Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Cesar

Foarte util si bine prezentat filmuletul!

:10:

 

Multumesc!

» Post actualizat in 18 Feb 2015 08:15

ai un link pentru calibru ala de lant??

 

in ce program ai facut animatia , foarte misto !

http://www.grantmoto.ro/magazin-online/unelte-de-reparatie/?good_detail=chain-caliber-520-525-530-f5a2dabcedbcd069e275e5731047398ap

 

Filmul e produs de Bogdan Zelinschi - habar nu am cu ce soft a lucrat. Il intreb si iti zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un film util. Cum se schimba corect lantul de transmisie.

frumos!

totusi pt cei care vor sa mai lucreze cate ceva pe acasa (si sa scuteasca un plin de benzina :) ), nu este obligatorie presa de lant, pot cumpara un lant INCHIS, ocazie cu care vor gresa si articulatiile basculei (se demonteaza foarte usor) si vor si evita nituirea ce ar putea provoca umpic de "Z" (poate mecanicul nu are sau nu isi gaseste distantierele :) ) Provocarea este la slabirea piulitei de la pinionul mic, eu am reusit singur (de preferat sa ai pe cineva de ajutor) cu un prelungitor de 1 metru, dar era stransa "la cuplu" in fabrica . Deasemenea calibrul ala este o scula profesionala, dar manualul prevede un subler, mult mai util pe langa casa omului.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vor gresa si articulatiile basculei (se demonteaza foarte usor)

 

Sunt situatii si situatii... Uite de exemplu ce poti gasi la o astfel de operatiune

1617320_627172144023170_214295575_o.jpg

Desigur, e normal ca din cand in cand rulmentii de la link-ul spate macar sa se verifice dar ce te faci cand nu ai cu ce sa ii extragi ca sa ii inlocuiesti?

» Post actualizat in 20 Feb 2015 07:59

Provocarea este la slabirea piulitei de la pinionul mic

 

Mare atentie, in special la Kawasaki, unde piulitele astea au prostul obicei sa se intepeneasca. Una a trebuit sa o tai ca sa o demontez. Am fabricat apoi o piulita noua identica.

1959424_651243721616012_1361327630_n.jpg

» Post actualizat in 20 Feb 2015 08:00

Deasemenea calibrul ala este o scula profesionala, dar manualul prevede un subler, mult mai util pe langa casa omului.

 

Cu sublerul din pacate nu poti face o masuratoare prea buna cu lantul montat. Dar poti folosi cu incredere metoda "babeste" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt situatii si situatii... Uite de exemplu ce poti gasi la o astfel de operatiune

1617320_627172144023170_214295575_o.jpg

Desigur, e normal ca din cand in cand rulmentii de la link-ul spate macar sa se verifice dar ce te faci cand nu ai cu ce sa ii extragi ca sa ii inlocuiesti?

» Post actualizat in 20 Feb 2015 07:59

 

Mare atentie, in special la Kawasaki, unde piulitele astea au prostul obicei sa se intepeneasca. Una a trebuit sa o tai ca sa o demontez. Am fabricat apoi o piulita noua identica.

1959424_651243721616012_1361327630_n.jpg

» Post actualizat in 20 Feb 2015 08:00

 

Cu sublerul din pacate nu poti face o masuratoare prea buna cu lantul montat. Dar poti folosi cu incredere metoda "babeste" :)

rulmetii se gasesc acum cu livrare in 2 zile, garajul unui particular nu este o problema daca ramane blocat intre 2 weekenduri cu o bascula demontata pana vin 2 rulmenti cu 30 lei bucata si 2 semeringuri cu 3 lei bucata . Apropos- un rulment chinezesc gresat este mai bun decat unul de firma gresat deficitar . :)

Am scos si eu ace de alea ruginite de la un 650GS

Piulita de la yamaha o desfaci cu o cheie de 36 mm (sau 32?), mai greu sa spargi o piulita de aia

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca esti singurul care zice "nu e problema, rezolv eu"? :)))

Nici nu mai stiu cati curajosi au venit cu motoretele demontate in duba pt ca .... n-au putut :D

 

In sfarsit, nu despre asta e vorba in acest topic.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata talmes-valmes

 

un reciepient din asta! etans - 375 ml - dop dotat cu pensula de aplicare in interior, umplut cu T90 si tinut sub sa, folosit dupa fiecare ploaie sau la cate 300 km....un bidonas va ajunge chiar si peste 5 mii de km...astfel, lantul se spala usor, odata cu mobra.

 

triumf-solutie-curatare-aragaz-375ml~242

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot T90 folosesc pt uns.. si motorina pt curatare. Mi se pare jaf la drumu' mare sa dau 40-50 de lei pe un spray de curatat si inca pe-atat pe unul de uns. Cu 5L de motorina(30 de lei cand era scumpa) spal lantul cam un sezon si jumatate. Cu 1L de ulei de transmisie il ung cam 2 sezoane fara sa fac economie.

 

Sunt la al 2lea lant si dupa 20.000km nu arata semne de uzura prematura, nu tu oringuri desprinse sau cine stie ce alte mituri mai circula.

...si nu, nici la mecanic nu dau 30-50 de lei ca sa-mi spele un rahat de lant din cauza ca eu n'as fi in stare asa cum vad multe printese cand mai dau pe la cate un garaj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 L de motorina face treaba mai bine si mai ieftin.. iar mizeria e aceeasi. Doar lenea e mare la unii ;))

 

De multe ori nici motorina nu e nevoie sa folosesc.. cand spal mobra, dau un jet pe lant si dupa ce se usuca il ung. Iese bec atata timp cat n-o lasi sa faca viermi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorina e mai "light" pt oringuri decat benzina(nu ca ar conta, oricum producatorul lantului iti recomanda sa speli cu kerosen care e mai al dracu' decat ambele).

 

Clateala aia e overkill.. daca te grabesti si vrei sa ungi instantaneu dupa ce ai curatat, poate ca e ok.. dar daca stergi lantul cu o carpa si il lasi 5 min sa se evapore tot, poti sa ungi linistit fara niciun dezavantaj.

 

 

Eu aici vorbesc din perspectiva utilizatorului amator, nu in regim de service unde trebuie sa termini rapid operatiunea si nu iti permiti sa tii elevatorul ridicat sau mai stiu eu ce. In schimb pe mine nu ma deranjeaza sa fumez o tigara 2m mai incolo de motor pana se "zvanta" combustibilu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate face un amestec 1/3 motorina si 2/3 benzina.

Dar tot exista riscut sa ramana unsoare de la motorina pe lant.

Apoi cand se da cu spray pe el,n-o sa mai adere cum trebuie si dupa 2-300 km trebuie iar uns.

Atat timp cat se sterge repede dupa,nu prea are ce rau sa faca benzina.

Spray-urile de curatat oare ce au in compozitie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa mai pun una "impotriva" sprayurilor de lant, in manualul de la mobra mea apare chestia asta la pag 2-25:

 



post-27956-0-11216500-1425039091_thumb.jpg

Heavyweight e exact uleiul de transmisie sau uleiul de motor mai gros.. cum e si T90-ul.

 

GBV - daca e "gresat" lantul de la motorina...nu mai adera stratul de grasime care tre' sa-l unga?

non comprende.. daca ziceai ca nu trebuie sa ramana solvent din benzina/motorina(adica sa stergi si sa lasi sa se usuce, sau cum zicea cesar sa il clatesti cu ceva care se evapora de 5 ori mai repede), intelegeam :)

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa mai pun una "impotriva" sprayurilor de lant, in manualul de la mobra mea apare chestia asta la pag 2-25:

 

 

 

attachicon.gifSV650.jpg

Heavyweight e exact uleiul de transmisie sau uleiul de motor mai gros.. cum e si T90-ul.

 

GBV - daca e "gresat" lantul de la motorina...nu mai adera stratul de grasime care tre' sa-l unga?

non comprende.. daca ziceai ca nu trebuie sa ramana solvent din benzina/motorina(adica sa stergi si sa lasi sa se usuce, sau cum zicea cesar sa il clatesti cu ceva care se evapora de 5 ori mai repede), intelegeam :)

Ti-ai raspuns singur.

Asta vroiam sa zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai fost discutia asta despre motorina. Parerea mea este ca nu e o solutie prea buna. Eu folosesc benzina si apoi clatesc abundent cu spray de frane.

 

In afara de faptul ca s-ar putea sa nu adere spray-ul dupa ce a fost spalat lantul cu motorina, mai este si un alt dezavantaj?

 

Ca eu am V-strom-ul de 6 ani, 62oookm cu lantul original si l-am spalat doar cu motorina si perii, in schimb pentru uns am folosit ulei T90 la inceput si de vreo 4 ani ulei de lant de drujba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este iincredeibil ca s-au scris 123 de pagini despre spalarea si ungerea unui lant. Nepotu' de 15 ani l-a spalat cu sapun lichid si furtunul din gradina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...