politistul si fisu e hotzul... Tara Romaneasca si mizeriile ei... Ma bucur ca ai ripostat sabinRACE, nu de alta dar incepusem sa cred ca ma cert singur pe aici...(la ultime discutie ai promis ca nu ne mai bagi in seama). Culmea este ca esti mai prost decat o manea... In primul rand numele meu este Calugaru Madalin Alin si nu ma ascund de nimeni,nu am de ce. Daca vrei, pe langa lista iti dau si o poza, sa ma gasesti mai repede.Stau in Bucuresti de 6 ani asa ca nu vad legatura cu tatal meu... In mod normal m-ar deranja ca nu ai putin respect pentru tatal meu, caruia nu o sa ii ajungi nici la degetul mic, dar, fiind vorba de tine, sunt sigur ca nu ai intelege. SI daca eram un hot....oare de ce esti singurul care latra? Sunt un hot atat de bun, esti atat de prost incat doar pe tine am avut curajul sa te fur sau doar tu ai avut curajul sa acuzi desi stiai ca este tatal meu politist(mare buton de avion )? Concluzia? Cand iti faci tu filmele alea de drogat gasaste si tu ceva mai "real" nu baliverenele astea de 2 bani PP: Daca ai dat 800 de euro pe jantele acelea esti mai prost decat te credeam! Asfalt uscat tuturor si imi cer scuze ca inca mai postez ...nu ma pot abtine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Pina si numele: Stau de 6 , spune totul, e atent, calculat. Inca nu a cazut pe curbele alea magnifice. La prima cazatura serioasa cu carenele tzipla, chiar daca scapa fara dureri, nu-l mai vedeti in ipostazele alea.Da, sint invidios ca nu am talentul lui sa nu cad la atitea iesiri. ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune. asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea. Mad.alin sau intradevar calugaru mihai sunt aceiasi in proportie de 99%. aceiasi mentalitate, frustrare si foame pe ei. se vede ca a lucrat pe la Sabin, pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior. Editat Mai 5, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune. asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea. Mad.alin sau intradevar calugaru mihai sunt aceiasi in proportie de 99%. aceiasi mentalitate, frustrare si foame pe ei. se vede ca a lucrat pe la Sabin, pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior. Concluziile din faptul ca am lucrat pentru(la el nu se mai poate face nimic )sunt urmatoarele: 1- sunt o persoana foarte rabdatoare 2- imi place foarte mult motociclismul dim moment ce am rezistat 3 saptamani la el(si probabil mai lucram daca nu ma ameninta) Asta cu informatiile ...e deajuns o data sa il vezi si iti dai seama nu trebuie sa lucrezi pentrul el ca sa vezi asta. Am intalnit cunostinte/prieteni de-ai lui care spuneau ca este un drogat asa ca nu vad relevanta afirmatia. Daca tu crezi ca sunt frustrat insemna ca nu stii definitia cuvantului...din contra, eu ma amuz cand vad un ciumpalac ca el.Foame? Pe mine poate(nu stau tocmai bine financiar in perioada asta), pe Mihai...stai chill. "pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior." Prin asta imi dai dreptate O zi buna si tie! Editat Mai 5, 2012 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 @Sabin Nici eu nu am bani de la parinti, iar banii din mosteniri nu s-au dus in motor. Si daca sunt unii care sustin contrariu chiar le doresc sa se afle in situatiile prin care am trecut eu. Eu mi-am dramuit banii pe care i-am castigat din munca mea ca sa-mi satisfac acest capriciu personal, nu ca sa ma dau rotund printre....copii. Nu imi plac oamenii care se laud si care vorbesc fara sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 al meu e de vanzare, rolly_88_c@yahoo.com salut, nu cred ca ai inteles bine, eu vreau sa cumpar un motor DE R1 2002-2003 RN09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 salut, nu cred ca ai inteles bine, eu vreau sa cumpar un motor DE R1 2002-2003 RN09 intradevar nu am inteles, bafta la gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune. asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea. Adica, baietii care mai cad din SBK, SSP, Moto GP, BSB, etc, sint prosti , inecati si baga aiurea mina in gaz ? Pe deasupra, au si cauciucuri neadecvte? Oricine poate gresi, unii mai rar, altii mai des. Interesanta logica. Cazi in baie pe gresia uda. Daca toti ar fi calculati si norocosi ca Stau de 6, serviceurile moto ar da faliment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Adica, baietii care mai cad din SBK, SSP, Moto GP, BSB, etc, sint prosti , inecati si baga aiurea mina in gaz ? Pe deasupra, au si cauciucuri neadecvte? Oricine poate gresi, unii mai rar, altii mai des. Interesanta logica. Cazi in baie pe gresia uda. Daca toti ar fi calculati si norocosi ca Stau de 6, serviceurile moto ar da faliment. eu ma refeream la mers cat de cat decent, nu facut performanta pe drumurile publice. aia care cad la SBK, GP..... sunt undeva la limita"bunului simt" fata de guma. eu ma refeream ca pe tihuta la mers sportiv(decent) nu ai cum sa cazi mai ales daca si cunosti zona, cum e stau de 6 De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista. stiu, am auzit de el. pan la urma sa dus el Simonceli, doar ca la el a fost pisica neagra si adrenalina din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista. S-a spus clar ca pilotul israelian si-a pierdut cunostintza inainte sa se indrepte spre stilpul care i-a curmat viatza. Din momentul in care pilotul a pierdut controlul moto pina la stilp, sint 500m, viteza reala in pinctul unde a pierduto nu e mai mare de 120km/h, numai daca iei mina din gaz , tot se opreste in 500m. Colegii sai israelieni au pomenit ca ar fi suferit cu inima. Marshalul care raspundea de zona, se uita in directie opusa cind israelianul a trecut ca calaretul fara cap pe linga el, se produsese un accident in acelasi timp in dreapta lui. Eram acolo, nu vorbesc din citit pe net. Controlul medical serios nu e un simplu moft. Inchipuitiva ca sinteti la sala de fortza, faceti impins la piept, greutate maxima, faceti un atac de inima, va pierdeti cunostintza, va cade haltera pe git, RIP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Pe scurt, moartea poate lovi oriunde. Inteleg inflacararea cu care se promoveaza Rosbk si nu o vad ca pe un lucru rau. Ma deranjeaza doar faptul ca aproape toti cei care se dau pe circuit promoveaza ideea "hai pe circuit , pe strada o sa mori". News Flash, intr-o zi o sa murim cu totii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvlad Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 News Flash, intr-o zi o sa murim cu totii. nu cred.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 toti cei care se dau pe circuit promoveaza ideea "hai pe circuit , pe strada o sa mori". pai incearca sa amelioreze rata mortalitatii in randul reisarilor. (vezi accidentul de pe cheia cu tanarul ce a intrat in masina) daca ar fi fost in tara circuit, era alta poveste. dar nici cel de la Adancata nu se mai stie nimic.....interesele politice au fost si acolo din ce citisem undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Salut, Nu am desfacut pana acum nici un r1,nu prea stiu cum stau lucrurile in "interior" dar...intreb ca un profan: S-ar putea pune la modelul 2002-2003 evacuare si codita de 2004 ? arata parca mai bine Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 pai incearca sa amelioreze rata mortalitatii in randul reisarilor. (vezi accidentul de pe cheia cu tanarul ce a intrat in masina) daca ar fi fost in tara circuit, era alta poveste. dar nici cel de la Adancata nu se mai stie nimic.....interesele politice au fost si acolo din ce citisem undeva. Ideea cu circuit in RO e falsa, tu daca ai locui in Arad, Timisoara, Oradea, zona de Vest , unde, esti in 3-4 ore la Hungaroring, in 5-6 ore la Slovakiaring, Pannoniaring, ai prefera sa te tuci 7-8 -9 ore la Adincata? Citi raceri din zona de Vest se duc la circuit? Putini, foarte putini raportat la numarul de forjatori. Contorizati numarul accidentelor grave citind acest forum? Nici macar jumatate nu ajung aici. Ai fi preferat ca toti racerii ce se dau la circuit, sa taca, sa nu-si dea cu parerea? Eu am forjato pe Cheia, m-am basculat la Timisul de Sus, am continuat s-o forjez pe Cheia pina cind intr-o zi cind era sa intru intr-o masina pe contrasens din vina mea, tot in aceeasi ora am calcat pe o mica piatra , aplecat fiind, si am scapat la mustatza, dupa citeva minute amicul meu care era in fatza mea a alunecat si s-a dus in santz, coaste rupte, motorul acordeon. Intoarcera din ziua aceea a fost un cosmar, inca 2 raceri facusera accidente pe Cheia si asteptau cu motoretele prin santzuri si cu fizicul accidentat sa vina cineva sa-i ridice in masina. Totul, in 2 ore. A fost ultima iesire., eu nefiind practic accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Salut, Nu am desfacut pana acum nici un r1,nu prea stiu cum stau lucrurile in "interior" dar...intreb ca un profan: S-ar putea pune la modelul 2002-2003 evacuare si codita de 2004 ? arata parca mai bine Merci Se poate orice, dar costurile vor fi pe masura cerintzei. Am si iti pot monta pe 03 spatele si tobele de 08 la un pret integral de 700euro. Cadru, coditza, sei, tobe, galerii, electrica, plasticaraie si sudurile in aluminiu si titan-inox aferente proiectului+vopsitoria. Circuitul in mod normal se bucura de mult mai mult si rapid ajutor de a te salva (din nebunia incercarilor spre experientza) si de o calitate asfalt- servicii mult peste trafic si un eventual balegar pe punctul 0. Sfatuiesc pe toti cei ce-i fad talentati sau teribilisti sa n-o mai faca pe strada ci in spatiile special amenajate unde nu pun in pericol decat viatza lor si a celor k el. E mai cool asa. E mai corect fata de toata lumea. Dupa ce te dai pe circuit, ajungi oricum sa-ti cunosti mult mai bine motocicleta si factorii aferenti aderentzei-pilotajului. Nu am zis nimic rau-gen ca Stau de sase n-ar avea o pozitie buna sau ca n-ar cunoaste zona ci doar ca s-a anturat cu alt coleg in curbe deosebit de periculoase ce ar putea influientza viatza mai multor persoane din lumea normala. Real intre Motociclisti sunt doar cativa care intradevar au ceva in creer ce este stimulat de necesitatea riscului-adrenalinei-control. Staudesase e unul din ei. E normal k cei mai batranei sa simta asta si sa incerce sa-l linisteasca. Din experientza momentelor naspa. In alta ordine de idei e o aberatie sa ceri unui om ce iubeste acest factor de risc sa-i ceri sa nu-l mai foloseasca atata timp cat nu-l costa nici macar 10% din cat l-ar costa sa merga pe circuit. Omul e de acolo si acolo se da asa cum vrea el... Aia e. Mult noroc si atentie staudesase si felicitari ca ai ales lafel k noi sa te dai pe R1. Nu uita ca ingerii se tin dupa tine, Dracii vin din contrasens... Editat Mai 6, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.