Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Nu e senzorul, e frig afara, uleiul s-a ingrosat si coboara mai greu la loc in baie, deaia se aprinde becul. Solutia, e sa mai pui 200ml de ulei in mtoreta.E povestea eterna de la Yamaha.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

levi,Nicu sunteti sefi,am ajuns acum la munca si ma uitam pe foaia(istoricul) motocicletei pt anul asta si anul trecut ,am in facut 2500km iesit doar duminicile insorite din 2 in 2 vichenduri , anul trecut au fost 3100 dintr-un total de 15600 cat are ea acum

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e senzorul, e frig afara, uleiul s-a ingrosat si coboara mai greu la loc in baie, deaia se aprinde becul. Solutia, e sa mai pui 200ml de ulei in mtoreta.E povestea eterna de la Yamaha.

sunt de acord cu tine , dar cum i-ti explici ca si dupa o tura de 100 km sta tot aprins , uleiul in cazul acesta cu siguranta nu mai ieste rece !

la masuratori senzorul la cel de-al doile grup de valori a fost intre 300-360 ohm , deci mult pe departe fata de ce spune "cartea " si anume :

 

1. 108-132 ohm pentru nivel scazut (fara ulei )

2. 526-624 ohm pentru nivelul normal ( conditii in care martorul ar trebui sa se stinga )

post-43687-0-09081800-1380537775_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule, vezi ca in China se gasesc scarite cu 140-150$ aduse aici in RO, deci ieftine, si mai mult decit bune. Un peg rupt costa 10 euro, facut la noi la Bucuresti.Trebuie doar avut grija sa aibe rulmentii la leviere , dublu, ceva de 2 rinduri de bile. Si inca ceva, sa aibe sistemul de schimbare al treptelor, complet independent fatza de scaritza stinga.

Da, stiu, l-am vazut la tine. Te stresez inainte sa le iau.

 

Nu e mult -2? (e undeva intre +5 si +6 pe spate) eu i-am pus -1 pe fata la a mea si e foarte ok, mult mai bine decat stock, trage mai bine

Am pus -2 pe fata inainte sa merg anul trecut la Hungaro (fiind un circuit mai tehnic). M-am obisnuit cu el si-mi place asa.

 

levi,Nicu sunteti sefi,am ajuns acum la munca si ma uitam pe foaia(istoricul) motocicletei pt anul asta si anul trecut ,am in facut 2500km iesit doar duminicile insorite din 2 in 2 vichenduri , anul trecut au fost 3100 dintr-un total de 15600 cat are ea acum

Si eu ies doar in weekend-urile calde, atunci cand nu ploua, cand nu ma duc la pesti sau nu sunt la vreo nunta. :D Tocmai de aceea motocicleta mea arata acum 14.300 km. :P Cand o s-o vand, o sa fie o motocicleta de 7-8 ani cu 25.000 km reali. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele

odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci

cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china :)

scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide ..

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule ai luat virusul pescuitului rau de tot mai ales ca ai inceput sa visezi si noaptea ... e clar :))

Aurelian nu ne-ai mai pus poze cu aprc`ul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura problema la scaritele chinezesti e jocul in rulmenti ..tolerantele

odata montate tragi de ele stanga dreapta si se misca in draci

cu cele made in eu ..nu mi s-a intamplat , costa 2 bani in plus fata de made in china :)

scaritele odata montate trebuiesc sa fie foarte rigide ..

Mac, mai stii cind ne-am luat amindoi de la acelasai vinzator chinez , doar ansamblul de shifter? La mine si acum merge ca in prima zi, rulmentul e beton, nu s-a marit deloc jocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul viitor o sa-i cumpar neaparat o acceleratie rapida. Mansonul de R6 ii scurteaza cursa, dar nu cat simt eu nevoia.

 

Am si eu niste nelamuriri : fiind cursa foarte lunga,as vrea si eu sa-i pun o cursa putin mai scurta,dar nu din aia race (am probat la un prieten si mi se pare criminala).Banuiesc ca cea de pe un r6 m-ar coafa de minune.Ce vreau sa te intreb : de la ce model de r6 se poate pune pe a mea ? (rn12).Si ce trebuie schimbat,adica pur si simplu,le schimbi intre ele si gata?

Prietenul care si-a schimbat accel de care ziceam ca mi s-a parut prea razna avea un r6 2003-2004,primul model cu inj dar fara usd pe fata.Oare se potriveste accel stock pe care a dat-o el jos?

 

 

Barbatii au ramas tot la motociclete de strada, n-au fugit in padure, ca fetitele. :blbl:

:cheers:

Asta a cam durut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mu Method, R1 2004-2006 are acceleratia ceva mai scurta ca cea de 2007. Deci, inlocuirea tubului de la R1-ul tau cu unul de la un R6 2006, nu va rezolva mare brinza, e fix pix, e probat de mine pe motoreta unui prieten. Cauta o acceleratie rapida de la Active, poate gasesti la dezmembrari, nu conteaza ce model gasesti, trebuie doar tubul de 44mm, cu suportul. Cablurile dedicate costa , noi, doar 25 lire. Eu folosesc de 2 ani Active, si e megasmecherie, exact cit sa faci o miscare completa a miinii. Daca iei kitul complet, ai si tubul de 42mm, ceva mai lunga acceleratia, dar nu ai s-o folosesti.



Ai toate specificatiile pe site-ul producatorului.



http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_nomal.html



http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/hi_thro_en_line.html#line_date



http://www.easyriderimports.com.au/pdf/ActiveThrottleOptions.pdf

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham,m-am lamurit.Mersi de explicatiile detaliate.

Ma speriasem de accel. "rapide" aftermarket dupa ce am mers cu r6-le amicului meu care era atat de scurta incat nu era deja insane,abia miscai mana si ajungea la maxim.Dar vad ca astea active iti dau mai multe cu care te poti juca.

La mine mi se pare super-lunga accel,oricum mult mai lunga decat la restul motoretelor pe care m-am dat,la 2007 inseamna ca e de-a dreptul enervanta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

Eu m-am simtit foarte bine si cu Bridgestone R10. Mentionez ca era destul de uzat cand l-am montat si s-a comportat foarte bine. Probabil unul nou sau cu uzura minima este si mai ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

 

Depinde ce vrei sa faci cu ea.

 

Eu am Gp racere medium si pot sa spun ca sunt de nota 15.Se incalzesc ff repede.Aderenta si siguranta sunt mult peste ce am avut pana acum.Ca si rezistenta in timp sunt foarte ok,nu se gata chiar asa repede (normal ca nu le comparam cu gume sport-touring).

Per total sunt ce trebuie,se pupa foarte bine cu motoreta.Jos palaria.

Inainte o ardeam pe Pilot Power,care sunt niste gume foarte bune,bine,pastrand proportiile.E adevarat ca dpdv al performantelor nu se compara cu Gpracer-ul,dar nici ca pret nu se compara.Insa pt pretul la care sunt,sunt niste gume foarte foarte bune zic eu.

Dupa cum am mai spus,depinde cum meri.Daca vrei sa scoti untul din ea,iti trebuie niste gume bune,nu mere altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai mi-am schimbat cauciucul spate (Bridgestone R10) si il am pe cel vechi in garaj .. mai merge cateva sute de KM (vechi insemnand 1 an). In primavara schimb si fata .. daca vrea cineva sa le ia la un pret promotional ca sa isi faca o idee daca se merita sa dea 2000 de RON pe un set nou, dati-mi un mesaj.

Jagi mi-a zis acum 3 luni ca R 10 este optiunea de luat in calcul, recomandat de el.

Bun sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R10 e gata in max 3000km, este superlipicios. Daca estimati ca faceti numarul asta de km/an, va luati un spate nou in fiecare an, daca bagati km la greu, depinde citi bani sint disponibili. Oricum, mersul tare costa scump. Nu ne-am luat R1 sa ne intreaca si Loganul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesorii de R1, din experienta voastra ce e mai bun ca Dunlop d212?

Inafara de pinot noir.

Ai simtit nevoia de un cauciuc mai bun decat D212? Eu m-am dat cu el atat pe strada cat si pe circuit. La mersul meu n-am simtit nevoia de altceva si mai bun.

Mie mi-a placut si Dunlop KR108 prin prisma dimensiunilor "nesimtite", doar ca se incalzeau mai greu (m-am dat pe strada cu el).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...