gn77b Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Dar inainte de o-ringuri cu ce mergeau?Dar la curse cu ce merg? Iniante de oringuri motoarele avea 15 CP la 1000 cc. Iar de curse de 20000 de mii de km n-am auzit. Plus ca e posibil ca lanturile alea de curse sa fie din altfel de aliaje decit cele de 100 de euro, pentru oameni normali. Deci tu vrei sa ne demonstrezi ca oringurile sint o inventie a corporatiilor avide de profit, ca sa justifice preturile "astronomice" ale lanturilor moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 alea de curse oricum sunt unse cu l'oreal revitalift sa nu faca x ringurile riduri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 ÒK, m-ati convins. O sa-mi pun o bucata de sirma in loc de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 NU. VREAU SA ZIC CA SE INSISTA PREA MULT PE PROTEJAREA ACESTOR O-RINGURI SI PE IMPORTANTA LUI. REPET: DE PARCA LANTUL AR FI FACUT DIN O-RINGURI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Poate da, poate nu, in manualul meu original Suzuki zice ca "use only kerosene", daca n-ar fi cit de cit important n-ar zice nimic. Ma gindesc ca daca-ti bati constant joc de oringurile alea si crapa, intra diverse kkturi pe acolo si in timp probabil sint afectate imbinarile zalelor. Un lant avind 100 si ceva de zale deci tot atitea tije, exista sanse ca odata si-odata una sa cedeze. Tine cont si de faptul ca exista motoare care au de 3 ori cuplul transalpului tau, si cu care se mai si merge numai blana si pe-o roata. Nu cred ca a zis cineva vreodata ca un lant trebuie pupat in c.ur toata ziua, dar nici sa-ti bati joc de el. Eu am ajuns la concluzia ca spalare cind si cind (oi vedea eu exact cu ce) + ungere cu ulei de transmisie e destul pentru mine. Daca ma tine 15-20 de mii de km is multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 pai 15-20000 te tine fara sa-i faci nimic. Al meu are 18000km fara sa-i fac mare lucru, l-am lasat sa rugineasca asta iarna, spalat numai cu motorina si odata cu benzina, uns cu ulei de la motor si cu wd40. L-am intins never. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Rasfoind manualul de service am dat peste pagina din atasament. Cred ca asta trebuie sa rezolve unele diferende legate de ungerea si spalarea lantului. Asfalt uscat, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Rasfoind manualul de service am dat peste pagina din atasament. Cred ca asta trebuie sa rezolve unele diferende legate de ungerea si spalarea lantului. Asfalt uscat, Marius NU! NICIODATA! Asta e problema eterna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Hai man, crezi ca noi chiar punem botul la vrajeli din astea de incepatori? Ungerea lantului e subiect de doctorat, pune mina si mai invata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 In ultima vreme dau cu ulei de tranzmisie...pelicula fina, asa cum se zicea pe aici. Nu ar merge mai bine vazelina, totusi....parerea mea ca da, desi nu am incercat. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 In ultima vreme dau cu ulei de tranzmisie...pelicula fina, asa cum se zicea pe aici. Nu ar merge mai bine vazelina, totusi....parerea mea ca da, desi nu am incercat. Voi ce ziceti? Atit am sa-ti zic: don't even think about it. Foloseam vaselina la lantul bicicletei, de bou. N-ai idee cum arata lantul dupa citeva iesiri. Acumuleaza tot praful si mizeria incit dupa un timp se face un fel de pasta abraziva, se simte la mina ca pasta aia Ajax sau cum ii zice, de fapt mia rau. Si nu, nu e vorba de un mountain-bike, merg exclusiv pe strada cu ea. Deci nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Nu, vaselina nu. Dar in general, nu va uitati la lant cum arata, poa sa fie uscat sau ruginit, uitati-va cu atentie la imbinarea dintre o-ringuri si role, daca acolo se vede unsoare totul e OK. Lantul il estimezi dupa zgomot nu dupa aspect. Si dupa intindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Nu, vaselina nu. Dar in general, nu va uitati la lant cum arata, poa sa fie uscat sau ruginit, uitati-va cu atentie la imbinarea dintre o-ringuri si role, daca acolo se vede unsoare totul e OK. Lantul il estimezi dupa zgomot nu dupa aspect. Si dupa intindere. Pierdusem orice speranata ca mai poti fi recuperat. Bine ai revenit in zona discutiilor constructive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 In ultima vreme dau cu ulei de tranzmisie...pelicula fina, asa cum se zicea pe aici. Nu ar merge mai bine vazelina, totusi....parerea mea ca da, desi nu am incercat. Voi ce ziceti? nu e bine deloc cu vaselina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Am patit o chestie interesanta. Eu curat si ung lantul atunci cand e nevoie (se vede si se aude cand e nevoie) si il intind astfel incat sa fie mereu in parametrii dat de constructor (un slack prea mare duce si la uzarea componentelor din motor-transmisie, detaliez daca e cazul), dar in ultima vreme oricum il intindeam, ori era prea intins, ori avea burta. Asa ca l-am inspectat foarte atent si am descoperit ca zaua de legatura intre capetele lantului e mai lunga decat restul cu aproximativ 2 mm, ceea ce inseamna ca nu se mai aseaza bine pe pinioane. Am folosit lantul ~18000 km si de abia in ultimii 1500 am simtit schimbarea, deci nu a fost asa de la inceput. Kitul de lant e D.I.D., singura za cu probleme e cea de legatura intre capetele lantului. Din cauza modificarii pasului mi-a uzat si pinioanele prematur, deci e timpul pt un nou kit de lant. A mai patit cineva chestia asta? Sunt curios care ar putea fi cauzele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Am patit o chestie interesanta.Eu curat si ung lantul atunci cand e nevoie (se vede si se aude cand e nevoie) si il intind astfel incat sa fie mereu in parametrii dat de constructor (un slack prea mare duce si la uzarea componentelor din motor-transmisie, detaliez daca e cazul), dar in ultima vreme oricum il intindeam, ori era prea intins, ori avea burta. Asa ca l-am inspectat foarte atent si am descoperit ca zaua de legatura intre capetele lantului e mai lunga decat restul cu aproximativ 2 mm, ceea ce inseamna ca nu se mai aseaza bine pe pinioane. Am folosit lantul ~18000 km si de abia in ultimii 1500 am simtit schimbarea, deci nu a fost asa de la inceput. Kitul de lant e D.I.D., singura za cu probleme e cea de legatura intre capetele lantului. Din cauza modificarii pasului mi-a uzat si pinioanele prematur, deci e timpul pt un nou kit de lant. A mai patit cineva chestia asta? Sunt curios care ar putea fi cauzele. Pai cauza ar putea fi ca zaua de legatura nu a fost la fel cu restul lantului, adica de calitate mai slabuta, role/ bolturi necalite cum trebuie. Sau a fost montata prea strans ori prea larg. Eu nu am patit asa ceva dar nici nu am masurat, oricum pinioanele nu mi s-au uzat vizibil si sunt la al doilea lant pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Asta este unul dintre motivele pt care lanturile continuue sant mai indicate decat cele cu siguranta. fie nituita fie demontabila. Manevra de a demonta si bascula odata cu inlocuire lantului, operatie de care unii se feresc nejustificat, o faci cel mai des o data pe an si cu ocazia asta faci si o verificare amanuntita si gresare a intregului ansamblu ( roata spate, articulatii bascula, amortizor spate). Asta pt cei care vor sa aiba mereu sub fund o motocicleta noua, sau cat mai aproape de starea ei la iesirea din fabrica. Sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Nu sunt de acord. Lantul meu de origine JAPAN, EK se cheama a fost super beton. Totul e ca zaua de inchidere sa provina din acelasi lant si sa nu fie inlocuita de vanzatori sau mecanici "binevoitori" cum era sa patesc eu noroc ca am fost pe faza. (omul voia sa puna zaua de inchidere de la lantul vechi ca i-era lene sa scoata presa din sertar. Cea veche era cu siguranta. Am desfacut bascula recent dupa 10000000000 de ani si toate subansamblele si bolturile si bucsele aferente suspensiei erau unse ca la fanbrica. Bascula are capace de izolare si de protectie care nu permit intrarea apei sau mizeriei. Cel putin asa e la Honda Transalp. Deci nu mi se pare demontarea basculei justificata, mai ales ca piulita axului basculei iese cu cheia lu HULK(si cred ca si de HULK-himself e nevoie) sau cu pistolul pneumatic. Io miscam motocicleta din loc si piulita nu iesea. Probabil trebuia sa pun motocicleta in menghina, ca Hulk nu era disponibil la ora aia cand voiam eu sa scot bascula. La vulcanizare vrrrrtt in 3 secunde. Deci atata chinuiala pentru ca nu ai o presa de 30eur nu mi se pare justificata. Eu am scos bascula ca sa dau jos motorul, intamplator axul basculei trece si prin "coada" motorului. (la TA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Am patit o chestie interesanta.Eu curat si ung lantul atunci cand e nevoie (se vede si se aude cand e nevoie) si il intind astfel incat sa fie mereu in parametrii dat de constructor (un slack prea mare duce si la uzarea componentelor din motor-transmisie, detaliez daca e cazul), dar in ultima vreme oricum il intindeam, ori era prea intins, ori avea burta. Asa ca l-am inspectat foarte atent si am descoperit ca zaua de legatura intre capetele lantului e mai lunga decat restul cu aproximativ 2 mm, ceea ce inseamna ca nu se mai aseaza bine pe pinioane. Am folosit lantul ~18000 km si de abia in ultimii 1500 am simtit schimbarea, deci nu a fost asa de la inceput. Kitul de lant e D.I.D., singura za cu probleme e cea de legatura intre capetele lantului. Din cauza modificarii pasului mi-a uzat si pinioanele prematur, deci e timpul pt un nou kit de lant. A mai patit cineva chestia asta? Sunt curios care ar putea fi cauzele. sau de o agrafa cu 33lei in cazul in care a fost gresat optim Lantul meu de 520 are 29 mii km condus relativ agresiv iar din cand in cand roata din fata pierde legatura cu soseaua . Recunosc ca de curand am schimbat pinionul mic si tampoanele din butucul rotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 probabil ca zaua aia era de alta calitate , mai mult ca sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Alta calitate ca alta calitate, dar cum sa se lungeasca? Sigur nu era za din care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Alta calitate ca alta calitate, dar cum sa se lungeasca? Sigur nu era za din care trebuie. Pai putea sa fie identica dar daca era decalita sau vreun defect in material logic ca se lungea, si nu se lungea, se largeau gaurile in care se prind bolturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Pai putea sa fie identica dar daca era decalita sau vreun defect in material logic ca se lungea, si nu se lungea, se largeau gaurile in care se prind bolturile. Daca era decalit otelul ala se rupea urgent. Repet: exista motoare cu cuplu mai mare de 50 Nm si de care se mai si trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 eucred ca ori s-a tocit un bolt sau ambele bolturi ale zalei ori s-au olarit bucsele in care intra bolturile , ori ambele situatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Daca era decalit otelul ala se rupea urgent. Repet: exista motoare cu cuplu mai mare de 50 Nm si de care se mai si trage. bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.