Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Eu am pus o intrebare simpla, nu stiu, nu am experienta in domeniu, cum am spus si mai devreme sunt incepator.

asa trebuie sa inceapa si urmatoarele tale intrebari despre moto :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

L-am folosit eu "destul",da spala si curata foarte bine. Problema este ca si este penetrant si intra pe langa garnituri si spala toata vaselina dintre zale,ceea ce nu este bine deloc.

 

Foloseste spray special pt curatat lanturi de la Nigrin se gaseste la Kaufland este mai mult decat ok.

 

 

Bafta,

 

Ovidiu

» Post actualizat in 20 Aug 2014 13:56

L-am folosit eu "destul",da spala si curata foarte bine. Problema este ca si este penetrant si intra pe langa garnituri si spala toata vaselina dintre zale,ceea ce nu este bine deloc.

 

Foloseste spray special pt curatat lanturi de la Nigrin se gaseste la Kaufland este mai mult decat ok.

 

 

Bafta,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine doreste sa-si faca un oiler automat, pot folosi ca tempomat acest releu: http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=60

Eu mi-am pus un asemenea releu. Modul de setare este f usor.

Nu sunt vanzator ci doar client multumit. Eu mi-am mai luat acest releu (http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=33 ) pt a-mi porni defazat xenoanele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt foarte zgarcit si foarte lenes din toate punctele de vedere asa ca folosesc urmatoarea metoda : )

am ungator de lant, habar nu am ce firma e, are un buton cu vreo 12 pozitii, eu folosesc 2 din ele, ploaie(penultima) si uscat(mijloc) : )

cand sunt plecat 300-2500 de km nu ma intereseaza niciodata problema lantului si nu am niciodata la mine vreun spray de uns, mai ma uit la ungator sa nu fie sarit de la locu lui si aia doar din cand in cand. Cand ajung acasa fac o mica excursie pe la o spalatorie (lukoil) unde cu 3 lei spal 2 minute per fisa, 2 fise sunt deajuns. Pornesc motoru in treapta 1 pe cricu central si spal lantu de il zapacesc. Numai cu apa! fara sampon fara spuma activa. Cateodata am la mine, cateodata nu, sprayuri de curatat/uns lant. Folosesc produsele Lidl. 7 lei sprayul de curatat iar saptamna asta la reducere 5 lei ala de uns. Primavara fac un stoc de vreo 2/3 sprayuri din fiecare, iar cand mai e vreo promotie cu mai multe : ) Deci in spalatorie dau (cand am la mine) cu sprayul de curatat lantu si apoi cu apa si iar apa. La final dupa ce sterg trotineta dau cu sprayul de uns si pun ungatoru pe pozitia de "after wash" adica ultima : ) (a 3 pozitie ce o mai folosesc la ungator) Ajung acasa, iar pana acolo numai e pic de apa pe lant unde ii mai dau o tura cu sprayu de uns de la lidl, mut butonu de uns pe mijloc(uscat) si cam asta e toata poveste. De intins il intind la fiecare 6 mii de km cand fac schimbu de ulei. Pana acum are aproape 20 de mii lantu si dupa estimari ar trebui sa ajunga la 40-50 de mii lejer. Mai precizez ca excursia la spalatorie o fac de cele mai multe ori numai pt lant si de regula daca am prins drumuri offroad si/sau ploaie. Daca merg cateva sute de km si e numai asfalt de regula nu mai trec pe la spalatorie nici macar sa dau jos insectele de pe parbliz si carene, dar daca vad ceva pe lant ... cumpar 1/2 fise :)

 

Nu pot spune cat de bune sunt produsele lidl, idea e ca sunt foarte ieftine, iar timpul imi va demonstra daca am procedat corect sau nu cu ele. Pana acum la cele 2 intinderi de lant ce leam facut nu ma pot plange de vreo uzura rapida sau prematura. La bicicleta folosesc acelasi spray de uns si nu sunt multumit de el, dar acolo sunt pun pic mai complexe discutiile : ) Am mai incercat sa folosesc teflon la spray, dar mi se pare ca acel teflon nu ramane unde ar trebui si cam zboara. Singuru lucru ce l-am observat la sprayu de la lidl de uns este faptul ca trebuie folosit din abundenta sa aiba vreun efect.

Si inca o remarca, fostu propietar la trotinetei a schimbat lantu original la 24 de mii de km pe motiv ca l-a distrus cu spalatul/uns ul excesiv si el nu folosea produse de lidl. Dupa acea experienta a montat ungatoru de lant, de care ma bucur eu, si a renuntat la a mai curata in mod excesiv lantul pt ca explicatia mecanicului a fost ca sprayul de curatat a distrus o/x/y/z ringurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt posesor de zxr 400 cc 1996 si am schimbat de curand lantul care era ruginit si vechi cu unul DID si pinionale, am facut circa 400-500 km cu unsoarea care o avea pe el, si dupa am cumparat spray de lant motul on road + c2 cu teflon, si l-am curatat in felul urmator: ridicat pe stand, curatat cu peria si cu motorina de mai multe ori... dupa care sters tot cu o carpa uscata.. dupa care spalat cu apa ( am spalat si motorul ) lasat la uscat.. si dupa cu spray foarte putin si dupa lasat iar la uscat... intrebarea mea este trebuie sa fac aceasta procedura la fiecare 500 km sau atunci doar il mai ung ? merg mare parte oras ms de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt posesor de zxr 400 cc 1996 si am schimbat de curand lantul care era ruginit si vechi cu unul DID si pinionale, am facut circa 400-500 km cu unsoarea care o avea pe el, si dupa am cumparat spray de lant motul on road + c2 cu teflon, si l-am curatat in felul urmator: ridicat pe stand, curatat cu peria si cu motorina de mai multe ori... dupa care sters tot cu o carpa uscata.. dupa care spalat cu apa ( am spalat si motorul ) lasat la uscat.. si dupa cu spray foarte putin si dupa lasat iar la uscat... intrebarea mea este trebuie sa fac aceasta procedura la fiecare 500 km sau atunci doar il mai ung ? merg mare parte oras ms de raspuns

Il si cureti.Daca nu vei face asta,va ramane mizerie intre zale si cu timpul risti sa le blochezi.E de ajuns sa se intample cu cateva dintre ele si gata...adio lant.Ce tip de lant ai 520 sau 525?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu stiu... ce tip este... dar o sa verific, deci il si curat la cate 500:) ms de raspuns , am si un spray de curatat de la lidl.. e ok si cu ala sa il curat sau mai bine si practic cu motorina cum am zis mai sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu stiu... ce tip este... dar o sa verific, deci il si curat la cate 500:) ms de raspuns , am si un spray de curatat de la lidl.. e ok si cu ala sa il curat sau mai bine si practic cu motorina cum am zis mai sus?

Daca il speli cu motorina,ai grija sa il cureti foarte bine dupa.Motorina este destul de "uleioasa" si,daca n-o dai jos,in momentul in care vei da cu spray de lant,n-o sa adere bine.

Eu folosesc de vreo 6 ani benzina si nu am avut nici-o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

520 ar trebui sa fie la puterea mobrei . Nu trebuie curatat atat de des, in general atunci cand vezi zale "z" . Dupa ungerea cu spray va dura 200 km si nu 500 km cum este uns lantul nou, apoi incepe sa faca galagie, motiv pt care eu am pus ungator si dau cu spray numai dupa spalatorie. Nu este bine sa dai cu jetul foarte aproape ca sa nu bagi apa in spatele oringurilor, daca ai lant "etans"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine doreste sa-si faca un oiler automat, pot folosi ca tempomat acest releu: http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=60

Eu mi-am pus un asemenea releu. Modul de setare este f usor.

Nu sunt vanzator ci doar client multumit. Eu mi-am mai luat acest releu (http://hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=33 ) pt a-mi porni defazat xenoanele).

Cum ai rezolvat problema resetari fiindca acolo scrie :Daca tensiunea de alimentare dispare mai mult de 0.1 secunde, temporizatorul reia ciclul de temporizare incepand cu starea ON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zice resetare, se refera la faptul ca releul reia numaratoarea timpilor conform setariilor facute anterior. Tensiunea de alimentare poate dispare doar cand opresti motorul, cand descizi intrerupatorul (daca este montat unul pt a folosi ungatorul dupa voie - eu mi-am pus intrerupator pt ca, in principiu, folosesc ungatorul la drumuri lungi) sau daca ai contacte imperfecte pe circuitul de alimentare :) . La intreruperea tensiunii, releul nu "uita" cum a fost setat - telefonul uita contactele salvate cand ii scoti bateria? Ca si conexiuni, este ca un releu obisnuit de masina dar mai mic in gabarit, cu butoane de programare si un led de stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zale blocate care nu se pot debloca, uzura inegala, zale deteriorate, fara O-ringuri, lant intins care nu mai merge intins (are 'burta' prea mare). Pinioanele cand sunt uzate, nu mai au forma aia obisnuita a lor, fie sunt ascutite, fie tocite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai practic vorbind ridici mobra de roata spate si examinezi vizual asa cum a spus Banzay lantul daca arata ok il ungi invarti rata sa intre uleiul si pe urma te uiti la sageata care o face, daca lantul urca si coboara e semn ca are uzura inegala si trebuie schimbat desi pare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

de unde imi dau seama când trebuie schimbat lantul?

tragi de lant unde sta pe foaie, daca vezi un dinte de pe foaie, ii grav

 

Pt lantul 520 in manual maxim 150 mm cu sublerul intre rola 1 si rola 11 si verifici mai multe intervale, ar trebui sa fie egal. 149,5 mm este inca ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...