Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

baga 30k si in 1098 si atunci da....ai o comparatie buna ca valoare tehnica...nu ma refeream la diferentele de marca,cilindrii si alte alea :laugh:

Mesaj completat

dezmembrez R1 2007 :D

post-36927-1262107571_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

r1 2002..am si eu o intrebare..

cum desfac "surubul" (daca pot sa`i zic asa) din imagine ?

e vb de carena de sub sa..

 

multumesc..

 

 

e clips din plastic daca nu ma insel... la modelele mai noi (dp 2004) are cant pt surubelnita stea. incearca cu o lama de cutit / cuter cu grija si trebuie sa iasa. banuiesc ca nu ai cum sa il impingi din interior ca e ingropat in cadru de la codita.

Mesaj completat

baga 30k si in 1098 si atunci da....ai o comparatie buna ca valoare tehnica...nu ma refeream la diferentele de marca,cilindrii si alte alea :D

Mesaj completat

dezmembrez R1 2007 :o

 

 

imbraci bascula in carbon sau ce ii faci :D?

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r1 2002..am si eu o intrebare..

cum desfac "surubul" (daca pot sa`i zic asa) din imagine ?

e vb de carena de sub sa..

 

multumesc..

 

 

apasa cu o surubelnita mica pe mijlocul nitului (cilindrul din interior) si o sa se deplaseze in jos cam 3-4 mm, dupa care o sa poti sa tragi tot nitul in sus

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clips din plastic daca nu ma insel... la modelele mai noi (dp 2004) are cant pt surubelnita stea. incearca cu o lama de cutit / cuter cu grija si trebuie sa iasa. banuiesc ca nu ai cum sa il impingi din interior ca e ingropat in cadru de la codita.

Mesaj completat

 

am incercat cu un cuter si nu iese

o sa incerc azi cum a zis un baiat mai jos sa imping in jos mijlocul

mersi fain :D

Mesaj completat

apasa cu o surubelnita mica pe mijlocul nitului (cilindrul din interior) si o sa se deplaseze in jos cam 3-4 mm, dupa care o sa poti sa tragi tot nitul in sus

bafta

 

am incercat sa`l ridic, incerc azi sa`l apas si in jos..

mersi fain, raman dator :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar bate gandul sa iau un r1 din 2000 sau 01 ar trebui sa stiu ceva de rau ??? am mers cu ambele modele.. cel mai nou a fost 2005 cu care am mers...

 

r1 98-02 are probleme la cutie la un nr mai mare de km ex 50000 apare vestita problema la cutia de viteze de la uzura, se duc pinioanele de la a 1a si/sau a2a viteza. Dupa 2002 s-a remediat problema le-au dublat. Mentionez ca problema apare si la r6 99-02. De asemenea poate aparea si mai devreme in functie de cat de tare s-a tras de gaz. In rest e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ms... ce se intampla sare din viteza sau nu mai intra.. mai exact sa stiu dupa ce sa ma uit... eu am avut modelul din 2005 dar nu l-am tinut foarte mult cirka o luna si il loasem la 16mii si am facut vro 500 cu el... deci nu prea stiu foarte multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ms... ce se intampla sare din viteza sau nu mai intra.. mai exact sa stiu dupa ce sa ma uit... eu am avut modelul din 2005 dar nu l-am tinut foarte mult cirka o luna si il loasem la 16mii si am facut vro 500 cu el... deci nu prea stiu foarte multe...

 

 

exact sare din viteza. modelul din 2005 il am eu, sunt foarte multumit de el. e diferenta colosala intre cele 2, ciclistica cel putin la modelul pe carburatie e varza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intzeles eu il iau ca nu mai am moto si nu prea am bani de aruncat mai ales pe moto care nu ti mai scoti nici odata.. vin dupa un lung drum pe honda... dar momentan yamaha au cele mai ieftine miare... in plus modelul pe carburatie imi place foarte mult cum suna in sarcina modelul din 2005 suna foarte prost...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intzeles eu il iau ca nu mai am moto si nu prea am bani de aruncat mai ales pe moto care nu ti mai scoti nici odata.. vin dupa un lung drum pe honda... dar momentan yamaha au cele mai ieftine miare... in plus modelul pe carburatie imi place foarte mult cum suna in sarcina modelul din 2005 suna foarte prost...

 

cred ca aici depinde de evacuare... nu neaparat de model. modelul cu tobe sub sa suna mai prost din cauza ca motorul evacueaza gazele mai repede = performanta :wacko:. cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mult mai mult ..

din ala am parte destul :banana:

 

numai aici nu te laudai....:D

normal....tu esti cu zuzuchi

Mesaj completat

Salut,

Vreau sa-mi iau un R1 din 2001, am inaltime 1.75 m. Se poate regla motoreta sa ajung cu ambele calcaie jos ( pentru mai multa stabilitate)?

 

 

da...merge :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

As vrea sa imi schimb moto a mea Honda cbr f2 si sa imi iau un r1 an 2000-2004!

Cine ma poate ajuta cu ceva oferte ?

de vanzare ,din 2004 ,36k kilometri ,inmatriculat, stare f buna 4500 eur mai multe poze pm

post-53013-1263831451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! am citit ceva pagini din forumul acesta.. as vrea sa stiu si eu... in legaura cu un r1 din 2000-2001 undeva la anii astia imi permite bugetul.. in afara de problema de la cutie mai apar alte probleme des? Aceasta problema este grava? cum imi pot da seama daca cutia este in regula sau nu.... sare din viteza la turatii mari?

Mesaj completat

Chiar nimeni nici o idee? Astazi ma duc sa vad moto:| si plec fara nici o idee:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! am citit ceva pagini din forumul acesta.. as vrea sa stiu si eu... in legaura cu un r1 din 2000-2001 undeva la anii astia imi permite bugetul.. in afara de problema de la cutie mai apar alte probleme des? Aceasta problema este grava? cum imi pot da seama daca cutia este in regula sau nu.... sare din viteza la turatii mari?

Mesaj completat

Chiar nimeni nici o idee? Astazi ma duc sa vad moto:| si plec fara nici o idee:D

 

 

pai problema se manifesta pe viteza a 1a si a 2a. de obicei daca pinionul are doar 1 sau mai multi dinti rupti da in gol exact ca la bicicleta, iar daca sunt suficienti de multi dinti rupti o arunca la N. e simplu de observat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...