Jump to content

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Recommended Posts

De oglinzi nu ai nevoie?

 

ba da , sunt folositoare dar e mai greu de trecut printre idiotii cu masini care stau aproape in trafic

Edited by christian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu prea mai sunt adeptul vitezei pe strada:50 in oras,80-100 afara,120 a2.Pt ca nu ma puteam vindeca de speed mai bine am renuntat.R1 pt mine este doar frumos si o combinatie benefica pt ambele persoane.Nu profit de acest lucru,doar imi mai temperez drogul.Nefiind mobra mea nu-i pot rupe fashul...mai bine spune-mi ce i-ai facut la Ecu Bogdan.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea mai sunt adeptul vitezei pe strada:50 in oras,80-100 afara,120 a2.Pt ca nu ma puteam vindeca de speed mai bine am renuntat.R1 pt mine este doar frumos si o combinatie benefica pt ambele persoane.Nu profit de acest lucru,doar imi mai temperez drogul.Nefiind mobra mea nu-i pot rupe fashul...mai bine spune-mi ce i-ai facut la Ecu Bogdan.

Daca nu pe strada,du-o pe circuit...Ii place la nebunie acolo! :tempted:

Link to comment
Share on other sites

mai bine spune-mi ce i-ai facut la Ecu Bogdan.

Am fost intrebat de multe ori ce inseamna resoftarea la calculatoarele de R1, R6.:

Harta injectie benzina. Harta de benzina este pt evacuare full race. La alegere, sonda lambda poate fi dezactivata de la zero miscare acceleratie, sau 5-10-15-20% miscare clapete acceleratie.

Harti ignition pe fiecare treapta de viteza. La alegere, se poate modifica avansul , special pt benzina de cigra octanica mare, 98-99-100, pt a avea o crestere mai rapida a turometrului in sarcina.

Modificare harti YCC-T (harti acceleratie pe fiecare treapta de viteza).Motocicleta accelereaza mult mai liniar, nu mai are ruperile de putere.

Frina de motor variabila cu turatia. Recomandat e ca in treptele 1,2 sa fie mai mici decit stoc, a 3-a putin mai mica, 4,5,6 stoc. In treptele inferioare, prea multa frina de motor te impiedica sa mergi rapid si cursiv pe curbe, mergi sacadat, care este destul de periculos.

Modificare temperatura de pornire a ventilatoarelor la 91 sau 96grdC. Ideal ar fi ca temp sa nu treaca de 90grd pt ca uleiul sa nu se subtieze prea mult. Subtierea uleiului creste jocul intre fusurile arborelui cotit si cuzineti-palier-biele, apar vibratii care uzeaza mai repede motorul.

Dezactivarea din ECU a EX-UP-ului, ca sa nu mai dea eroare pe bord.

Modificarea afisarii vitezei, e bine ca viteza afisata sa fie cit mai reala. De regula, cu pinioanele stoc, eroarea e de cca 5%. Daca se monteaza pinion-foaie cu numar de dinti diferiti, se poate ajusta afisarea vitezei in functie de modificarile pinioanelor. De exmplu, un dinte pe foaia spate inseamna cam 2.2%, un dinte pe fata inseamna circa 6.7%(in plus sau in minus, depinde daca e un dinte in minus sau in plus).

Functia de quick-shifter activata in ECU. Este suficient instalarea unui senzor de QS pe tija schimbatorului de viteze care va fi legat electric direct la ECU.

» Post actualizat in 22 Jun 2014 07:55

 

persoana speciala cu nevoi speciale :))

:lool:
Link to comment
Share on other sites

bah, chiar nu vrea nimeni scaritele alea de R1? e pacat de ele, ca stau degeaba acasa.

post-59565-0-60139000-1403548994_thumb.jpg

Edited by Crazy-devil
Link to comment
Share on other sites

La ce pret vrei, o sa stai mult si bine sa te uiti la ele. Se vind pe ebay cu 120-140euro ,noi, si sint perfect copii dupa branduri de renume, cele mai copiate fiind Sato Racing. Am adus 2 seturi.

Edited by JAGI
Link to comment
Share on other sites

Sa citesc ce se poate face stiam si eu,dar concret ce s-a facut nu stiam si Jagi nu prea are placerea sa imi spuna bag de seama,ci mai degraba e interesat sa afle ce si cum cu moto asta.Povestea cu moto asta o stiu doar 2 persoane,restul can-can.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Recomand cu caldura resoftarea lui JAGI pentru mine a devenit alta motocicleta.

Acceleratia raspunde mai repede si este multi mai liniara.

Frana de motor nu mai este asa violenta si motocicleta este multi mai controlabila.

Eu am crescut si relatiul care sta mai sus cand este rece motocicleta dupa care vine undeva la 1300 cand se mai incalzeste.

Am modificat si ventilatoarele sa pornesca la 96 si sa se opresca la 91 si motocicleta nu a mai trecut de maxim 99 de grade.

Am modificat si afisarea vitezei pentru redare mai reala.

Edited by francezu_nba
Link to comment
Share on other sites

Eu ced ca trebuie sa ma resoftez pe mine pt ploaie, beau cateva beri inainte de cursa. :crack:

Noi ajungem marti dupa-masa, ne vedem pe acolo. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

Servus! Imi cer scuze ca sunt off topic .Caut sa cumpar etriere si pompa de frina fata de r1 sau r6 model 2006.Din cit stiu sunt identice. Daca aveti disponibiile lasati un pm sau sunati la 0721433425.Am vazut citeva pe ebay dar sper sa gasesc mai aproape de casa prefer sa vad inainte pe ce dau banii.

Link to comment
Share on other sites

Servus! Imi cer scuze ca sunt off topic .Caut sa cumpar etriere si pompa de frina fata de r1 sau r6 model 2006.Din cit stiu sunt identice. Daca aveti disponibiile lasati un pm sau sunati la 0721433425.Am vazut citeva pe ebay dar sper sa gasesc mai aproape de casa prefer sa vad inainte pe ce dau banii.

Am eu una de r1 2008 cu 14000km stare perfecta... 200 ron si e a ta.

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

Servus! Multam fain tuturor! Le-am luat pe toate de la colegul motodr. O sa le pun pe un gsxr k6 1k. Cele stoc sunt la fel de puternice dar lipseste cu desavirsire orice urma de muscatura initiala.

Link to comment
Share on other sites

Am postat mai demult in legatura cu o vibratie a rotii fata,initial credeam ca e din discuri,dar pana la urma am pus discurile pe strung si sunt atza.

Janta era vinovata,are un wobble tot timpul,o batzaiala care se transmite chiar si la mers la vit mici,si care e foarte dura pe franare.

E indoita doar pe partea stanga din cate am obs eu.

Stie cineva cum pot s-o repar,s-o indrept,etc?Se ocupa cineva cu asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

Am postat mai demult in legatura cu o vibratie a rotii fata,initial credeam ca e din discuri,dar pana la urma am pus discurile pe strung si sunt atza.

Janta era vinovata,are un wobble tot timpul,o batzaiala care se transmite chiar si la mers la vit mici,si care e foarte dura pe franare.

E indoita doar pe partea stanga din cate am obs eu.

Stie cineva cum pot s-o repar,s-o indrept,etc?Se ocupa cineva cu asa ceva ?

 

salut ,

 

0723 821 598 sirius cu asa ceva se ocupa , e profesor.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

are cineva o pompa frana de pe R1 sau R6 radiala?vreau sa fac un upgrade la frana mea...eu am frana de model 2003 stock...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...