Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

 

 

 

 

Faine carene! :D De ce nu ai pus si codita? Cand am cazut la Hungaro, mi s-a polizat codita "biniditãt".

 

 

Multam. Foarte faine, codita are chiar nr 696 pe ea. Pacat ca nu a venit si cu skill-ul respectiv in pachet..:)

Coditza mea si asa e zgariata, va intra (sper) la iarna in reparatii. Si sincer am pus coditza ptr a monta usor suport numar, semnale,stop frana,etc, pentru a fi macar 1/2 in legalitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti fac rost de pe ebay? Putina vopsea zgiriata doar. Din USA.

Te sun maine si povestim.

 

Multam. Foarte faine, codita are chiar nr 696 pe ea. Pacat ca nu a venit si cu skill-ul respectiv in pachet.. :)

Coditza mea si asa e zgariata, va intra (sper) la iarna in reparatii. Si sincer am pus coditza ptr a monta usor suport numar, semnale,stop frana,etc, pentru a fi macar 1/2 in legalitate...

I see... :) Cu privire la skill, cred ca l-am vandut, ca nu-l mai gasesc nici eu. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Intrebare: se potriveste oare pe RN19 (2008) un amortizor spate de RN22 (2009-2012)??? E clar cu mult mai istet decat cel stock si nu cu mult sub cele aftermarket dar evident mai ieftin.

Stima,

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Intrebare: se potriveste oare pe RN19 (2008) un amortizor spate de RN22 (2009-2012)??? E clar cu mult mai istet decat cel stock si nu cu mult sub cele aftermarket dar evident mai ieftin.

Stima,

Mircea

da merge si eu vreau sa mi cumpar unul pt rn12 (2004-2006) tot de 2009 +

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Intrebare: se potriveste oare pe RN19 (2008) un amortizor spate de RN22 (2009-2012)??? E clar cu mult mai istet decat cel stock si nu cu mult sub cele aftermarket dar evident mai ieftin.

Stima,

Mircea

Ai bunghit-o bine de tot, e superjmecher amortizorul de RN22, problema e ca e putin mai scurt decit cel de la tine, si ar trebui modificat ceva la linkuri, ca sa se pastreze inaltimea. Daca spatele e mai jos, se salta mai repede pe-o roata si inchide mai greu virajul.Daca esti pitic, nu-i problema, cobori telescoapele fata si ai rezolvat-o gratis.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bunghit-o bine de tot, e superjmecher amortizorul de RN22, problema e ca e putin mai scurt decit cel de la tine, si ar trebui modificat ceva la linkuri, ca sa se pastreze inaltimea. Daca spatele e mai jos, se salta mai repede pe-o roata si inchide mai greu virajul.Daca esti pitic, nu-i problema, cobori telescoapele fata si ai rezolvat-o gratis.

Cu cat e mai scurt? Sau mai bine, cam cat ar trebui coborate telescoapele fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...as avea de unde sa sacrific un 2-3 cm si daca treaba e asa cum ziceti. Dar daca e asa, alte implicatii vis a vis de ciclistica? Sau nu sunt chestii majore?

Parca as arunca un 70-80 euro pentru modificare (ca doar iarna e lunga si timp de vanat piese o sa fie). Daca si cel din dotarea stock il dai cu un 50 euroi e chiar o facere buna.

Cel putin asa pare in teorie,cine face practic si schimbul sa dea si alte detalii.

Editat de manu_vvu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea sunt pitic (decat nickname-ul :)). Gasisem la bani buni cu tot cu oase... me intreb daca merge asa sau nu.

Nu prea as vrea sa-i stric bicicleta si sa dau niste sute pe un aftermarket... Oricum e singura investitie care merita facuta in motoreta (la bani rezonabili)- sa-i aranjezi suspensia e mai de bun simt decat sa bagi bani intr-o evacuare full care n-o simti (cel putin eu nu cred sa simt 6-7 cai diferenta) dar o tinuta de drum imbunatatita cred ca conteaza mai mult... parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu merge. Stiu amortizor de RN19 pus pe modelul tau. In principiu, amortizorul spate de RN22 e performant, chiar mai bun decit un aftermarket de citeva sute de euro, mai bun decit un Ohlins nesetat pt stilul de pilotaj, greutate, sau neservisat. Stiu ca exista linkuri ajustabile la inaltime, si nu costa o avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu merge. Stiu amortizor de RN19 pus pe modelul tau. In principiu, amortizorul spate de RN22 e performant, chiar mai bun decit un aftermarket de citeva sute de euro, mai bun decit un Ohlins nesetat pt stilul de pilotaj, greutate, sau neservisat. Stiu ca exista linkuri ajustabile la inaltime, si nu costa o avere.

Booon!dupa carene si protectii carbon,ne bagam in suspensii si amortizor:) danke!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreme prea buna ca sa stam in casa ...
Probabil ultima iesire pe sezonul asta :/


» Post actualizat in 12 Oct 2014 19:41

Kyp nu te intereseaza un 2006 cel cu bascula modificata ,negru ,la ~4200 ?

Manu ...ce urmeaza ?Schimbi categoria ?

post-19031-0-96919400-1413142686_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ultima iesire pe sezonul asta.:) inca un an terminat cu bine,inceput pe un model de r1,continuat pe altul si incheiat pe acelasi cu care am inceput.de acum inainte pregatiri pt urmatorul sezon:)

post-35274-0-22901100-1413150590_thumb.jpg

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreme prea buna ca sa stam in casa ...

Probabil ultima iesire pe sezonul asta :/

» Post actualizat in 12 Oct 2014 19:41

Kyp nu te intereseaza un 2006 cel cu bascula modificata ,negru ,la ~4200 ?

Manu ...ce urmeaza ?Schimbi categoria ?

Nu e neaparat vb de schimbat categoria cat de separat cum trebuie nevoile (distractia de pe circuit cu drumurile ceva mai relaxante)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un sezon cu R1 resoftat de Bogdan pot sa spun cateva impresii:motoreta se comporta foarte bine la mers pe strada,dar nu prea este moto de strada daca nu ai un pic de experienta sau un pic mai multa.Sta excelent pe curbe,cam grea totusi,nu ca busa,dar grea totusi.Aceleratie?Urcare in ture?Raspuns al acceleratiei foarte bun.Recomandat si pt liniute as spune.Dupa ce m-am dat cu ea am inteles de ce ma tot bateau la liniute r1 2005-2008.Trage ca o isterica dupa 8000de ture in primele 3 trepte.Cu toate acestea nu am trecut de 240-250 km/h-ma batea vantul grav fata de un touring si nu imi dadea siguranta.Am vazut la Adancata ca toata lumea a inceput sa se dea cu Bmw.Stiu ei ce stiu.Banuiesc faptul ca este si mai usor,nu vorbesc de frane sau suspensii-ce am vazut aveau numai Brembo.Una peste alta:frumoasa,rea,dar recomand pt curse,nu racing stradal.Mai bine de terasa,e mai safe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce raport ai la foaie-pinion? O mai tii si la anul?

 

Referitor la BMW, acesta are minim 20cai in plus fata de R1 nostru.

 

Frinele: eu i-am pus la a mea discuri race AMB de 320mm, frina brembo RCS, motoreta frineaza grav. Pe discuri am dat 150e, pe pompa tot 150e, merita 1000% investitia. Ma mir ca la cit esti de masiv, ai simtit greutatea. Probabil mai trebuie reglate suspensiile. A fost Cataaa la Adancata , tot cu R1, si dupa ce i-am invirtit robinetii de la suspensii, motoreta avea alt feedback. Curbele se iau usor daca suspensiile sint reglate pt a lua virajele. Daca-s reglate pt touring, nu le va lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emylio am vazut pe un topic ca te-ai plans consum.Adevarat, daca ai anvelopa 190/50 si pinion -1 ,consumul e mare .Daca ai -2 pe fata, e dezastru .O tii numai din benzinarie in benzinarie (aprox 130 km /plin.Sau nici macar atat) .Depinde si cat de turat mergi . Pana la 8-9000 rpm nu consuma exagerat de mult .Am avut ocazia sa testez si acest lucru .Cu anvelopa 200 si pinion -1 si cu prietena in spate ,am facut 130 km cu ~9 litri de benzina .Dar n-am depasit 8000rpm .Am mers relaxat ,am admirat peisajele :)

 

La anul o sa fac si cateva sesiuni la adancata .O sa schimb raportul final ,o sa trec de la 530 la 520 si pinion atac stoc ,foaie +2 sau +3 dinti ...

Jagi ce zici, ce calcatura e ok pt motoarele noastre la adnacata ?

Ps . Quickshifterul functioneaza minunat face toti banii :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...