gn77b Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 ce se intimpla cind O-ring-urile cedeaza complet: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=7124392#post7124392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 ce se intimpla cind O-ring-urile cedeaza complet: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=7124392#post7124392 Intra apa, mizerie la bucse si dupa un numar mic de Km se distruge complet Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 am mai gasit un alt ungator: http://www.osco-chainoiler.com/en/montage.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Arata mai bine decat loobman-ul, facut din materiala mai bune, dar probabil mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 139 EURO plus shipping...scump! Lenea se plateste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Intradevar cam scumput, avand in vedere ca este mecanic fara nimic electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 care ar fi diferenta intre un lant cu O ring si X ring? mai pe intelesul unui incepator va rog. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) Nu este numai marketing, este si ceva adevar. O-ringul are o singura zona de etansare si o elasticitate data mai mult de material. X-ringul sau Z-ringul au mai multe suprafete de etansare concentrice pe fiecare parte si o elasticitate marita datorita formei. 1341506039[/url]' post='3171339'] eu inca mai caut firma producatoare de lanturi cu adevarat calitative Treci pe ungerea cu ulei si ai deja lantul perfect! Editat Iulie 5, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 baieti, doua intrebari daca se poate, din simplu motiv ca nu am luat topicul la periat: 1: Unde gasesc o electrovalva mai mica? Cele auto, pentru gaz, mi se par prea mari. 2: Pentru o motocicleta care merge 90% pe asfalt, o picatura la cate secunde ar trebui? (am probat si una la 17 secunde face lantul fleasca) Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 urmeaza sa schimb lantul in zilele care urmeaza ,sfatuiti-ma cu o modalitate cat mai usoara sa slabesc pliulita de la pinionul mic(nu cred ca a fost desfacuta nici o data). ce tip de cheie ,ciocan ,ranga ,baros ...etc ar trebui sa am la indemana. cand spun cheie ma refer inelara cotita sau dreapta, tubulara cu o teava pe post de prelungitor . nu stiu cu ce ar merge mai usor si cel mai important (poate) cum tin "contra"? si as putea sa dau cu wd-40 inainte sa ma apuc ,ajuta cu ceva ? ca foarte probabil este loctite are vreun efect asupra lui si daca montez inapoi fara loctite este problema? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Dintr-un spray de uns lantul de 500ml, de cate ori pot sa ung lantul? Ma refer curatat cu motorina, apa, etc, si dupa uns calumea. Cate astfel de ungeri se fac dintr-un tub de 500ml? E vorba de motorex chainlube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervoz Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Dintr-un spray de uns lantul de 500ml, de cate ori pot sa ung lantul? Ma refer curatat cu motorina, apa, etc, si dupa uns calumea. Cate astfel de ungeri se fac dintr-un tub de 500ml? E vorba de motorex chainlube. In principiu, daca pui cat sa fie lubrifiat dar nu sa curga sau sa arunce sub aripa, iti ajunge de 10-15 ori. Depinde mult de cum aplici. Eu curat cu solutie si perie (grunge brush), sterg cu o carpa, spal cu apa, sterg iar cu o alta carpa, las sa se usuce bine. Inainte sa il ung, dau o tura sa se incalzeasca cat de cat si aplic prin interior, dupa care mai dau o tura scurta de 10 minute sa se unga si spre exterior. Daca vad ca nu se lubrifiaza bine pe exterior, repet procesul cu unsul dar mai "subtirel". Editat Iulie 8, 2012 de nervoz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 urmeaza sa schimb lantul in zilele care urmeaza ,sfatuiti-ma cu o modalitate cat mai usoara sa slabesc pliulita de la pinionul mic(nu cred ca a fost desfacuta nici o data). ce tip de cheie ,ciocan ,ranga ,baros ...etc ar trebui sa am la indemana. cand spun cheie ma refer inelara cotita sau dreapta, tubulara cu o teava pe post de prelungitor . nu stiu cu ce ar merge mai usor si cel mai important (poate) cum tin "contra"? si as putea sa dau cu wd-40 inainte sa ma apuc ,ajuta cu ceva ? ca foarte probabil este loctite are vreun efect asupra lui si daca montez inapoi fara loctite este problema? ms anticipat motoru in viteza si apesi frana spate. evident mai ai nevoie de o persoana sau 2 sa te ajute. una sa apese pedala de frana, altu sa tina motoreta in echilibru, in timp ce tu te lupti cu piulita in mod normal merge in 2. dar piulita are filetul pe invers si tinde sa se stranga in timp nu sa se slabeasca. asa ca e posibil sa depui efort sa o desfaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Filetul NU este invers la pinionul dinspre motor pt F650GS. Loctite 243 se gaseste langa podul Baneasa cu vreo 30 de lei sticluta de 5ml, suficient pt cativa ani de bricolat la mobra. Daca nu reusesti sa o desfaci poti incerca sa incalzsti piulita, in felul asta se moaie Loctite-ul. Eu am reusit sa dau lantul jos singur la f650gs, un picior pe frana, unul jos langa roata, si cu greutatea pe capatul rangii cu care am prelungit cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 La mine in manual zice sa nu se bage motorul in viteza pentru a putea desface piulita pinionului de atac.Foloseste frana spate.Eu l-am schimbat singur doar ca e fuck*re. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 (editat) silkolene TITANIUM CHAIN GEL ... dupa ~1000km din care 250-300 pe ploaie nu necesita uns. De unde, cu cat? Pana acum am folosit Motul. M-am saturat de el, am trecut pe Motorex. O porcarie si mai mare.... Exista, frate, vreun spray de uns lantul de o calitate decenta? Editat Iulie 10, 2012 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 da...........ms de raspunsuri. le-am citit dupa ce l-am schimbat. m-am descurcat si singur ,piulita s-a slabit cu mana doar siguranta a tinut-o sa nu se desfaca era stransa dar se misca cu mana,tot asa am pus-o inapoi am strans cu cheia bineinteles am pus siguranta si cred ca o sa tina mai verific in timp. mi-a dat bataie de cap lantul ,a fost pe moto unul cu zala cu siguranta dar cel care l-am montat a trebuit nituit si m-am chinuit putin (nu credeam sa reusesc) dar am rezolvat,am vrut sa pun zaua de legatura de la cel vechi ,dar am obs. ca avea putin joc si am zis ca nu poate sa fie ok asa .........abia astept sa merg dimineata la munca cu el ,ca de 2 saptamani sta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 ... dar nu cred ca te ajuta prea mult. Am gasit la elfi. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervoz Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 tu chiar ai nevoie de un scotoiler... sau iti place sa cureti/ungi lantul 1-2 ore pe saptamana. silkolene TITANIUM CHAIN GEL ... dupa ~1000km din care 250-300 pe ploaie nu necesita uns. Nu il ung atat de des, de obicei il ung in functie de cat de jegos mi se pare sau de numarul de km parcursi. Dar sincer toata schema mea de intretinere a lantului nu imi ia mai mult de 30-40 minute; si asta cu incalzirea lui cu tot. Mai mult ca sigur cu un scottoiler scap mai rapid, dar momentan prefer sa investesc banii in altceva. Am investit suficient intr-un 125 zic eu Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 191 de pegini pentru intretinerea lantului. for real? gizas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 191 de pegini pentru intretinerea lantului. for real? gizas! nimeni nu s-a nascut invata, plus ca sunt discutate si metode automate de uns lantul. e un topic util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 am luat luni spray de lant din peco MOL pret bun(vreo 26 ron 400 ml) si unge super recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) am luat luni spray de lant din peco MOL pret bun(vreo 26 ron 400 ml) si unge super recomand Se vede ca a crescut ieuro, era 21 sau 22 ( ungere sau curatare ca nu mai stiu pe fiecare ) inainte pana sa dispara din toate chreasinariile... Editat Iulie 11, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) Nu il ung atat de des, de obicei il ung in functie de cat de jegos mi se pare sau de numarul de km parcursi. Dar sincer toata schema mea de intretinere a lantului nu imi ia mai mult de 30-40 minute; si asta cu incalzirea lui cu tot. Mai mult ca sigur cu un scottoiler scap mai rapid, dar momentan prefer sa investesc banii in altceva. Am investit suficient intr-un 125 zic eu Bafta Poti sa-ti faci un ungator de lant cu aproximativ 30 lei . Daca bagi un ochi in topic pe la mijloc o sa gasesti . Eu am trecut de la cardan la lant , si a fost horror . Cand am vazut cum sta treaba cu spalat + uns lant , am cautat - gasit - executat metoda cea mai buna de intretinere lant , adica ungatorul . Editat Iulie 13, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 (editat) Eu am facut un ungator de lant folosind o perfuzie de 2 lei (chiar atat a costat ) Atentie, ca sunt mai multe tipuri de perfuzii si la una singura am gasit un picurator foarte tare. Este cea din imagine Practic are tot ce ii trebuie, picurator, furtun, reglaj debit si o chestie de oprit/pornit foarte banala. Asta ar trebui inlocuita cun un robinet sau cu o electrovalva dar pe moment merge. Mi-a facut cineva pe strung un adaptor metalic, ca sa pot conecta furtunul la capacul recipientului. Recipientul este din plastic, i-am dat o gaura foarte mica, ca sa compenseze cu aer pe masura ce se goleste. Folosesc aceasta gaura si pentru umplere (seringa + ac). Picuratorul l-am fixat pe cadru, despura lantului, langa motor(nu in spate). Aproape ca nu se observa, sta foarte fix si picura pe jumatatea zalelor. Am plecat cu lantul uscat si dupa 30 de minute de mers, erau unse si oring-urile fiindca uleiul se intinde. Imi pare rau ca nu l-am facut de acum 2 ani. 40 de minute munca fara graba, costa in total undeva la 12 lei (perfuzie + adaptor strung). Acum caut o electrovalva, asta va ridica pretul dar comoditatea costa.... Cine imi spune si mie unde gasesc o electrovalva mica? Oare acvariile folosesc asa ceva? Editat Iulie 14, 2012 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.