WhiteWolf Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Cei care ati montat Loobman sau alte dispozitive de ungere,sper ca ati parcurs ceva km ca sa scrieti niste impresii,va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Cei care ati montat Loobman sau alte dispozitive de ungere,sper ca ati parcurs ceva km ca sa scrieti niste impresii,va rog. Well de la mine nota 10 pentru scottoiler. Il am montat de aprox 1700 km, 1500 de km am refuzat sa imi spal mobra doar ca sa vad cum se comporta pe diverse drumuri. in 1500 km am mers pe ploaie, drum prafuit, drum cu mici sleauri de noroi si cand mobra avea jegu pe ea in toata splendoarea lantu era perfect curat. Singurul minus a fost pretul de achizitie ridicat. La loobman din ce am observat (la un prieten) nu se curata bine lantul, aduna putina mizerie si stropeste mai tare. Eu am reglat scottoilerul sa dea o picatura la un minut jumate si stropeste aproape insesizabil doar daca merg la drum intins tare (dar aici oricum se poate reduce reglaju sa dea o picatura la 2 minute). In concluzie la mine isi face treaba pentru care l-am luat (am vrut sa scap de mentenanta, sa nu mai curat lantul sa nu mai ung, etc). Ca si costuri de exploatare, am consumat cam 60 ml de ulei la 1700 km, deci un bidon de 500 ml ar ajunge vreo 18k km in regim de mers combinat oras/afara, iar costul pentru ulei este de 13 EUR / per 500 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Si eu folosesc de ceva vreme o jucarie din asta, facuta de mine ce e drept asa ca pretul a fost undeva pana in 150 de lei pentru toate componentele. Una peste alta, am spalat lantul la inceputul sezonului 2011 si apoi aprox 5000 de km nu m-am mai atins de el. Ca dozaj il tin si eu cam la o picatura la 2 minute si este numai bine pentru drumuri intinse si oras. daca mergi pe un drum gen transalpina, ar fi bun un dozaj mai mic. Nu am idee cat ulei am consumat dar in nici un caz nu e mult. Astept sa vad si sezonul asta cum se comporta. Tot montajul electronic e prins de ghigon intr-o cutiuta nu prea frumoasa, sau deloc frumoasa, dar am reusit sa o inchid ermetic si nu am avut probleme pe ploaie. Anul asta sper sa fac un motaj mai mic si mai placut privirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 poze cu un loobman cu upgrade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 poze cu un loobman cu upgrade Asta da upgrade! Capul e facut de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 De unde ai facut rost de tuburile negre in care sa intre o pasta de pix sau ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 E cineva care face montaj la asa ceva in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Asta da upgrade! Capul e facut de tine? este facut dar nu de mine. tuburile negre sunt de fapt furtun de logan de injectie parca, are o tesatura de carpa peste el. se curata si intra la fix minele de pix E cineva care face montaj la asa ceva in Bucuresti? nu e deloc complicat daca te iei dupa instrunctiunile care vin cu loobmanul. vezi ca mai e un topic la enduro=touring unde povestesc baietii cum l-au reglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 poze montaj LOOBMAN: mentionez ca am cca 1500 km parcursi cu disp si nu am mai curatat lantul decat cu apa la spatlatorie pt uns folosesc ulei de cutie cu circa 5 % motorina in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 daca vreau sa schimb lantul este chiar obligatoriu si schimbul de pinioane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Foarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Foarte ok,multumesc. deci am sa mai intind de el ,poate chiar am sa il scurtez pt ca momentan chiar nu imi permit. problema este ca il intind la parametri normali si nu stiu daca fac 200 km si iarasi este "slab" ,cand e pus pe cricul lateral,lantul atinge pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 ok,multumesc. deci am sa mai intind de el ,poate chiar am sa il scurtez pt ca momentan chiar nu imi permit. problema este ca il intind la parametri normali si nu stiu daca fac 200 km si iarasi este "slab" ,cand e pus pe cricul lateral,lantul atinge pe cricul central. Daca schimbi doar lantul pinioanele vechi o sa-l uzeze mult mai repede. Din ce spui tu lantul pare terminat daca la fiecare 200km il intinzi si ai grija ca este posibil sa sara sau sa se rupa. Atunci cand il intinzi masoara-i jocul pe mai multe segmente ca la monocilindre in special se intinde inegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Daca schimbi doar lantul pinioanele vechi o sa-l uzeze mult mai repede. Din ce spui tu lantul pare terminat daca la fiecare 200km il intinzi si ai grija ca este posibil sa sara sau sa se rupa. Atunci cand il intinzi masoara-i jocul pe mai multe segmente ca la monocilindre in special se intinde inegal. ms ,hai ca vb si la sala daca vi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 pt. cine n-are cric central: http://www.packjack.ca/ mai era ceva similar pe Louis dar mai mare si mai greu. asta se poate eventual si clona relativ usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Mai are cineva un Loobman de vanzare? Astept un pret decent. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Vezi la bursa il luasem cu 80ron, merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Mai are cineva un Loobman de vanzare? Astept un pret decent. Multumesc. Loobman montat pe GPZ cred ca este cel mai accesibil( si daca-l vad nu uit sa apas pe buton. Am cumparat si 1l ulei de cutie cel mai subtire ceva 75 T 90 (Nu garantez) cam scump la 40 ron.Am facut un test am pus un O ring de lant nou in benzina si in 12 ore s-a( l-am asezat langa unul identic de martor) " umflat" nu inteleg de ce nu-l fac din acelasi material ca semeringurile? De spalat in 10 minute nu pateste nimic. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 misto montajul eu am schimbat coburii si sistemul de prindere si am integrat in ei si suportul pt loobman. acum il pot apasa mai bine din mers si eu si pasagerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Asa aveam de gand si eu dar nu incape am porbagaje laterale pe care nu le dau jos niciodata si prefer sa fie la vedere ca-s uituc Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 ce se intimpla cind O-ring-urile cedeaza complet: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=7124392#post7124392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 ce se intimpla cind O-ring-urile cedeaza complet: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=7124392#post7124392 Intra apa, mizerie la bucse si dupa un numar mic de Km se distruge complet Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 am mai gasit un alt ungator: http://www.osco-chainoiler.com/en/montage.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Arata mai bine decat loobman-ul, facut din materiala mai bune, dar probabil mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 139 EURO plus shipping...scump! Lenea se plateste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.