THC Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Eu unul ma bag la un sistem de-asta daca il face cineva deja mi s-a cam acrit sa stau sa curat si sa ung lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 My two cents... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) My two cents... Daca chiar functioneza ai avut noroc sa gasesti din prima o valva vacuumatica care sa mearga si la ulei, ea fiind totusi pt benzina. Eu nu am fost atat de norocos. In total am cumparat vreo 4 modele noi si am mai facut incercari cu alte 3 SH. Cu greu am reusit sa le fac sa inchida uleiul la oprirea motorului, dar numai dupa ce le-am demontat ,le-am intarit arcul si micsorat sectiunea fantei prin care trecea uleiul. Sant curios cum faci totusi reglajul cand te prinde ploaia sau acum cand s-a racit afara si uleiul, din incercarile mele, curge de 4-6 ori mai greu. Metoda asta de ungere, deja clasica pe forum, aici, au incercat-o multi si intradevar merge satisfacator raportat la investitia mica care se face, dar are si neajunsuri, respectiv poate curge prea mult ulei, cu murdarirea excesiva a motorului, sau prea putin pe ploaie daca nu ai un sistem fiabil si repetabil de reglaj. Mizeria care curge sub motor la oprire la noi aproape nu conteaza, dar in Elvetia, Austria, Germania era teroare sa nu murdarim soseaua prin parcari, ca daca eram prinsi se lasa cu sute de euro amenda. Editat Octombrie 20, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 My two cents... avand in vedere si dimensiunile lantului ... 530... 520 ... practica a aratat (din pacate pentru Cristi) ca marimea nu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Salut! Ia aruncati o privire si aici, ca sa stiti ce merita sa ungeti. Numai bine! http://www.quality-cycle.com/truth_about_m...ycle_chains.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Salut! Ia aruncati o privire si aici, ca sa stiti ce merita sa ungeti. Numai bine! http://www.quality-cycle.com/truth_about_m...ycle_chains.htm Nu inteleg ce vrei sa zici, site-ul ala e de-a dreptul delirant, cam ca toate site-urile de genul "truth about..." Ca lanturile de tip x-ring sunt cele mai bune, asta se stie - doar de-asta s-au inventat. Ca un lant fara garnituri uns des cu spray de lant "premium" tine mai mult decat un lant o-ring neuns niciodata - d'oh, asta banuiam si eu. Chiar nu inteleg ce vrea sa zica tipul, delireaza mai rau ca reclamele alea de juma de ora de pe teleshopping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Salut! Ia aruncati o privire si aici, ca sa stiti ce merita sa ungeti. Numai bine! http://www.quality-cycle.com/truth_about_m...ycle_chains.htm ei hai, ca nu sintem chiar toti cretini. o fi citit ala pe undeva ca numarul de semne de exclamare de la sfirsitul propozitiei creste sansele sa-l creada cineva, dar daca ne facem ca nu le vedem observam urmatoarele: prima data ne zice sa nu mai punem botu' la aburelile producatorilor care ne baga pe git tot felul de jeguri overpriced. dar dupa aia ne zice ca daca nu ungem lantul cu the best chain lume ever made sintem lameri (si parca da si niste linkuri de un' sa cumparam). mda. apoi, mai jos: ce alt argument pentru calitatea slaba a unui produs vreti decit ca e fabricat in Italia???????? mai e nevoie sa zic ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 cel mai bun si ok mecanism de intretinere a lantului este CARDANUL folositi cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 cel mai bun si ok mecanism de intretinere a lantului este CARDANUL folositi cu incredere Foate corect, cardanul e "low maintenance" insa nu poate fi folosit in multe cazuri datorita faptului ca e extrem de greu.. si cam scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) Nu inteleg ce vrei sa zici, site-ul ala e de-a dreptul delirant, cam ca toate site-urile de genul "truth about..." Ca lanturile de tip x-ring sunt cele mai bune, asta se stie - doar de-asta s-au inventat. Ca un lant fara garnituri uns des cu spray de lant "premium" tine mai mult decat un lant o-ring neuns niciodata - d'oh, asta banuiam si eu. Chiar nu inteleg ce vrea sa zica tipul, delireaza mai rau ca reclamele alea de juma de ora de pe teleshopping. Salut! Nu am dat link-ul ca sa luati de bun tot ce e acolo. Si pe mine ma enerveaza stilul american de a face reclama sau de a exagera in a pune accent pe un lucru (aici fiind vorba despre produsul ala de uns lanturi). Nu X-ring-ul mi s-a parut interesant, ci faptul ca un lant clasic, fara O-ring-uri, uns regulat, tine APROAPE la fel de mult ca un lant cu O-ring-uri, de asemeni uns la intervale regulate. Daca diferenta de pret intre aceste doua tipuri de lanturi ar fi undeva in jurul a 40 - 50%, atunci lantul clasic ar fi mai avantajos. Asta e ideea pe care am extras-o din pagina aia, nu x-ringuri, nu spray de ungere. Va salut, numai bine! Editat Octombrie 21, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Nu X-ring-ul mi s-a parut interesant, ci faptul ca un lant clasic, fara O-ring-uri, uns regulat, tine APROAPE la fel de mult ca un lant cu O-ring-uri, de asemeni uns la intervale regulate. Pai nu asta zice tipul... la "Fact #3" zice ca un lant fara garnituri uns regulat tine la fel de mult ca un lant cu o-ringuri (neuns), dupa care zice ca intr-adevar daca ungi si lantul cu o-ringuri regulat o sa tina mai mult, dar ca nu-si are rostul si nu merita diferenta de pret... In fine, cred ca tipul a ramas cu prea multe lanturi fara garnituri pe stoc, si nu stie cum sa scape de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 cel mai bun si ok mecanism de intretinere a lantului este CARDANUL folositi cu incredere Asta daca nu este BMW, ca-i sar simeringurile sau se gripeaza rulmentii in primii 15-20000 km. Tot lantul este mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 nici cardanul nu e infailibil, stati linistiti am vazut 2 distruse pana acum nu atat grupul conic, cat canelurile arborelui cardanic oricum, toate solutiile necesita INTRETINERE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Salut! Nu am dat link-ul ca sa luati de bun tot ce e acolo. Si pe mine ma enerveaza stilul american de a face reclama sau de a exagera in a pune accent pe un lucru (aici fiind vorba despre produsul ala de uns lanturi). Nu X-ring-ul mi s-a parut interesant, ci faptul ca un lant clasic, fara O-ring-uri, uns regulat, tine APROAPE la fel de mult ca un lant cu O-ring-uri, de asemeni uns la intervale regulate. Daca diferenta de pret intre aceste doua tipuri de lanturi ar fi undeva in jurul a 40 - 50%, atunci lantul clasic ar fi mai avantajos. Asta e ideea pe care am extras-o din pagina aia, nu x-ringuri, nu spray de ungere. Va salut, numai bine! concluzia e absurda avand in vedere ca o-ringul protejeaza de praf si in acelasi timp retine unsoarea la interior timp mult mai indelungat. Avantajul o-ringului nu poate fi compensat la un lant clasic decat de o caltate superioara a otelului, lucru imposibil de obtinut in conditiile unui cost mai mic dacat costul si montajul unor inele de cauciuc ... ma gandesc... Mesaj completat nici cardanul nu e infailibil, stati linistitiam vazut 2 distruse pana acum nu atat grupul conic, cat canelurile arborelui cardanic oricum, toate solutiile necesita INTRETINERE Sa inteleg ca vorba cu "ma doare-n cardan" este pentru aia cu putza mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Tot sistemul meu de ungere a necesitat vreo 2 ore de studiu si citeva ore de cautat piese + montaj. Nu am pretentia ca e cel mai bun, dar nici nu ma stresez sa mearga diferentiat pe ploaie/enduro sau mai stiu eu pe unde. E suficient ca mentine lantul umed in permanenta, ceea ce e mai mult decit poate face ungerea periodica. Si cu asta cred ca am pus punctul pe i. E adevarat ca robinetul ala vacuumatic nu inchide imediat uleiul, mai curg citeva picaturi dupa ce opresc motorul, dar nici nu vreau sa-mi bat capul cu asta. Daca ma va deranja prea tare, o sa schimb uleiul cu un ATF care e mult mai fluid si o sa recalibrez debitul. Important e ca am realizat cel mai simplu si mai eficient sistem, cu un minim de bataie de cap. Daca studiati Scottoiler-ul, veti vedea ca asta e tot secretul, sa fie cit mai simplu. Apropo, exista Scottoiler si pentru biciclete. Foloseste un lichid high-tech numit H2O, imbunatatit cu niste anticoroziv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Daca nu mergi pe ploaie este bun orice sistem, cat de simplu.Problemele apar cand vrei sa ai un sistem cat mai complet care sa faca fata tuturor situatiilor, in tara si afara, pe vreme frumoasa sau maxim de urata, adica pt turing adevarat nu pt plimbari in jurul casei. Oricum fiecare-si alege varianta care se potriveste cel mai bine pt el, ca doar de asta ne pierdem timpul pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Propun redenumirea topicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Propun redenumirea topicului care ar fi motivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 nu are rost. tot ce se discuta de 40-50 de pagini incoace tot la intretinerea lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 cum stam cu sistemul de temporizare? e gata? merge? putem sa cumparam si noi astia mai amarati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 este in teste, pana la primavara nu apare pe piata, dar daca ai cunostinte poti face rost, ca tot faci parte din clanul v-stromistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 cum stam cu sistemul de temporizare?e gata? merge? putem sa cumparam si noi astia mai amarati? Este in teste la Bogdan, am mai facut mici modificari, eu zic ca in cursul lunii viitoare e gata de vanzare. Numai bine ca sa aveti ce sa mesteriti peste iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Este in teste la Bogdan, am mai facut mici modificari, eu zic ca in cursul lunii viitoare e gata de vanzare.Numai bine ca sa aveti ce sa mesteriti peste iarna! vreau si eu unul cand e gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Intregul sistem va fi gata in curand. V-Stromistii au prioritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 treceti-ma si pe mine cu unul; dupa v-stromisti desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.