B.B. Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Cred ca acest sondaj e mai mult decat relevant. Stergeti topicul si mergeti mai mutl cu mototcicleta, baga-ti-va ceva in el de lant ca deja e enervant de-acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Poi nu, ca acolo unde esti tu acum nu e atat praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Poi nu, ca acolo unde esti tu acum nu e atat praf Pe strazi nu prea e, dar prin padure sau pe unde ma duc eu la peste nu matura astia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Cred ca acest sondaj e mai mult decat relevant.Stergeti topicul si mergeti mai mutl cu mototcicleta, baga-ti-va ceva in el de lant ca deja e enervant de-acum... Ce nu inteleg eu este ce cauti mai mereu pe topicul asta daca crezi ca lantul poate functiona si neuns. Sterge-ti rubrica asta din agenda si toata lumea va fi fericita. Pe mine ma intereseaza ungerea corecta tocmai pt ca merg mult cu motocicleta si inca nu am bani de cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Ce nu inteleg eu este ce cauti mai mereu pe topicul asta daca crezi ca lantul poate functiona si neuns. Sterge-ti rubrica asta din agenda si toata lumea va fi fericita. Pe mine ma intereseaza ungerea corecta tocmai pt ca merg mult cu motocicleta si inca nu am bani de cardan. Ca sa va stresez. Nu, vreau sa nu va mai bateti capul cu prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Am tot cautat diferente intre lanturile Z-RING si O-RING si nu am gasit explicatii pe nicaieri,stie cineva care sunt mai bune si care este diferenta? Vreau sa schimb kitul la o honda cbr F 3 si la Louis am gasit marca Regina cele 2 tipuri pentru: O-Ring pentru F2 si Z-Ring pentru F 3, as fi vrut sa iau O-ring pt ca este mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 se refera la garniturile de cauciuc dintre zalele lantului. pot fi (in sectiune) in forma de O, X, Z. Cele in forma de X avand doua suprafete de contact asigura o etanseitate mai buna decat O-ringul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Asa e. Cele cu Ou-ring cum au sectiunea? Am auzit ca au aparut cu &-ring... si €-ring sau $-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Asa e. Cele cu Ou-ring cum au sectiunea? Am auzit ca au aparut cu &-ring... si €-ring sau $-ring cu filet pe stanga sau pe dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Lasati glumele la o parte,pentru astea aveti sectiunea FUN Care si-a pus kit Regina si ce parere are despre el,este bun ca si calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Lasati glumele la o parte,pentru astea aveti sectiunea FUN Care si-a pus kit Regina si ce parere are despre el,este bun ca si calitate? Sant destul de slabute. DID mi s-au parut mai rezistente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Adica am sanse sa ma tina 10 mi de km la o buna intretinere si la un mers normal fara schite si figuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 se zice ca majoritatea motoarelor pe lant ies din fabrica cu DID. Si cele cu O-ring nu se mai fabrica. Sunt inlocuite de cele cu X. Pt o viata mai lunga. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Sunt de acord ca cele X au cel mai bun profil. E si logic, au suprafata de contact cea mai mica si zona de izolare cea mai mare. Peste tot am citit ca Regina sunt Naspa. DID sunt the best. Foarte bune sunt si EK - nu prea sunt populare in RO, dar incercati daca o sa gasiti. Al meu, cel din pozele de mai sus este EK, SRX (x vine de la X-ring). Costa in jur de 100 eur un lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 in desen puteti vedea dieferentele intre X si O. In desen O arata ideal dar in realitate este presat intre cele 2 fete ale zalei si are o suprafata de contact (de frecare) mult mai mare decat la X. Plus ca este contact intr-un singur punct si nu poate mentine o izolare perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Adica am sanse sa ma tina 10 mi de km la o buna intretinere si la un mers normal fara schite si figuri? 10000 km te tine orice lant daca nu-l cureti si ungi decat din joi in pasti. Un lant bun, intretinut normal, tine 20000-25000, iar unul mai slab 18-20000.Diferenta intre bun si prost exista, dar nu este foarte mare. Cel putin la motoarele pe care m-am dat eu. Editat Martie 29, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 exista si se simte la motoarele de capacitate medie si mare folosite in regim neliniar (v2, monocilindrice, acceleratii brutale, frane de motor frecvente si destul de agresive, uili, alte chestii de gen) de exemplu la monocilindrice forta e aplicata punctual pe anumite bucati de lant si in timp e predispus la alungire asimetrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) Am facut in ultimul timp mai multe drumuri cu ungatorul de lant si pe sosea si pe drumuri de tara pline de praf. Merge super. Dupa 500 km intr-o zi, lantul este uns perfect si chiar daca roata si bascula sant pline de praf, lantul si dintii foi raman curate si unse. Maine pe lumina am sa pun si poze. Editat Aprilie 5, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Am facut in ultimul timp mai multe drumuri cu ungatorul de lant si pe sosea si pe drumuri de tara pline de praf. Merge super. Dupa 500 km intr-o zi, lantul este uns perfect si chiar daca roata si bascula sant pline de praf, lantul si dintii foi raman curate si unse. Maine pe lumina am sa pun si poze. la fel s-a intamplat si la mine in cele 2 ture de 320km si 280km. Inainte curatasem lantul si dupa 2 smotruri cu motorina tot avea zale intepenite(uns cu spray la 300km). Dupa cele 2 drumuri cu ungatorul am curatat latul si nu mai erau decat 3 zale cu probleme care si-au revenit in motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Ce ulei puneti in ungatorul asta? De tranzmisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Ce ulei puneti in ungatorul asta? De tranzmisie? T90 castrol aveam ramas pentru cutie. Merge si de motor dar e mai subtire si cred ca e mai greu de marit intervanul intre picaturi Editat Aprilie 10, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 cu T90 din cutia de viteze era uns si lantul la vechile Ijuri. Normal ca uleiul curge si cand motocicleta statea... dar se pare ca uleiul de cutie e cel mai potrivit pentru ungere. asta mi se pare ca bate scotoiler-ul http://www.pro-oiler.com/ parerea mea personala e varianta "bogdan_harea" e solutia optima la un pret decent. multumesc (/multumim) pentru sharing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Am mai modificat cate ceva la ungator. Pt ca nu am mai gasit robinete de plastic de la acvarii si pt ca oricum erau cam fragile la o utilizare mai indelungata sau dura, am tot cautat ceva cu care sa-l inlocuiesc. Cred ca am gasit la un pret rezonabil. Este vorba de un aragaz de voiaj care merge cu o butelie mica. Costa cca 25 roni si din el se foloseste numai robinetul care este din bronz cu O-ringuri si inchidere pe con. Am facut probe si la ulei regleaza picatura mai precis si cu un reglaj mai fin. Cam asa arata impreuna cu un robinet vacuumatic de la scutere Piagio (40 roni). Desi in varianta asta componentele adunate costa mai mult se asambleaza mai usor si este mult mai solid si mai fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Am mai modificat cate ceva la ungator. Pt ca nu am mai gasit robinete de plastic de la acvarii si pt ca oricum erau cam fragile la o utilizare mai indelungata sau dura, am tot cautat ceva cu care sa-l inlocuiesc. Cred ca am gasit la un pret rezonabil. Este vorba de un aragaz de voiaj care merge cu o butelie mica. Costa cca 25 roni si din el se foloseste numai robinetul care este din bronz cu O-ringuri si inchidere pe con. Am facut probe si la ulei regleaza picatura mai precis si cu un reglaj mai fin. Cam asa arata impreuna cu un robinet vacuumatic de la scutere Piagio (40 roni). Desi in varianta asta componentele adunate costa mai mult se asambleaza mai usor si este mult mai solid si mai fiabil. daca tot suntem la capitolul modificari vreau sa specific faptul ca electrovalva mea functioneaza cu succes si dupa cei 1 000 km. Am pus pe minus o rezistenta de 5 ohm si 5W . Vom vedea mai la vara cum se comporta bobina la cadura. Nu am reusit sa menajez electrovalva cu temporizatorul de Dacie, al carui pret este chiar notabil. PS - cum se comporta pompa de benzina cand vacuumul alimenteaza si robinetul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 In robinetele vacuumatice, vacuumul actioneaza cateva fractiuni de secunda cand pornesti motorul. Actioneaza o membrana care da drumul la ulei si ramane deschis atata timp cat merge motorul. Vacuumul nu creiaza lucru mecanic ca intr-o pompa, deci nu se consuma. Singura grija este ca toate racordurile sa fie etanse, pt a nu trage aer pe la ele. La tot ce am montat eu, la ungatoare, nu a aparut nici un inconvenient in functionarea motoarelor si nici nu cred ca are cum sa apara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.