Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SSK, faci o confuzie. Daca schimbi calculatorul , trebuie sa schimbi si piesa din jurul butucului cheii (antena), precum si cheia cu care merge calculatorul cel nou. Eu am un calculator la care am ANULAT functia de imobilizator, porneste cu orice cheie.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu , eu am interfata cu care resoftez R1 si R6.. Stiu ca m-a sunat TNG odata, avea la reparat un R1 2004cu un asemenea emulator, si care se stricase. Dar la 13 lire,... .

 

 

Aviz amatorilor care inca cred ca imobilizatoarele de pe moto sint puse ca sa se impiedice furtul.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu , eu am interfata cu care resoftez R1 si R6.. Stiu ca m-a sunat TNG odata, avea la reparat un R1 2004cu un asemenea emulator, si care se stricase. Dar la 13 lire,... .

 

 

Aviz amatorilor care inca cred ca imobilizatoarele de pe moto sint puse ca sa se impiedice furtul.

 

 

Aha, multam, intrebam deoarece incerc sa ajut pe cineva cu o problema similara si nu stiam daca poti avea baza (cat de cat) in emulatoarele alea.

» Post actualizat in 18 Sep 2015 10:27

si totusi o idee de la ce dracu ar fi ?

e o solutie si asta cu butonul, dar ma gandeam sa mearga asa cum trebuie =))

 

Pana sa inlocuiesti ECU, nu poti pune o termo-cupla clasica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut sa verific ambreiajul la R1 2007. Vreau sa modific ambreiajul ca acesta sa cupleze mai tirziu cind debraiez, sa-l fac si mai race decit este. Insa am descoperit o problema destul de grava, oala mica de ambreiaj are joc mare, 2 din 3 nituri ale ei se misca mult, al 3-lea nit se poate invirti cu degetul. 178$ fara transport costa pe ronayers.com. Pina acum, am intilnit la 4 amici cu R1 2007 08 aceeasi problema. E grava, daca cedeaza oala mica prin ruperea niturilor, face muci totul. Concluzia este ca ar trebui sa dati jos capacul de ambreiaj, dupaia oala de presiune jos, scoateti placile afara si verificati daca oala mica are joc. Dureaza maxim 1 ora toata munca.

Am cercetat pe ronayers si am constatat ca Yamaha a modificat codul la acea oala, deci clar ca a fost o eroare de fabricatie. Motoreta are 13 000km, e drept ca 8 000km ii are pe piste mari, 1000 pe Selena, Tg Secuiesc. La ceilalti amici oala a cedat intre 15-25 000km, depinde si cum s-a mers cu ea. Cea mai longeviva a fost a unui tip; care nu a facut deloc wheelie cu moto, doar forja pe A1.

Deci, pe 10 septembrie am comandat si platit oala mica de ambreiaj plus garnitura de la capac, azi 23 sept am primit piesele. 110ron platit transport. Plateam sub 100ron daca nu comandam garnitura, au pus o cutie destul de tzapana si grea ca sa nu se deformeze garnitura. Furnizorul este Ronayersmotorsport, foarte operativi.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piesa vine de la pers fizica la pers fizica. nu e trimisa direct de Ronayers. Persoana fizica expeditoare declara o suma mai mica.


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:16

TNG, de pompa de ulei nu ne spui nimic? Olteanu, mecanicul meu mi-a pus in vedere, atunci cind am descoperit pb cu oala de ambreiaj, sa comand si rotorul de la pompa de ulei, schimbase deja 3 rotoare la pompa de ulei de R1 07 08. Mie nu prea imi venea sa cred ca o pompa de ulei se uzeaza, in conditiile in care prin ea circula doar ulei. Am comandat rotorul, azi a desfacut pompa de ulei si pt mine mare surpriza, rotorul are multe zgirieturi, pierde presiune. Rotorul pompei nu e scump, la Doual Tour costa sub 115ron, problema de de manopera e destul de munca la demontare, montare.


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:23

http://www.ronayers.com/oemparts/a/yam/500469c6f8700209bc796671/water-pump, piesa nr.16. Pompa de ulei are corp comun cu pompa de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

piesa vine de la pers fizica la pers fizica. nu e trimisa direct de Ronayers. Persoana fizica expeditoare declara o suma mai mica.

» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:16

TNG, de pompa de ulei nu ne spui nimic? Olteanu, mecanicul meu mi-a pus in vedere, atunci cind am descoperit pb cu oala de ambreiaj, sa comand si rotorul de la pompa de ulei, schimbase deja 3 rotoare la pompa de ulei de R1 07 08. Mie nu prea imi venea sa cred ca o pompa de ulei se uzeaza, in conditiile in care prin ea circula doar ulei. Am comandat rotorul, azi a desfacut pompa de ulei si pt mine mare surpriza, rotorul are multe zgirieturi, pierde presiune. Rotorul pompei nu e scump, la Doual Tour costa sub 115ron, problema de de manopera e destul de munca la demontare, montare.

» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:23

http://www.ronayers.com/oemparts/a/yam/500469c6f8700209bc796671/water-pump, piesa nr.16. Pompa de ulei are corp comun cu pompa de apa.

la pompele de genul asta se uzeaza si rotorul si carcasele/capacele, capacul din exterior e chiar pompa de apa, daca ai uzura pe el foarte mare schimbi (doar)rotorul de pomana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa. Piese indicata de mine in desen este facuta din 2 corpuri. In poza pare o singura piesa, dar sint 2 piese concentrice. Uzura e pe interiorul piesei mari si exteriorul piesei mici care intra in piesa mare.Daca ajung la atelier, fac poze la piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegilor, ma iertati ca intru pe topicul vostru, dar am si eu vreo 2-3 intrebari, intrucat as vrea sa fac un upgrade la furca de Fazer cu una de R1, si vreau sa stiu in ce ma bag.

 

1. Exista vreo diferenta intre furca de R1 2003 si FZ1 model 2009. Vad ca au acelasi etrier.

 

2. Exista o diferenta sesizabila intre furca de R1 2003 si cea ce 2004-2006, sau diferenta consta numai in franele cu etrieri radiali? Dar intre furca de 2004-2006 si 2007-2008?

 

3. Ce diferente majore sunt intre franele radiale cu 2 pistoane/ etrier (2004-2006) si cele cu 3 pistoane/etrier (2007-2008).

(Ca raspuns, luati in considerare si ca franele de fazer sunt destul de docile... nu am reusit sa fac stoppie oricat de tare am tras de ele.)

 

Va multumesc anticipat!

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna e de departe cea de 2007 2008. Are hidraulica de diametru mai mare , rezulta un reglaj al compresiei si rebound-ului intr-o plaja mai mare, adica poti sa pui si arc de 100kg daca esti greu sau arc de 80kg , valvele fac fata la ambele valori ale arcului. Etrierii de cu 6 pistonase au distanta intre gauri ma mare, se potrivesc doar pe furca 2007+. 2003 e un an destul de vechi, nu e mare upgrade. 2004 -2006, ai mari sanse sa iei un set de furci cu valvele uzate, care nu mai fac presiune .

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci frumos de info. Raman pe 2007 atunci ;)

 

Cea mai buna e de departe cea de 2007 2008.


» Post actualizat in 16 Oct 2015 05:53

Schemele cromatice pt R1 (1998-2012), descarcate candva de pe site-ul oficial Yamaha (zona media/ marketing)

 

post-70685-0-64944200-1444974600_thumb.jpg 1998

 

post-70685-0-66028600-1444974601_thumb.jpg 2002

 

post-70685-0-45601400-1444974602_thumb.jpg 2003

 

post-70685-0-24772700-1444974603_thumb.jpg 2004

 

post-70685-0-04079600-1444974604_thumb.jpg 2005

 

post-70685-0-82260600-1444974604_thumb.jpg 2006

 

post-70685-0-53997100-1444974605_thumb.jpg 2007

 

post-70685-0-94005700-1444974609_thumb.jpg 2008

 

post-70685-0-79508000-1444974610_thumb.jpg 2009

 

post-70685-0-56494800-1444974611_thumb.jpg 2010

 

post-70685-0-62269200-1444974612_thumb.jpg 2011

 

post-70685-0-69103800-1444974613_thumb.jpg 2012

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

post-19031-0-75360700-1445290511_thumb.jpg

post-19031-0-43702500-1445290652_thumb.jpg

post-19031-0-80281200-1445290743_thumb.jpg

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

apoi cam pe acolo am terminat si eu....

cred ca cel mai scurt / sarac sezon din cariera mea

sa speram ca la anu' va fi mai mult si mai bineeeeee.....

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima :P ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ...

Eu cu poze nu,dar maine e gata oficial sezonul.asigurare finish,vreme asemenea.al 4-lea an pe R1,un total de 5500km(destul de slab dar timpul nu a permis mai mult).mosul Gremlin s-a comportat exemplar,desi implineste "venerabila varsta" de 60.000km.al doilea an consecutiv in care nu a vazut pista,dar la anul se va reintalni cu full gaz-ul.:) urmeaza cateva upgrade-uri(scarite-multumita lui @dane bad,amortizor spate de R1 muuult mai nou,probabil un lant distributie-desi nu e cazul) si vedem ce ne mai permite bugetul si ce mai aduce anul urmator.sanatate maxima si vorba unui prieten:"am mai scapat un an".:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...