hardKnot Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 ...atunci fata de pinioanele "stock" de pe un DID Gold sau EK MVXZ, cum ar fi sproxurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Nu am avut personal Sprox nici fata nici spate. Am avut de-a face de cateva ori cu pinioane spate si se prezentau in stare buna dupa destui km de exploatare. Pinionul spate Sprox este mai performant pentru ca e mai usor decat un pinion facut in intregime din otel si mai durabil decat un pinion din aliaj usor. Dezavantaj: pretul. Daca decizi sa iti iei pinion fata si e cam la acelasi pret cu produsele japoneze, sper pt tine sa fie si de aceeasi calitate sau mai bun pt ca cele japoneze sunt foarte bune. Daca e scump eu nu as da banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) Un lant tine 30-50k asta daca este ingrijit si daca NU este Regina » Post actualizat in 28 Jan 2015 19:45 Nu as recomanda utilizarea unui lant peste 30k. Eu sunt patit, lantul bine intreinut intins la jumatatea marcajelor parea ok dar s-a rupt. marcajele alea au o cursa mult mai mare decat se intinde un lant uzat. De ce? ca sa poti pune foaie cu +/- 1 sau 2 dinti fara sa schimbi lantul (lungimea/nr de zale) si fara sa ajungi la capatul cursei de intindere » Post actualizat in 28 Jan 2015 19:54 ...eventual cu niste supesproxuri ca prima oara cand l-am schimbat aveam pinionul fata ca un soare batut de vant atunci cand kitul de lant are cam jumate din uzura, cred ca poti monta un pinion nou » Post actualizat in 28 Jan 2015 19:55 ... nu si foaie Editat Ianuarie 28, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FEAR Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Ma tot bate gandul sa modific raportul de transmisie.Cum fac sa inlocuiesc foaia cu alta dar cu 2 dinti in plus? In cataloage nu gasesc decat standard,nimeni nu aduce asa ceva....stie cineva unde as putea sa gasesc?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 http://www.wemoto.com/ selecteaza modelul tau si daca exista pinioane mai mari/mici le va afisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FEAR Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 http://www.wemoto.com/ selecteaza modelul tau si daca exista pinioane mai mari/mici le va afisa. Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) Ma tot bate gandul sa modific raportul de transmisie.Cum fac sa inlocuiesc foaia cu alta dar cu 2 dinti in plus? In cataloage nu gasesc decat standard,nimeni nu aduce asa ceva....stie cineva unde as putea sa gasesc?Multumesc Mi-au adus la magazinul de piese auto ... sjot sau ceva asemanator dar aveau o plaja mare de nr de dinti » Post actualizat in 01 Feb 2015 18:14 la RollFast pe str. Moldoveanu Editat Februarie 1, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) Feriti-va de Esjot, zici ca sint prelucrate de Gigel afumat bine, pe un strung manual din 1930. Mi-am luat de 2 ori teapa cu 2 pinioane de atac, ca le le montez, a trebuit sa bat in ele, nu mai vorbesc cind a fost cazul sa le scot, o adevarata opera de ingeniozitate. Editat Februarie 2, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Am mai spus si o s-o spun. Esjot sunt foarte slabe calitativ. Atat prelucrarea cat si materialele folosite. Pinioanele de atac sunt dezastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 foaia mea arata bine, dar am folosit-o numai 4-5000 km si dupa ce am dezmembrat motoreta am vandut-o si dupa scurt timp omul a zis ca s-au rupt 2 dinti, am pus pe seama ca lantul lui era ff uzat. Acum ca ziceti, asa este. A costat 88 lei , sesizabil mai putin decat cele ieftine de pe motomike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Un film util. Cum se schimba corect lantul de transmisie. Editat Februarie 18, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 @Cesar Foarte util si bine prezentat filmuletul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Un film util. Cum se schimba corect lantul de transmisie. ai un link pentru calibru ala de lant?? in ce program ai facut animatia , foarte misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 @Cesar Foarte util si bine prezentat filmuletul! Multumesc! » Post actualizat in 18 Feb 2015 08:15 ai un link pentru calibru ala de lant?? in ce program ai facut animatia , foarte misto ! http://www.grantmoto.ro/magazin-online/unelte-de-reparatie/?good_detail=chain-caliber-520-525-530-f5a2dabcedbcd069e275e5731047398ap Filmul e produs de Bogdan Zelinschi - habar nu am cu ce soft a lucrat. Il intreb si iti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Un film util. Cum se schimba corect lantul de transmisie. frumos! totusi pt cei care vor sa mai lucreze cate ceva pe acasa (si sa scuteasca un plin de benzina ), nu este obligatorie presa de lant, pot cumpara un lant INCHIS, ocazie cu care vor gresa si articulatiile basculei (se demonteaza foarte usor) si vor si evita nituirea ce ar putea provoca umpic de "Z" (poate mecanicul nu are sau nu isi gaseste distantierele ) Provocarea este la slabirea piulitei de la pinionul mic, eu am reusit singur (de preferat sa ai pe cineva de ajutor) cu un prelungitor de 1 metru, dar era stransa "la cuplu" in fabrica . Deasemenea calibrul ala este o scula profesionala, dar manualul prevede un subler, mult mai util pe langa casa omului. Editat Februarie 18, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 E bun de ceva motorex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Da este bun, am folosit mult timp.Am trecut pe motul ca motorex nu prea am gasit in ultima perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 vor gresa si articulatiile basculei (se demonteaza foarte usor) Sunt situatii si situatii... Uite de exemplu ce poti gasi la o astfel de operatiune Desigur, e normal ca din cand in cand rulmentii de la link-ul spate macar sa se verifice dar ce te faci cand nu ai cu ce sa ii extragi ca sa ii inlocuiesti? » Post actualizat in 20 Feb 2015 07:59 Provocarea este la slabirea piulitei de la pinionul mic Mare atentie, in special la Kawasaki, unde piulitele astea au prostul obicei sa se intepeneasca. Una a trebuit sa o tai ca sa o demontez. Am fabricat apoi o piulita noua identica. » Post actualizat in 20 Feb 2015 08:00 Deasemenea calibrul ala este o scula profesionala, dar manualul prevede un subler, mult mai util pe langa casa omului. Cu sublerul din pacate nu poti face o masuratoare prea buna cu lantul montat. Dar poti folosi cu incredere metoda "babeste" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) Sunt situatii si situatii... Uite de exemplu ce poti gasi la o astfel de operatiune Desigur, e normal ca din cand in cand rulmentii de la link-ul spate macar sa se verifice dar ce te faci cand nu ai cu ce sa ii extragi ca sa ii inlocuiesti? » Post actualizat in 20 Feb 2015 07:59 Mare atentie, in special la Kawasaki, unde piulitele astea au prostul obicei sa se intepeneasca. Una a trebuit sa o tai ca sa o demontez. Am fabricat apoi o piulita noua identica. » Post actualizat in 20 Feb 2015 08:00 Cu sublerul din pacate nu poti face o masuratoare prea buna cu lantul montat. Dar poti folosi cu incredere metoda "babeste" rulmetii se gasesc acum cu livrare in 2 zile, garajul unui particular nu este o problema daca ramane blocat intre 2 weekenduri cu o bascula demontata pana vin 2 rulmenti cu 30 lei bucata si 2 semeringuri cu 3 lei bucata . Apropos- un rulment chinezesc gresat este mai bun decat unul de firma gresat deficitar . Am scos si eu ace de alea ruginite de la un 650GS Piulita de la yamaha o desfaci cu o cheie de 36 mm (sau 32?), mai greu sa spargi o piulita de aia Editat Februarie 20, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) Crezi ca esti singurul care zice "nu e problema, rezolv eu"? )) Nici nu mai stiu cati curajosi au venit cu motoretele demontate in duba pt ca .... n-au putut In sfarsit, nu despre asta e vorba in acest topic. Editat Februarie 20, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 atata talmes-valmes un reciepient din asta! etans - 375 ml - dop dotat cu pensula de aplicare in interior, umplut cu T90 si tinut sub sa, folosit dupa fiecare ploaie sau la cate 300 km....un bidonas va ajunge chiar si peste 5 mii de km...astfel, lantul se spala usor, odata cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Daca am spalat si uns lantul inainte sa iernez motorul,mai trebuie sa il fac si acum sau macar uns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Si eu tot T90 folosesc pt uns.. si motorina pt curatare. Mi se pare jaf la drumu' mare sa dau 40-50 de lei pe un spray de curatat si inca pe-atat pe unul de uns. Cu 5L de motorina(30 de lei cand era scumpa) spal lantul cam un sezon si jumatate. Cu 1L de ulei de transmisie il ung cam 2 sezoane fara sa fac economie. Sunt la al 2lea lant si dupa 20.000km nu arata semne de uzura prematura, nu tu oringuri desprinse sau cine stie ce alte mituri mai circula. ...si nu, nici la mecanic nu dau 30-50 de lei ca sa-mi spele un rahat de lant din cauza ca eu n'as fi in stare asa cum vad multe printese cand mai dau pe la cate un garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Un spray de frane, cu care poti sa clatesti lantul (nu sa-l cureti perfect), costa 10-15 lei. Editat Februarie 27, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 1 L de motorina face treaba mai bine si mai ieftin.. iar mizeria e aceeasi. Doar lenea e mare la unii ) De multe ori nici motorina nu e nevoie sa folosesc.. cand spal mobra, dau un jet pe lant si dupa ce se usuca il ung. Iese bec atata timp cat n-o lasi sa faca viermi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.