yo4hgx Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 http://www.belrayracing.com/performance-lubricants/racer-profile-carlos-checa/ Q: What is your favorite Bel-Ray product? A: EXS Synthetic Ester 4T Engine Oil Mie imi miroase mai mult a chestie comerciala, nu se subintelege deloc ca ar si folosi la motorul din SBK asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawarider 2 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Salut am o intrebare pt detinatorii de r1 big bang daca ar putea sa-mi spuna exact distanta dintre suruburile care tin etrierul fata .Mersi si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 sint la fel ca la 2007 2008, am sa masor distantza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawarider 2 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 mersi m-am documentat 130 mm intre centrul suruburilor mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 adica asta? http://www.belray.com/bel-ray-exs-synthetic-ester-4t-engine-oil Da De un an insa, Bel Ray a mai dezvoltat un ulei de curse care nu a fost disponibil pe piata. Ni s-a spus ca se va gasi in curand si la distribuitori. Greu de crezut ca in SBK se folosesc uleiuri multi-grad... sau cel putin cu indici atat de "largi". 5W 40, 10W 40, 10W 50 si 15W 50 Se folosesc in functie de conditiile de temperatura. La GP am inteles ca se merge cu ceva mai suPtire. 0W 20 dar acolo secretele sunt mult mai bine pazite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 sa inteleg ca pot miza pe Bel Ray. cred ca o sa-mi fac comanda de un EXS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 (editat) http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/1998/uleiuri-si-lubrifianti/#none eu de aici vreau sa imi iau exp-ul:D stiti alt magazin online unde as putea gasi alt model de la ei? Editat Martie 3, 2013 de bogdykart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 de acolo imi voi da si eu comanda. vad ca sunt importatori directi ai Bel Ray http://www.belray.com/locator/536?did=556 ceilalti: partseurope.eu nu prea vad sa aiba detalii pe site. am gasit doar in PDF ceva. cu cei de la motonetro am vorbit si pe mail si mi s-au parut foarte sociabili cu clientul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 de acolo imi voi da si eu comanda. vad ca sunt importatori directi ai Bel Ray http://www.belray.com/locator/536?did=556 ceilalti: partseurope.eu nu prea vad sa aiba detalii pe site. am gasit doar in PDF ceva. cu cei de la motonetro am vorbit si pe mail si mi s-au parut foarte sociabili cu clientul. multumesc pt informatie..tocmai de asta imi era frica sa nu cumva sa aiba produse contra-facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 nu stiu in furca ce sa pun. ei imi recomanda 5W sau 10W multumesc pt informatie..tocmai de asta imi era frica sa nu cumva sa aiba produse contra-facute vezi ca TVA-ul il calculeaza la urma. hmmmmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 nu stiu in furca ce sa pun. ei imi recomanda 5W sau 10W vezi ca TVA-ul il calculeaza la urma. hmmmmmm nu am schimbat niciodata uleiul in furca..in legatura cu tva-ul mi se pare o prostie sa nu il pui in pretul afisat pe site doar pentru a atrage clienti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Servisarea suspensiei se face la doi ani sau 20-25.000 km. E foarte importanta dar neglijata de multi motoristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Ai dreptate Cesar , sevisarea suspensiei se face la doi ani sau 20-25000 km , in conditii normale si pe drumuri cat de cat civilizate . In Romania , tinand cont de calitatea drumurilor , cred ca si o data pe an e prea putin Cine ce recomanda pt. furca de Yamaha ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Kayaba M01, are viscozitatea de 15.6 la 40grd C. Preferabil Ohlins. R6 2006+ merge pe ulei Ohlins in furci, foarte putini citesc manualul de intretinere si habarnuau. Daca puneti nechezol gen Motul, Motorex, Putoline, aveti grija sa nu fie mai gros de 5W, ideal e 2.5W. Ohlinsul e bun datorita stabilitatii viscozitatii cu temperatura, adica, o furca reglata la 10 grdC merge la fel si la 30grd C. Pt ulei subtire, trebuie si simeringuri bune, adica NOK,, materialul din care se fabrica cele OEM , si care , stiti si voi, tin si o viatza, 30 000km. Ulei KYB01, Ohlins gasiti la pret normal la Zupin, daca luati 3-4l iesiti ieftin la transport. Uleiul Ohlins il cautati sa aibe viscozitatea intre 15-20 la 40grd C. Editat Martie 4, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Merci Jagi ! Informatii utile , ca de fiecare data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Putin stiu ca uleiul Ohlins nu este un ulei tipic pt suspensie. Poate fi asemanat cu o spuma, in care "bulele" de gaz sunt extrem de mici, nu se vad cu ochiul liber. De aici si comportamentul sau foarte bun in amortizoare. Tehnologia lor este cea mai avansata la momentul de fata, de asta si pretul este unul pe masura. Pentru high-performance se justifica un astfel de produs. Pt uz de zi cu zi, costul e destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) http://www.ohlins.com/test_ny_artikel/Motocross-MC/Fluids/ pe Zupin e doar 23euro/l, la 3-4 sticle nu e mult deloc ca investitie. http://www.transmoto.com.au/publish/products/7799233/Comparative-Oil-Weights-Table Eu mi-am pus la R1 -ul meu Ohlins 1309 amestecat cu 1311 , 70/30%. Editat Martie 4, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccalugaru_mihai Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 hai sa ne strangem mai multi sa dam o comanda de ulei. eu unul as vrea doua recipiente. cine s emai baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Eu mi-am pus la R1 -ul meu Ohlins 1309 amestecat cu 1311 , 70/30%. De ce ai facut combinatia asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Kayaba M01, are viscozitatea de 15.6 la 40grd C. Preferabil Ohlins. R6 2006+ merge pe ulei Ohlins in furci, foarte putini citesc manualul de intretinere si habarnuau. Daca puneti nechezol gen Motul, Motorex, Putoline, aveti grija sa nu fie mai gros de 5W, ideal e 2.5W. Ohlinsul e bun datorita stabilitatii viscozitatii cu temperatura, adica, o furca reglata la 10 grdC merge la fel si la 30grd C. Pt ulei subtire, trebuie si simeringuri bune, adica NOK,, materialul din care se fabrica cele OEM , si care , stiti si voi, tin si o viatza, 30 000km. Ulei KYB01, Ohlins gasiti la pret normal la Zupin, daca luati 3-4l iesiti ieftin la transport. Uleiul Ohlins il cautati sa aibe viscozitatea intre 15-20 la 40grd C. Excelent comentariu! Atentie doar ca la aceeasi indici declarati vascozitatatea propriu-zisa e diferita de la producator la producator. Concret, spre exemplu Motorex 10W este mai "gros" decat Motul 10W... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 De ce ai facut combinatia asta ? Sa-l mai subtiez putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 E o practica curenta, pentru customizarea vascozitatii uleiului de amortizor. Proportiile care se combina, sunt descrise de producator. bogdane, banuiesc ca nu-ti convenea amortizarea la "high speed". Ai umblat si la "shim-uri"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Salut, A incercat cineva din proprietarii cu R1 sa puna METABOND GOLD in motor?As dori pareri pro si contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Poti sa pui fara grija. E foarte smechera inventia. Am pus in mai multe, si motoare vechi dar si noi. Cel mai bun feedback a venit de la clienti cu choppere antice dar si un DR650 din 93 care a venit cu culbutorii si axa cu came polizate. 100 ml sunt suficienti pt o motocicleta. Editat Martie 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 La un flacon de 250ml spune ca trateaza de la 4 la 8 l de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.