TNG Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Tocmai ce am incercat cu un alt calculaotr de la o mobra identica si nu vrea.sa porneasca motoru. Nici macar nu recunoaste cheia. Pai ce te asteptai?Sa o recunoasca daca nu este cea cu care are relatie de prietenie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 (editat) SSK, faci o confuzie. Daca schimbi calculatorul , trebuie sa schimbi si piesa din jurul butucului cheii (antena), precum si cheia cu care merge calculatorul cel nou. Eu am un calculator la care am ANULAT functia de imobilizator, porneste cu orice cheie. Editat Septembrie 17, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Cu asa ceva? http://www.ebay.co.uk/itm/Immobiliser-Emulator-for-Yamaha-Motorcycles-Immobilizer-Bypass-Emmulator-Circuit-/261585749443 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 (editat) nu , eu am interfata cu care resoftez R1 si R6.. Stiu ca m-a sunat TNG odata, avea la reparat un R1 2004cu un asemenea emulator, si care se stricase. Dar la 13 lire,... . Aviz amatorilor care inca cred ca imobilizatoarele de pe moto sint puse ca sa se impiedice furtul. Editat Septembrie 17, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 si totusi o idee de la ce dracu ar fi ? e o solutie si asta cu butonul, dar ma gandeam sa mearga asa cum trebuie =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Schimba releul ventilatoarelor. Daca nici asa nu merge, este ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nu , eu am interfata cu care resoftez R1 si R6.. Stiu ca m-a sunat TNG odata, avea la reparat un R1 2004cu un asemenea emulator, si care se stricase. Dar la 13 lire,... . Aviz amatorilor care inca cred ca imobilizatoarele de pe moto sint puse ca sa se impiedice furtul. Aha, multam, intrebam deoarece incerc sa ajut pe cineva cu o problema similara si nu stiam daca poti avea baza (cat de cat) in emulatoarele alea. » Post actualizat in 18 Sep 2015 10:27 si totusi o idee de la ce dracu ar fi ? e o solutie si asta cu butonul, dar ma gandeam sa mearga asa cum trebuie =)) Pana sa inlocuiesti ECU, nu poti pune o termo-cupla clasica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nu ai cum sa pui termocupla, doar daca dai gaura in corpul radiatorului si sudezi o bucsa filetata. E destul de scumpa lucrarea. Eu m-am oferit sa ajut gratuit, problema e sa daca ne intersectam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Buna, Are cineva de vanzare un semnalizator fata dreapta pt modelul '98? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 (editat) Azi am desfacut sa verific ambreiajul la R1 2007. Vreau sa modific ambreiajul ca acesta sa cupleze mai tirziu cind debraiez, sa-l fac si mai race decit este. Insa am descoperit o problema destul de grava, oala mica de ambreiaj are joc mare, 2 din 3 nituri ale ei se misca mult, al 3-lea nit se poate invirti cu degetul. 178$ fara transport costa pe ronayers.com. Pina acum, am intilnit la 4 amici cu R1 2007 08 aceeasi problema. E grava, daca cedeaza oala mica prin ruperea niturilor, face muci totul. Concluzia este ca ar trebui sa dati jos capacul de ambreiaj, dupaia oala de presiune jos, scoateti placile afara si verificati daca oala mica are joc. Dureaza maxim 1 ora toata munca. Am cercetat pe ronayers si am constatat ca Yamaha a modificat codul la acea oala, deci clar ca a fost o eroare de fabricatie. Motoreta are 13 000km, e drept ca 8 000km ii are pe piste mari, 1000 pe Selena, Tg Secuiesc. La ceilalti amici oala a cedat intre 15-25 000km, depinde si cum s-a mers cu ea. Cea mai longeviva a fost a unui tip; care nu a facut deloc wheelie cu moto, doar forja pe A1. Deci, pe 10 septembrie am comandat si platit oala mica de ambreiaj plus garnitura de la capac, azi 23 sept am primit piesele. 110ron platit transport. Plateam sub 100ron daca nu comandam garnitura, au pus o cutie destul de tzapana si grea ca sa nu se deformeze garnitura. Furnizorul este Ronayersmotorsport, foarte operativi. Editat Septembrie 23, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Cu vama cum ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 piesa vine de la pers fizica la pers fizica. nu e trimisa direct de Ronayers. Persoana fizica expeditoare declara o suma mai mica. » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:16TNG, de pompa de ulei nu ne spui nimic? Olteanu, mecanicul meu mi-a pus in vedere, atunci cind am descoperit pb cu oala de ambreiaj, sa comand si rotorul de la pompa de ulei, schimbase deja 3 rotoare la pompa de ulei de R1 07 08. Mie nu prea imi venea sa cred ca o pompa de ulei se uzeaza, in conditiile in care prin ea circula doar ulei. Am comandat rotorul, azi a desfacut pompa de ulei si pt mine mare surpriza, rotorul are multe zgirieturi, pierde presiune. Rotorul pompei nu e scump, la Doual Tour costa sub 115ron, problema de de manopera e destul de munca la demontare, montare. » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:23http://www.ronayers.com/oemparts/a/yam/500469c6f8700209bc796671/water-pump, piesa nr.16. Pompa de ulei are corp comun cu pompa de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 va urma: http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2016-yamaha-yzf-r1s/?utm_campaign=bikes&utm_medium=twitter&utm_source=twitter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 piesa vine de la pers fizica la pers fizica. nu e trimisa direct de Ronayers. Persoana fizica expeditoare declara o suma mai mica. » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:16 TNG, de pompa de ulei nu ne spui nimic? Olteanu, mecanicul meu mi-a pus in vedere, atunci cind am descoperit pb cu oala de ambreiaj, sa comand si rotorul de la pompa de ulei, schimbase deja 3 rotoare la pompa de ulei de R1 07 08. Mie nu prea imi venea sa cred ca o pompa de ulei se uzeaza, in conditiile in care prin ea circula doar ulei. Am comandat rotorul, azi a desfacut pompa de ulei si pt mine mare surpriza, rotorul are multe zgirieturi, pierde presiune. Rotorul pompei nu e scump, la Doual Tour costa sub 115ron, problema de de manopera e destul de munca la demontare, montare. » Post actualizat in 30 Sep 2015 18:23 http://www.ronayers.com/oemparts/a/yam/500469c6f8700209bc796671/water-pump, piesa nr.16. Pompa de ulei are corp comun cu pompa de apa. la pompele de genul asta se uzeaza si rotorul si carcasele/capacele, capacul din exterior e chiar pompa de apa, daca ai uzura pe el foarte mare schimbi (doar)rotorul de pomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Nu e chiar asa. Piese indicata de mine in desen este facuta din 2 corpuri. In poza pare o singura piesa, dar sint 2 piese concentrice. Uzura e pe interiorul piesei mari si exteriorul piesei mici care intra in piesa mare.Daca ajung la atelier, fac poze la piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Salut colegilor, ma iertati ca intru pe topicul vostru, dar am si eu vreo 2-3 intrebari, intrucat as vrea sa fac un upgrade la furca de Fazer cu una de R1, si vreau sa stiu in ce ma bag. 1. Exista vreo diferenta intre furca de R1 2003 si FZ1 model 2009. Vad ca au acelasi etrier. 2. Exista o diferenta sesizabila intre furca de R1 2003 si cea ce 2004-2006, sau diferenta consta numai in franele cu etrieri radiali? Dar intre furca de 2004-2006 si 2007-2008? 3. Ce diferente majore sunt intre franele radiale cu 2 pistoane/ etrier (2004-2006) si cele cu 3 pistoane/etrier (2007-2008). (Ca raspuns, luati in considerare si ca franele de fazer sunt destul de docile... nu am reusit sa fac stoppie oricat de tare am tras de ele.) Va multumesc anticipat! Editat Octombrie 7, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Cea mai buna e de departe cea de 2007 2008. Are hidraulica de diametru mai mare , rezulta un reglaj al compresiei si rebound-ului intr-o plaja mai mare, adica poti sa pui si arc de 100kg daca esti greu sau arc de 80kg , valvele fac fata la ambele valori ale arcului. Etrierii de cu 6 pistonase au distanta intre gauri ma mare, se potrivesc doar pe furca 2007+. 2003 e un an destul de vechi, nu e mare upgrade. 2004 -2006, ai mari sanse sa iei un set de furci cu valvele uzate, care nu mai fac presiune . Editat Octombrie 7, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 merci frumos de info. Raman pe 2007 atunci Cea mai buna e de departe cea de 2007 2008. » Post actualizat in 16 Oct 2015 05:53Schemele cromatice pt R1 (1998-2012), descarcate candva de pe site-ul oficial Yamaha (zona media/ marketing) 1998 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Vrea cineva un schimb de scarite? Dau racing pt normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Ce an ? Posibil sa stiu pe cineva depinde de an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Vrea cineva un schimb de scarite? Dau racing pt normale. An 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 An 1998 ai pm> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 (editat) Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ... Editat Octombrie 19, 2015 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 (editat) Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ... apoi cam pe acolo am terminat si eu.... cred ca cel mai scurt / sarac sezon din cariera mea sa speram ca la anu' va fi mai mult si mai bineeeeee..... Editat Octombrie 20, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Sfarsit de sezon 2015 ....al 4-lea an pe R1,~3000 km ...la intensitate maxima ...un an bun, un sezon excelent,nimic de reprosat:P ... Eu cu poze nu,dar maine e gata oficial sezonul.asigurare finish,vreme asemenea.al 4-lea an pe R1,un total de 5500km(destul de slab dar timpul nu a permis mai mult).mosul Gremlin s-a comportat exemplar,desi implineste "venerabila varsta" de 60.000km.al doilea an consecutiv in care nu a vazut pista,dar la anul se va reintalni cu full gaz-ul. urmeaza cateva upgrade-uri(scarite-multumita lui @dane bad,amortizor spate de R1 muuult mai nou,probabil un lant distributie-desi nu e cazul) si vedem ce ne mai permite bugetul si ce mai aduce anul urmator.sanatate maxima si vorba unui prieten:"am mai scapat un an". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.