Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Sorry ,130-140km pana intra pe rezerva de acolo nu mai e mult , 25 km max (stiu ,ca am facut pana prostului la 29 km dupa ce sa aprins becul galben) :D

Deci consumul e cam măricel dar merita fiecare bănuţ :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Al doilea teaser despre R1/2015 :

 

Afisaj cu LCD in genul Panigale,led-uri,dar in rest nu ne prea arata nimic...

Il baga si pe Vale (cum s-ar putea altfel?)

Mi se pare sau sunetul e putin diferit,putin mai dur?

Sunt curios cu ce cutie va veni...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emylio am vazut pe un topic ca te-ai plans consum.Adevarat, daca ai anvelopa 190/50 si pinion -1 ,consumul e mare .Daca ai -2 pe fata, e dezastru .O tii numai din benzinarie in benzinarie (aprox 130 km /plin.Sau nici macar atat) .Depinde si cat de turat mergi . Pana la 8-9000 rpm nu consuma exagerat de mult .Am avut ocazia sa testez si acest lucru .Cu anvelopa 200 si pinion -1 si cu prietena in spate ,am facut 130 km cu ~9 litri de benzina .Dar n-am depasit 8000rpm .Am mers relaxat ,am admirat peisajele :)

 

La anul o sa fac si cateva sesiuni la adancata .O sa schimb raportul final ,o sa trec de la 530 la 520 si pinion atac stoc ,foaie +2 sau +3 dinti ...

Jagi ce zici, ce calcatura e ok pt motoarele noastre la adnacata ?

Ps . Quickshifterul functioneaza minunat face toti banii :peace:

-1 +2 minim, daca nu chiar+3 pt Adancata. Asta pt configuratia actuala a circuitului, daca se redeseneaza pt varianta originala, s-ar putea sa fie suficient -1 +2. Cu toate ca linia lunga are aproape 1km, in ea se intra foarte lent, cca 60km/h, nu reusesti sa-i dai capat la sf liniei drepte. Cataaa are raport stoc si mai mult de treapta a 4-a nu a reusit sa-i dea, si intra cu treapta 1-a in ultimul viraj. Virajele de pe adancata sint viraje relativ lente, treapta a 2-a pt viraje de 80-110km/h cu raport foaie pinion 48/16 este ideal.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am simtit nevoia pt adancata sa am un +1 ,+2 pe spate,acum am -1 cu stoc pe spate,maxim treapta 5`a am mers,am dat si a 6a doar de control intr-o tura sa invarta ceva acolo ,ma intereseaza mai mult + pe spate sa am o turatie mai mare cand intru in viraje ,pentru linia dreapta nu ma deranjeaza daca merg cu a 5`a

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al doilea teaser despre R1/2015 :

 

Afisaj cu LCD in genul Panigale,led-uri,dar in rest nu ne prea arata nimic...

Il baga si pe Vale (cum s-ar putea altfel?)

Mi se pare sau sunetul e putin diferit,putin mai dur?

Sunt curios cu ce cutie va veni...

 

Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp.

Nimic nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp.

Nimic nou...

 

Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar asta nu atrage si nu vinde. In clip nu vad decat o aducere la nivel cu competitia a modelului R1. O competitie dominata de modele europene care au deja cativa ani in spate: RSV4, S1000RR, Panigale.
Ma rog, tot e bine: Honda sau Suzuki nici atat nu fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am simtit nevoia pt adancata sa am un +1 ,+2 pe spate,acum am -1 cu stoc pe spate,maxim treapta 5`a am mers,am dat si a 6a doar de control intr-o tura sa invarta ceva acolo ,ma intereseaza mai mult + pe spate sa am o turatie mai mare cand intru in viraje ,pentru linia dreapta nu ma deranjeaza daca merg cu a 5`a

ce anvelopa ?190/55 sau 200/55?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este calcatura stoc cred.Sunt la munca si nu pot sa verific.Pentru strada franele sunt bunicele,dar oricand e loc de mai bine.Pe circuit sa schimba datele problemei.Are discuri aftermarket Braking si pompa radiala Brembo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va conta puterea la roata. Daca atinge macar 180cai, se va vinde in draci, la ciclistica se pricep inginerii de la Yamaha. Problema lor a fost mereu puterea, de prin 2005 cind a aparut K5/1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp.

Nimic nou...

 

 

Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu.

si quickshifter...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr cei interesati, am de vanzare releu incarcaare original, dat jos de pe yzf 600 r 2001. Ar trebui sa se potriveasca pe mai multe motociclete. Daca este cineva binevoitor sa faca o lista cu motoretele ce sunt echipate cu acest model de releu, ar fi super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr cei interesati, am de vanzare releu incarcaare original, dat jos de pe yzf 600 r 2001. Ar trebui sa se potriveasca pe mai multe motociclete. Daca este cineva binevoitor sa faca o lista cu motoretele ce sunt echipate cu acest model de releu, ar fi super

This Yamaha 4JH-81960-01-00 RECTIFIER & REGULATO is used on these models and components:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu.

http://www.motorcycle-usa.com/609/19371/Motorcycle-Article/Yamaha-Confirms-YZF-R1-Reveal-at-EICMA.aspx

 

"The display shows several settings options, including: Variable ride modes (Mode A) and power settings (PWR 1), as well as traction control (TCS 3) and presumably a stability control system (SCS 3). At the top of the display screen there also appears to be quickshifter indicator (QS) and a possible suspension indicator. More obvious is the gear position indicator, digital tach and speedometer – the latter of which reaches 262 km/h (162 mph). Another intriguing addition to the display is on the right-side of the screen, which seems to be an indicator displaying weight transfer".

 

262/12.000 rpm in a 5-a.Nu-mi dau seama,e mult,e putin?

Interesante gizmo-uri - weight transfer?foarte misto smecheria.Draq s-ar fi gandit la asa ceva...

 

E bine ca iata,cam toata lumea buna incepe sa treaca pe afisaje color LCD.Bine,probabil la Honda vor veni peste 5-6 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze.

BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing.

 

Pentru curse, nu o fi cine stie ce (defapt si in cursele auto, tot suspensia reglabila manual e folosita). Dar pentru strada, cred ca e mai bine sa fie electronica... te dai pe strada, te duci la trackday, mergi prin oras, mergi cu pasager, nu sta nimeni sa regleze suspensia de cateva ori pe zi. Atunci, cred ca o suspensie semi-activa (ca la bmw) e cea mai potrivita. Si vad ca acum e standard pe noul BMW S1000RR (2015).

 

Acum nu stiu la R1 daca ce se vede pe bord o fi de la suspensie, sau de la vreun amortizor de ghidon electronic. Ne vom lamuri in curand :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze.

BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing.

 

Vizibilitatea este inca o problema la LCD-uri. La carenate mai e cum mai e, bordul e oarecum "la umbra", dar la naked-uri intr-o zi insorita nu se mai prea vede nimic.

Suspensia electronica este doar primul pas spre suspensia adaptiva independenta. Cum zice si colegul Jorge, pe strada cred ca e ce trebuie. Si sa fim seriosi, majoritatea sbk-urilor isi petrec viata pe strada. De-asta BMW a pus si cruise control pe S1000RR 2015.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LCD-urile in ziua de azi costa zero bani, sint mult mai scumpe indicatoarele de bord mecanice. Iei un student bun de la automatica, ii dai un afisaj LCD de 50euro facut la comanda si-i spui ce vrei sa-ti afiseze.

BMW au pus pe HP4 suspensiile reglate electronic. Multi au crezut ca asta-i cea mai desavirsita suspensie. E fix-pix. E doar marketing.

Pai or fi ieftine cum zici tu,da uite ca nu le pune nici draq pe motorete.Lumea tot pe alea din 1900 toamna sta.Pot sa pun pariu ca Honda (si cred ca si Suzuki) vor pune afisaje lcd pe motoare peste 5 ani.

Personal mi se par niste chestii foarte smechere (daca sunt vizibile pe soare) dar mi-ar place ca turometrul sa fie tot analog.

 

Despre suspensia la bmw nu pot comenta ca nu am mers niciodata cu hp4.Nici acu nu pricep cum functioneaza asa ceva.

 

 

Si sa fim seriosi, majoritatea sbk-urilor isi petrec viata pe strada. De-asta BMW a pus si cruise control pe S1000RR 2015.

BMW are dreptate cand pune cruise-control si manere incalzite pe sportiva,pt ca foarte multe superbike-uri o ard pe strada.Dar totusi,mai ales cand e vorba de S1000RR,cred ca procentul de motorete care vad circuitul e mult mai mare decat la restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...