Chisa Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 alea drag sunt goale, pentru cuplu maxim la rpm ridicatdaca vrei putere mai jos, pui o saiba: http://www.nightrider.com/biketech/exhaust.htm http://www.bobhenneman.info/dragpipe.htm Sau poti sa-l mai combini cu alte trickuri, o sa fac niste poze saptamanile astea cand imi desfac tobele. Foarte bun si binevenit materialul !! Eu am doar sitele din exterior gaurite cu inca 1 gaura de fi16 in fiecare, pe langa cea originala..aa, si astea in tobe custom. In cazul meu nu se simte prea tare vreo diferenta pozitiva sau negativa in putere. Pentru un test, am schimbat tevile cu unele originale , nemodificate, eu am simtit o acceleratie mai fina, poate si sunetul sa te pacaleasca....testul a fost prin oras si nu am reusit mai mult de 80km/h asa ca, pana la viteza asta, pentru mine, testul a ramas fara un rezultat clar, poate daca aveam mai mult de 2 gauri in plus simteam diferente. Prietenul care are tobele originale si nemodificate zice ca motoru meu trage mai tare cu tevile modificate, dar tind sa cred ca sunetul mai puternic l-a pacalit sa "simta" asta. Am facut si o tura scurta cu el fara tobe defel . Urla de-l luau dracii si mi se parea ca e mult mai turat si mai suparat, dar kilometrajul urca cam cu aceeasi viteza, deci, in final, am ramas fara o conluzie clara in ce priveste subiectul. Asteptam pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Am bagat si eu spiralul cel lung in dansele ca nu se mai putea (2X10mm in fiecate sita). Rezultatul: sunet... , pe de alta parte se pare ca AWD-ul a avut ceva dreptate, parca nu mai trage la fel, nu semnificativ da'... se simte! sunteti siguri ca pierdeti din putere ? sau doar nu mai trageti asa tare de acceleratie din cauza sunetului io cred ca e ultima varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 deci ... am citit toate posturile a doua oara si nu am inteles nimic asa ca maine imi tai tobele si scot din ele sitele treptat treptat scot cate ceva apoi fac o proba va tin la curent ps in caz de esec mi-am cumparat un set de tobe din america pe post de cobai salutare deci ... am citit toate posturile a doua oara si nu am inteles nimicasa ca maine imi tai tobele si scot din ele sitele treptat treptat scot cate ceva apoi fac o proba va tin la curent ps in caz de esec mi-am cumparat un set de tobe din america pe post de cobai salutare au iesit misto suna interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Mie unul mi se pare foarte interesant modul in care ies tobele, nu stiu daca a incercat careva de pe aici, care ar fi avantajele si dezavantajele unei astfel de evacuari. Parerea mea e ca impactul vizual care-l are, e de nota 10 cu * Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 nustiu ce sa zic... in general mie-mi plac tobele, in ideea sa fie mari, sa se vada... parca-i lipseste ceva, pare incomplet motorul... acuma na parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 + ca adio pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Mie unul mi se pare foarte interesant modul in care ies tobele, nu stiu daca a incercat careva de pe aici, care ar fi avantajele si dezavantajele unei astfel de evacuari.Parerea mea e ca impactul vizual care-l are, e de nota 10 cu * Ce parere aveti? Avantaje: incalzeste curu iarna... Dezavantaje...nu vad . Arata cum ar trebui sa arate ; DE VIS..dar din pacate sunt motoare de ,,conferinta" ..O duci pe remorca,o dai jos,mergi 50 m ,urci pe remorca si acasa..TOATE arata superb,bijuterii ..Nu trebuie sa uitam ca sunt facute pt spectacol si cu unele nu poti merge decat drept .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) E ceva inedit si unic pentru motare de genul asta! In al doilea rand pierzi din Look si cred-ca creaza probleme daca folosesti motorul la curse lungi! In al treilea rand nu e chiar originala ideea pentru ca speed-urile au faza asta de mult! Editat Octombrie 19, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Salut Vreau sa fac o mica schimbare de design la motocicleta mea ; vreau sa ii schimb evacuarea cu 2 tobe pe o singura parte in evacuare cu cate o toba pe fiecare parte. Pe scurt : 1. asa arata acum = 2. asa imi doresc sa arate la final Am reusit sa fac rost de teava de inox apropiata de grosimea galeriei. Intentionez sa inlocuiesc esapamentul actual cu 2 bucati de teava de inox (goala) {sau eventual cu ceva similar cu lucrarea lui prflorin2000}. Sunt interesat daca aceasta schimbare poate avea efecte negative in functionarea motocicletei (crestere consum, dereglarea motorului... etc. Aceasta tema este deschisa tuturor dar in special celor care au facut o lucrare similara. partea finala a tobelor vreau sa arate ca cea din fotografie. Daca cineva cunoaste un om priceput care poate face o astfel de lucrare (ca cea din poza) rog sa imi dea o modalitate de contact (telefon,e-mail,adresa, etc). Astept o parere, un sfat ... orice pe aceasta tema. Multumesc tuturor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 in mod normal la schimbarea evacuarii este indicat si montarea unui filtru de aer sport(K&N),la unele motoare este necesara si o retunare a carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Efecte negative: un zgomot asurzitor care poate atrage blesteme asupra propietarului si motocicletei implicand evenimente nedorite. Vorbesc din experienta proprie: cat am mers cu toba stock a fost ok. Dupa ce am pus toba goala am facut 2 accidente. Acum ii blestem si eu pe aia de ma scoala noaptea pe la 3, dar vorba aia: ''trebuie sa crezi ca sa ti se intample'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Ti-as recomanda niste tobe after-market,facute de firma.Alea,sunt calculate,nu facute la nimereala,doar pe considerent sa zicem estetic si de sunet (vezi ca din pacate,multi pun tzeava goala,sa faca harmalaie cat mai mare...). In poza aia,sunt niste tobe cu terminatie 'fishtail".Exista de cumparat chiar si numa' partea finala,cu terminatia aia,sau alte modele.Sunt oarecum,universale (functie de diametrul final al tobelor).Parc-am vazut si-n catalogul Louis,asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Amenzi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Da, motorul poate sa nu mai functioneze deloc! Adica sa stea cuminte in garaj cat timp proprietarului ii este retinut certificatul de inmatriculare. Acum serios, Darian ti-a zis ce si cum. Asta inseamna cumva o investitie in doua tobe calculate si proiectate pentru motorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 eu mi-am schimbat la shadow tobele stock cu unele facute de mine din teava. bineinteles ca am facut si site la ele si ca rezultat: - sunet demential - un plus de putere - am ceva rateuri la decelerare - design fain n-am umblat inca la carburatoare, dar intentionez o curatare sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 cine are o poza, o schita cu sita sau amortizorul de zgomot din iteriorul tobelor si cine imi poate da un contact de unde pot lua izolatorul termic ( vata ceramica sau ce se pune intre site si tobe). sunt hotarat sa fac tobele, daca nu imi ies ok ... le pun iar pe cele pe care le am acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 cine are o poza, o schita cu sita sau amortizorul de zgomot din iteriorul tobelor si cine imi poate da un contact de unde pot lua izolatorul termic ( vata ceramica sau ce se pune intre site si tobe).sunt hotarat sa fac tobele, daca nu imi ies ok ... le pun iar pe cele pe care le am acum . Uita-te aici /index.php?...t&p=2646621 pentru constructie si banda http://www.racingnick.ro/rn/items/2502/Ban..._-_Graphit.html http://www.fara-azbest.ro/produse/ceramicabanda.php si mai sunt Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 cine are o poza, o schita cu sita sau amortizorul de zgomot din iteriorul tobelor si cine imi poate da un contact de unde pot lua izolatorul termic ( vata ceramica sau ce se pune intre site si tobe).sunt hotarat sa fac tobele, daca nu imi ies ok ... le pun iar pe cele pe care le am acum . Salut, am mai discutat si pe un alt forum, am ramas dator sa fac cateva poze la modul de prindere al comenzilor avansate pt VT 800 , VT 700. Sitele pot fi de mai multe feluri, o sa-ti trimit pe PM toate modelele de site care le-am facut si cu dimensiunile necesare.Tobele care le ai pe motor au un impact vizual destul de placut, ca sa nu mai zic de sunet. In loc de vata ceramica poti folosi cu incredere si vata sticloasa infasurata cu sarma.Mi-a placut sa ma joc cu sunetul tobelor, nu stiu daca a devenit o obsesie, dar pot spune totusi ca e un hobby. M-am apucat de facut al 7-lea rand de tobe, cred ca-s bolnav, le schimb din 3 in 3 luni, nu-s terminate, mi s-a terminat sprayul de temperatura, luna viitoare o sa comand altul.Am facut modelul asta de tobe pt ca nu am mai vazut la alte modele ale motocicletei Kawasaki VN 15 SE.A fost nevoie pt a le adapta sa mut cutia cu tot cu bobinele de inductie si contactul de la cheie. Se pot face capace cromate din picioare de masa cromate cu diametru de 6 cm, is destul de simple de facut. In spirit de gluma atasez si o pereche de slapi, tot din categoria home made.Salutari. Mesaj completat Salut, am mai discutat si pe un alt forum, am ramas dator sa fac cateva poze la modul de prindere al comenzilor avansate pt VT 800 , VT 700.Sitele pot fi de mai multe feluri, o sa-ti trimit pe PM toate modelele de site care le-am facut si cu dimensiunile necesare.Tobele care le ai pe motor au un impact vizual destul de placut, ca sa nu mai zic de sunet. In loc de vata ceramica poti folosi cu incredere si vata sticloasa infasurata cu sarma.Mi-a placut sa ma joc cu sunetul tobelor, nu stiu daca a devenit o obsesie, dar pot spune totusi ca e un hobby. M-am apucat de facut al 7-lea rand de tobe, cred ca-s bolnav, le schimb din 3 in 3 luni, nu-s terminate, mi s-a terminat sprayul de temperatura, luna viitoare o sa comand altul.Am facut modelul asta de tobe pt ca nu am mai vazut la alte modele ale motocicletei Kawasaki VN 15 SE.A fost nevoie pt a le adapta sa mut cutia cu tot cu bobinele de inductie si contactul de la cheie. Se pot face capace cromate din picioare de masa cromate cu diametru de 6 cm, is destul de simple de facut. In spirit de gluma atasez si o pereche de slapi, tot din categoria home made.Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Salut, am mai discutat si pe un alt forum, am ramas dator sa fac cateva poze la modul de prindere al comenzilor avansate pt VT 800 , VT 700.Sitele pot fi de mai multe feluri, o sa-ti trimit pe PM toate modelele de site care le-am facut si cu dimensiunile necesare.Tobele care le ai pe motor au un impact vizual destul de placut, ca sa nu mai zic de sunet. In loc de vata ceramica poti folosi cu incredere si vata sticloasa infasurata cu sarma.Mi-a placut sa ma joc cu sunetul tobelor, nu stiu daca a devenit o obsesie, dar pot spune totusi ca e un hobby. M-am apucat de facut al 7-lea rand de tobe, cred ca-s bolnav, le schimb din 3 in 3 luni, nu-s terminate, mi s-a terminat sprayul de temperatura, luna viitoare o sa comand altul.Am facut modelul asta de tobe pt ca nu am mai vazut la alte modele ale motocicletei Kawasaki VN 15 SE.A fost nevoie pt a le adapta sa mut cutia cu tot cu bobinele de inductie si contactul de la cheie. Se pot face capace cromate din picioare de masa cromate cu diametru de 6 cm, is destul de simple de facut. In spirit de gluma atasez si o pereche de slapi, tot din categoria home made.Salutari. Mesaj completat salutare asteptam raspunsul tau ... bine ca ai intervenit aici abia astept sa primesc pozele-schita pt. comenzile avansate. vata sticloasa zici ... adica daia verde de folosesc la izilarea conductelor de termoficare? (rezisa aia la ardere?) vreau sa invelesc taeava sau sita aia pe care am sa o fac ! hai ca vorbim mai multe prin PM sau pe mes ca nu stresam lumea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 /index.php?...0&start=190 teava de 25-27 ciuruita cu masina de gaurit, bughiu de 6, o saiba cu exteriroul de 50 interior 25 sudata pe captul tevei(dimensiunea in cazul meu) o piulita de 8 sudata pe saiba care va ajuta la fixarea amortizorului in evacuare, vata sticlata de care gasesti care va imbraca teava. sa nu se dezintegrze o legi cu sirma de legat sau de inox daca doresti cit mai strins si cit mai aproape fir linga fir. intensitatea decibelilor ii obtii prin suprafata acoperita cu vata a amortizorului(teava de 25-27 ciuruita) ex: daca acoperi cu vata un sfert din lungimea amortizorului sunetul va fi foarte tare, daca se inveleste pe jumate e accetabil, daca acoperi de tot se va auzi doar al fil fil fil, te joci pina obtii sunetul dorit. lungimea amortizorul are in jur de 30-35cm spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 salutare asteptam raspunsul tau ... bine ca ai intervenit aici abia astept sa primesc pozele-schita pt. comenzile avansate. vata sticloasa zici ... adica daia verde de folosesc la izilarea conductelor de termoficare? (rezisa aia la ardere?) vreau sa invelesc taeava sau sita aia pe care am sa o fac ! hai ca vorbim mai multe prin PM sau pe mes ca nu stresam lumea . Iti atasez sitele pt tobe despre care vorbeam,m-au inspirat in constructia sitelor si modificarea sunetului la motorul meu.Nu-s greu de facut, iti trebuie doar rabdare, un flex, un aparat de sudura si un pic de imaginatie. Ca o completare a ceea ce a spus "mas oyama", lungimea poate sa difere, eu am mers pe lung de 27-28 cm, daca diametrul tobei e de 6 cm, atunci iti recomand folosirea de teava pt sita de 4 cm in diametru, distanta intre capatul (gura tevii) tobei si sita interioara la iesirea din toba sa fie in jur de 8-9 cm (nu stiu daca m-am exprimat corect),lasa-mi nr de tel pe privat, urmeaza azi sa-ti atasez cateva poze cu modelul de comenzi avansate. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Si eu am momentan am tobele stock, dar golite de orice site etc. Imi place la nebunie sunetul; ba mai mult, merg pana acolo incat spun ca imi place mai mult decat sunetul tobelor custom (Vance and Hines, Hard Krome) ale prietenilor mei. Dar, pt ca exista un mare dar, am pierdut putere considerabil cu treaba asta; nici instalarea hypercharger nu a rezolvat in totalitate improvizatia mea pt un sunet mai puternic. De ce? Pai pt ca sitele alea au un scop, acela de a face gazele sa iasa intr-un anumit sens (turbionar), si de de a crea presiune in capul pistonului. Fara astea = mai putina putere. S-ar zice ca am tobe drag acum, dar nu e chiar asa, pt ca si alea-s gandite putin. Asa ca, daca vreti doar sunet, va puteti gauri tobele pana la maxim, sar sa va asteptati sa va scada si puterea. Eu nu as mai face inca o data operatiunea asta. Succes! Io nu prea inteleg chestia asta....Evacuarea, se face prin supape, ori principiul e " urca pistonul, se deschide supapa,impinge afara gazele arse, supapa se inchide la loc". De unde se creeaza presiunea aia din capul pistonului ( presiune care oricum se creeaza si pe adminisie, si e mult mai mare decat la evacuare), si cum influienteaza asta puterea motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 eu mi-am scos sitele finale ( 2 tobe - 4 site, 2 la iesirea din motor 2 la final ) si nu am sesizat absolut nici o pierdere de putere, chiar consumul mi s-a parut mai mic dar nah, poate mi se pare si sunetul considerabil mai puternic si mai gros daca as da timpul inapoi nu as mai astepta 1 an pana sa ma hotarasc sa ii fac operatia chop ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 scoaterea sitelor (diminuarea back-pressure) nu duce la scaderea puterii, ci doar a unei arderi mai sarace a benzinei, care in timp poate arde supapele din cauza temperaturilor mai ridicate. Modificarea asta, impreuna cu un reglaj al carburatorului (sau fara reglaj la cele pe injectie, ca se regleaza automat) duce la o crestere de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dooku Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Oameni buni, doar o intrebare: eu am schimbat tobele finale cu unele goale de la mama lor, am pus si kitul de carburator dedicat, luat de la Baron's, tot ce mai imi trebuie este un mare maestru international, doctor docent etc, care sa-mi regleze carburatorul. Chestia e ca, intr-adevar, motorul se cam incalzeste din cauza unui amestec probabil prea sarac, de unde si unele pocnituri la decelerare. Unde as putea sa gasesc asa un mare artist in ale carburatoarelor care sa-mi regleze Mikuni-ul ala nefericit? Asta ar trebui sa fie in Bucuresti de preferinta. Sau macar pe aproape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.