Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

de acolo imi voi da si eu comanda. vad ca sunt importatori directi ai Bel Ray http://www.belray.com/locator/536?did=556

 

ceilalti: partseurope.eu nu prea vad sa aiba detalii pe site. am gasit doar in PDF ceva.

 

cu cei de la motonetro am vorbit si pe mail si mi s-au parut foarte sociabili cu clientul.

multumesc pt informatie..tocmai de asta imi era frica sa nu cumva sa aiba produse contra-facute :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu in furca ce sa pun. ei imi recomanda 5W sau 10W



multumesc pt informatie..tocmai de asta imi era frica sa nu cumva sa aiba produse contra-facute :D

vezi ca TVA-ul il calculeaza la urma. hmmmmmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu in furca ce sa pun. ei imi recomanda 5W sau 10W

 

vezi ca TVA-ul il calculeaza la urma. hmmmmmm

nu am schimbat niciodata uleiul in furca..in legatura cu tva-ul mi se pare o prostie sa nu il pui in pretul afisat pe site doar pentru a atrage clienti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Cesar , sevisarea suspensiei se face la doi ani sau 20-25000 km , in conditii normale si pe drumuri cat de cat civilizate .

In Romania , tinand cont de calitatea drumurilor , cred ca si o data pe an e prea putin :)



Cine ce recomanda pt. furca de Yamaha ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kayaba M01, are viscozitatea de 15.6 la 40grd C. Preferabil Ohlins. R6 2006+ merge pe ulei Ohlins in furci, foarte putini citesc manualul de intretinere si habarnuau. Daca puneti nechezol gen Motul, Motorex, Putoline, aveti grija sa nu fie mai gros de 5W, ideal e 2.5W. Ohlinsul e bun datorita stabilitatii viscozitatii cu temperatura, adica, o furca reglata la 10 grdC merge la fel si la 30grd C. Pt ulei subtire, trebuie si simeringuri bune, adica NOK,, materialul din care se fabrica cele OEM , si care , stiti si voi, tin si o viatza, 30 000km.

 

Ulei KYB01, Ohlins gasiti la pret normal la Zupin, daca luati 3-4l iesiti ieftin la transport. Uleiul Ohlins il cautati sa aibe viscozitatea intre 15-20 la 40grd C.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin stiu ca uleiul Ohlins nu este un ulei tipic pt suspensie. Poate fi asemanat cu o spuma, in care "bulele" de gaz sunt extrem de mici, nu se vad cu ochiul liber. De aici si comportamentul sau foarte bun in amortizoare.

Tehnologia lor este cea mai avansata la momentul de fata, de asta si pretul este unul pe masura.

Pentru high-performance se justifica un astfel de produs. Pt uz de zi cu zi, costul e destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ohlins.com/test_ny_artikel/Motocross-MC/Fluids/



pe Zupin e doar 23euro/l, la 3-4 sticle nu e mult deloc ca investitie.



http://www.transmoto.com.au/publish/products/7799233/Comparative-Oil-Weights-Table



Eu mi-am pus la R1 -ul meu Ohlins 1309 amestecat cu 1311 , 70/30%.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kayaba M01, are viscozitatea de 15.6 la 40grd C. Preferabil Ohlins. R6 2006+ merge pe ulei Ohlins in furci, foarte putini citesc manualul de intretinere si habarnuau. Daca puneti nechezol gen Motul, Motorex, Putoline, aveti grija sa nu fie mai gros de 5W, ideal e 2.5W. Ohlinsul e bun datorita stabilitatii viscozitatii cu temperatura, adica, o furca reglata la 10 grdC merge la fel si la 30grd C. Pt ulei subtire, trebuie si simeringuri bune, adica NOK,, materialul din care se fabrica cele OEM , si care , stiti si voi, tin si o viatza, 30 000km.

 

Ulei KYB01, Ohlins gasiti la pret normal la Zupin, daca luati 3-4l iesiti ieftin la transport. Uleiul Ohlins il cautati sa aibe viscozitatea intre 15-20 la 40grd C.

 

Excelent comentariu! Atentie doar ca la aceeasi indici declarati vascozitatatea propriu-zisa e diferita de la producator la producator. Concret, spre exemplu Motorex 10W este mai "gros" decat Motul 10W...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o practica curenta, pentru customizarea vascozitatii uleiului de amortizor.

Proportiile care se combina, sunt descrise de producator.

 

bogdane, banuiesc ca nu-ti convenea amortizarea la "high speed". Ai umblat si la "shim-uri"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui fara grija. E foarte smechera inventia.

Am pus in mai multe, si motoare vechi dar si noi.

Cel mai bun feedback a venit de la clienti cu choppere antice dar si un DR650 din 93 care a venit cu culbutorii si axa cu came polizate.

100 ml sunt suficienti pt o motocicleta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar nu ai nevoie sa bagi tot flaconul.

Am gasit in ulei metabond neconsumat cand am facut schimbul, de aia zic sa pui mai putin. Metabondul nu e aditiv de ulei, e tratament pt metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa-mi iau o baterie pt. R1 03 ceva informatii si detalii care trebuiesc stiute amperaj...d-abia am schimbat statorul si incarca 13 dupa 3000 ture bateria e si veche ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea Shobo2020 :D vezi ca doar la 1000 rr e problema cunoscuta cu statoru... la R1 nu prea exista... are si R1 problemele lui tipice dar statorul cu siguranta nu face belele decat daca ai trantit-o pe partea aia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat statorul am loat baterie noua a cazut releu =))

cred ca motocicleta ta trebuie dusa la Tanacu. schimba releul si sa vedem ce mai cade. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...