Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca chiar functioneza ai avut noroc sa gasesti din prima o valva vacuumatica care sa mearga si la ulei, ea fiind totusi pt benzina. Eu nu am fost atat de norocos. In total am cumparat vreo 4 modele noi si am mai facut incercari cu alte 3 SH. Cu greu am reusit sa le fac sa inchida uleiul la oprirea motorului, dar numai dupa ce le-am demontat ,le-am intarit arcul si micsorat sectiunea fantei prin care trecea uleiul. Sant curios cum faci totusi reglajul cand te prinde ploaia sau acum cand s-a racit afara si uleiul, din incercarile mele, curge de 4-6 ori mai greu. Metoda asta de ungere, deja clasica pe forum, aici, au incercat-o multi si intradevar merge satisfacator raportat la investitia mica care se face, dar are si neajunsuri, respectiv poate curge prea mult ulei, cu murdarirea excesiva a motorului, sau prea putin pe ploaie daca nu ai un sistem fiabil si repetabil de reglaj. Mizeria care curge sub motor la oprire la noi aproape nu conteaza, dar in Elvetia, Austria, Germania era teroare sa nu murdarim soseaua prin parcari, ca daca eram prinsi se lasa cu sute de euro amenda.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ia aruncati o privire si aici, ca sa stiti ce merita sa ungeti. Numai bine!

 

http://www.quality-cycle.com/truth_about_m...ycle_chains.htm

Nu inteleg ce vrei sa zici, site-ul ala e de-a dreptul delirant, cam ca toate site-urile de genul "truth about..." :D

Ca lanturile de tip x-ring sunt cele mai bune, asta se stie - doar de-asta s-au inventat.

Ca un lant fara garnituri uns des cu spray de lant "premium" tine mai mult decat un lant o-ring neuns niciodata - d'oh, asta banuiam si eu.

 

Chiar nu inteleg ce vrea sa zica tipul, delireaza mai rau ca reclamele alea de juma de ora de pe teleshopping.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ia aruncati o privire si aici, ca sa stiti ce merita sa ungeti. Numai bine!

 

http://www.quality-cycle.com/truth_about_m...ycle_chains.htm

ei hai, ca nu sintem chiar toti cretini. o fi citit ala pe undeva ca numarul de semne de exclamare de la sfirsitul propozitiei creste sansele sa-l creada cineva, dar daca ne facem ca nu le vedem observam urmatoarele: prima data ne zice sa nu mai punem botu' la aburelile producatorilor care ne baga pe git tot felul de jeguri overpriced. dar dupa aia ne zice ca daca nu ungem lantul cu the best chain lume ever made sintem lameri (si parca da si niste linkuri de un' sa cumparam). mda.

apoi, mai jos: ce alt argument pentru calitatea slaba a unui produs vreti decit ca e fabricat in Italia???????? mai e nevoie sa zic ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun si ok mecanism de intretinere a lantului este CARDANUL

 

folositi cu incredere

 

Foate corect, cardanul e "low maintenance" insa nu poate fi folosit in multe cazuri datorita faptului ca e extrem de greu.. si cam scump... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce vrei sa zici, site-ul ala e de-a dreptul delirant, cam ca toate site-urile de genul "truth about..." :D

Ca lanturile de tip x-ring sunt cele mai bune, asta se stie - doar de-asta s-au inventat.

Ca un lant fara garnituri uns des cu spray de lant "premium" tine mai mult decat un lant o-ring neuns niciodata - d'oh, asta banuiam si eu.

 

Chiar nu inteleg ce vrea sa zica tipul, delireaza mai rau ca reclamele alea de juma de ora de pe teleshopping.

 

 

Salut!

 

Nu am dat link-ul ca sa luati de bun tot ce e acolo. Si pe mine ma enerveaza stilul american de a face reclama sau de a exagera in a pune accent pe un lucru (aici fiind vorba despre produsul ala de uns lanturi).

 

Nu X-ring-ul mi s-a parut interesant, ci faptul ca un lant clasic, fara O-ring-uri, uns regulat, tine APROAPE la fel de mult ca un lant cu O-ring-uri, de asemeni uns la intervale regulate. Daca diferenta de pret intre aceste doua tipuri de lanturi ar fi undeva in jurul a 40 - 50%, atunci lantul clasic ar fi mai avantajos. Asta e ideea pe care am extras-o din pagina aia, nu x-ringuri, nu spray de ungere.

 

Va salut, numai bine!

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu X-ring-ul mi s-a parut interesant, ci faptul ca un lant clasic, fara O-ring-uri, uns regulat, tine APROAPE la fel de mult ca un lant cu O-ring-uri, de asemeni uns la intervale regulate.

Pai nu asta zice tipul... la "Fact #3" zice ca un lant fara garnituri uns regulat tine la fel de mult ca un lant cu o-ringuri (neuns), dupa care zice ca intr-adevar daca ungi si lantul cu o-ringuri regulat o sa tina mai mult, dar ca nu-si are rostul si nu merita diferenta de pret...

In fine, cred ca tipul a ramas cu prea multe lanturi fara garnituri pe stoc, si nu stie cum sa scape de ele. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Nu am dat link-ul ca sa luati de bun tot ce e acolo. Si pe mine ma enerveaza stilul american de a face reclama sau de a exagera in a pune accent pe un lucru (aici fiind vorba despre produsul ala de uns lanturi).

 

Nu X-ring-ul mi s-a parut interesant, ci faptul ca un lant clasic, fara O-ring-uri, uns regulat, tine APROAPE la fel de mult ca un lant cu O-ring-uri, de asemeni uns la intervale regulate. Daca diferenta de pret intre aceste doua tipuri de lanturi ar fi undeva in jurul a 40 - 50%, atunci lantul clasic ar fi mai avantajos. Asta e ideea pe care am extras-o din pagina aia, nu x-ringuri, nu spray de ungere.

 

Va salut, numai bine!

concluzia e absurda avand in vedere ca o-ringul protejeaza de praf si in acelasi timp retine unsoarea la interior timp mult mai indelungat. Avantajul o-ringului nu poate fi compensat la un lant clasic decat de o caltate superioara a otelului, lucru imposibil de obtinut in conditiile unui cost mai mic dacat costul si montajul unor inele de cauciuc ... ma gandesc...

Mesaj completat

nici cardanul nu e infailibil, stati linistiti

am vazut 2 distruse pana acum

nu atat grupul conic, cat canelurile arborelui cardanic

oricum, toate solutiile necesita INTRETINERE

 

Sa inteleg ca vorba cu "ma doare-n cardan" este pentru aia cu putza mica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot sistemul meu de ungere a necesitat vreo 2 ore de studiu si citeva ore de cautat piese + montaj. Nu am pretentia ca e cel mai bun, dar nici nu ma stresez sa mearga diferentiat pe ploaie/enduro sau mai stiu eu pe unde. E suficient ca mentine lantul umed in permanenta, ceea ce e mai mult decit poate face ungerea periodica. Si cu asta cred ca am pus punctul pe i.

E adevarat ca robinetul ala vacuumatic nu inchide imediat uleiul, mai curg citeva picaturi dupa ce opresc motorul, dar nici nu vreau sa-mi bat capul cu asta. Daca ma va deranja prea tare, o sa schimb uleiul cu un ATF care e mult mai fluid si o sa recalibrez debitul. Important e ca am realizat cel mai simplu si mai eficient sistem, cu un minim de bataie de cap. Daca studiati Scottoiler-ul, veti vedea ca asta e tot secretul, sa fie cit mai simplu.

 

Apropo, exista Scottoiler si pentru biciclete. Foloseste un lichid high-tech numit H2O, imbunatatit cu niste anticoroziv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergi pe ploaie este bun orice sistem, cat de simplu.Problemele apar cand vrei sa ai un sistem cat mai complet care sa faca fata tuturor situatiilor, in tara si afara, pe vreme frumoasa sau maxim de urata, adica pt turing adevarat nu pt plimbari in jurul casei. Oricum fiecare-si alege varianta care se potriveste cel mai bine pt el, ca doar de asta ne pierdem timpul pe aici :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum stam cu sistemul de temporizare?

e gata?

merge?

putem sa cumparam si noi astia mai amarati?

Este in teste la Bogdan, am mai facut mici modificari, eu zic ca in cursul lunii viitoare e gata de vanzare.

Numai bine ca sa aveti ce sa mesteriti peste iarna! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...