Crazy-devil Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Da, in cutia de viteze. Mamaaaaa, nici bine n-ai luat-o si deja ai stricat motoreta. bai ce e si cu copii astia cand le dai gadget-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Am iesit astazi, n-am mai rezistat. Au fost 12 grade, senin, si oricum am ajuns pe la garaj sa mai mesteresc ceva la mobra. Foarte interesant cum se misca acum mobra, dupa resoft. Trage mai liniar, are mai mult cuplu in turele medii, nu mai "sacadeaza". Parca m-am dat pe Honda. Trebuie sa ma obisnuiesc cu lipsa franei de motor. Sunt foarte multumit, un pt Jagi. 2013.jpg Nu accept reprosuri cu privire la echipament, n-am plecat de acasa cu gandul de a ma plimba pe mobra. Ai grija cu ea, vezi sa nu se blocheze Windows-ul, iar daca totusi pica, pune 7, la 8 mai au de lucru! :=)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Ai grija cu ea, vezi sa nu se blocheze Windows-ul, iar daca totusi pica, pune 7, la 8 mai au de lucru! :=)))) Se poarta Android. e mai in trend si ai multe aplicatii 4free. gen: wheelie, stoppie, poc poc, (poc poc merge doar pe iOS cu jallibrake) burnout care merge si pe Symbian si WM.... ai ramas in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Nu stiu de unde atata placere in a "scoate" frana de motor....ai totusi un motor de 1000 si frana de motor e un "gadget" foarte util. Ca doar nu stai tot timpul pe circuit sau pe serpentine. Cei cu 600 plang dupa o frana de motor "sanatoasa"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 In cazul meu ,90% din timp sunt pe serpentine..ailalti 10% in drum spre serpentine Dupa parerea mea la modelul Rn19 stock ,frana de motor e exagerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Am facut curatenie prin garaj si astea sunt piesele ce mi-au ramas nefolosite: /index.php?/topic/690921-piese-r1/ Cam asa arata "jucaria" innainte de inceperea sezonului . Mai lipsesc sticker- ele si e cam gata Editat Februarie 24, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Am facut curatenie prin garaj si astea sunt piesele ce mi-au ramas nefolosite: /index.php?/topic/690921-piese-r1/ Cam asa arata "jucaria" innainte de inceperea sezonului . Mai lipsesc sticker- ele si e cam gata e prea curat la tine in garaj....mai arunce si tu un ulei pe jos...niste suruburi....o cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Nu stiu de unde atata placere in a "scoate" frana de motor....ai totusi un motor de 1000 si frana de motor e un "gadget" foarte util. Ca doar nu stai tot timpul pe circuit sau pe serpentine. Cei cu 600 plang dupa o frana de motor "sanatoasa"... Setarea frinei de motor nu e ca la YEC, e alt algoritm. Sint pasi la reglaj extrem de fini, la YEC e mut mai brutal rglajul. Se regleaza pe de-o parte , procentul de deschidere a clapetelor atunci cind TPS -ul de pe cabluri e inchis la 0 in functie de turatia motorului, in treptele 1,2,3 , la 12 000ture, acestea ramin deschise la 6%, si se inchid treptat cu scaderea turatiei, la 4 000tr, sint inchise la 0. Al doilea parametru e aditia de benzina cu plus 50-80% fata de stock, atunci cind TPS-ul e pe clapete e inchis sub 5% dar la ture mari. Si avansul aprinderii este micsorat, de la 78grd ,la 60grd in aceeasi zona a hartii de TPS vs RPM. Modelul 07 08 are cel mai mare avans in zona 0-5% deschidere TPS cind turatia e mai mare de 4000ture. Plus o foarte mic cantitate de benzina, deaici si desele opriri in mers ale motorului atunci cind se incetineste violent plus stringerea ambreiajului. La Stau de 6 am setat frina de motor mica (normala) doar in treptele 1 2 3. Treapta a 4-a e aproape de harta stock, treptele 5 si 6 sint stock. Mie, chiar si cu relantiul crescut la 1600-1700 dar fara ECU resoftat, roata spate imi dadea emotii la retrogradare inainte de curbe, si asta cu cauciucuri deja fierbinti la peste 80grd. De la resoftare, retrogradarea pe curbe e mare smecherie, e alta clasa de piltaj. La toate resoftarile facute de mine nu am intilnit vreodata pe ieva ca sa spuna ca nu-i place noul comportament al motocicletei. Modelul 07 08 e hulit de multi fosti posesori ai acestui model, intentia mea e sa-i fac pe actualii detinatori sa pastreze cit mai mult aest model. Se asteapta aparitia unei cutii negre care se va instala pe motocicleta, aceasta va softa ECU, fara a fi nevoie de accesul fizic la acesta, setarea se va face wirless, chiar si cu smartfonul. Mari promisiuni ca aparitia unui TC si Autotune, integrat in black box. pt cine e pasionat de pilotaj , e valabila si setare functiei de Auto-Blipper, un spritz scurt al acceleratiei atunci cind se misca levierul shimbatorului pe retrogradarea cutiei. 6, nu uita ca poti instala si senzorul de QS in 1 ora, legat direct la ECU, FARA FIRE ADITIONALE.. Editat Februarie 24, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Se asteapta aparitia unei cutii negre care se va instala pe motocicleta, aceasta va softa ECU, fara a fi nevoie de accesul fizic la acesta, setarea se va face wirless, chiar si cu smartfonul. Mari promisiuni ca aparitia unui TC si Autotune, integrat in black box. pt cine e pasionat de pilotaj , e valabila si setare functiei de Auto-Blipper, un spritz scurt al acceleratiei atunci cind se misca levierul shimbatorului pe retrogradarea cutiei. Sa vezi atunci motoare prajite din tuning cu smartphonu' =)) Auto-Blipper-ul este fara doar si poate un mare plus. Mie imi plac lucrurile mai hardcore...d-aia a fost sa fie r1 (cu acceleratii brutale si frane de motor la fel) Urmatoarea va fi probabil b-king sau zx10r 2011+ Pentru naveta acasa-munca urmeaza un "potent" madison de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Spune Jagi niste detalii despre Auto-Blipper , ca suna foarte interesant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 gasesti pe net informatii detaliate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Dar nu stiu cum functioneaza cu ECU resoftat de Jagi sau cu schimbator inversat . Asta ma intereseaza in primul rand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Dar nu stiu cum functioneaza cu ECU resoftat de Jagi sau cu schimbator inversat . Asta ma intereseaza in primul rand ! Reverse shift lucreaza normal. Diferenta e la cum e pozitionat. Adica invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Mai detaliati treaba asta cu schimbatorul inversat,ca eu mai de la tzara,nu pricep As fi fost interesat de treaba asta pt ca mi se intampla de multe ori sa ma grabesc la schimbare in superioara si sa nu trag corespunzator de tija in sus,si imi ramane aiurea intre viteze,presimt ca o sa ii fwt ceva cu graba asta.Lucrul asta s-ar rezolva rapid daca as avea posibilitatea sa schimb in jos.Numai ca tija de la schimbator trece prin cadru si nu pot sa o intorc,exista alta modalitate? Nu m-am interesat indeajuns,are vreun reglaj pt lungimea cursei ? (pt ca mi se pare f lunga,tre sa ridic multisor in sus pana sa intre in vit. superioara,intrarea in viteza se face ok,unsa,nu e problema,nu sare din viteza,se comporta f bine,numai ca trebuie cursa dusa perfect pana la capat,ceea ce eu de multe ori din graba,neglijez). Mi-ar fi foarte convenabil daca as putea sa schimb in jos sau daca macar as putea sa rezolv sa fie cursa "manetei" schimbatorului mai scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Viteza 1 este in sus si superioarele in jos. E mai usor pe inclinat sa apesi decat sa bagi varful cizmei sun schimbator. Te obisnuiesti cu noul mod de a schimba in maximum 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Viteza 1 este in sus si superioarele in jos. E mai usor pe inclinat sa apesi decat sa bagi varful cizmei sun schimbator. Te obisnuiesti cu noul mod de a schimba in maximum 2 saptamani. Da Cesar,stiu si eu treaba asta,asta si vreau,problema e cum se poate face modificarea asta ? (avand in vedere ca tija schimbatorului nu poate fi sucita ca trece prin cadru) Editat Februarie 25, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Da Cesar,stiu si eu treaba asta,asta si vreau,problema e cum se poate face modificarea asta ? (avand in vedere ca tija schimbatorului nu poate fi sucita ca trece prin cadru) pune si tu o poza sa vedem. eu nu stiu cum trece la tine. dar poti taia cadrul ca o ideie asa mai indrazneata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Trebuie facuta o piesulica si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Baross, tija trece prin cadru.... nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Ia si da-ti cu parerea. E plin netul de poze frate... of Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Ia si da-ti cu parerea. E plin netul de poze frate... of nu merge decat daca ai scarite race ,parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Salut, Doresc sa imi cumpar un ulei bun pentru r1 meu din 2001.Ca si marca o sa aleg yamalube dar am de ales intre 15W-50 Full Synthetic with Ester sau 10W-50 Semi-Synthetic for Sport.Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Sa puna o poza sa ne dam si noi cu parerea mai concret. Nu se poate face o noua tija precum sunt alea la choppere pentru comenzi avansate? Au niste coturi ca sa ocoleasca eventualele obstacole. Uite o solutie : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) Pt a rezolva elegant schimbarea treptelor de viteza, si fara a depinde de tipul de scarite, se cumpara din China un levier, o bucsa , acestea se vor instala pe surubul care prinde motorul de cadru. Costa in jur de 40-45$ cu transport inclus. Este copia de la schimbatorul de la Gilles Tooling. Asa e la a mea. Chinezariile galbene pot fi inlocuite si cu scaritele stock, shifterul devine independent. Editat Februarie 25, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) aveti careva de vanzare o oglinda originala dreapta de R1 2003? Editat Februarie 26, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.