Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Cred ca acest sondaj e mai mult decat relevant.

Stergeti topicul si mergeti mai mutl cu mototcicleta, baga-ti-va ceva in el de lant ca deja e enervant de-acum...

 

post-7046-1238135804_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poi nu, ca acolo unde esti tu acum nu e atat praf :scratch:

 

Pe strazi nu prea e, dar prin padure sau pe unde ma duc eu la peste nu matura astia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca acest sondaj e mai mult decat relevant.

Stergeti topicul si mergeti mai mutl cu mototcicleta, baga-ti-va ceva in el de lant ca deja e enervant de-acum...

 

post-7046-1238135804_thumb.jpg

Ce nu inteleg eu este ce cauti mai mereu pe topicul asta daca crezi ca lantul poate functiona si neuns. Sterge-ti rubrica asta din agenda si toata lumea va fi fericita. Pe mine ma intereseaza ungerea corecta tocmai pt ca merg mult cu motocicleta si inca nu am bani de cardan. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg eu este ce cauti mai mereu pe topicul asta daca crezi ca lantul poate functiona si neuns. Sterge-ti rubrica asta din agenda si toata lumea va fi fericita. Pe mine ma intereseaza ungerea corecta tocmai pt ca merg mult cu motocicleta si inca nu am bani de cardan. :scratch:

Ca sa va stresez. :friends:

 

Nu, vreau sa nu va mai bateti capul cu prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot cautat diferente intre lanturile Z-RING si O-RING si nu am gasit explicatii pe nicaieri,stie cineva care sunt mai bune si care este diferenta?

 

Vreau sa schimb kitul la o honda cbr F 3 si la Louis am gasit marca Regina cele 2 tipuri pentru:

 

O-Ring pentru F2 si Z-Ring pentru F 3, as fi vrut sa iau O-ring pt ca este mai ieftin :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se refera la garniturile de cauciuc dintre zalele lantului. pot fi (in sectiune) in forma de O, X, Z. Cele in forma de X avand doua suprafete de contact asigura o etanseitate mai buna decat O-ringul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e.

 

Cele cu Ou-ring cum au sectiunea? :kiss:

 

Am auzit ca au aparut cu &-ring... si €-ring sau $-ring

:scratch:

cu filet pe stanga sau pe dreapta?

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord ca cele X au cel mai bun profil. E si logic, au suprafata de contact cea mai mica si zona de izolare cea mai mare.

 

Peste tot am citit ca Regina sunt Naspa.

 

DID sunt the best.

Foarte bune sunt si EK - nu prea sunt populare in RO, dar incercati daca o sa gasiti.

 

Al meu, cel din pozele de mai sus este EK, SRX (x vine de la X-ring). Costa in jur de 100 eur un lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-7046-1238280730_thumb.jpg in desen puteti vedea dieferentele intre X si O.

 

In desen O arata ideal dar in realitate este presat intre cele 2 fete ale zalei si are o suprafata de contact (de frecare) mult mai mare decat la X. Plus ca este contact intr-un singur punct si nu poate mentine o izolare perfecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica am sanse sa ma tina 10 mi de km la o buna intretinere si la un mers normal fara schite si figuri?

10000 km te tine orice lant daca nu-l cureti si ungi decat din joi in pasti. Un lant bun, intretinut normal, tine 20000-25000, iar unul mai slab 18-20000.Diferenta intre bun si prost exista, dar nu este foarte mare. Cel putin la motoarele pe care m-am dat eu.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista si se simte la motoarele de capacitate medie si mare folosite in regim neliniar (v2, monocilindrice, acceleratii brutale, frane de motor frecvente si destul de agresive, uili, alte chestii de gen) de exemplu la monocilindrice forta e aplicata punctual pe anumite bucati de lant si in timp e predispus la alungire asimetrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut in ultimul timp mai multe drumuri cu ungatorul de lant si pe sosea si pe drumuri de tara pline de praf. Merge super. Dupa 500 km intr-o zi, lantul este uns perfect si chiar daca roata si bascula sant pline de praf, lantul si dintii foi raman curate si unse. Maine pe lumina am sa pun si poze.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut in ultimul timp mai multe drumuri cu ungatorul de lant si pe sosea si pe drumuri de tara pline de praf. Merge super. Dupa 500 km intr-o zi, lantul este uns perfect si chiar daca roata si bascula sant pline de praf, lantul si dintii foi raman curate si unse. Maine pe lumina am sa pun si poze.

la fel s-a intamplat si la mine in cele 2 ture de 320km si 280km. Inainte curatasem lantul si dupa 2 smotruri cu motorina tot avea zale intepenite(uns cu spray la 300km). Dupa cele 2 drumuri cu ungatorul am curatat latul si nu mai erau decat 3 zale cu probleme care si-au revenit in motorina :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei puneti in ungatorul asta? De tranzmisie?

T90 castrol aveam ramas pentru cutie. Merge si de motor dar e mai subtire si cred ca e mai greu de marit intervanul intre picaturi :huh:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu T90 din cutia de viteze era uns si lantul la vechile Ijuri. Normal ca uleiul curge si cand motocicleta statea... dar se pare ca uleiul de cutie e cel mai potrivit pentru ungere.

 

asta mi se pare ca bate scotoiler-ul :huh:

 

http://www.pro-oiler.com/

 

parerea mea personala e varianta "bogdan_harea" e solutia optima la un pret decent. multumesc (/multumim) pentru sharing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am mai modificat cate ceva la ungator. Pt ca nu am mai gasit robinete de plastic de la acvarii si pt ca oricum erau cam fragile la o utilizare mai indelungata sau dura, am tot cautat ceva cu care sa-l inlocuiesc. Cred ca am gasit la un pret rezonabil. Este vorba de un aragaz de voiaj care merge cu o butelie mica. Costa cca 25 roni si din el se foloseste numai robinetul care este din bronz cu O-ringuri si inchidere pe con. Am facut probe si la ulei regleaza picatura mai precis si cu un reglaj mai fin. Cam asa arata impreuna cu un robinet vacuumatic de la scutere Piagio (40 roni). Desi in varianta asta componentele adunate costa mai mult se asambleaza mai usor si este mult mai solid si mai fiabil.

post-8769-1240249259_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai modificat cate ceva la ungator. Pt ca nu am mai gasit robinete de plastic de la acvarii si pt ca oricum erau cam fragile la o utilizare mai indelungata sau dura, am tot cautat ceva cu care sa-l inlocuiesc. Cred ca am gasit la un pret rezonabil. Este vorba de un aragaz de voiaj care merge cu o butelie mica. Costa cca 25 roni si din el se foloseste numai robinetul care este din bronz cu O-ringuri si inchidere pe con. Am facut probe si la ulei regleaza picatura mai precis si cu un reglaj mai fin. Cam asa arata impreuna cu un robinet vacuumatic de la scutere Piagio (40 roni). Desi in varianta asta componentele adunate costa mai mult se asambleaza mai usor si este mult mai solid si mai fiabil.

daca tot suntem la capitolul modificari vreau sa specific faptul ca electrovalva mea functioneaza cu succes si dupa cei 1 000 km. Am pus pe minus o rezistenta de 5 ohm si 5W . Vom vedea mai la vara cum se comporta bobina la cadura. Nu am reusit sa menajez electrovalva cu temporizatorul de Dacie, al carui pret este chiar notabil.

 

PS - cum se comporta pompa de benzina cand vacuumul alimenteaza si robinetul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In robinetele vacuumatice, vacuumul actioneaza cateva fractiuni de secunda cand pornesti motorul. Actioneaza o membrana care da drumul la ulei si ramane deschis atata timp cat merge motorul. Vacuumul nu creiaza lucru mecanic ca intr-o pompa, deci nu se consuma. Singura grija este ca toate racordurile sa fie etanse, pt a nu trage aer pe la ele. La tot ce am montat eu, la ungatoare, nu a aparut nici un inconvenient in functionarea motoarelor si nici nu cred ca are cum sa apara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...