Method Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Bun,de acord.Stie totusi cineva un site,etc cu placute?Adica nu sa ma uit la ele,sa le comand si eu.Respectiv,pe persoana fizica.Ahmm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Am si eu o intrebare,pt r1 rn12,ce placutze sa-i iau pe fata ? Ce producator?sintered sau asa-zisul ceramic? Cat de tare pui frana? Carbon... ce aia carbon sau dublu carbon? Vax albina - denumire de marketing, este tot metal in ele. Nu e placuta pe baza de carbon pentru ca o pui tot pe disc de metal. marketingul asta e chiar periculos.... Acum sa revenim: cat de tare pui frana si ce guma ai pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Eu am pus Carbone Lorraine SBK5. Se adapteaza perfect pe stilul meu de mers. N-o sa le schimb in viitorul apropiat, n-am nevoie de mai mult. Cred ca are Cesar de vanzare. Editat Februarie 21, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Eu am pus Carbone Lorraine SBK5. Se adapteaza perfect pe stilul meu de mers. N-o sa le schimb in viitorul apropiat, n-am nevoie de mai mult. Cred ca are Cesar de vanzare. asa asa..la recomandarea cui? asa si eu,rulez cu CL SBK5 de aprox 3 ani,si pt stilul meu sunt impecabile.atat stradal,cat si pe circuit,si-au facut datoria cu prisosinta.recomand cu caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) Prima data am auzit la tine , apoi am vazut ca toata lumea ce le foloseste a venit cu feedback-uri pozitive. Editat Februarie 22, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) Cat de tare pui frana? Carbon... ce aia carbon sau dublu carbon? Vax albina - denumire de marketing, este tot metal in ele. Nu e placuta pe baza de carbon pentru ca o pui tot pe disc de metal. marketingul asta e chiar periculos.... Acum sa revenim: cat de tare pui frana si ce guma ai pe fata? Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power. @ Stau-de-6 : Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham. Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere? Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081 Editat Februarie 22, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power. @ Stau-de-6 : Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham. Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere? Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081 nu papa discul deloooc SBK5-urile.sunt foarte user-friendly.eu am facut cu Hornetul peste 20k cu SBK5(a incasat abuzuri pe franare la greu) si absolut nici urma de uzura prematura,de asemenea cu R1-le am facut 11k cu ele si la fel(printre care o intrare pe circuit de o zi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Eu m-am dat doar 4k km, deci nu pot sa spun cum uzeaza discurile in timp. Exact cum a spus si George, sunt extraordinare atat pe strada cat si la cate un trackday (pt nivelul nostru). Eu zic sa le incerci, o sa-ti placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power. @ Stau-de-6 : Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham. Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere? Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081 Ai vazut ce spu si colegii - sunt cam extrem de smechere Am studiat putin fenomenul si diferente cu alte placute din punctul meu de vedere. Am mai scris o postare mai demult, tot ca explicatie si am sa o redau in continuare: " Vreau sa-ti dau si cateva informatii mai pe larg despre felul in care se poate descoperi daca placutele pe care le folosesti sunt predispuse la glazurare sau nu. Cine a facut cursul de tribologie la scoala ar trebui sa cunoasca tema si daca e baiat destept si a studiat putin fenomenul, se prinde cum sta treaba. O placuta si un disc de frana nu au contact pe toata suprafata. Exista niste varfuri fata de planul median, unde contactul se realizeaza si presiunea nu e uniforma. Cu placutele mai slabe, se produce "glazurarea" in cateva mici puncte, care se transforma intr-o substanta sticloasa, foarte dura, care zgarie discul. Asta se intampla si la mersul stradal, chiar daca temperatura per global, a placutei si discului, nu creste atat de mult precum pe circuit. Se descopera daca s-a intamplat treaba asta, cand pe disc apar urme subtiri de culoare diferita fata de restul suprafetei, de obicei mai deschise la culoare. Depunerea aia sticloasa nu are transfer termic la fel de bun ca restul suprafetei de frictiune si in zona respectiva, suprafata metalica a discului nu mai atinge aceeasi temperatura ca in rest. Desi nu transfera bine caldura, glazurarea e mult mai abraziva decat materialul de frictiune, deci in timp, strica discul. Daca se observa urmele pe disc, trebuiesc date jos placutele si date pe un smirghel fin asezat pe o suprafata plana. Daca se mai intampla, eu recomand sa se schimbe placutele cu altceva mai bun. La placutele de foarte buna calitate, fenomenul nu se petrece aproape deloc iar urmele pe disc nu sunt vizibile cu ochiul liber. Deci se petrece la o scara foarte mica." Singura parte sensibila la SBK5 ar fi procesul de "bed in". Daca placuta se glazureaza o simti imediat, pt ca nu mai ai aceeasi forta de franare. Si treaba asta depinde mult de placutele pe cae le foloseai inainte si cat de inegrite sunt discurile tale. O usoara rectificare ar trebui sa rezolve problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 ma faci sa ma simt prost...chiar trebuia sa aduci aminte de tribologie?! sunt materii pe care inca incerc sa le uit ca sa nu mi se faca pielea de gaina....ce mai urmeaza? sa-mi aduci aminte de matematici speciale?! brrrrr zii doar ca alea de race se glazureaza la mersul in oras alea "uzuale" merg bine in oras si pt fast street alea de touring se fac varza pe circuit cum s-a zis si mai sus, depinde cel mai mult ce vrei sa faci eu ele, toate marcile au si modele de touring si de race. mai puneti in balanta si pretul (mai ales ca la 6 pistonase pe etrier setul de placute costa ceva mai mult). E greu sa gasesti mixul potrivit =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 ma faci sa ma simt prost...chiar trebuia sa aduci aminte de tribologie?! sunt materii pe care inca incerc sa le uit ca sa nu mi se faca pielea de gaina....ce mai urmeaza? sa-mi aduci aminte de matematici speciale?! brrrrr Scuzati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Scuzati! Pai ce draq...vrei sa ma aduci in structura martensitica?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Eu am 4 pistonase/etrier.Modelul mai vechi,rn12. Am inteles cum sta treaba cat de cat.Multumesc pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Pina acum pe ce-ai mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) Pina acum pe ce-ai mers? am mers eu un sezon jumatate pe ferodo platinium pt zzr , le-am marit gaurile cu bormasina si le-am pus pe r1. la inceput vroiam sa le tin pana fac rost de niste bani sa ma pot misca dar am fost destul de multumit pe strada au facut fata cu brio ,asa ca le-am mai tinut tot sezonu' trecut Editat Februarie 22, 2013 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Sincer,nu stiu,cand am luat-o,avea placutzele noi. Desi am dat jos fata si bineinteles etrierele,nu m-a manat curiozitatea sa dau jos placutza sa vaz ce e.Nu m-ar mira sa fie oem. O sa vad cand le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 aveam placute brembo noi pe motocicleta,furtune racing,lichid schimbat aerist tot,nu-mi placea neam cum frana motocicleta a pus noul proprietar la recomandarea lui TNG CL SBK5 ,prietenul meu a ramas fara permis si am fost sa scot eu motocicleta din service ,nu-mi venea sa cred cum frana motocicleta cu care mersesem 2 ani panarama cu franele,sunt dementiale placutele ,recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 am mers eu un sezon jumatate pe ferodo platinium pt zzr , le-am marit gaurile cu bormasina si le-am pus pe r1. la inceput vroiam sa le tin pana fac rost de niste bani sa ma pot misca dar am fost destul de multumit pe strada au facut fata cu brio ,asa ca le-am mai tinut tot sezonu' trecut Cele mai slabe placute pe care le-am intalnit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) Cele mai slabe placute pe care le-am intalnit calul de dar nu se cauta la dinti ,buna si mocangeala. acum mi-am luat brembo sa vedem cum or fi si astea. Editat Februarie 23, 2013 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Am avut Brembo sinterizate pe r1 meu, franeaza foarte bine, nu o sa iti para rau ca le-ai luat! Le-am schimbat la recomandarea lui Jagi cu cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Am iesit astazi, n-am mai rezistat. Au fost 12 grade, senin, si oricum am ajuns pe la garaj sa mai mesteresc ceva la mobra. Foarte interesant cum se misca acum mobra, dupa resoft. Trage mai liniar, are mai mult cuplu in turele medii, nu mai "sacadeaza". Parca m-am dat pe Honda. Trebuie sa ma obisnuiesc cu lipsa franei de motor. Sunt foarte multumit, un pt Jagi. Nu accept reprosuri cu privire la echipament, n-am plecat de acasa cu gandul de a ma plimba pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Mai sunt vreo 2 sapt pana sa se faca cum trebuie afara,lasati-o moale pana atunci,desi stiu ca tentatia e mare. Sa speram insa ca dupa 10-15 martie vin ca pe la 15 grade ziua,cu soare caldutz,ar fi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 hehe tare ! si la noi in oras deja o ard baietii...desi au fost doar 6-7 grade... eu mai astept putin sa fie ceva mai multa aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Trebuie sa ma obisnuiesc cu lipsa franei de motor. Sunt foarte multumit, un pt Jagi.. pai unde iti e frana de motor? ti-au cazut placutele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 N-am facut pe eroul, am iesit doar sa ma "racoresc", sa vad cum s-a schimbat mobra si cum suna. Btw, recomand sitele A&R. pai unde iti e frana de motor? ti-au cazut placutele? Da, in cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.