Gnraloo Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Spray-ul de frane iti va degresa lantul dar se va evapora prea repede, nu apuca sa antreneze toate particulele de praf, noroi, sare etc. Foloseste motorina sau spray de curatat lantul si o periuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Mare motociclist mai esti daca vrei sa dai cu spray de frane pe lant, merge dar il vei schimba mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Da mie sprayu de frane si dau la schimb juma de litru de benzina. Face aceeasi treaba si iesim amandoi castigati . Eu mai am de servisat etrieru spate si am ramas fara spray de curatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Spray-ul de frane este identic cu spray-ul de curatat lantul. Este perfect pentru a clati lantul dupa ce a fost spalat cu benzina/motorina si o perie de plastic. Eu prefer benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Mare motociclist mai esti daca vrei sa dai cu spray de frane pe lant, merge dar il vei schimba mai repede. gizas, de unde le scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Nu are aceeasi compozitie si nu face bine la o-ring, cititi prospectele. Exista 2 tipuri de spray frane : cu clor si cel fara , este clar ca cel cu este foarte puternic/coroziv si ataca mai tot ce este cauciuc,plastic. Editat Martie 16, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Nu are aceeasi compozitie si nu face bine la o-ring, cititi prospectele. Exista 2 tipuri de spray frane : cu clor si cel fara , este clar ca cel cu este foarte puternic/coroziv si ataca mai tot ce este cauciuc,plastic. asta ai citit-o pe un forum american, in europa eu nu am vazut brake cleaner sa contina clor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Nu asta am inteles de la cineva acum ani de zile cand nu stiam ce este ala spray de lant. Si curatam lantul cu toate tampeniile. » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:17 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/p2-brake-clean?f[application]=142&f[range]=21 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/c1-chain-clean?f[application]=142&f[range]=21 » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:21Ca sa nu o mai lungim, fiecare e liber sa curete cu ce vrea. Editat Martie 16, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Nu asta am inteles de la cineva acum ani de zile cand nu stiam ce este ala spray de lant. Si curatam lantul cu toate tampeniile. » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:17 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/p2-brake-clean?f[application]=142&f[range]=21 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/c1-chain-clean?f[application]=142&f[range]=21 » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:21 Ca sa nu o mai lungim, fiecare e liber sa curete cu ce vrea. muhahah, da tu 15 euro pe un tub de "chain" cleaner cand eu dau 1,5euro pe brake cleaner care e fix acelasi lucru curat lantu' de cativa ani buni cu brake cleaner si nu a patit absolut nimic, defapt curat cam toata motocicleta cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Asa m-am obisnuit si este undeva pana in 30-40lei, daca eu gresesc asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 crede-ma ca e fix acelasi lichid inauntru, au existat acum ani de zile sprayuri care contineau clor dar nu mai sunt pe piata, cred ca e treaba cu C.E.... nu stiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Multumesc pentru pareri. Am spalat bine cu peria de lant si cu motorina, iar la urma am clatit cu spray-ul de frane mentionat mai sus. La clatit am dat cat mai putin, cat sa se scurga jegul, apoi am sters bine cu carpa de bumbac. Maine imi ajung spray-urile de uns. Stiu ca ar trebui sa folosesc spray-ul special pentru curata, dar e destul de scump si se termina al dracului de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Stai linistit, e suficient sa cureti cu motorina + periuta, sa il stergi cu carpa si sa il ungi cu ulei de transmisie (T80 sau T90, il gasesti la orice magazin de piese auto la 10 lei litrul). Clatitul cu spray de frana e optional. Editat Martie 16, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 il ungi cu ulei de transmisie (T80 sau T90, il gasesti la orice magazin de piese auto la 10 lei litrul). Salut. Am incercat cu ulei. Ce e drept, nu cu ce ai mentionat tu, ci cu un ulei de amestec pentru 2T si am facut o mare mizerie. A sarit tot si a uns janta, bascula si ce a mai fost prin zona. Nu stiu cum o fi uleiul de transmisie, dar deja maine imi ajung spray-urile pentru sezonul acesta si mi-am luat o grija de pe cap. In orice caz, ma gandesc ca trebuie aplicat mai des decat spray-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Uleiul de transmisie e mult mai gros decat cel de motor si e recomandat in manual. Surplusul se sterge cu o carpa, ai nevoie doar de o pelicula fina de ulei care sa permita alunecarea libera a O-ringurilor in locasul lor si pt a preveni ruginirea zalelor. Sistemele de ungere automata (ex. Scottoiler) functioneaza tot cu ulei. Indiferent de produs, lantul se unge la intervalul mentionat in manualul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 125 pagini... si tot nu este bifat undeva... IATA SOLUTIA!!! Damn Kerosen n-am, cum zice in manual. Eu il curat cu solutie de pulverizat pt aragaz, gen triumf (daca nu chiar triumf), si apoi il ung cu spray de uns lantul, pt o-ring, Castrol. Am motocicleta de 3 ani, ii spal lantul cam la 1000km, sa zicem ca am peste 20-25 spalari... Inca arata totul super ok. Am gresit pe undeva? O sa cada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Kerosen n-am, cum zice in manual. Kerosenul sau petrolul (de aviatie) ese de fapt gazul lampant cu un continut foarte mic de sulf total si sulf mercaptanic. Daca ti-e frica de benzina (desi nu ai de ce), poti spala lantul cu gaz lampant Dezavantajul este ca va trebui clatit cu mai mult spray de curatat lantul/franele la sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 (editat) pai de vreo 2 ori l-am spalat si cu benzina.... da mi-e frica sa nu ma arda pe rug colegii de pe-aici... ca fac vreo blasfemie si atac o-ring-urile de cauciuc Editat Martie 19, 2015 de navix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Dezavantajul este ca va trebui clatit cu mai mult spray de curatat lantul/franele la sfarsit. Ce te face sa consideri ca este necesara "clatirea" asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Ce te face sa consideri ca este necesara "clatirea" asta? Gazul nu e la fel de "heavy" ca motorina dar tot ramane uleios pe lant. Inainte sa il ungi e recomandat ca lantul sa fie bine degresat. Poti sa ma crezi sau sa incerci singur. Am chiar niste Jet Fuel A1 premium din care pot sa-ti dau intr-un bidonas ca sa experimentezi » Post actualizat in 19 Mar 2015 09:18 da mi-e frica sa nu ma arda pe rug colegii de pe-aici... ca fac vreo blasfemie si atac o-ring-urile de cauciuc cunosc, cunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Am sursa de kerosen, nu-i problema. Multumesc. Motorina/gazul/kerosenul au si efect de ungere, nu vad de ce sa le indepartezi pt a aplica alt lubrifiant. E suficient sa indepartezi excesul cu o carpa pt a nu-l dilua prea mult si a fi imprastiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Sunt mai degraba solventi decat lubrifianti. In locul tau as folosi aer comprimat ca sa elimin excesul daca preferi sa nu il clatesti cu degresant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Principii discutabile, rezultate dificil de comparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Gazul e un lubrifiant acceptabil daca ai de gaurit un otel tare si folosesti bormasina de mana, nu ai sau nu poti sa-ti prepari o emulsie pt prelucrari prin aschiere dar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 De acord, dar nici nu provoaca vreo dauna daca mai ramane in cantitati mici dupa curatarea lantului, asta spuneam eu. Obligatoriu se unge lantul cu spray de uns/ulei dupa aceea, nu te bazezi pe gaz pt lubrifiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.