Cip M Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Spune Jagi niste detalii despre Auto-Blipper , ca suna foarte interesant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 gasesti pe net informatii detaliate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Dar nu stiu cum functioneaza cu ECU resoftat de Jagi sau cu schimbator inversat . Asta ma intereseaza in primul rand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Dar nu stiu cum functioneaza cu ECU resoftat de Jagi sau cu schimbator inversat . Asta ma intereseaza in primul rand ! Reverse shift lucreaza normal. Diferenta e la cum e pozitionat. Adica invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Mai detaliati treaba asta cu schimbatorul inversat,ca eu mai de la tzara,nu pricep As fi fost interesat de treaba asta pt ca mi se intampla de multe ori sa ma grabesc la schimbare in superioara si sa nu trag corespunzator de tija in sus,si imi ramane aiurea intre viteze,presimt ca o sa ii fwt ceva cu graba asta.Lucrul asta s-ar rezolva rapid daca as avea posibilitatea sa schimb in jos.Numai ca tija de la schimbator trece prin cadru si nu pot sa o intorc,exista alta modalitate? Nu m-am interesat indeajuns,are vreun reglaj pt lungimea cursei ? (pt ca mi se pare f lunga,tre sa ridic multisor in sus pana sa intre in vit. superioara,intrarea in viteza se face ok,unsa,nu e problema,nu sare din viteza,se comporta f bine,numai ca trebuie cursa dusa perfect pana la capat,ceea ce eu de multe ori din graba,neglijez). Mi-ar fi foarte convenabil daca as putea sa schimb in jos sau daca macar as putea sa rezolv sa fie cursa "manetei" schimbatorului mai scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Viteza 1 este in sus si superioarele in jos. E mai usor pe inclinat sa apesi decat sa bagi varful cizmei sun schimbator. Te obisnuiesti cu noul mod de a schimba in maximum 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Viteza 1 este in sus si superioarele in jos. E mai usor pe inclinat sa apesi decat sa bagi varful cizmei sun schimbator. Te obisnuiesti cu noul mod de a schimba in maximum 2 saptamani. Da Cesar,stiu si eu treaba asta,asta si vreau,problema e cum se poate face modificarea asta ? (avand in vedere ca tija schimbatorului nu poate fi sucita ca trece prin cadru) Editat Februarie 25, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Da Cesar,stiu si eu treaba asta,asta si vreau,problema e cum se poate face modificarea asta ? (avand in vedere ca tija schimbatorului nu poate fi sucita ca trece prin cadru) pune si tu o poza sa vedem. eu nu stiu cum trece la tine. dar poti taia cadrul ca o ideie asa mai indrazneata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Trebuie facuta o piesulica si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Baross, tija trece prin cadru.... nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Ia si da-ti cu parerea. E plin netul de poze frate... of Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Ia si da-ti cu parerea. E plin netul de poze frate... of nu merge decat daca ai scarite race ,parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Salut, Doresc sa imi cumpar un ulei bun pentru r1 meu din 2001.Ca si marca o sa aleg yamalube dar am de ales intre 15W-50 Full Synthetic with Ester sau 10W-50 Semi-Synthetic for Sport.Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Sa puna o poza sa ne dam si noi cu parerea mai concret. Nu se poate face o noua tija precum sunt alea la choppere pentru comenzi avansate? Au niste coturi ca sa ocoleasca eventualele obstacole. Uite o solutie : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Pt a rezolva elegant schimbarea treptelor de viteza, si fara a depinde de tipul de scarite, se cumpara din China un levier, o bucsa , acestea se vor instala pe surubul care prinde motorul de cadru. Costa in jur de 40-45$ cu transport inclus. Este copia de la schimbatorul de la Gilles Tooling. Asa e la a mea. Chinezariile galbene pot fi inlocuite si cu scaritele stock, shifterul devine independent. Editat Februarie 25, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) aveti careva de vanzare o oglinda originala dreapta de R1 2003? Editat Februarie 26, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Georgica vorbeste cu disabled_cata & solo_gsxr poate au ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remusik2000 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salut,stie careva cum se relgleaza relantiul la RN09? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salut,stie careva cum se relgleaza relantiul la RN09? Ai un surub pe partea stanga, tre' sa bagi mana pe sub partea superioara a cadrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Georgica vorbeste cu disabled_cata & solo_gsxr poate au ei multam mult:) pe cata l-am gasit printre membrii,pe solo nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 E fratele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salut!! imi poate spune si mie cineva cat ulei intra la un R1 din 2000, si ce ulei imi recomandati sa ii pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Din manual : Lene mare ... Editat Februarie 26, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 L-ai lamurit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 am si eu o intrebare..cine a folosit uleiul bel ray exp pentru r1 daca poate sa imi dea si mie un sfat..o impresie ca as vrea sa "tradez" motulul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.